lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2024
  * 2023
  * 2022
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2013
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 28. Marec, , Dnes oslavuje Sona
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Materské a rodinné centrá si po tretí krát prilepšia o 10 000 eur

  Spracoval(a) : Lenka
Dátum : 25.4.2014
späť
Späť

Poslať
 

Projekt „Každým nákupom pomáhate“ pozná mená desiatich víťazných materských a rodinných centier. Spoločnosti P&G a dm drogerie markt – organizátori iniciatívy – odovzdajú výhercom finančnú podporu v celkovej hodnote 10 000 eur na nákup športového vybavenia. Do tretieho ročníka sa zapojilo 25 materských a rodinných centier z celého Slovenska a celkovo bolo zaradených viac ako 3000 bločkov z nákupov.

Projekt si svojím pokračovaním získal stále miesto v komunite mamičiek i celých rodín. Jednoduchý systém akcie „Každým nákupom pomáhate“  a prehľadný proces online hlasovania motivuje materské centrá na Slovensku a ich priaznivcov zapojiť sa do akcie kedykoľvek, a poľahky tak prispieť do rozpočtov spriaznených komunít. Víťazi iniciatívy – materské centrá, ktoré získajú najvyšší počet hlasov za obdobie 3 mesiacov získajú finančnú odmenu vo výške 1 000 eur na nákup športového vybavenia.

Z 25 materských a rodinných centier získali najväčšiu podporu títo víťazi: MC MaMaTaTaJa z Pezinka, RC Prešporkovo z Bratislavy, RC Dlháčik z Bratislavy, RC Slniečko z Prievidze, MC Stonožkine slniečka zo Senice, MC Bambino z Popradu, MC Smajlík z Košíc, MC Nevedko z Ružomberka, MC Mamioáza zo Zlatých Moraviec a MC Mostík z Banskej Bystrice. Rozhodli o nich hlasujúci na stránkach projektu www.pomahamemc.sk.

Myšlienka projektu

Spoločnosť Procter & Gamble sa dlhodobo angažuje v aktivitách na podporu športu a aj tento rok sa  aktívne zapojila do Zimných Olympijských hier v Soči. Rozvíjať pozitívny vzťah k pohybu treba od najútlejšieho veku bezohľadu na výkony, preto spoločnosť P&G nepodporuje iba vrcholových športovcov a olympionikov, ale venuje pozornosť aj najmenším. V rámci tretieho ročníka iniciatívy „Každým nákupom pomáhate“ podporila materské a rodinné centrá na Slovensku finančným darom v celkovej hodnote 10 000 eur, ktoré sú určené na nákup športového vybavenia pre deti.

Deti sú od prírody hravé a aktívne. Pohyb je nevyhnutný krok k poznávaniu svojho okolia a vedie ich k spontánnemu objavovaniu vlastných možností i schopností. Všetko, čo s aktívnym pohybom súvisí, deti milujú – prekonávajú samých seba, odhaľujú nové možnosti a vďaka tomu rozvíjajú aj svoj duševný svet. 

O projekte povedali

„Z výhry máme v RC Dlháčik obrovskú radosť! Pohybový rozvoj a pozitívny vzťah k športu je dôležité budovať už odmalička, a preto sa tešíme na nové vybavenie a atrakcie pre deti. V súčasnosti máme v centre trampolínu, ktorá je skutočne obľúbenou „hračkou“. Vrámci centra ponúkame aj športové aktivity ako kurz Baby Ball, Judo pre najmenších, či tanečné krúžky Tančeko-spievanky a Baby Salsu. Ďakujeme všetkým, ktorí nás podporili a spoločnosti P&G za organizáciu súťaže,“ uviedla Zuzana Melušová Kutarňová, predstaviteľka RC Dlháčik, ktorá prevzala výherný šek v hodnote 1000 eur z rúk zástupcov spoločností P&G a dm drogerie markt.

Lukáš Latinák, herec: „Každý deň som svedkom toho, ako sa dieťa učí a objavuje niečo nové. Akonáhle sa začne samo aktívne pohybovať je nezastaviteľné a jeho objavovanie nemá konca kraja. To ma fascinuje, každý deň zažívať nové prekvapenia! Aj preto sa mi nechce dospieť a teším sa, že teraz sa môžem beztrestne meniť na dieťa a stávam sa rovnocenným parťákom na výpravách za poznaním. Všetko, čo podporuje aktívny pohyb dieťaťa, prispieva k jeho všestrannému zdravému rozvoju.”

Juraj Králik, zástupca spoločnosti P&G povedal: „Dnes už všetci vieme, aké dôležité je rozvinúť pohybové zdatnosti u detí od ich najútlejšieho veku. Našou dlhodobou ambíciou je priniesť komfort a účelnosť do života rodín, nezabúdame však ani na podporu tých najmenších, ktorá ma význam pre budúcnosť nás všetkých.“

„Sme radi, že môžeme byť súčasťou tohto vydareného projektu. Uvedomujeme si, že materské a rodinné centrá potrebujú akúkoľvek pomoc a zohrávajú  dôležitú úlohu v rámci života rodiny a komunity. Veríme, že aj táto finančná injekcia im pomôže využiť ich potenciál v rámci rozvoja pohybových schopností detí, ktoré ich spolu s rodičmi navštevujú,“ doplnila Nicol Noseková, zástupkyňa spoločnosti dm drogerie markt.

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!