Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/web/lady.sk/www/inc/poradna.php on line 709
Lady.sk
lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * Iné

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz

Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk

PRIHLÁSENIE

Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.

PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:

Z ARCHÍVU

Utorok, 19. Marec, , Dnes oslavuje Jozef
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
:o) KÁVA :o) víkendová<<Späť
Juraj.A, 12.9.2020 08:06 reakcii: 17   nove: 17
Dobré ráno prajem všetkým, víkend začína pekným slnečným počasím a je príjemných 17°C. Káva je už na stole, ak máte chuť, tak sa ponúknite.      <reaguj>

1)  Bibula, 12.9.2020 08:21
Dobré ráno! Už sme sa nastavili na škôlkársky režim, tak budíček bol už pred vyše hodinou, čiže skôr, než nás budia kostolné zvony... Už sa mi robia raňajky, po ťažkom týždni mi to dobre padne.    <reaguj>
2)  Juraj.A, 12.9.2020 08:36
1. Ani nehovor. U nás tak isto. Večer pozeral skoro do jedenástej televízor a pár minút po siedmej už zase buntošil. Dnes to vyzerá s počasím tak, že bude riadne teplo, tak pôjdeme niekam na výlet. Asi sa pôjdeme pozrieť do pstruhového raja.       <reaguj>
3)  dorotka, 12.9.2020 08:52
Dobré ráno.
U nás je zatiaľ hmla. Pôjdem ešte na jeden nákup, uvarím obed, vyvesim prádlo, ... a keďže staršia dcéra musí byť ešte doma budeme sa poobede venovať rucnym prácam. O týždeň sme mali ísť na oslavu, pred chvíľou mi brat volal, že ju rušia, lebo v reštaurácii kde ju mali objednanú by nedodržali od včera platné hygienické nariadenia a keby to robili doma nemohli by pozvať všetkých a bolo by iba zle v rodine. Nevadí, krstnej dcére darček dáme a rezne si aj doma urobíme...    <reaguj>
4)  Juraj.A, 12.9.2020 09:57
Tak u nás sa tiež varí obed, lebo výlet do pstruhového raja bol zamietnutý. Tak som položil otázku, že či mám spraviť k obedu rezne so zemiakmi, alebo segedínsky guláš s knedľou, tak vyhral segedínsky. No tak už sa varí. Ešte do pol dvanástej musím s krpcom skočiť do dodávky a ísť na nákup do stavebnín, aby som zajtra mal dosť materiálu na pokračovanie v stavbe.
3. Dobré rozhodnutie, aj doma sa dá spraviť oslava a podľa mňa oveľa lepšie, ako v nejakej reštike.       <reaguj>
5)  Bibula, 12.9.2020 15:37
Fú, normálne som si dala poobedného šlofíka. Už by to chcelo aj kávu na prebratie, len nechcem zobudiť malú.    <reaguj>
6)  Juraj.A, 12.9.2020 15:49
5. My sme si po obede nepospali, lebo len čo sme dojedli, objavil sa tu technik z T-comu, že ide kvóli nahlásenej poruchy internetu. Som prekvapený, že aj v sobotu chodia k zákazníkom. Vymenil router, tak som zvedavý.       <reaguj>
7)  dorotka, 13.9.2020 08:32
Dobré ráno.
Ponúkam čerstvú nedeľnú kávu, alebo čaj.
Počasie: Orava hmla, zatiaľ 12°C.
Čo sa chystáte dnes robiť ?    <reaguj>
8)  LemNiSkala, 13.9.2020 10:04
a ku kavicke ponukam strudlu, jablkovu, makovu, veterniky    <reaguj>
9)  Juraj.A, 13.9.2020 10:23
7. Ja som si dnes trochu dlhšie pospal, dal som oprať jednu dávku prádla, vyvešal som, lebo vonku je krásne slnečno a 22°C. Dopijem kávu a napriek tomu že sa mi moc nechce, musím ísť na stavbu trochu murovať. Nikto to za mňa nespraví, tak musím ja.
8. Ak môžem, ponúknem sa jablkovou.
Asi o týždeň bude dozreté tmavé hrozno, tak potom zase narobím do mrazáku makovo-hroznové štrúdle na celý rok.       <reaguj>
10)  Bibula, 13.9.2020 14:57
Ahojte, poobedná siesta...
8) hneď by som si dala veterník, ale to by som si asi moc nepomohlo...
Dnes som si to bola odmakať, konečne po čase na korčuliach, večer dám snáď aj bike.
Doma mám 2 maródov... Tak nič extra ani nevymyslím...
Prádlo opraté, asi aj vyschnuté. Dnes bola zapekaná cukina s mletým mäsom.    <reaguj>
11)  Juraj.A, 13.9.2020 15:51
10. Maródom prajem skoré uzdravenie. Teraz som vliezol z lešenia, práve čo som sa osprchoval. Ani jesť som dnes nestihol. Spravím si kávu, na chvíĺu si ĺahnem a potom budem uvažovať nad tým čo budem jesť.       <reaguj>
12)  dorotka, 13.9.2020 18:40
10 prajem skoré uzdravenie .
My sme dnes na striedačku doma, aby staršia dcéra nebola sama...teším sa s ňou, že zajtra už bude môcť ísť normálne von a nie len večer si ísť na 15 minut zabehať a vyhýbať sa ľuďom.    <reaguj>
13)  Juraj.A, 13.9.2020 19:14
Pred chvíľou odišla návšteva, volali ma na večeru na vyprážanú bedľu, lebo boli dnes na hríboch a doniesli kopec bedlí. Musel som odmietnúť, lebo včera som robil segedínsku kapustu a už som sa jej dnes nevedel dočkať. Až dnes, keď je odležaná bude lepšia, ako bola včera. K tomu čerstvý, ešte teplý chlieb z pekárne - neviem si predstaviť lepšiu večeru.       <reaguj>
14)  Bibula, 13.9.2020 20:20
12) boli na testoch celá trieda?    <reaguj>
15)  Bibula, 13.9.2020 20:21
13) ja mám baby špenát, rukolu, cherry paradajky s grilovaným tofu       <reaguj>
16)  Juraj.A, 13.9.2020 21:54
15. Všetko je dobré, len tofu nie. To teda naozaj nemusím... Ja som si otvoril studený radler. Nejako mi došla na neho chuť. Asi tretí tento rok.       <reaguj>
17)  dorotka, 14.9.2020 06:55
12 nie nebola celá trieda, len tí, ktorí chceli.
   <reaguj>
Prispievať môžu len registrovaní používatelia. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE

v poradni
v katalógu

(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!