Celio oblieka mužov s francúzskym šarmom
Autor(ka) : VS
Dátum a čas : 2.3.2009 00:00
Kategória : Móda
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...

Koniec čakania na kvalitnú pánsku módu. Spoločnosť Celio - európsky líder v oblasti moderného pánskeho oblečenia - konečne prichádza na slovenský trh. Mladým mužom ponúka kvalitnú a príjemnú módu s francúzskym šarmom za výhodnú cenu. Prvá pobočka výhradne pánskej módy na Slovensku je otvorená v Shopping parku Avion v Bratislave.

Koniec čakania na kvalitnú pánsku módu. Spoločnosť Celio - európsky líder v oblasti moderného pánskeho oblečenia - konečne prichádza na slovenský trh. Mladým mužom ponúka kvalitnú a príjemnú módu s francúzskym šarmom za výhodnú cenu. Prvá pobočka výhradne pánskej módy na Slovensku je otvorená v Shopping parku Avion v Bratislave.

„Celio ponúka tri módne kategórie oblečenia – Sportswear, Casual a Business. Prvá kategória je však vďaka svojmu šarmu a kreatívnemu náboju najobľúbenejšou a najvyhľadávanejšou,“ vysvetľuje Jérome Poussin, riaditeľ značky pre strednú Európu, a dodáva, že najčastejším kupcom značky Celio je mladý muž z mesta. Práve ten totiž ako „chameleón“ potrebuje striedať niekoľko štýlov oblečenia. „Kombinácia obleku a rifiel s tričkom už modernému mužovi v žiadnom prípade nestačí,“ upozorňuje Jérome Poussin.

Napríklad vo Francúzsku, kde spoločnosť Celio vznikla, nosí jej výrobky každý druhý muž. Precízne a štýlové oblečenie Celio vyhľadávajú predovšetkým mladí a úspešní muži od 20 rokov, ktorým záleží na svojom vzhľade. Milovníkov kvalitného oblečenia iste potešia i príjemné cenové relácie spoločnosti Celio – napríklad bavlnené nohavice za 40 euro, módna košeľa stojí 25 euro.

Prvý obchod spoločnosti Celio, ktorú vytvorili Marc a Laurent Grosmanoví, bol vo Francúzsku otvorený v roku 1985. Už o sedem rokov neskôr, vtedy v roku 1992, spoločnosť otvorila svoj stý obchod. Dôvod mimoriadneho úspechu módnej značky Celio v európskych krajinách bol viac než zrejmý – na trhu totiž chýbala prirodzená a príjemná pánska móda obohatená o francúzsky šarm. Ešte väčší boom zažíva Celio na začiatku tretieho tisícročia. Dnes má spoločnosť už 3500 zamestnancov a predáva svoje oblečenie vo viac než 700 obchodoch rozmiestnených v 55 krajinách sveta.


 



©2016 Fornet. Všetky práva vyhradené.