Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/web/lady.sk/www/inc/poradna.php on line 709
Lady.sk
lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * Iné

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
0 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Piatok, 29. Marec, , Dnes oslavuje Miroslav
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
dobrý koment<<Späť
žaneta, 18.2.2017 21:49 reakcii: 42   nove: 42  
VIETE ČO NÁM TRUMP CEZ OCEÁN VZKAZUJE? Toto na Markíze nehovoria :
Prebuďte sa! Každého imáma, ktorý u vás v Európe káže násilie, okamžite zatvorte - alebo ho pošlite k nám na Guantanamo. Každého ilegálneho imigranta, ktorý nedoloží že je vo svojej krajine politicky prenasledovaný, pošlite späť. Každého ilegála, ktorý sa previní proti poriadku hostiteľskej krajiny zatvorte do zberného tábora a až ich bude na plné lietadlo, tak ich naložte a vyložte v púšti. Na Sicílii vybudujte veľké záchytné tábory a nikoho nepúšťajte ďalej do Európy. Až ich to tam omrzí, oni sa ešte radi vrátia späť. Do Európy vpustite len stopercentne preverené osoby. Nemáš pas, ale máš drahý mobil? - Tak šup späť do Afriky. Nedokážeš do dvoch rokov zložiť skúšku z lokálneho jazyka? Nevieš si nájsť prácu? Šup späť. Spáchal tvoj syn a alebo vnuk teroristický čin a alebo sa oň pokúsil? Marš domov, s celou rodinou. Mal si si ho lepšie vychovať. Nie ste ochotní odložiť svoje šatky a prijať našu európsku kultúru? Nepáči sa vám u nás? Chcete si vytvoriť tie vaše "no go" zóny? Pokojne, vytvorte si ich, ale u vás doma, na púšti v Líbyi. Nechcete sa asimilovať, ale chcete si podržať vašu kultúru, vaše náboženstvo a vaše zákony? Šaríja? Pokojne, ale vás doma. Európa nie je a nemôže byť pre každého.
   <reaguj>

1)  žaneta, 18.2.2017 21:49
nie je to môj originálny koment,ale súhlasím.    <reaguj>
2)  vrcharka, 19.2.2017 00:03
vobec s nim nesuhlasim..neviem kto ho napisal...


ale kto dal dotycnemu pravo urobit zo seba BOHA na zemi?    <reaguj>
3)  žaneta, 19.2.2017 00:19
Prečo nesúhlasíš Tebe nevadí islamský terorizmus??? je to veľmi ľahké povedať , ked si myslíš , že sa ťa to na Slovenkunedotýka, Tvoje deti, ked budú cestovať po Europe nebudú ohrozené??? ,mňa sa to dotýka takmer osobne a preto to zdieľam, inak nie je to môj koment, našla som ho na diskusiách inde.......    <reaguj>
4)  soul, 19.2.2017 02:05
Suhlasim, ze isty poriadok treba nastavit. Povedzme, ze mne sa tiez nepaci ako a kde byvam, nepacia sa mi asocialny spoluobcania, nicia mi urodu a ohrozuju moje deti.Mam zarobok na hranici minima. A ani SMERovanie nasej krajiny sa mi nepaci.... Pacilo by sa mi napriklad ....vo Svajciarsku. Velmi by sa mi tam pacilo, keby som dostala byvanie, nejake socialne davky na uvod, vyuku jazyka zadarmo, pracu... Mozem? Mozes? No.. nie.

