lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * 2024
  * 2023
  * 2022
  * 2021
  * 2020
  * 2019
  * 2018
  * 2017
  * 2016
  * 2015
  * 2014
  * 2013
  * 2012
  * 2011
  * 2010
  * 2009
  * 2008
  * 2007
  * 2006
       December
       November
       Október
       September
       August
       Júl
       Jún
       Máj
       Apríl
       Marec
       Február
       Január
  * 2005
  * 2004
  * 2003
  * 2002
  * 2001
  * 2000

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Sobota, 20. Apríl, , Dnes oslavuje Marcel
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
KAMPAŇ ZA SKUTOČNÚ KRÁSU OSLOVUJE SLOVENSKÚ VEREJNOSŤ

  Spracoval(a) : Jana Osuská
Dátum : 15.3.2006
späť
Späť

Poslať
 

V priebehu marca a apríla 2006 se na vonkajších reklamných plochách v celej Českej aj Slovenskej republike objaví netradičná reklamná kampaň, ktorá upozorní na otázku ženskej krásy a jej hodnotenia. Kampaň za skutočnú krásu, ako se celý projekt volá, vyslala do sveta kozmetická značka Dove s cieľom rozpútať celospolečenskú diskusiu na tému ženskej krásy.

V období od 1. marca do konca apríla 2006 bude slovenská spoločnosť konfrontovaná s netradičnou kampaňou, která nie je primárne zameraná ani na propagáciu výrobkov, ani na propagáciu značky. Jej cieľom je osloviť slovenskú verejnosť s témou, která sa objevuje dennodenne všade okolo nás – s témou ženskej krásy a jej merítok.

Kampaň za skutočnú krásu je podporená medzinárodným aj miestnym prieskumom (pre viac informácií viď tlačová správa o výskume), z ktorej výsledkov vyplynula nespokojnosť žien s tým, ako je ženská krása prezentovaná a hodnotená nielen v médiách, ale vôbec v celej spoločnosti. Vplyv nedosažiteľného ideálu krásy je zrejmý nielen v ordinánciách plastických chirurgov, kam mieria ženy v túžbe po dokonalosti, ale aj v osobnom a pracovnom živote každej ženy.

Značka Dove sa už od svojich počiatkov prihovára ku svojim zákazníčkam ústami skutočných žien. Teraz sa vydala ešte o krôčik ďalej a prostredníctvom Kampane za skutočnú krásu chce dokázať, že ženská krása leží i mimo úzko vymedzených hraníc umelého ideálu.

„Dove ako jedna z nejvýznamnejších značiek na svetovom trhu s kozmetikou cíti zodpovednosť za to, ako sú ženy v reklamách zobrazované. Práve preto chceme  prostredníctvom Kampane za skutočnú krásu vyvolať diskusiu o skutočnej kráse a jej hodnote,“ vysvetľuje Dove Brand Activation Manager pre Českú a Slovenskú republiku, Lenka Čubrová. „Naším poslaním je nielen poskytovať ženám dokonalú starostlivosť o telo a vlasy, ale aj ich inšpirovať v ich každodennom živote. Chceme, aby sa každá žena cítila každým dňom krájšia.“

Z plagátov umiestených na vonkajších reklamných nosičoch na nás budú pozerať tváre (ne)obyčajných žien, které napriek zdanlivo nedokonalým rysám či tvarom tela vyžarujú skutočnú krásu. S týmito ženami sa stretávame aj na stránkach dámskych a spoločenských časopisov, na internetových portáloch a webových stránkach. Každý má možnosť vyjadriť svoj názor na skutočnú   krásu prostredníctvom hlasovania ces SMS a webové stránky www.kampanzaskutocnukrasu.sk. Na týchto webových stránkach je možné  v priebehu marca a apríla aj sledovať vývoj hlasovania a zapojiť sa do diskusie na túto zajímavú tému.


Diskusia k článku:

Skvela vec. Konecne nieco pre obycajne zeny.
Neregistrovaný - Heureka, 15.3.2006 12:52
Suhlasim. Aj mna tato kampan zaujala.
Neregistrovaný - pipi18, 15.3.2006 14:00
Veľmi ma potešil námet tejto kampane. Naozaj sú ženy rôzne a jedinečné a nechápem, prečo sa snažia sa podobať jedna druhej. Sama som bola prvou tvárou reklamy Dove, keď prichádzala na náš trh a dodnes jej produkty používam ja i moja mamina.
Neregistrovaný - Inka, 15.3.2006 19:20
Je to super. V jedinecnosti je krasa.Vsetko, na co sa pozerame s laskou, je krasne.
Neregistrovaný - kukulienka, 15.3.2006 22:31
kampan je skvela, len skoda, ze stranka sa neda otvorit...
Neregistrovaný - tea, 25.3.2006 19:13, michaela329(`na`)post.sk
...je to skvela vec..bolo by urcite fajn,,ak by sa muzi konecne poobzerali po skutocnej krase...nie len tej vyumelkovanej..vysminkovanej...
Neregistrovaný - Gaby..., 25.3.2006 19:29
to skvela vec..bolo by urcite fajn,,ak by sa muzi konecne poobzerali po skutocnej krase...nie len tej vyumelkovanej..vysminkovanej...
Neregistrovaný - mima, 3.4.2006 20:45
konecne nieco super pre/ne/ziaduce zienky...sama mam kila navyse a pocitovala som to vzdy!!!!!!!!!
Neregistrovaný - , 5.4.2006 20:51
V prvom rade musi byt krasne vnutro a potom bude aj to vonku. Samozrejme, treba tomu venovat aj istu starostlivost, vsetky zeny, ked sa upravia su krasne. A v dnesnom svete musia byt krasne... prilis sa kladie na krasu ale priznajme si samy, na krasne sa lepsie pozera...
Neregistrovaný - nina, 19.4.2006 13:34
Konecne kampan ,ktora prezentuje zeny take ake su a nesnazi sa ich nasilu vtesnat do nedosiahnutelneho a nezmyselneho idealu!Ja osobne si myslim,ze vsetky nove tvare pre tuto kampan su velmi sympaticke a sarmantne damy,a v klude by som privitala,keby sme taketo zeny mohli stretavat ci uz na bilboardoch alebo v mediach castejsie.
Neregistrovaný - mika, 30.5.2006 14:44, ikmikusik(`na`)centrum.sk
Táto kampaň je skutočne suprová ,,, už bolo načase ,,, :o)
Neregistrovaný - margareta, 25.12.2006 15:04
Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!