Nový Peugeot 308 - Výkonná technológia a elegancia
Autor(ka) : Ivana
Dátum a čas : 16.2.2011 00:00
Kategória : Štýl
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...

Milé dámy ale i páni, nik nepovie nie smerom ku kráse... Len si treba vybrať. Peugeot nám to tento rok umožnil hneď niekoľko krát. Ladné tvary, rýchlosť, pohoda za volantom, to už dávno nepatrí k výsadám iba pre mužov, ale keď to celé zhrnieme do slov mužov - nový Peugeot 308 sa chváli neobvyklým novým dizajnom, integruje novátorskú technológiu micro-hybride e-Hdi a minimalizuje spotrebu a emisie CO2 s hodnotami od 98 g/km.

Milé dámy  ale i páni, nik nepovie nie smerom ku kráse... Len si treba vybrať. Peugeot nám to tento rok umožnil hneď niekoľko krát. Ladné tvary, rýchlosť, pohoda za volantom, to už dávno nepatrí k výsadám iba pre mužov, ale keď to celé zhrnieme do slov mužov - nový Peugeot 308 sa chváli neobvyklým novým dizajnom, integruje novátorskú technológiu micro-hybride e-Hdi a minimalizuje spotrebu a emisie CO2 s hodnotami od 98 g/km.

 

 

Novými líniami Peugeot 308 šikovne zapracoval štylistické kódy značky. Karoséria je v maximálnom súlade s mechanickými vlastnosťami vozidla. Tvary 3 karosérií (hatchback, CC a SW) smerujú k technickejšej elegancii, ktorú ilustrujú predné svetlomety na báze LED so svetlovodmi. Dynamickosť a emócie sú stabilne zakódované v génoch Peugeotu 308, čo vyžaruje najmä zo sebaistého pohľadu nových xenónových svetlometov v maske v titánovej farbe alebo z hatchbacku v exkluzívnej verzii GTi.

 

Peugeot 308, ktorý je odhodlaný potvrdiť svoje líderstvo z hľadiska jazdných vlastností a radosti z jazdy, si zvolil za cieľ stať sa referenciou v oblasti environmentálnej účinnosti. Po Peugeote 508 nový Peugeot 308 prichádza s novou technológiou micro-hybride e-Hdi, STOP & START najnovšej generácie, s motorom 1.6 l HDi FAP 112 k Euro 5. Táto ponuka s motorom predstavujúcim "srdce modelového radu" je k dispozícii s dvoma možnosťami: s manuálnou pilotovanou prevodovkou a v premiére s manuálnou prevodovkou v záujme maximálne príjemnej jazdy.

 

Okrem technológie micro-hybride boli zoptimalizované všetky parametre, ktoré ovplyvňujú emisie CO2 :

Ø  Zníženie hmotnosti o 25 kg v priemere na vozidlo

Ø  Spustenie predaja 16" pneumatík s ultra nízkym valivým odporom

Ø  Optimalizácia motorov najnovšej generácie (VTi, THP, HDi Euro 5)

Ø  Hodnota Cx 0,28 pre verzie s nízkou spotrebou – rekord v segmente

Spotrebou dosiahol úroveň referencie:

Ø  98 g/km CO2* u Peugeotu 308 hatchback 1.6 l e-HDi FAP 112 k. BMP6 - rekord v segmente (v štádiu homologácie, k dispozícii bude v lete 2011 – 104 g/km CO2 v období príchodu na trh)

 

Ø  Ponuka motorov pozostávajúca zo 4 benzínových motorov s výkonom od 98 do 200 k v exkluzívnej verzii GTi a 4 naftové motory s výkonom od 92 do 163 k bola tiež zoptimalizovaná tak, aby poskytla kompletný rad motorov zaručujúcich environmentálnu účinnosť. Verzia predstavujúca jadro modelového radu, Peugeot 308 hatchback 1.6 l HDi FAP 92 k s manuálnou prevodovkou, sa vyznačuje pozoruhodným znížením emisií CO2, ktoré dosahujú iba 110 g/km.

 

Rozmery a vlastnosti výbavy nového Peugeotu 308 sa nezmenili, čo platí pre všetky typy karosérie, z ktorých každá poskytuje priestrannú pohodlnú kabínu. To isté platí o výbave pre primárnu, sekundárnu a terciárnu bezpečnosť, ktorá je naďalej na najvyššej úrovni.

 

Nový Peugeot 308 bude predstavený v svetovej  premiére na autosalóne 2011 v Ženeve a na európsky trh sa dostane v apríli 2011. Jeho poslaním je pokračovať s úspešnej histórii rodiny Peugeotov  308, ktorých sa predalo od jeho spustenia do predaja v septembri 2007 okolo  900 000  kusov.

 

Bolo dosť toho odborného, teraz sa už iba kochajme...

 



©2016 Fornet. Všetky práva vyhradené.