Som citlivka a dostavaju ma deti, ktore v zime a spine prezivaju v taboroch.
Viem si predstavit, aby kazda obec, co sa na to citi, prijala zo 2 rodiny naozaj z vojnou zmietanych oblasti a integrovala ich. V kazdej obci sa najde vhodne skromne ubytovanie. Ludia, ktori su v uzkych, si nevyberaju bohate krajiny, staci im, nech im nesvistia gulky pri hlavach.
A nasinci sme dobri. Zozbierame sa aj z posledneho.Ibaze, tito sa predsa musia chciet zaclenit a nie zutekat a urobit este vacsie problemy.
Mladikov s drahymi telefonmi by som tiez vratila, tak, ako aj mna by Svajciari kopli do zadku. a to rozhodne nie som boh. Do uvahy by prichadzali len cele rodiny s detmi ochotne zaclenit sa.
Tuto situaciu sme nezapricinili my ludkovia slovensky a predsa sme boli do nej vtiahnuti a citime zodpovednost.    <reaguj>
5)  one, 19.2.2017 10:36
islamský terorizmus je len kvapka v mori a nemali by sme hádzať všetkých do jedného vreca.
na druhej strane súhlasím s nekompromisnými postupmi pri kriminalite, ktoré by sa vzťahovali aj na rodiny ilegálnych príšelcov alebo azylantov.

ak je niečo, čo tu nechceme, tak sú to grázli, ktorí kradnú, sú násilní alebo nedajbože sympatizujú s terorizmom.
ak niekto príde v dobrom úmysle, pracuje a snaží sa tu fungovať podľa našich pravidiel, je vítaný a podporím ho.

nedávno som objavil perzskú kuchyňu (Freshmarket) a veľmi rád som ich podporil napriek tomu, že sú to zjavní migranti.    <reaguj>
6)  Tiffany, 19.2.2017 11:24
zaneta, sirenim tohoto komentu zial iba podporujes sirenie hluposti a nenavisti
dufam, ze ty ani tvoje deti raz nebudu musiet utekat pred vojnovym konfliktom ale obavam sa ze pre istych zadubencov je to asi jedine co im otvori oci
hadzat vsetkych utecencov do jedneho vreca, rovnako ako nazvat vsetkych teroristi to chce rianu davku ignorancie
5) suhlas
4) soul, ver mi ani v svajciarsku to utecenci nemaju lahke a prave preto idu vsetci "spekulanti" do nemecka
nevidim dovod integracie, maju dostat azyl na urcity pocet rokov, kym sa kriza v ich krajine vyriesi.

Keby sa EU politici realnejsie angazovali pri rieseni vojnovych konfliktov tak by to malo pozitivnejsiu odozvu a hlavne dnesna azylova politika by neprikladala iskricky na ohen extremizmu ktory sa tu vo velkom rozmaha..    <reaguj>
7)  vrcharka, 19.2.2017 12:41
velky problem v tychto krajinach robi prave chudoba, malo jedla, malo vody a k tomu nasilie...

a navyse mnohe fabriky a koncerny posielaju zasoby do tycvhto krajin ..al ezlym sposobom..lebo s zvysia zisky,produkciu napr v europe.. alebo uSa, ale sucanse tym znicia jendoducheho drobneho cloveka kdesi v chudobnje krajine , nalsedne dlasich,..lebo napr..kur apredaju z a30 centov..a on ho dokaze uchovat za 1 euro.. a nikto ho tam nekupi za to euro..
a to je ovela vacsi problem..
v tyvh krajivha ostavaju stale ti biednejsie, cudobnejsie ... a ti chopnejsi utekaju..

dalsim problemom je vela mafia ktora im pomaha uteka t a mnohych nahovori..pre baksis .. za prevadzcstvo..

pride dalsi problem ktory sa zacona zvyraznoav abuder coraz horsi.. malo vody..a coraz menej vody.. a ludi as abudu dchciet presidlit a zas ebudud z nich cudzinci...
   <reaguj>
8)  vrcharka, 19.2.2017 12:50
aketo kroky ako poisuje p. Bencik zacinaju ohrozovanie krajiny..pritom akterka simysli ako dokonalost urobila aco si o nich mysli..bude hviezdou.. no ano....\ 5minut slavy ... a sposobi ohrozenie ostatnym ludom..    <reaguj>
9)  vrcharka, 19.2.2017 12:59
k tomuto blogu bol moj koment vyssie https://dennikn.sk/blog/adrianina-verejna-blasfemia-a-reakcie-jej-obdivovatelov/    <reaguj>
10)  hexenschuss, 19.2.2017 15:58
3)
Žaneta, hovoríš, ze:
"mňa sa to dotýka takmer osobne".
Môžeš prosím vysvetliť ako osobne sa ta "to" dotýka?

