lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
0 tém, a 19 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Pondelok, 29. November, , Dnes oslavuje Vratko
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Nová kolekcia adidas spája dievčatá a inšpiruje na nové rekordy

  Spracoval(a) : Gabika
Dátum : 23.4.2013
späť
Späť

Poslať
 

adidas uvádza novú ženskú kolekciu  v rámci kampane #mygirls, ktorá je oslavou života a priateľstva. V duchu novej kolekcie zároveň pozýva dievčatá a mladé ženy na vytvorenie jedinečného tanečného rekordu – najviac tancujúcich dievčat na jednom mieste so špeciálne pripravenou choreografiou na tému #mygirls.

 

Kampaň #mygirls nadväzuje na podstatu kolekcie a vyzýva mladé ženy a dievčatá, aby žili pohybom a svoju skúsenosť posunuli ďalej. „adidas Women nadšene podporuje športové priateľstvá medzi dievčatami, ktoré sa navzájom inšpirujú. Pokus o tanečný rekord prináša myšlienku kampane priamo medzi dievčatá,“ povedal brand manager spoločnosti adidas Slovensko Ladislav Šiška.

 

Nová kolekcia je typická multifunkčnosťou jednotlivých kusov, hravosťou farieb s dôrazom na žltú (vivid yellow), najlepšie funkčné vlastnosti a inovatívnosť materiálov. Kolekcia je navrhnutá tak, aby sa v nej dievčatá cítili pohodlne a súčasne dobre vyzerali s veľkým dôrazom na štýlový dizajn a perfektný strih.

 

Sebavedomý vzhľad

„Našou prioritou  sú individuálne potreby a sebavedomie každej z dievčat. Cieľom je maximálna funkčnosť počas celého pohybu alebo tréningu a podpora sebavedomia prostredníctvom technického a dizajnového stvárnenia. Kolekcia zároveň poskytuje nekonečné množstvo atraktívnych kombinácií outfitov,“ hovorí Dáša Murčová, Category Manager Women’s Training, adidas Central Europe East.

 

„Túto sezónu sa sústredíme najmä na tanec a tréning. Novinky v rámci sezóny sú z pohľadu inovácií napríklad zoštíhľujúce a tvarujúce strečové materiály, stonecold clima technológie a climate+ a z pohľadu dizajnu experimentovanie s vrstvením a kombinovaním outfitov,“ hovorí o kolekcii Dáša Murčová.

 

Medzi kúsky kolekcie, ktoré si zaslúžia špeciálnu pozornosť, patria napríklad tvarujúce legíny Perfect ¾ Tight, športová podprsenka Techfit adipower Bra, ktorá prostredníctvom špeciálneho výpletu Powerweb na chrbte napomáha správne držanie tela, ako aj ľahučké najflexibilnejšie tenisky adipure trainer 360 v krásnych farbách,“ vysvetľuje Dáša Murčová. Novú kolekciu je možné nájsť vo vybraných predajniach adidas po celom Slovensku aj prostredníctvom www.adidas.com/storefinder.

 

Prečo tanečný rekord?

„Či tancuješ, alebo máš rada pohyb, si naša!“ hovorí Katka Štumpfová, tvár kampane #mygirls. „Naším cieľom nie je, aby niekto vyhral alebo najdlhšie vydržal. Ide o to byť spolu, podržať sa a podporiť sa navzájom. Sme skutočné baby so skutočnými kamoškami a chceme ukázať svetu – aha, my sme to spolu dokázali! Je to o nás a pre nás.“ Katka Štumpfová vytvorila špeciálnu energickú choreografiu, ktorú na základe jednoduchého videa zvládne aj úplný začiatočník.

 

„O tanečný rekord sa pokúsime 1. mája 2013 na Univerzitných hrách v areáli Fakulty telesnej výchovy a športu UK (Nábrežie arm. gen. L. Svobodu 9, 814 69, Bratislava). Srdečne všetkých pozývame,“ hovorí s nadšením Katka Štumpfová.

