Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/web/lady.sk/www/inc/poradna.php on line 709
Lady.sk
lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * Iné

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 0 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 18. Apríl, , Dnes oslavuje Valér
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
o jednej jazykovej škole<<Späť
biela mačka3, 29.6.2016 09:04 reakcii: 125   nove: 125  
Predstavte si, že tento príspevok píše niekto iný a podľa toho prosím reagujte. V rokoch 2013 až 2015 som učila NJ v jednej JŠ. Aj jednu pani, ktorá išla po ukončení kurzu na materskú. V apríli som do tej jazykovky písala, že čo je s tou pani, keďže viem, že ona si objednala ďalší kurz, či by som ju mohla vziať. Neodpísalai mi, telefón mi nebrali. Tak som jej asi pred týzňom zavolala ja, povedala mi, že druhý kurz nezačala, ale že má záujem. V JŠ mi znova nebrali telefon, tak včera som tej pani znova zavoalala, a poprosila som ju, aby ich kontaktovala ona. A zaujímavé, že hned ako to urobila, mi u tej jazykovky volali! Že prečo som ju kontaktovala, že je to ich klientka. Potom povedali, že neučím u nich uť preto, lebo som šla na materskú, potom že zmluvu som mala do konca roka 2015 a že oni určujú, s kým zmluvu obnovia, že majú miesto mňa novú lektorku, keďže som na materskú šla. Ja som sprostá v tom, že som im mala volať z iného telefonneho čísla , ale kto s tým mohol rátať? A od nich zase to je neprofesionálne voči mne, že mi nedvíhali a voči tej klientke, žeju nekontaktovali. Mám dojem, že ona si ten druhý kurz už zaplatila. Mysleli si snáď, že na to zabudne a oni budú mať peniaze bez toho, aby zaplatili lektorke? Tá pani mi do telefonu povedala, že ja som jej vyhovovala.

   <reaguj>

1)  bacula a Riško, 29.6.2016 09:29
Ale maju pravdu tebe skoncila zmluva na konci r. 2015 a preto si sa nemala v aprili pytat na ich klientku.Este Ta udaju urcite si mala v zmluve, ze nebudes ucit pomimo.Ked si vyhovujete uc ju individualne
Ale spravne by bolo predtymto vsetkym ist do jazykovky a spytat sa ci moze spolupraca pokracovat a nie takto spoza chrbat.    <reaguj>
2)  biela mačka3, 29.6.2016 09:35
nerozumiem - v jednej vete pišeš - este ta udaju a v druhej, uč ju pomimo    <reaguj>
3)  biela mačka3, 29.6.2016 09:36
teda uč ju individualne    <reaguj>
4)  vrcharka, 29.6.2016 09:57
je vysoko neprofesoinalne sukromne kontaktovat klienta svojo zamestnavatela a este pototm to dat ako dovod..

v tej jazykovke uz nebudes nikdy ucit.. samma sebe skodis..ke dpouzivas taketo metody    <reaguj>
5)  bacula a Riško, 29.6.2016 10:00
Ze si urcite mala v zmluve, ze nebudes kontaktovat ich klientov...co si uz porusila
Ked si jej uz volala a vies, ze chce pokracovat a vyhovovalo by jej to pomimo jazykovky je to na dohode ty vies ci jej mozes verit,ze nebude utekat do jazykovky a informovat ich o tom co si jej navrhla, ci Vam to obom bude vyhovovat ci jej nebudes rusit terminy kvoli malemu
Bezne sa takto "ukradnu"klienti ona caka nizsiu sumu ako v jazykovke a ty bocny prijem.    <reaguj>
6)  bacula a Riško, 29.6.2016 10:07
A ako si vlastne vedela, ze si objednala dalsi kurz? A na zaver pises, ze mas dojem, ze ho zaplatila...je to jedno ty teraz u nich nepracujes provizia patri tomu, kto ma zmluvu
Inac tiez si myslim, ze si sa sama odpisala ved mohla si aspon na dohodu u nich pracovat casom, ked maly podrastie.Mas obrovske plus, ze si ucitelka a vies jazyk do buducna mozes robit z domu ci popri synovi na tom stavaj daj si inzeraty hladaj klientov...tu hodinu Ti ho vie mama postrazit vonku, keby si sa tomu chcela venovat.Este nevies ci Ti ho vezmu o par rokov do skolky, ci nebude casto chory raz sa Ti ten jazyk zide    <reaguj>
7)  vrcharka, 29.6.2016 11:22
6..ona ma len dojem ze si zaplatila., al eargumentuje tu dojmom..

