lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2013
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 11 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Sobota, 31. Júl, , Dnes oslavuje Ignác
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Rexona s projektom Rexperiment dokazuje, že sme aktívnejší, než si myslíme

  Spracoval(a) : eva
Dátum : 2.5.2014
späť
Späť

Poslať
 

Značka Rexona uskutočnila špeciálny projekt s názvom Rexperiment, ktorým zisťovala, čomu všetkému sa v priebehu dňa venujeme a akí sme aktívni. Do Rexperimentu Rexona zapojila 16 ľudí zo Slovenska a z Českej republiky. Týmto ambasádorom sa počas troch týždňov vďaka špeciálnemu náramku merala ich každodenná aktivita. Výsledky Rexperimentu sú prekvapujúce a dokazujú, že sme v pohybe viac než si myslíme. I preto je nutné dbať na ochranu proti poteniu.

 

Rexona svojím projektom Rexperiment poukázala na skutočnosť, že v rámci svojich bežných každodenných aktivít sme v pohybe oveľa viac, než by sme si mysleli. S projektom a sledovaním aktivít pomáhalo 16 ľudí s najrôznejšími povolaniami a s rôznorodými záľubami. Nájdeme medzi nimi napríklad hasiča, študentku, doručovateľa zásielok, pracovníka elektrárne, zamestnankyňu reklamnej agentúry alebo profesionálneho tanečníka.

 

Ambasádorom boli počas troch týždňov merané aktivity špeciálnym náramkom Jawbone UP. Zaznamenáva každodenný pohyb, stravovanie i kvalitu spánku. Náramok sleduje prejdené kroky, vzdialenosť, spálené kalórie i pomer aktívne a pasívne stráveného času. Namerané výsledky boli následne porovnané s najrôznejšími náročnými aktivitami a konzultované s odborníkmi. Vzniklo tak porovnanie bežných aktivít s tými na prvý pohľad nedosiahnuteľnými.

 

 „Vďaka projektu Rexperiment sme zistili, že ľudia dokážu viac, než si myslia. Komu by napadlo, že napríklad za týždeň bežnej práce v kancelárii človek vydá toľko energie, akoby si zahral ligový zápas v americkom futbale. Alebo že jeden zásah hasiča je ako hrať vo finále tenisového turnaja,“ vysvetľuje Lucie Laštovičková, Brand Building Junior Manager značky Rexona.

 

 „Základom našej telesnej aktivity je pohyb, ktorým vypĺňame náš bežný deň – napríklad prechádzka so psom, hranie sa s deťmi, „vybavovačky“ v práci, alebo napríklad príprava výbornej večere pre našich najbližších,“ hovorí MUDr. Jan Vojáček, vedúci lekár na pražskej klinike Endala. Nielenže pohybom predchádzame chronickým chorobám organizmu, ale zlepšuje i náš psychický stav. Podľa lekárskych odporúčaní by sa každý človek mal aktívne hýbať aspoň 150 minút týždenne, aby predišiel problémom spojeným s neaktivitou. Medzi ne patria napríklad choroby srdcovej a cievnej sústavy, alebo výkyvy nálad.“

 

„Pohyb má na naše telo blahodárne účinky v súvislosti s pohybovým aparátom, ale má i výrazne pozitívny vplyv na psychickú stránku – predovšetkým vďaka vyplaveniu endorfínov pri pohybovej aktivite, zníženiu hladiny stresu a získania množstva zážitkov,“ vysvetľuje osobný tréner a fyzioterapeut Bc. Petr Soukup, prečo je potrebné nezabúdať i na aktívny šport. „Z charakterových vlastností je preukázané, že šport podporuje vytrvalosť, trpezlivosť, presnosť, cieľavedomosť, rozvážnosť alebo úprimnosť, ale i mnoho ďalších. Šport formuje človeka nielen po stránke fyzickej, ale i z hľadiska sociálneho a psychického.“

 

Antiperspiranty Rexona s technológiou MotionsenseTM: čím viac ste v pohybe, tým lepšie fungujú

Pretože sa každý z nás hýbe neustále, je dôležitý i správny výber ochrany proti poteniu. Antiperspiranty Rexona obsahujúce špeciálnu technológiu MotionsenseTM zaistia suché podpazušie i počas veľmi náročného dňa. MotionsenseTM obsahuje mikrokapsule, ktoré sa usadia na povrchu podpazušia a postupne uvoľňujú vôňu. Princíp je jednoduchý, pri každom pohybe sa prelomia špeciálne mikrokapsulky, ktoré vypustia vôňu a vďaka tomu sa užívatelia budú cítiť svieži a chránení po celý deň. Čím viac ste v pohybe, tým lepšie antiperspirant funguje. „Výsledky projektu Rexperiment nám potvrdzujú, že sme všetci aktívni a je dôležité používať antiperspirant, ktorý sa aktivuje pri pohybe a dokáže poskytnúť  stálu ochranu pred potením,“ uzatvára  Lucie Laštovičková, Brand Building Junior Manager značky Rexona.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!