Margot proti napodobeninám
Autor(ka) : Monika
Dátum a čas : 18.12.2013 00:00
Kategória : Štýl
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...
Komu (email) :
Od (email) :
Od (meno) :
  

Značka Margot začiatkom roka odštartovala ojedinelý projekt Margot Festival Falošných reklám, ktorého cieľom bolo vtipnou formou vyzdvihnúť originalitu tyčinky Margot, ako reakciu na množiace sa kópie a nenásilnou formou upozorniť spotrebiteľa na to, že originálna Margot je len jedna.

Značka Margot začiatkom roka odštartovala ojedinelý projekt Margot Festival Falošných reklám, ktorého cieľom bolo vtipnou formou vyzdvihnúť originalitu tyčinky Margot, ako reakciu na množiace sa kópie a nenásilnou formou upozorniť spotrebiteľa na to, že originálna Margot je len jedna.

K nevôli výrobcu sa neustále objavujú lacné napodobeniny originálnej tyčinky Margot. Marketingový tím prišiel s projektom Margot Festival Falošných reklám s hlavným heslom "Originál je len jeden!". Koncept projektu vytvoril Petr Kout, celý projekt zastrešila kreatívna agentúra JWT pod vedením Františka Bumbálka.

V prvom kole mali súťažiaci za úlohu napísať scenár spotu o tom, čo sa stane, ak zahryznete do falošnej tyčinky Margot. Komisia v zložení režiséra a prezidenta Febiofestu Fera Feniča, režisérky Ireny Pavláskovej a kreatívneho riaditeľa reklamnej agentúry JWT Františka Bumbálka, vybrala zo 144 súťažných scenárov päť, ktoré postúpili do finálového kola - tí dostali finančné prostriedky na realizáciu svojich nápadov.

Od septembra 2013 bolo všetkých 5 súťažných spotov uverejnených na Facebooku tyčinky Margot a na kanáli YouTube. Vďaka podpore na facebooku a bannerovej kampani sa do hlasovania zapojilo 35 000 unikátnych hlasujúcich. Víťazom sa stal veľmi nadaný mladý kreatívec Adam Gajdoš z Krnova so svojím spotom "Osoliť, okoreniť", ktorý získal hlavnú výhru 100 000 CZK.

"Kampaň hodnotíme ako úspešnú. Zapojilo sa do nej 40 tisíc ľudí, čo je výborný výsledok, keď zvážime, že ide o nízkorozpočtovú kampaň, zapojenie si vyžadovalo časovú investíciu a jediným mediálnym kanálom bol internet. Pozitívne nás prekvapil najmä počet scenárov, ktorý bol oproti našim pôvodným očakávaniam trojnásobný,“ uviedla Lenka Vašutová, marketingová manažérka Impulse Confectionary spoločnosti Nestlé.

A čo urobí s výhrou víťaz? „Natáčanie videoklipu nebola moja prvá skúsenosť, s mojím bratom rozbiehame také malé kreatívne štúdio, skúšame robiť videoklipy, reklamy a tiež grafiku pre rôzne subjekty. Ani sme neváhali, čo urobiť s výhrou - celá poputuje na lepšie vybavenie nášho štúdia a ďalšie projekty, ktoré by sme v budúcnosti radi podnikli," uviedol  Adam Gajdoš.



©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené.