lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2022
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 8 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Streda, 17. August, , Dnes oslavuje Milica
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Chito Tonic už aj v maloobchode

  Spracoval(a) : Jerguš Holéczy
Dátum : 19.7.2007
späť
Späť

Poslať
 

Charakteristickú horkastú chuť obľúbeného nápoja Chito Tonic budú môcť spotrebitelia už čoskoro nájsť aj v maloobchodnej sieti v novom dvojlitrovom balení. Známy nápoj rokov minulých, ktorý vrátila na náš trh spoločnosť Kofola pred 2 rokmi, zaujme vylepšenou receptúrou a inovovaným dizajnom.

V roku 2005 kúpila spoločnosť Kofola tradičnú značku Chito, ktorá je medzi spotrebiteľmi obľúbená už od roku 1969, kedy sa prvýkrát objavila na slovenskom trhu. Chuť Chito Tonic Water si spotrebitelia mohli doteraz vychutnať v 0,33l balení len gastro prevádzkach. V týchto dňoch spoločnosť Kofola vstupuje aj do maloobchodnej siete a spolu s novým formátom dvojlitrových PET fliaš uvádza na trh aj nový dizajn, čím chce podporiť jedinečnosť a prémiovosť tohto produktu. 

K letu neodmysliteľne patria osviežujúce miešané nápoje, ktoré si s priateľmi môžete dopriať pri rôznych príležitostiach. Tradičná receptúra Chito Tonicu inovovaná súčasnými trendmi má za výsledok  novú jemnejšiu, menej horkú a hladšiu chuť. Je určená nielen pre milovníkov charakteristickej tonikovej chuti, ale je vhodná aj ako základ obľúbených miešaných nápojov.

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!