lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
  * 2012
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 15 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 22 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Nedeľa, 28. November, , Dnes oslavuje Henrieta
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
NESCAFÉ DOLCE GUSTO má víťaza celoeurópskej súťaže Euro Design Contest

  Spracoval(a) : Peter
Dátum : 18.11.2012
späť
Späť

Poslať
 

Nádejní návrhári a kreatívni ľudia z 19 európskych krajín prostredníctvom sociálnej siete súťažili o najlepší návrh dizajnu kávovaru NESCAFÉ DOLCE GUSTO. Prvá etapa súťaže, národné kolo, sa začala 10. septembra 2012. Národní víťazi sa potom stretli v medzinárodnom  súperení, ktoré vyvrcholilo 10. novembra priamym prenosom zo slávnostného  odovzdávania cien v talianskom Miláne. Vybraný nebol len jeden, ale hneď dvaja víťazi, ktorých dizajny kávovaru Melody 3 sa páčili najviac. Podľa víťazných návrhov sa súčasne budú kávovary  Melody 3 aj vyrábať v limitovanej edícii na jar roku 2013.  Navyše, exkluzívne sa budú predávať v  NAY Elektrodomoch.

 

Kvôli účasti v tejto unikátnej, umeleckej a originálnej súťaži sa súťažiaci museli zaregistrovať na regionálnej facebookovej stránke NESCAFÉ DOLCE GUSTO. Na výber mali z dvoch možností, ako dizajn navrhnúť. Prvá možnosť bola pripraviť návrh v špeciálne vytvorenej grafickej aplikácii, ktorá bola priamo na Facebooku, alebo si mohli stiahnuť obrys kávovaru a návrh robiť vo vlastnom grafickom programe.

 

Prvý ročník  medzinárodnej súťaže Euro Design  Contest mal obrovský ohlas vo všetkých krajinách, čo sa odzrkadlilo aj na návštevnosti všetkých facebookových stránok NESCAFÉ DOLCE GUSTO. Web zaznamenal zvýšenú návštevnosť až o 87 %.

 

Celá súťaž bola rozdelená do dvoch samostatných častí: prvá etapa, národné kolo, sa konala od 10. septembra do 15. októbra 2012. V prvej fáze sa súťaže zúčastnilo  127 840 fanúšikov, ktorí predložili 10 343 návrhov, ktoré nazbierali okolo 238 345 hlasov.  Počas tohto obdobia ľudia hlasovali pre rôzne návrhy. Z desiatich návrhov s najväčším počtom hlasov potom medzinárodná porota vybrala jeden najlepší z každej krajiny.

 

Záverečná fáza súťaže bola naozajstným európskym šampionátom 19 krajín a vyvrcholila 10. novembra špeciálnou akciou v talianskom Miláne. Všetkých 19 finalistov vyhralo víkendový pobyt pre dvoch v európskej metropole módy a dizajnu. Zároveň sa zúčastnili slávnostného ceremoniálu v priestoroch Spazio Anniluce, vyhlásenom mieste talianskej kreativity a dizajnu.

 

Hlasovanie skončilo vo všetkých 19 krajinách naraz, a to 10. novembra o 20:00. V tom okamihu mohli fanúšikovia na Facebooku sledovať priamy prenos z vyhlásenia víťazov. Cenu získal kávovar s najväčším počtom hlasov a  ešte jeden model vybraný odbornou porotou. Najviac hlasov od fanúšikov získal farebný model kávovaru Melody 3 od portugalského návrhára.

 

Porota najviac ocenila belgický návrh kávovaru popísaného rôznofarebnými nápismi.

 

 

Víťazný návrh zo Slovenska


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!