A po druhé, ako môžeš položiť otázku :"Tebe nevadí islamský terorizmus??? "

Ved ten bol ešte pred veľkou vlnou migrácie...
Vieš si predstaviť, že tam, kde žiješ je všetko, ale všetko zbombardovane, nemáš už ani kvapky vody pre deti?
Vezmeš ich a utekas prec...

Ze su medzi imigrantami aj kriminálnici a grazli?
Ti sú aj na Slovensku...

Radšej daj komentáre a vysvetli, prečo je vojna v Sýrii a ako ju ukončiť, aby sa imigranti mohli vrátiť domov, ak majú vôbec kam

   <reaguj>
11)  zuzzana, 19.2.2017 18:36
Cerstvy status Richarda Sulika, ktorym sa zastava dievciny obvinenej z hanobenia koranu:
Keby mocila na Bibliu a spalila by ju, tiez by sla do utekovej vazby?

Risko, kedysi bol v Cechach natoceny film Jeste vetsi blbec, nez jsme doufali. Chod si ho pozriet, nazov je o tebe. Palec dole.    <reaguj>
12)  soul, 19.2.2017 23:28
Keby mocila na Bibliu, tak by som ju vybila po holej riti.    <reaguj>
13)  cililing, 20.2.2017 01:06
vsetci ilegali teraz prechadzaju z usa do canady volnou nohou cez tisice a tisice km nestrazenej hranice, odkedy maju v usa trumpa.
a na margo tej kravy co obcurala koran, paneboze miesto mozgu ma v hlave vakuum a dostala slovensko na mapu v tom najhorsom zmysle slova.    <reaguj>
14)  Soraya, 20.2.2017 09:18
nemozem suhlasit so vsetkym, co je napisane a nepaci sa mi ani generalne podozrenie ze vsetci su zli. Cast z tej masy je skutocne neitegrovatelna. Fakt je ten, ze tak ako to fungovalo v Nemecku doteraz to dalej ist nemoze. Uz aj nemeckym elitam svitlo, ze maju problem na ktory bezni ludia upozornovali od zaciatku a boli pri tom obvinovani, ze su "nackovia". Nemecki policajti su vycerpani, do azylovych zariadenie chodia ako na klavir, ked chcu niekoho zatknut (opravnene) tak sa zbehne stado a fyzicky ich napada, tak ze musia dojst dalsie posily. Niekolko nasobne poberanie davok pod roznymi menami je bezna prax. Uvadzaju nepravdive udaje o sebe, maju falosne pasy alebo ich nemaju vobec, takze nik nevie kto vlastne su. Nevedia co maju robit s detskymi nevestami - ano 14 rocne vydate dievcata nie su vynimkou. Muzi cez 25 uvadzaju ze maju menej ako 17 rokov, tych nemozne vyhostit. Potycky s miestnymi su na dennom poriadku. A k tomu ostanemu koranu - ja osobne nesuhlasim s takou formou prezentacie nazoru. Je to primitivne. A rovnako nesuhlasim s tym, aby tzv. utecenci ktorí su prenasledovani a hladaju azyl vo Viedni sa odvdacovali domacim tak, ze si kriminalne bandy rozdeluju "teritoria" a ini zas chodia s prepacenim sr.t do ich kostolov. Ak niekto hlada azyl a je skutocne prenasledovany, ma ho dostat so vsetkym co k tomu patri. ked je niekto kriminalnik a neprisiel s cistymi umyslami - hned von a bez debaty. Prave ten bod 2 je problem, lebo toto sa nedeje.    <reaguj>
15)  pruhovaná, 20.2.2017 09:24
11/ To je pre Sulika typicke, netreba mat o nom iluzie. Aj mnoho jeho privrzencov je nahnedlych, staci z casu na cas zabludit na jeho FB.    <reaguj>
16)  žaneta, 20.2.2017 12:42
