lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
  * 2012
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 57 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Piatok, 25. September, , Dnes oslavuje Vladislav
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
VESELÉ ZÚBKY - Celoslovenský osvetový projekt v oblasti detskej zubnej prevencie

  Spracoval(a) : Gabika
Dátum : 18.3.2012
späť
Späť

Poslať
 

Spoločnosť dm drogerie markt, ktorej filozofia stavia ľudí a zdravie človeka do popredia, pripravuje každoročne projekt, ktorým pomáha vybranej skupine ľudí s cieľom prispieť prevenciou a zdravou výživou k lepšej kvalite života a celkovej pohode. Na rok 2012 preto pripravila v exkluzívnej spolupráci so spoločnosťou Colgate-Palmolive sociálnu kampaň Veselé zúbky s cieľom zaujímavou a hravou formou vzbudiť u detí záujem o čistenie zúbkov, naučiť ich už v ranom detstve vhodnú techniku čistenia a v neposlednom rade vzdelať v tomto smere aj rodičov, aby svojim deťom vedeli pomôcť pri vytváraní správnych návykov.

 

Prostredníctvom tejto aktivity chceme ukázať rodičom, ako sa majú správne starať o zúbky svojich detí, a podporiť tak informovanosť týkajúcu sa starostlivosti o detský chrup. Je veľmi dôležité, aby rodičia viedli deti k čisteniu zúbkov už od útleho detstva, lebo práve v detskom veku sa vytvárajú návyky, ktoré si človek odnáša do budúceho života a ktoré môžu ovplyvniť tak pozitívne, ako aj negatívne jeho zdravie,“ povedal Ing. Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt.

 

Projekt sa skladá z niekoľkých fáz, pričom do prvej fázy sa zapojilo takmer 150 000 detí zo všetkých materských škôl na Slovensku, čo je 100 % pokrytie všetkých slovenských škôlkarov. Do druhej fázy projektu, v rámci ktorej si škôlky musia zorganizovať Deň veselých zúbkov, a tým dostáva 40 000 detí možnosť získať bezplatný Balíček veselých zúbkov, sa prihlásilo takmer 1000 škôlok s viac ako 42 000 deťmi, čo je takmer 35 % všetkých materských škôl v SR. Na vybrané Dni veselých zúbkov zamieri aj
300 špeciálnych Zúbkových hliadok.

 

Exkluzívny partner projektu Colgate-Palmolive odborne participoval na príprave knižky pre deti, poskytol DVD s rozprávkou pre všetky škôlky, maskota projektu doktora Králička a produkty do Balíčkov veselých zúbkov.

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
LADY emailom
V prípade že máte záujem pravidelne odoberať spravodajstvo z nášho servera, prosím zadajte vašu e-mailovú adresu a stlačte tlačítko Prihlás.

 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!