lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2024
  * 2023
  * 2022
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2014
  * 2013
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 28. Marec, , Dnes oslavuje Sona
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
NOVÁ APLIKÁCIA CONNECT ZNAČKY DUREX UMOŽŇUJE NAŠIM TELEFÓNOM SPOLU SPAŤ...

  Spracoval(a) : Peter
Dátum : 2.4.2015
späť
Späť

Poslať
 

Značka Durex dnes odhalila poslednú kapitolu svojej kampane „Durex Connect“ a predstavila aplikáciu pre smartfóny, ktorá nám pomáha v zbližovaní. Koniec koncov, Hodina Zeme sa blíži.

 

Pred tromi týždňami sa značke DUREX podarilo zaujať ľudí po celom svete dráždivou správou o technologickom prelome, ktorý by mohol znamenať revolúciu v našich sexuálnych životoch. Virálne video (http://youtu.be/O925jNVmpOQ), ktoré už videlo viac ako 40 miliónov ľudí, ukazuje páry posadnuté technológiami a ich reakciu na odhalenie, že onen spáľňový zázrak je jednoducho len tlačítko „vypnúť“.

 

Avšak po bezprecedentnej medzinárodnej odozve a presvedčivom výskume Durhamskej univerzity o dopade posadlosťou technológiami na naše vztahy (vrátane toho, že 40 percent respondentov pripustilo, že behom sexu zodvihlo telefón), vyvinula svetová jednotka v oblasti sexuálnej pohody aplikáciu, ktorá ponúka jednoduché riešenie: synchronizuje naše telefóny tak, aby spolu spali a nechali nás robiť to isté.

 

Ukonwa Ojová, šéfka oddelenia pre globálny marketing značky Durex, to komentovala slovami: „Film ,Connect‘ značky Durex sledoval dobrovoľnícke páry na emocionálnej a intelektuálnej ceste, počas ktorej sa zamýšľali nad nepopierateľnou posadnutosťou technológiami vo svojich vzťahoch. Práve toto kampaň vypichla na globálnej úrovni.

 

Obrovské množstvo ľudí, ktorí navštívili registračnú stránku Durexlabs, nám v kombinácii s presvedčivým výskumom Durhamskej univerzity, skutočne otvorilo oči. Práve preto sme sa napokon rozhodli predsa len ponúknuť ľuďom jednu aplikáciu! Blíži sa Hodina Zeme (www.earthhour.org), 28. marca o 20:30–21:30, a my by sme chceli páry po celom svete požiadať, aby ju vyskúšali. Aplikáciu, ktorá by skutočne mohla zlepšiť ich sexuálny život.“

 

Aplikáciu ,Durex Connect‘ si môžete zdarma stiahnuť pre platformu Android a čoskoro bude k dispozícii aj pre iOS. Ide o užívateľsky prívetivý spôsob synchronizácie vášho telefónu s partnerovým, aby sa ani jeden z vás nemohol vykrútiť zo sľubu jednoznačne netechnologického zblíženia. Vo vopred dohodnutý čas, alebo po spontánnej dohode, aplikácia jednoducho zakryje displeje vašich telefónov, čím de facto oba telefóny uspí a odstráni tak všetky rušivé elementy.

 

Rachel Bloodworthová, šéfka PR oddelenia neziskovej organizácie WWF-UK, k tomu povedala: „Kampaň ,Connnect‘ značky Durex nám naliehavo pripomína, že sa potrebujeme znovu napojiť na svojich blízkych. Dúfame, že sa nám podarí ľudí primäť  k tomu, aby sa skutočne zamysleli na tým ako veľmi sa my cvšetci potrebujeme zastaviť a užiť si svet vôkol seba.

 

Hodina Zeme je nesmierne symbolická pripomienka potreby chrániť našu planétu. Ale je to i niečo viac – je to hodina, kedy my všetci môžeme vypnúť a napojiť sa na všetko, čo je pre nás dôležité.“

 

Aplikáciu Connect značky Durex si môžete stiahnuť tu: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.durex.reconnect&hl=en_GB

Video môžete vidieť tu: http://youtu.be/O925jNVmpOQ

Embedovať video môžete cez tento link: <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/O925jNVmpOQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Kvalitatívny výskum, vydaný Centrom pre sex, gender a sexualitu na Durhamskej univerzite si je možné prečítať tu: http://dro.dur.ac.uk/14770/

 

O VÝSKUME

Dôkladných interview sa vo februári 2015 zúčastnilo 30 ľudí z celého Anglicka. Účastníci mali 18-55 rokov a podmienkou pre účasť na výskume bol prinajmenšom rok dlhý vzťah. Všetci účastníci boli heterosexuálne orientovaní a išlo o pestrú skupinu z hľadiska triedy, etnického pôvodu, veku a dosiahnutého vzdelania. Durhamská univerzita výskum z etického hľadiska schválila a celá správa je k dispozícií na  Durham Research Online, konkrétne na adrese http://dro.dur.ac.uk/