Macka nepomohlo by ti ani ine tel cislo, no zdvohli by ho mozno al eked by zisitli o co ti ide tak by bud mali vyhovorky alebo nejake reci a tiez bysi to nevysiriesila..
ucila si ju v 2015 ak rozumiem ateraz je polovica 2016 keby ta pani chcela studovat tak studuje ...

problem je niekde inde a myslim ze nechu s tebou spolupracovat ,inak by ti predlzili zmluvu reps sa dohodli na jej rpedlzeni od terminu. ENmaju zmluvu s tebou tak nemaju zavazky voci tebe.

a presta n bud vztahovacna s tym tellefono m, vzdy tym srguemntujes.. ja som vcera potrebovala neico zrusit a telelfonoval som asi 7x v prebehu 2 hodin kym som s a konecne dovolalla , tak ze to aj dvihli. inak len zvonilo.. nemusia sediet nea zadku pri tlelefone..    <reaguj>
8)  biela mačka3, 29.6.2016 12:25
myslím si, že aj keby sa toto nestalo, tak by ma nechceli - preč mi potom od polovice apríla neodpovedali? inak to, že si zaplatila druhý kurz, mi v jazykovke povedali už pred tými dvomi rokmi, keď som s ňou ukončila kurz číslo jedna - a pýtam sa, prečo jej oni nevolali, keď je to ich klientka - síce mohla sa aj ona informovať, ale keď som jej volala ja, tak mi povedala - "konečne sa mi niekto ozval" inak zmluvu som kukala a veta, že nemám kontaktovať klientov, tam nie je    <reaguj>
9)  tetuska lieta na metle, 29.6.2016 12:29
no tak sa dohodni s pani na individualnej vyucbe bez jazykovky, privyrobis si a budete obe spokojne   

ona podla nic nemala objednane a nikto ju neobhanal, tak zvitazila lenivost ako to casto byva, ty si ju nakopla..jazykovka ma zjavne v pazi, ale tak nie vzdy ten zakaznicky pristup je idealny    <reaguj>
10)  biela mačka3, 29.6.2016 12:36
teraz už nemožem, kedže som kontaktovala ju aj jš, nechcem zbytočné problémy - síce nie som už ich zamestnankyňa, ale čert nespí    <reaguj>
11)  bacula a Riško, 29.6.2016 12:39
A naco by ju jazykovka nahanala? Maju svoje peniaze a kedy sa ona rozhodne kurz spravit je jej vec.Teraz je to pase, ked uz tam zaplatila inac si ju mohla ucit ty
A co si vlastne chcela? Aby Ti za nu vyplatili proviziu ci si chcela spisat zmluvu a chodit tam ucit?    <reaguj>
12)  biela mačka3, 29.6.2016 12:57
chcela som tú zmluvu    <reaguj>
13)  vrcharka, 29.6.2016 13:08
ty riesit po 2 orkoch nejaku objednanu jazykovku niekoho.. neviem ci s ama smiat a ci plakat...

ja by som riesila novu zmluvu ok..ale ni enaviazanost niekohokto s acchel ucit pred 2 rokmi.