Prečo sa ma to dotýka takmer osobne, môj skvelý a výnimočný mladý zahraničný priateľ bol pri teroristickom útoku v Nice a smrtiaci kamion ho minul , len o chlp, v podstate ten deň sa môj priateľ a jeho otec druhý krát narodili. Môj známy išiel pozrieť oslavy výročia dobytia Bastily,bol tam neskutočný hluk , nepočul slova, on o nakoľko je nadpriemerne vysoký, videl , cez hlavy ostaných ľudí, pohýnajúci sa kamion, ešte mu prebleskla hlavou myšlienka, že by sa nímm dal urobiť teroristický úiok, no idea sa stal realitou, užasnutý sledoval, ako odlietali telá, videl zomierať ľudí, deti, plno krvi, tento zážitok nikdy nezabudne.....Kričal na otca, aby utekali, otec nechápal, stál ako puk, ťahal ho zo sebou, otec tuhý fajčiar, nevládal behať, ,môj priatel unikol, bežal ako pološialený a ťahal otca domov, môj priateľ druhý deň videl príliš mnoho tvárí, vytešených a šťastne sa usmievajúcich, naradovaných, než aby to pokladal za náhodu.........Moj priatel nebol predtým proti migrácii po tomto sa zmenil, veľmi zmenil, bojí sa ísť do autobusu , ktorý riadi arab, trpne, má strach, čo ked sa zas dačo stane....Začal chodiť do práce radšej autom....    <reaguj>
17)  žaneta, 20.2.2017 12:44
Skúsenosť mu priniesla vedomosť a vedomosť poznanie, bohužiaľ tento smutný príbeh sa naozaj stal......    <reaguj>
18)  žaneta, 20.2.2017 12:45
môj priateľ už nevíta......jeho názory sú v tejto veci a na tejto diskusii už nepublikovateľné.....    <reaguj>
19)  cililing, 20.2.2017 14:41
ja som v 9/11 zila v arabskej stvrti a tie vysmiate a spokojne tvare som ozaj videla. oni to vnimaju, ze su to partizani, bojujuci za svojich. v kanade sa teraz prejednava zakon o zakaze skaredo hovorit o islame. snad to neschvalia, lebo v tom pripade komunizmus je suvix.
osobne som sa stretla len s jedinym pripadom utecenca, ktory by sadl do kategorie chudak, co nema co jest a co pit doma a to bola vdova s dvoma detmi z vietnamu. nie z blizkeho vychodu.    <reaguj>
20)  Hiro, 20.2.2017 14:42
@Soraya: "utecenci ktorí su prenasledovani a hladaju azyl vo Viedni sa odvdacovali domacim tak, ze si kriminalne bandy rozdeluju "teritoria"
- ked si predstavis tu hrozu moslimskych imigrantskych gangov co maju rozdelenu Vieden a teraz si predstav aky strach musia mat zo Slovakov co tam spachali viac trestnych cinov ako Afganci   
- alebo ako sa musi ich strach kazdy rok znasobovat ked im prislo 100 tisic imigrantov a napriek tomu klesa pocet trestnych cinov       <reaguj>
21)  Hiro, 20.2.2017 14:43
Jedna vec je ze kazdy kto nieco spacha by mal byt okamzite deportovany, dalsia ze tento system vobec nefunguje a na druhej je sialenstvo ako konci nasa civilizacia...    <reaguj>
22)  Soraya, 20.2.2017 15:20
20/ porovnavas neporovnatelne - brutalita nasilnych trestnych cinov vs. majetkove delikty. Este som nepocula od ziadneho Viedencana, ze by mal strach zo Slovakov. Ale z Afgancov, cecencov a somalcov strach maju.
Pocet trestnych cinov klesa, lebo to co asa predtym riesilo ako pripad pre sud sa teraz riesi ako priestupok - predtym pri kradezi v obchode volali policiu - teraz uz sa neobtazuju podat obvinenie.    <reaguj>
23)  hexenschuss, 20.2.2017 16:04
16)
To mi je ľúto Žaneta, že tvoji priatelia boli svedkami tej strašnej tragédie

