lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Pondelok, 05. Máj, , Dnes oslavuje Lesana/Lesia
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Nový interaktívny Katalóg IKEA vzdáva hold textilu

  Spracoval(a) : Lenka
Dátum : 11.9.2012
späť
Späť

Poslať
 

Katalóg IKEA 2013 s novou štruktúrou, novým výzorom a novým interaktívnym obsahom osloví ešte viac ľudí prostredníctvom množstva šikovných nápadov na bývanie.

 

Tlačená verzia Katalógu IKEA je skvelou prehliadkou výrobkov, inšpirácie a šikovných riešení pre pekné bývanie. Našim zákazníkom však chceme ponúknuť oveľa viac. V celom katalógu sme rozšírili obsah, ku ktorému sa dostanete prostredníctvom svojho smartfónu alebo tabletu. Nájdete tak rôzne inšpiratívne filmy a interaktívne možnosti, vďaka ktorým môžete katalóg objavovať ďalej – pozrite sa za zatvorené dvierka, vymeňte závesy a buďte kreatívni. Vo výtlačku katalógu vyhľadajte symbol telefónu a zistíte, za ktorými stránkami sa skrýva pridaný obsah. Ak nemáte smartfón, rozšírený obsah si môžete pozrieť v elektronickej verzii katalógu na www.IKEA.sk/katalog.

 

„Katalóg IKEA 2013 obsahuje množstvo inšpiratívnych nápadov pre každodenný život v domácnosti. Navyše ponúka užívateľom smartfónov alebo návštevníkom našej internetovej stránky možnosť vidieť jednotlivé miestnosti v katalógu aj z inej stránky, či vyskúšať si nové štýly,“ hovorí Marek Feltl, obchodný riaditeľ pre IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.

 

Príprava 211 miliónov kópií katalógu v 27 jazykových mutáciách je  najväčšou marketingovou aktivitou IKEA. Chceme osloviť čo najviac ľudí a podeliť sa s nimi o naše poznatky z oblasti bytového zariadenia. V našej snahe nám vo vysokej miere pomáhajú moderné technológie, ako napríklad aplikácie na rozoznávanie znakov.

 

Spoločnosť IKEA navštívi ročne tisícky domácností na celom svete s cieľom zistiť, ako ľudia skutočne žijú a aké sú ich sny a potreby. Katalóg má za úlohu inšpirovať ľudí k tomu, aby sa pozreli na svoj domov inými očami a vylepšili si ho – napríklad použitím textilu, ktorý ponúka jednoduchý, rýchly a cenovo prijateľný spôsob ako dodať domácnosti viac života a pestrosti.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!