lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 17 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 11 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Pondelok, 28. September, , Dnes oslavuje Václav
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Antistresové stratégie pre ženy

  Spracoval(a) : Natália Krížová
Dátum : 4.10.2002
späť
Späť

Poslať
 

Prevažná väčšina žien je vystavená permanentnému stresu. Ich výkony sa ani nedajú porovnať s výkonmi mužov: na ženskom ,,krku“ nie je iba zamestnanie, ale aj domácnosť a výchova detí. Existujú však cesty, ako z tohto kolotoča vyviaznuť bez neurózy.

Urobiť raňajky, vypraviť deti do školy, pred odchodom do práce ešte vyžehliť...Aj vy ste už od rána v takomto napätí? Šliapnite na brzdu! Neustály stres totiž vyvoláva nespokojnosť a nespokojnosť sa negatívne prejavuje na našom zdraví aj vzhľade.
Najlepšie cesty k pohode
1 Vypusťte paru! Nesnažte sa neustále potláčať zlosť, ale radšej sa posťažujte priateľke. Určite pochopí, o čom hovoríte. A jej poľutovanie vám dodá silu.
2 Nenakladajte si toho priveľa. Každý deň zapíšte na kúsok papiera iba naozaj dôležité veci. Vybavené preškrtnite a udržiavajte si kontrolu a prehľad. Ani netušíte, ako to upokojuje!
3 Nerozplánujte si deň do poslednej minúty! Doprajte si aj malé ostrovčeky radosti, napr. prechádzku počas obednej prestávky. Takto si znova uvoľníte hlavu.
4 Buďte optimistka! Negatívne myšlienky stres ešte znásobujú.  Nehovorte si: ,,To sa nikdy nepodarí!“ ale radšej: ,,Určite to dokážem!“ Spomeňte si na svoje úspechy – to je najlepšia motivácia.
5 Dýchajte zhlboka! Štúdie dokazujú, že každodenné dychové cvičenia znižujú vnútorné napätie až o polovicu. Ideálny na načerpanie síl je nasledovný cvik: vystrite chrbát, nechajte plecia voľne ovisnúť, zavrite oči. Potom sa zhlboka nadychujte nosom a vydychujte ústami.
6 Doprajte si zábavu! Aj napriek všetkému zhonu by ste si mali nájsť čas aj na návštevu kina s partnerom alebo príjemný večer so skupinkou priateľov.
7 Nedajte sa poblázniť! Že nemáte najčistejšie okná, dieťa išlo neskoro do postele a všetko nie je vyžehlené – no a čo? Všetko nemusí byť perfektné. Život nie je o dokonalosti.

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
LADY emailom
V prípade že máte záujem pravidelne odoberať spravodajstvo z nášho servera, prosím zadajte vašu e-mailovú adresu a stlačte tlačítko Prihlás.

 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!