Domnievala som sa, že máš negatívnu skúsenosť s imigrantami, ze žijes v zahraničí v ich susedstve

Ten mladík, čo to spáchal, nebol imigrant, ale Francúz s tuniskym pôvodom, zradikalizovany islamista    <reaguj>
24)  Hiro, 20.2.2017 16:12
22) Nemaju z nich strach asi preto ze je ich tazko rozpoznat. Aj u nas ked vies ze romovia casto kradnu tak si na nich davas radsej pozor aj ked nevies ci prave ti ktorych si stretla.
Z toho co pises mi vychadza ze nasilnych trestnych cinov klesa a namiesto toho sa viac kradne v obchodoch co sa snazia kvalifikovat ako priestupok - tak?    Asi by to chcelo rozdelenie trestnych cinov podla druhu, ktovie kde by sme sa umiestnili. Imigranti z dalekych krajin si urcite rukavicky nedavaju. Nasinci su tiez dost aktivni:
- V Rakúsku rozložili drogový gang, zadržali aj Slovákov - Jej členovia sú buď vo väzbe, alebo boli odsúdení na dlhoročné tresty väzenia. Spomínaný gang prepašoval od roku 2012 do Viedne drogy v...
- Gang kradol v Rakúsku, jeho súčasťou boli viacerí Slováci
Skupina pôsobila v okresoch Neusiedl am See, Bruck an der Leitha, Viedeň, Viedeň-vidiek a Mistelbach...
- Gang v Rakúsku obchodoval s ľuďmi. Polícia zatkla aj Slovákov
Dvanásti Slováci čelia v Rakúsku podozreniam z obchodovania s ľuďmi. Organizovaná skupina sa podľa tamojšej polície dopustila aj podvodov, kupliarstva, či drogových deliktov.
- V Rakúsku zrejme vraždili štyria Slováci
Dve ženy a dvaja muži z okresu Považská Bystrica sú podozriví z vraždy v Rakúsku. Polícia ich zadržala v utorok na základe medzinárodného zatykača.
- Slovák dostal doživotný trest za vraždu v Rakúsku
Viac ako 100 bodných rán. Takýmto brutálnym spôsobom mal slovenský občan v Rakúsku zavraždiť...
- Skupinka Slovákov si v Rakúsku poriadne zavarilia: Polícia ich viní zo spáchania 57 krádeží!    <reaguj>
25)  Soraya, 20.2.2017 16:42
pisem presne naopak - stupaju trestne ciny nasilneho charakteru - niekde som videla statistiku za minuly rok. Ak by som sem pastla len nadpisy za posledny mesiac len z Kronen Zeitung, tak by ich bolo viac nez tvoja minulorocna zbierka.    <reaguj>
26)  cililing, 20.2.2017 17:15
23- cize ziarivy priklad toho, ako sa asimiluju    <reaguj>
27)  Tiffany, 20.2.2017 17:42
problem je ze sa ich tu snazime nasilu integrovat, nutime ich vzdat sa ich kultury a preto sa z nich stavaju ovela viac konzervativni ludia ako ked by zili vo svojich krajinach.
Proste- pomoct ano, na isty cas, ale neminat nezmyselne miliardy na ucenie jazyka, hentaku podporu taku integraciu, to su peniaze ktore nam danovym poplatnikom budu este velmi chybat a im nielenze nepomozu, ale skor uskodia, lebo v nich zivime nadeje ze v krajine mozu ostat. A potom sa este cudujeme, ze nechcu ist nazad a pomahat budovat svoju krajinu. Cely azylovy system je zly, vacsinu ludi nechame trpiet a tych ktori sa prebiju az k nam tak sa s nimi hrame ako macka s mysou..
Naviac nemecko a skandinavske krajiny maju uplne ten isty problem ako Britania a to ze si vcas nedokazala zaistit to aby sa ich stedre socialne prispevky vo velkom zneuzivali, potom svorne nenavidia vychodoeuropanov, co je uplne smutne ..a teraz si lamu hlavy ako mohli dopustit Brexit.
Podla mna je ale dolezite zachovat si ludskost a pomahat kde a ako sa da a zaroven nedovolit aby sa u nas vzmahal extremizmus, lebo to neskonci dobre..
Mne je smutno ked hadzu vsetkych moslimov do jedneho vreca, mam vela kolegov aj z tychto krajin a su to mili a inteligentni ludia, samozrejme nie vsetci


