lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2013
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 11 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Sobota, 31. Júl, , Dnes oslavuje Ignác
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Desperados búra bariéry

  Spracoval(a) : Peter
Dátum : 6.3.2014
späť
Späť

Poslať
 

Značka Desperados, pivný nápoj s príchuťou tequilly z portfólia spoločnosti HEINEKEN Slovensko, búra na Slovensku bariéry konvenčnosti. Svojou originálnou chuťou a exotickým latino spiritom s nádychom rebélie oslovuje všetkých, ktorí sa neboja vykročiť z radu a vyjadriť svoj názor. Za rok 2013 vďaka tomu Desperados na Slovensku zaznamenal nárast predaja až o 22 %, a od februára tohto roku posúva bariéry ešte ďalej. Odteraz znižuje svoju cenu a je tak dostupnejší najmä mladým, moderným ľuďom vyhľadávajúcim originálny štýl.  

 

V originálnej fľaši Desperados sa ukrýva pivný drink s príchuťou tequily a ľahkým podtónom citrónu a objemom alkoholu 5,9 %. Na Slovensku zastupuje úplne novú prémiovú kategóriu segmentu latino spirit a v tomto segmente zatiaľ nemá konkurenciu. Svojou ľahkou, jemne korenistou a menej horkou chuťou oslovuje najmä mladých, nekonvečných ľudí, ktorí radi vyhľadávajú niečo jedinenčné a chcú sa baviť.

 

Výsledky predaja nápoja Desperados sú za posledné dva roky, kedy značku podporujeme aj v marketingu, skutočne povzbudzujúce. Konzumenti originálnu chuť nápoja veľmi dobre akceptujú a oslovuje ich jej nekonvenčný, miestami až rebelantský štýl. V tomto roku sme sa preto rozhodli zbúrať aj poslednú bariéru na ceste k mladým ľuďom – cenu nápoja. Desperados je tak dnes dostupnejší ako kedykoľvek predtým a veríme, že aj v tomto roku prinesie ďalší nárast predaja,“ hovorí Barbara Schererová, brand manager značky Desperados.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!