lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2024
  * 2023
  * 2022
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Piatok, 19. Apríl, , Dnes oslavuje Jela
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
COCA-COLA VYHLASUJE AKTÍVNU GLOBÁLNU PODPORU BOJA PROTI OBEZITE

  Spracoval(a) : Lenka
Dátum : 15.5.2013
späť
Späť

Poslať
 

Spoločnosť načrtne obchodné aktivity pre svoje výrobky, balenie, marketing

Spoločnosť Coca-Cola vyhlásila štyri kroky pre podporu zdravších, šťastnejších a aktívnejších komunít. Tieto kroky, ktoré podnikla vo viac než 200 krajinách jej pôsobenia, predstavujú:

1)        ponúkanie nápojov s nízkym alebo nulovým obsahom kalórií na každom trhu,

2)        poskytovanie jasných informácií o výživnej hodnote, vrátane kalórií, na prednej strane všetkých balení,

3)        podpora pohybu ľudí prostredníctvom programov fyzickej aktivity v každej krajine jej pôsobenia,

4)        zodpovednú obchodnú činnosť bez zamerania reklamy na deti do 12 rokov na celom svete.

 

V dnešnej dobe je obezita zo zdravotného hľadiska najväčšou výzvou, ktorá ovplyvňuje takmer každú rodinu a komunitu na celom svete. Je to celosvetový problém spoločnosti, ktorý si vyžaduje, aby sme sa všetci spojili a pričinili sa o jeho riešenie,“ uviedol Muhtar Kent, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti Coca-Cola. „Rozhodli sme sa podieľať na riešení a úzko spolupracovať s našimi obchodnými partnermi, vládou aj ľuďmi. Dnešné vyhlásenie je ďalším krokom vpred na našej ceste, pričom máme dosah na každú krajinu, v ktorej pôsobíme.“

Muhtar Kent urobí globálne vyhlásenie pri príležitosti oslavy 127. výročia založenia spoločnosti Coca-Cola. Zároveň sa k nemu pripojí aj guvernér štátu Georgia Nathan Deal a starosta mesta Atlanta Kasim Reed, aby odštartovali sériu programov vytvorených na podporu pohybu občanov Georgie. Vyhlásenie v Georgii stavia na partnerstvách, ktoré spoločnosť nedávno uzatvorila v Chicagu, San Antoniu a ďalších mestách. 

Spoločnosť Coca-Cola spravila už niekoľko dôležitých krokov, vrátane inovácie výrobkov a ich obalov alebo menších balení a uviedla na trh mini-plechovky v Spojených štátoch, Austrálii, Kanade, Kórei a Thajsku. Systém spoločnosti Coca-Cola v súčasnosti podporuje stovky programov zameraných na aktívny, zdravý život vo viac než 115 krajinách, ktoré majú dosah na milióny ľudí a informácie o kalóriách uvádza na predných stranách všetkých svojich nápojov na celom svete. Spoločnosť bude pokračovať a robiť ešte viac.

Spoločnosť sa okrem toho podujala verejne a aktívne zisťovať rozsah a dosah svojej snahy na stránke www.comingtogether.com. Digitálna platforma poskytuje podrobnejšie informácie o globálnych krokoch spoločnosti a pozýva ľudí, aby zistili viac o tom, čo spoločnosť robí, zaznamenávali si jej postup, uverejňovali názory a vymieňali si nápady o tom, ako môžeme spoločne propagovať výber, vyváženie energie a pohyb.

Spoločnosť Coca-Cola v súčasnosti predáva nealkoholické nápoje takmer všetkých kategórií – od perlivých nápojov po vodu, upravené a ochutené vody, čaje, kávu, džúsy a nektáre, iónové nápoje a energetické nápoje. Široké portfólio zahŕňa takmer 800 nízkokalorických a nekalorických nápojov, čo predstavuje 25 % celkového sortimentu. Spoločnosť chce naďalej pokračovať v inováciách z hľadiska kontrolovaného objemu jednotlivých balení, ako aj nových, prírodných sladidiel s nulovou hodnotou kalórií ako je stévia, pretože verí, že výber môže byť zameraný na rôzne chute, ako aj tvary a objemy.


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!