lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 28. Marec, , Dnes oslavuje Sona
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Tvárou CCC je Taťána Kuchařová

  Spracoval(a) : Gabika
Dátum : 6.12.2012
späť
Späť

Poslať
 

Taťána Kuchařová zvíťazila v najprestížnejšej svetovej súťaži krásy Miss World, ktorá sa konala v poľskej Varšave. Česká topmodelka , ktorá výborne hovorí po anglicky a španielsky, v súčasnosti pracuje v New Yorku a Prahe. Jej rodina žije v Opočne vo východných Čechách, kam sa Taťána rada vracia.  Topmodelka je tvárou jesennej a zimnej kolekcie CCC.

 

CCC pokračuje v expanzii

Spoločnosť CCC vstúpila na slovenský trh len v marci tohto roka a stále pokračuje vo svojej expanzii. K dnešnému dňu otvorila 11 obchodov a do konca tohto roka pribudne ďalší v Trenčíne. Tvárou jej aktuálnej kampane je česká Miss World  a topmodelka Taťána Kuchařová.

„Na Slovensku plánujeme d

o dvoch rokov otvoriť 40 obchodov, z toho na budúci rok cca 15. Na českom trhu máme už 60 obchodov. Naše doterajšie výsledky naznačujú pozitívny vývoj a expanziu spoločnosti a značky,“  hovorí Roman  Puchala, konateľ CCC Boty Czech. Na slovenskom a českom trhu dosiahla spoločnosť CCC v roku 2011 obrat 22 miliónov  eur. Tento rok odhaduje obrat na vyše 28 miliónov eur.

 

Spoločnosť nezaspáva na vavrínoch a stále rozširuje sortiment. Celkovo má  2 500 modelov obuvi.  CCC investuje tiež  do marketingu. Tvárou jej aktuálnej kolekcie jeseň/zima  je známa česká topmodelka a držiteľka titulu Miss World Taťána Kuchařová, ktorá sa mimochodom narodila v Trnave.

 

Obchodná stratégia CCC je založená na princípe „house of brands”, ktorá spočíva v predaji viacerých značiek pod jednou strechou. V prevažnej väčšine však predáva vlastné značky (Lasocki, Clara Barson). Obchody CCC sú vo veľkých a stredne veľkých mestách nad 30-tisíc obyvateľov. Nachádzajú sa vo veľkých obchodných centrách alebo retailových parkoch na dôležitých komunikačných ťahoch či v prestížnych mestských lokalitách. Štandardná plocha  obchodov je od 300 do 500 m².

 

Podľa internetového prieskumu si Slováci kupujú 10 párov topánok ročne a vyberajú ich do 25 eur, nerozhoduje značka, ale dizajn a pohodlnosť – preto CCC vyplnila biele miesto na trhu.  „Jesenné topánky a lodičky stoja od 20 eur a kvalitné kožené topánky na jeseň a zimu Lasocki od 40 eur,“ povedala Alena Langová, marketingová manažérka  CCC.

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!