Európska komisia inšpiruje mladých ľudí, ako prestať s fajčením
Autor(ka) : Gabika
Dátum a čas : 28.9.2011 00:00
Kategória : Zdravie
WWW.LADY.SK Stránky pre modernú ženu venované móde,kráse zdraviu ...
Komu (email) :
Od (email) :
Od (meno) :
  

John Dalli, európsky komisár pre zdravie a spotrebiteľskú politiku, predstavil včera v Bruseli druhú časť novej protifajčiarskej kampane Európskej komisie. Informoval aj o tom, že k dnešnému dňu viac ako 500 000 Európanov využilo stránky kampane na sociálnych médiách, a tým aktívne podporilo kampaň “Ex-smokers are Unstoppable” - Exfajčiari sú nezastaviteľní.

John Dalli, európsky komisár pre zdravie a spotrebiteľskú politiku, predstavil včera v Bruseli druhú časť novej protifajčiarskej kampane Európskej komisie. Informoval aj o tom, že k dnešnému dňu viac ako 500 000 Európanov využilo stránky kampane na sociálnych médiách, a tým aktívne podporilo kampaň “Ex-smokers are Unstoppable” - Exfajčiari sú nezastaviteľní.

Kampaň “Ex-smokers are Unstoppable”, zahájená v júni tohto roku , je zameraná na to, aby pomáhala ľuďom vo veku 25 - 34 rokov prestať fajčiť alebo aby ostali nefajčiarmi a aby sa stali ´nezastaviteľnými´ vo svojich životoch, kde fajčenie nemá miesto. Výnimočný výraz  “unstoppable” zdôrazňuje pozitívny prínos života bez tabaku; k nemu patrí  lepšie zdravie, lepšia sociálna interakcia, viac peňazí a samozrejme aj lepšia kvalita života..

Potešila ma dosiahnutá odozva,” uviedol komisár Dalli. Mimoriadne ma potešilo, že si viac ako 500 000 fajčiarov z celej Európy pozrelo stránky kampane na sociálnych médiách, a že už počas troch mesiacov viac ako 20 000 fajčiarov aktívne využíva iCoach, náš interaktívny nástroj na odvykanie od fajčenia. iCoach ponúka praktické tipy a rady počas všetkých stupňov odvykania od fajčenia. Je to po prvýkrát, keď takouto kampaňou EÚ ponúkame praktickú pomoc.”

EÚ uskutočnila rozsiahly prieskum tejto najnovšej kampane,” pokračuje komisár Dalli. “  77% všetkých opýtaných potvrdilo, že naše posolstvo použité v kampani funguje. Budeme pokračovať na jeho ďalšom rozvoji a to tak, aby čo najsilnejšie zodpovedalo požiadavkám mladých ľudí a aby ich dobre oslovilo."

Druhá fáza kampane, ktorú predstavili v stredu v Bruseli, zahŕňa ucelenú reklamnú kampaň vo všetkých krajinách členských štátov EÚ o prínose a úžitku z toho, keď človek prestane fajčiťt, ďalej účasť na rôznych podujatiach zameraných na šport, spotrebiteľov a zdravie a taktiež partnerstvo s významnými zamestnávateľmi pri propagovaní myšlienky nefajčenia na pracovisku. Tieto podujatia umožnia mladým ľuďom v celej Európe osobne prísť do kontaktu s nástrojmi a radami a umožnia aj výmenu informácií medzi nimi samotnými. 

Sám som pred pár rokmi prestal fajčiť,” povedal komisár Dalli, a viem, aké to môže byť ťažké.  Verím, že touto novou kampaňou a jej podpornými nástrojmi dokážeme ukázať úžasný rozdiel, aký so sebou prináša nefajčenie a pomôžeme tým, ktorí sa preň rozhodli, stať sa ´nezastaviteľnými’.



©2001 Fornet. Všetky práva vyhradené.