lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
  * 2012
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 40 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Sobota, 26. September, , Dnes oslavuje Edita
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
AKÝ BY MAL BYŤ MARKETING ČISTEJ VODY?

  Spracoval(a) : Gabika
Dátum : 27.7.2012
späť
Späť

Poslať
 

Čistá pramenitá voda je aj podľa odborníkov pre deti tou najzdravšou a najprirodzenejšou tekutinou. V konkurencii sladkých farebných nápojov, ktoré na ne premysleným marketingom útočia zo všetkých strán, však ‚nudná‘ voda nemá takmer žiadnu šancu. Ako zvýšiť jej „pozicioning“ J u vašich drobcov? Staňte sa jej ambasádorom!

 

Telo vášho drobca obsahuje prirodzene viac vody ako to vaše, deti sú preto nedostatočným prísunom tekutín a dehydratáciou ohrozené viac než dospelí. Odborníci odporúčajú ako základ pitného režimu nielen pre deti pramenitú vodu s minimálnym obsahom dusičnanov a minerálov. Ideálne sú v tomto smere dojčenské vody, pretože musia spĺňať tie najprísnejšie limity. Ich prirodzená čistota bez umelej dezinfekcie a znížený obsah minerálov sú pre detské telo skrátka najoptimálnejšie.

 

Navyše, ak sa pre vášho potomka stane čistá voda každodennou realitou dostatočne skoro, môžete sa v budúcnosti vyhnúť aj problémom s detskou obezitou. Vaším cieľom by teda malo byť, čo najdlhšie drobca ochrániť pred lákavými nástrahami sladených nápojov a naučiť ho brať pramenitú vodu ako samozrejmosť. Jedno deci sladkej malinovky totiž môže obsahovať až 3 kocky cukru!

 

Na dojčenskú vodu sa spoliehajú aj slovenské mamičky a na našom trhu v tomto segmente už 20 rokov dominuje dobre známa Lucka. Tá má okrem vhodnej nízkej mineralizácie aj pre telo optimálne pH a vyvážený pomer vápnika a horčíka. Vápnik pomôže pri zdravom vývoji zubov a kostí, horčík pôsobí priaznivo na nervovú sústavu. Dojčenská voda teda nielen pomáha dodržiavať pitný režim, ale zároveň dodáva detskému organizmu len tie látky, ktoré naozaj potrebuje.

 

Čo však, ak dieťa ‚nezaujímavú‘ vodu aj napriek tomu tvrdohlavo odmieta? „Buďte kreatívni!“ radí Mgr. Katarína Stergar, detská psychologička s dlhoročnou praxou, ktorá je sama matkou dvoch detí a v rukáve má pre vás niekoľko trikov: „Zoberte dieťa do obchodu na špeciálnu misiu a nechajte ho samo si vybrať pohárik, z ktorého bude doma piť. Po výbere pohárika mu ešte raz zopakujte, prečo ho spolu kupujete, a že pohárik bude smutný, ak sa z neho niekoľkokrát denne nenapije vodičky. Alebo skúste kúpiť pollitrovku obľúbeného detského nápoja a nalejte dovnútra niečo iné – dojčenskú vodu so šťavou z limetky, citróna alebo pomaranča. Nielen hlad, ale aj smäd má veľké oči a dá sa oklamať,“ vymenúva detská psychologička stratégie, ako dieťa s vodou lepšie zoznámiť.

 

Pamätajte však hlavne na to, že deti sa učia predovšetkým pozorovaním a napodobňovaním. Nekonečné prehováranie a útrapy pri poháriku s vodou budú preto celkom zbytočné, ak si vy vzápätí uhasíte sucho v ústach poriadnou dávkou vychladenej koly. Buďte dieťaťu príkladom - ak pravidelne uvidí vodu piť vás, rýchlo si osvojí názor, že vodička je najlepšia a bude vás chcieť nasledovať aj samo. „Vyhnite sa zároveň príkazom a zákazom typu ‚Vypi to, lebo sa nepôjdeš hrať‘. Dieťa si totiž potom vodu spojí s niečím nepríjemným a automaticky k nej získa averziu,“ varuje Mgr. Stergar.

 

Nezabúdajte, že čím lepší základ svojej ratolesti poskytnete už v útlom veku, tým väčšia je šanca, že si zásady zdravej životosprávy osvojí. Neskôr tak lepšie odolá napríklad aj tlaku v kolektíve iných detí či z každodenných reklám a váš „marketing“ bude odovzdávať ďalej!

 

Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
LADY emailom
V prípade že máte záujem pravidelne odoberať spravodajstvo z nášho servera, prosím zadajte vašu e-mailovú adresu a stlačte tlačítko Prihlás.

 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!