lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2024
  * 2023
  * 2022
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Piatok, 19. Apríl, , Dnes oslavuje Jela
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Aupark rozžiarili Swarovského krištále

  Spracoval(a) : Monika
Dátum : 13.10.2013
späť
Späť

Poslať
 

Bratislavský Aupark uzavrel ďalšiu etapu modernizácie centra. Nový „look“ dostalo vstupné átrium s infopultom. Neprehliadnuteľná dominanta trblietavý luster vážiaci takmer 107 kg, je posiaty tisíckami dokonale vybrúsených Swarovského krištáľov. Priezračné krištále sú upevnené na špeciálnych závesoch s celkovou dĺžkou 340 m. Impozantný pohľad sa návštevníkom naskytne hneď ako prekročia prah hlavného vstupu do centra.

 

Rozšírené nákupné možnosti

Novinkou, ktorou bratislavský Aupark poteší všetkých milovníkov módy, je príchod nemeckej značky Rich & Royal – zoskupujúcej pod jednou strechou zvučné mená módneho dizajnu. Na slovenskom a českom trhu sa Rich & Royal objavuje prvýkrát.  Šopoholici zároveň ocenia i nové prichádzajúce obchody ako Reserved, CCC alebo Pierre Cardin. Rozšírenie značiek je súčasťou celkovej modernizácie centra.

 

Stále nové vylepšenia

 „Nové značky aj prvky interiéru majú návštevníkom priniesť lepší nákupný zážitok. Pri redizajne átria sme preto stavili na kartu luxusu a jedinečnosti. Luster bol vyrobený priamo v rodisku značky Swarovski, v tirolskom Wattens,“ približuje Rudolf Kuciak, manažér Auparku Bratislava. Redizajn infopultu je súčasťou celkovej modernizácie átria.

Vynovením vstupného átria modernizácia nákupného centra nekončí. Bratislavský Aupark čaká v najbližších troch rokoch obnova v celkovej hodnote 40 mil. €, ktorej cieľom je skvalitniť toto obľúbené centrum módy, zábavy a gastronómie. Medzi plánované kroky patrí i zväčšenie food courtu a vytvorenie priestranných terás s výhľadom na Sad Janka Kráľa. V súčasnosti je návštevníkom centra k dispozícii vynovený parkovací suterén, ktorého modernizácia v hodnote 3,5 mil. € priniesla dostupnejšie parkovacie miesta, rýchle a prehľadné parkovanie a nové možnosti pre vodičov, akými sú nabíjacie stanice pre elektromobily či moderná navigácia.

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!