 

O doktorovi Markovi McCormackovi

Doktor Mark McCormack je docent sociológie na Durhamské univerzite a jedným z riaditeľov Centra pre sex, gender a sexualitu na Škole aplikovaných sociálnych vied. Doktorát získal na Bathské univerzite v roku 2010, potom dva roky vyučoval na Brunelovej univerzite v Londýne, neskôr sa presťahoval do Durhamu. Jeho výskum média veľmi zaujal, a tak sa doktor McCormack objavil napríklad v programoch Surgery na BBC Radio 1, Woman’s Hour a Thinking Allowed na BBC Radio 4, Nightwaves na BBC Radio 3, ve vysílání BBC World Service a v programe Q s Jianem Ghomeshim na CBC Radio 1. Ďalej sa jeho výskumu venovali články v novinách ako Observer, Sunday Times a Daily Mail, ako aj niekoľko online aj klasických časopisov, napríklad Economist, New Internationalist a Huffington Post.

 

O Susie Leeovej

Susie Leeová je výtvarná umelkyňa a generálna riaditeľka spoločnosti Siren. Na Yale, Kolumbijskej univerzite a Washingtonskej univerzite vyštudovala molekulárnu biofyziku a biochémiu, verejné vzdelávanie v mestách a výtvarné umenie. Ako bádateľka, učiteľka a umelkyňa dokáže s nadhľadom vytvárať technologické platformy, ktoré umocňujú prepojenie medzi ľuďmi. Jej výtvarné diela, ktoré si ľudia cenia pre ich ,,inteligenciu emócie a zmyselnosť´´, sú vystavované v rade významných zbierok a objednalo si ich množstvo múzeí

 

Susie Leeová, ako jedna z mála riaditeliek vo svete, uviedla na trh aplikáciu Siren, ktorá tvorivým spôsobom premenila internetové zoznamky. Táto revolučná aplikácia si získala značnú popularitu a zaujala verejnosť, o čom svedčí viac ako 100 detailných rozhovorov a profilov v médiách ako Guardian, NPR, Seattle Times, CNN, Cosmopolitan, Marie Claire, TechTimes, Geekwire, The Stranger, Engadget, The Washington Post a ThinkProgress. Viac informacií získate na stránkach http://siren.mobi

 

O spoločnosti Reckitt Benckiser LLC

RB* je poprednou svetovou  firmou v oblasti zdravia, osobnej starostlivosti a domácej starostlivosti. Firma pôsobí vo viac ako 60 krajinách a svoje výrobky predáva bezmála v 200 štátoch. Celosvetovo zamestnáva zhruba 37 000 ľudí.

 

RB si kladie za cieľ dodávať inovatívne riešenia pre zdravší život a šťastnejšie domovy a dnes patrí do prvej dvadsiatky spoločností kótovaných na londýnskej burze. Je globálnou jednotkou či dvojkou vo väčšine svojich rýchlo rastúcich kategórií, za čo vďačí výnimočnému tempu inovácií. Jej portfólio v oblasti zdravia, hygieny a domova vedia 19 silných globálnych značiek: Nurofen, Strepsils, Gaviscon, Mucinex, Durex, Scholl, Clearasil, Lysol, Dettol, Veet, Harpic, Bang, Mortein, Finish, Vanish, Calgon, Air Wick, Woolite a French’s. Na začiatku roku 2014 RB inkasovala 43 % hlavných tržieb z dvoch rozvíjajúcich sa trhových oblastí a 57 %
z hlavnej rozvinutej trhovej oblasti; 72 % hlavných tržieb pochádza z oblasti zdravia a hygieny v jej portfóliu.

 

Základom úspechu RB úspechu RB sú talentovaní ľudia, v ktorých sa intelektuálna zvedavosť snúbi s oddanosťou najvyšším štandardom kvality. Vynikajú túžbou po dosiahnutí a prekonaní výsledku. V oblasti udržateľného rozvoja si spoločnosť dala za cieľ tretinové zníženie znečistenia vody a tretinové zníženie emisií uhlíka, ďalej sa usiluje tiež o to, aby v roku 2020 tretina jej čistých príjmov pochádzala z udržateľnejších produktov.  V sektoru rýchlo obratového tovaru je rovnako najväčším globálnym partnerom charity Save the Children. Novou partnerskou víziou RB je radikálny boj s hnačkami, ktorý je na svete druhou najčastejšou príčinou smrtí u deti do päť rokov. Celkovo chce RB zlepšiť zdravie a hygienické návyky 200 miliónov ľudí. 

 

Viac informácií nájdete na stránkach www.rb.com

 

*RB je obchodné meno skupiny spoločností Reckitt Benckiser.

** Zdravotnícke prostriedky


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!