 

Dohľad zabezpečí Igor Svítok, komisár slovenských rekordov. Dievčatá sa môžu registrovať  priamo na akcii Univerzitné hry v čase od 9.00 do 12.45 hod. Samotný pokus o rekord sa začne o 13.00 hod. v adidas #mygirls zóne. Súčasne tam dievčatá nájdu aj rôzne športové stanovištia, kde sa môžu inšpirovať, otestovať v schopnostiach a pod dohľadom trénerov vyskúšať nové netradičné športy, akým je napríklad Jumping.*

 

Psychológia #mygirls

adidas Women v rámci kampane #mygirls vyzdvihuje tímovosť žien. Dievčatá rady vyhľadávajú spoločnosť iných žien, pretože je to pre ne prirodzené. V tímoch sú odvážnejšie a dosahujú lepšie výsledky. Potvrdzuje to svojimi slovami psychologička Denisa Maderová: „Dievčatá zvyknú fungovať v skupinách, ktoré ich ovplyvňujú a inšpirujú na veci, ktoré by normálne neskúsili. Vzťahy medzi dievčatami znásobujú endorfíny, ktoré sa vyplavia pri športe, čo pozitívne pôsobí na celkový psychický stav a zdravý vývoj dievčat a taktiež povzbudzuje ich sebavedomie.“

 

Zdieľanie zážitkov

Inšpiratívnou súčasťou kampane je online platforma www.adidas.com/mygirls, ktorá je priamo napojená na sociálne siete Twitter a Instagram, čo naznačuje mriežka v názve kampane (viac informácií v prílohe).

 

 

* Po uskutočnení pokusu o tanečný rekord vám budú zaslané informácie o účasti a fotografie z podujatia.

 

Bližšie informácie ku kampani

 

adidas sa snaží autentickým, kreatívnym a sviežim prístupom inšpirovať každé dievča na svete prostredníctvom kampane #mygirls. Kampaň bola celosvetovo spustená 8. marca 2013 pri príležitosti medzinárodného dňa žien. Rozpráva príbeh skutočných skupín žien a dievčat z celého sveta, ktoré nasledujú svoje vášne a navzájom sa podporujú. Tieto príbehy sú komunikované nielen prostredníctvom printov, tlačenej reklamy a televíznych reklám, ale aj prostredníctvom digitálneho uzla www.adidas.com/mygirls napojeného na sociálne siete, ktorý poskytuje obrovský zdroj inšpirácie a skutočných príbehov a tým nás všetkých spája.

 

#mygirls ako životný štýl siaha za hranice športoviska. Pre #mygirls život nie je len o žití a šport nie je o vyhrávaní. Je o stretnutí sa a bytí súčasťou niečoho väčšieho. Spájanie dievčat otvára celý nový svet priateľstiev a vášní. Či je to s tímom alebo v skupinke priateliek, all in for #mygirls je o tom byť najlepšia, ako môžem a zároveň si to užiť s ostatnými. Keď máš podporu svojich priateliek, nie je nič, čo by si nezvládla. Aby sme oslávili skutočné skupiny dievčat, ktoré napĺňajú tento duch spojenia, otvorenosti a sebavedomia, ideme all in for #mygirls.

 

adidas vybral Katku Štumpfovú pre kampaň nielen pre jej tanečné úspechy, ale najmä pre to, že zažila to, čo prezentuje podstatu #mygirls. „Tancujem už od malička. S mojimi kamoškami som sa stretávala na rôznych súťažiach, vždy sme boli proti sebe. Rivalita a snaha o čo najlepší výkon bola mojím krédom. Stáli sme proti sebe a bojovali. Jedného dňa sa však karta otočila a vytvorením zoskupenia Just Dance sa úplne zmenilo naše vnímanie tanca. Jasné, že som mala radosť z tanca aj doteraz, ale toto je niečo celkom iné. Zadosťučinenie z toho, že tancujeme spolu, je neporovnateľné s tým, čo sme zažívali predtým. Spolu sme začali vymýšľať nové veci, tak trochu sme aj experimentovali s tancom. Nevymenila by som moje dievčatá za nič na svete!“ dodáva Katka Štumpfová nadšene.

 

Online platforma www.adidas.com/mygirls je priamo napojená na sociálne siete Twitter a Instagram, čo naznačuje už tzv. mriežka v názve #mygirls. „Práve Instagram sa v poslednom čase stáva veľmi populárnou sociálnou sieťou, ktorá umožňuje kontextuálne spájať celé oblasti záujmu a umožňuje dievčatám brázdiť sieť a nachádzať nekonečné množstvo inšpirácií v rovnakom kontexte z reálneho života od skutočných ľudí. Použitie mriežky pred slovom v popise fotografie vytvára spomínané kontextuálne spojenia,“ hovorí Jordan Nikov, odborník na sociálne siete. „Je až neskutočné, ako často a koľkokrát denne sme v kontakte prostredníctvom sociálnych sietí,“ dodáva.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!