lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2022
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 14 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 8 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Utorok, 25. Január, , Dnes oslavuje Gejza
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Už ste začali sezónu na chalupe?

  Spracoval(a) : Paulína Nedavašková
Dátum : 14.6.2007
späť
Späť

Poslať
 

Slovenskí chalupári začínajú sezónu upratovaním. Pre väčšinu Slovákov je čistota na chalupe alebo chate rovnako dôležitá ako doma, iba 20 percent si chce na chate od upratovania oddýchnuť.

Podľa prieskumu spoločnosti MEDIAN SK má 6 percent slovenských domácností chatu a 7,7  percent chalupu.* Pri prepočte na dospelú populáciu je to 607 000 malých a veľkých domov a domčekov, ktoré treba upratovať a starať sa o ne. Zo spotrebiteľskej  ankety spoločnosti Unilever vyplýva, že slovenskí chatári a chalupári robia generálne upratovanie podľa potreby, ale najčastejšie na jar. Medzi práce, ktoré respondenti zaraďujú do generálneho upratovania, patrí umývanie podlahy, prášenie kobercov, čistenie okien, úprava záhrady, strihanie stromov, ale aj upratovanie garáže.

„V tomto čase nám tradične rastie predaj čistiacich prostriedkov. Našim najpredávanejším čistiacim prípravkom je dlhodobo Domestos Pine Fresh,“ hovorí JUDr. Jana Gašparová, prokuristka spoločnosti Unilever Slovensko. „Tohto roku sme na trh priniesli novinku Cif Sensitive na umývanie riadu, obohatený o upokojujúce a zjemňujúce zložky.“
 
Slováci najčastejšie kupujú prípravky na upratovanie v hypermarketoch a supermarketoch, menej už v špecializovaných drogistických predajniach. Pri nákupe čistiacich prostriedkov je pre slovenských spotrebiteľov najdôležitejšia overená kvalita, až potom cena výrobku, obal, odporúčanie či veľkosť balenia. Gazdinky – chalupárky sa spoliehajú na rovnaké čistiace prostriedky ako doma, pričom používajú rozličné prípravky na umývanie podlahy, riadu či toalety. Univerzálnym čistiacim prostriedkom dáva prednosť štvrtina opýtaných.

Zdroj: MEDIAN SK, prieskum MML-TGI, 2006

 


Diskusia k článku:

Pre vsetkych chatarov a nie len pre nich je ako dobry tip on-line obchod s rucne tkanymi kobrcami, rohozkami a keramikou www.ludoveremesla.sk
Neregistrovaný - Jozifko, 14.6.2007 23:29, info(`na`)ludoveremesla.sk
Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!