Zaneta- moja kolegyna zial zomrela v lietadle co narazilo do Alp, jej rodina zato nezanevrela na vsetkych nemcov. A musim sa priznat, asi si az tak velmi nevsimam ludi, ale nezdalo sa mi ze by sa niekto z tych moslimov co poznam ci stretavam denne cestou do prace, na nakupoch a len tak v meste ocividne tesil- ani po dvojickach, ani po parizi, ani teraz po nice.


   <reaguj>
28)  Hiro, 20.2.2017 17:43
25) Takze podla teba to je tak ze nasilne trestne ciny stupaju ale aby sa dosiahlo ze celkovy pocet trestnych cinov klesa tak nenasilne ako napriklad kradez auta, predaj a vyroba drog su teraz uz len priestupky?       <reaguj>
29)  Hiro, 20.2.2017 17:44
27) Tak tak...    <reaguj>
30)  žaneta, 20.2.2017 18:28
ale oni sa netešili len v Nice ale aj v Brusseli..............neviem akých Ty moslimov poznáš , tí slovenskí nie sú radikálni, lebo ich je málo.....Belgický premiér Charles Michel sa zastal ministra vnútra Jana Jambona, ktorý v sobotu pre denník De Standaard uviedol, že značný počet moslimov v Belgicku privítal teroristické útoky v Bruseli spáchané 22. marca, ktoré si vyžiadali 32 obetí na životoch. Uviedla to dnes televízna stanica RTBF.

Jambon, ktorý je členom nacionalistickej a protiimigrantsky zameranej strany Nová flámska aliancia (N-VA), v sobotu v rozhovore pre De Standaard uviedol, že významná časť moslimskej komunity v Belgicku privítala teroristické útoky v Bruseli.

“Významná časť moslimskej komunity po útokoch tancovala. Ide o skutočný problém. Chytených teroristov vylučujeme zo spoločnosti. Ale oni sú len to, čo vidíme na povrchu.    <reaguj>
31)  žaneta, 20.2.2017 18:33
Pod tým je rakovina, ktorá sa oveľa horšie lieči. Môžeme vyriešiť tento problém, ale nie za jednu noc,” povedal Jambon v kontroverznom rozhovore pre De Standaard. Ministra vzápätí kritizovali politici z vládneho aj opozičného tábora, ktorí ho požiadali, aby predložil dôkazy na podporu týchto tvrdení alebo sa verejne za tieto výroky ospravedlnil.

Šéf federálnej vlády v nedeľu prišiel na pomoc ministrovi vnútra, keď potvrdil, že členovia Národnej bezpečnostnej rady dostali informácie o vyjadrení podpory teroristickým útokom z radov členov moslimskej komunity v Belgicku.

“Môžem potvrdiť, že boli prípady schvaľovania útokov,” spresnil Michel vo svojom vyhlásení. Vzápätí upozornil, že netreba tieto veci zovšeobecňovať, ale ani zatvárať pred nimi oči. Minister Jambon však podľa jeho slov nič nezovšeobecňoval.    <reaguj>
32)  Tiffany, 20.2.2017 18:39
30) nezijem na sk a prejavom nacionalistickych politikov neverim, mienku si tvorim na zaklade inych faktov a vlastneho vnimania
samozrejme ze Isis ma v europe podporu to nie je vobec novinka
   <reaguj>
33)  hexenschuss, 20.2.2017 18:45
30)
Zanette, ty vieš tak dobre francúzsky?
Tak to ta obdivujem, lebo ja milujem francúzštinu a snažím sa ju ucit
A kde pozeráš RTBF?
My mame na UPC len dva fr kanaly    <reaguj>
34)  Tiffany, 20.2.2017 19:11
33) hexe
https://svet.sme.sk/c/20141509/belgicky-premier-potvrdil-vyrok-ze-vela-moslimov-atentaty-privitalo.html    <reaguj>
35)  hexenschuss, 20.2.2017 21:48
Aha, dik Tiff
Môj ty kvet, ja som naivná   

Fakt som sa potešila, že sa dá sledovať
na SK la Radio-télévision belge de la Communauté culturelle française (RTBF)
Ja pozerám TV 5 Monde Europe
Lebo to je jediný kanál, ktorý je sous-titres francais, pomáha mi to v učení
RTBF je možné kukať na internete, aj appku to ma, ale ja potrebujem to mat aj ako pozadie a sem tam kuk na titulky       <reaguj>
36)  vrcharka, 20.2.2017 23:54
toto sa udialo pred par dnami vBa.. a teraz sa nepohem nikam na sk.. ..teraz budem vsetkych posielat domov...

hmm aco s ciganmi ,ktori okradsau prepadavaju.. co s fetakmi ktori nici a cokolvek len BY MAKLI NA DAVKU A KED Sa nanich pozries tak su to slovaci an slovensku..nepotrebujem chodit do francuyza ani nikam inde ..poprikady staci mat otvorene oci.. atd...

stat s amoze vzdy a hoicoc.clovek sa ocitne v nespravnu chbilu na nespravnommiest e amoze s ato stat komukolvek...ale zato nebudem chodit nikam..zavrim sa doma , zamknem dvere zatarasm okna... a nakoniec... co.....

nebudem prezivat strach a bat s adopredu..a ked s a nieco stane budem to riesit..
   <reaguj>
37)  vrcharka, 21.2.2017 00:15
toto sa udialo pred par dnami vBa.. a teraz sa nepohem nikam na sk.. ..teraz budem vsetkych posielat domov...

hmm aco s ciganmi ,ktori okradsau prepadavaju.. co s fetakmi ktori nici a cokolvek len BY MAKLI NA DAVKU A KED Sa nanich pozries tak su to slovaci an slovensku..nepotrebujem chodit do francuyza ani nikam inde ..poprikady staci mat otvorene oci.. atd...

stat s amoze vzdy a hoicoc.clovek sa ocitne v nespravnu chbilu na nespravnommiest e amoze s ato stat komukolvek...ale zato nebudem chodit nikam..zavrim sa doma , zamknem dvere zatarasm okna... a nakoniec... co.....

nebudem prezivat strach a bat s adopredu..a ked s a nieco stane budem to riesit..
   <reaguj>
38)  cililing, 21.2.2017 01:39
27 to je ta najvacsia hlupost, co si mohla napisat, sorry, ze naco ich nasilu ucit jazyk. akoze loicky ked sa niekam prestahujem, snazim sa splynut s prostredim, naucit sa ako co funguje, naucit sa jazyk a naucit sa kulturnym zvykom. od nich sa nic ine nechce, v domacnostiach mozu zit po svojom, ale kedze ziju v zapadnej europe, tak nemozu cakat, ze vyjdu von a bude to ako bolo doma. ak sa nenaucia jazyk, sance, ze sa kedy zaradia do spolocnosti a buu fungovat ako obycajni ludia su nulove. jedine cez jazyk to ide. v kanade sa jazyk uci od deti, cez statom platene jazykovky pre dospelych na kazdom jednom meste, college, univerzite. vacsina sa nauci tak, ze si vie vybavit veci, ale napriek tomu stale ziju v ramci svojich komunit, dokonca aj deti co su tu druha, tretia generacia. vydavaju/zenia sa s ludmi s back home, obliekaju sa ako ludia back home, neopustia svoju kulturu ani svoje zvyky. a ked je ich uz vela, tak sa zacnu poziadadavky. a ano, aby sme sa vratili k povodnemu prispevku, aj s legalnymi pristahovalcami je roboty a vydavkov ako na kostole, s ilegalmi...naco by sa mal s nimi vobec system zaoberat? ak chcu prist a su ozaj utecenci z vojnovych oblasti, nech sa paci, mame na to zakony a fondy.    <reaguj>
39)  janna*, 21.2.2017 07:23
Zabúda sa na jeden fakt.
Kvôli klimatickým zmenám nastal v posledných desaťročiach v strednej Ázii prudký nedostatok vody - pred troma desaťročiami sa tento fakt týkal zhruba 700-miliónov ľudí, teraz ide cca o dvojnásobný počet. Odhaduje sa, že denne zomiera okolo 3000 ľudí kvôli nákazám a nedostatku vodu. /Ázii hrozí kritický nedostatok vody - korzár.sk/. Samozrejme že na to nadväzuje aj zredukovanie poľnohospodárstva, obrovský región prestáva byť použiteľný pre život.

Preto ani po stabilizovaní politickej situácie v tomto regióne nemožno čakať, žeby sa tam migranti ochotne húfne vracali, je pravdepodobnejšie, že vyľudňovanie strednej Ázie bude pokračovať.

   <reaguj>
40)  Tiffany, 21.2.2017 09:21
38) citaj to aspon v kontexte
naco ucime jazyk ilegalnych utecencov a azylantov ktori dostanu azyl na urcity cas, davame na to miliony v snahe ich integrovat, ked im aj tak povieme bye?
Tych ktori mozu ostat to ano, ti sa jazyk musia naucit ako prioritu aj sa integrovat.
Ale jednat so vsetkymi rovnako je presne ten problem, kde to cele ide zle.
Samozrejme ze tu potom pridu masy ilegalne aj z krajin ktore na azyl ani len narok nemaju, ked vedia ze dostanu nielen socialnu pomoc ale aj ich naucime jazyk a mozu tu kludne ostat lebo nemame sancu ich vyhostit odkial prisli.
Potom sa stava presne to co sa deje- ze ludia prestanu rozlisovat medzi tymi ktori potrebuju pomoc naozaj a tymi co to zneuzivaju, sama vidis ze to nefunguje ani v kanade idealne.
Co este viac im teda chces ponuknut, ked sa ucia jazyk a napriek tomu sa neintegruju?
39) to je pravda, navyse su to dlhorocnou vojnou spustosene oblasti    <reaguj>
41)  vrcharka, 21.2.2017 10:13
sorry zabudla som pridat linky..http://www.teraz.sk/regiony/policia-obvinila-afganca-pre-napadnuti/242460-clanok.html
   <reaguj>
42)  vrcharka, 21.2.2017 10:23
39..suhlas a bud eto narastat..tiez som o tompisala...

a oni aj ked sa nauzica jazyk..reps.. mnohi ho aj vedia.. tak nemaju zaujem v nomkomuniukoviat ibaminimalne..
oni chcu zit podla svojej kultury, vztahov, so sovjimi sposobmi ktore ovela silnejsi epresadzuju ako v domovskej krajine lebo chcu ostat tym cim boli a su.. oni anechu stat nemacai, francuzmi, anglicanmi..
oni chcu moralku a zakony podla ich vlastnej krajiny..

to co je pr enich bezne a nromalne,..
v tych jkrajinach to tak nektrici a ani nikto neriesi ,elbo totkama byt a riesia ine problemy..ale na zapade.. to riesia..lebo sa citia z eim bereme nabozenstvo, ajzyk, sposob zitia.. ja neviem napr, grilovat na balkone ad atd.. nekricia z mesit den noc aatd..


   <reaguj>
Prispievať môžu len registrovaní používatelia. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!