a kedy asi cches tak ucit..ved mas dost roboty so synom afurtn enstihas anevladzes..venuj s avytuzennemu dietatu a budna matersakej 3 roky    <reaguj>
14)  biela mačka3, 29.6.2016 13:15
no, ale chcem si aj privyrobiť, tých 224 euro od štátu je na prd - inak ja som im v marci písala, že či nemajú nejaký kurz v popoludnajsich hodinach, odpisalai mi, ze momentálne maju dost lektorov, tak som dufala, ze aspon tú pani mozem    <reaguj>
15)  biela mačka3, 29.6.2016 13:35
13 to mi aj otec vravel, že mám kašlať na tú jš, že sú to debili a mám sa venovať malému    <reaguj>
16)  vrcharka, 29.6.2016 13:40
nikdy nepochopim a otec ti dobe vravi naco sa hrabes vo veciach tak starych.. zicvis problemya nicis seba. ries aktualne veci a venuj sa synovi.. keed preziju ine rodiny preyijete aj vy .. mate jendo dieta.. co by ste robili keby ste zili s 3 detmi alebo est eviac..    <reaguj>
17)  tetuska lieta na metle, 29.6.2016 13:50
16) ved ale ked si chce privyrobit, co je na tom zle? aspon na par hodin prepne mozog na nieco ine    <reaguj>
18)  lipa, 29.6.2016 13:53
17) to uz tie spary v kupelni bude musiet vazne vycistit ta svokra       <reaguj>
19)  vrcharka, 29.6.2016 13:59
17..nieje na tomnic zle..ale furt riesi.. ve dmusim varit neilen synovi s avenovat, ved musim vytierat a upratovat aie synovi s avenovata td..
ano je fajn si vetrat hlav.u..ale buyde si musiet robit nejaku pripravu a pride rozculena zase z toho akosa kto uci neuci a ake yproblem ma so vztahmi..    <reaguj>
20)  tetuska lieta na metle, 29.6.2016 14:11
18) alebo si za zarobene peniazky zaplati upratovacku   
19) to je pravda, ale to je taka povaha..bude riesit, kym bude dychat    <reaguj>
21)  bacula a Riško, 29.6.2016 15:31
Tak posluchni otca, ved budes musiet malemu chystat jest, ked pojdes z domu, este nevies ci za tebou nebude plakat teraz je to najkrajsi vek uzi si ho.Nahodou bude chory a ty budes musiet ist do roboty.Uc jazyk cez vikendy, ked je muz doma, alebo podvecer, ked je doma z roboty, ale neviem ci Ti to stoji za tie nervy a ci mas doma na to podmienky
Ty si ucila, ze si dochadzala ku klientovi to zabijes kopec casu cestovne..a nie raz sa stalo, ze to clovek zrusil a tvoja mama uz bude na ceste k vam neviem nie si tak flexibilna, aby to malo pre teba vyhody

   <reaguj>
22)  bacula a Riško, 29.6.2016 15:32
Ine je mat malu izbu, muza s dobrou pracovnou dobou a robit z domu    <reaguj>
23)  biela mačka3, 29.6.2016 18:50
plakať za mnou určite nebude, keď nemôžem, je s ním moja mama - a inak ja učievam v mieste bydliska, takže nejaké dlhé cestovanie nehrozí a čo sa týka upratovačky, cudzieho človeka by som si veru do bytu nepustila    <reaguj>
24)  biela mačka3, 29.6.2016 18:51
alebo by som jej bola furt v pätách    <reaguj>
25)  bacula a Riško, 29.6.2016 19:35
23 tak sa pusti do toho    <reaguj>
26)  biela mačka3, 29.6.2016 22:59
21 no, len neviem, či by sa muž vedel o malého postarať - doteraz bol s nm sám max 10 minút, čo som vybehla do obchodu alebo so smeťami    <reaguj>
27)  biela mačka3, 29.6.2016 23:03
a inak zauímavé, lebo s tou jazykovkou som sa rozišla v dobrom ešte kým som šla na materskú a neviem o tom, že by sa na mňa niekto sťažoval    <reaguj>
28)  bacula a Riško, 30.6.2016 09:52
27 ale ved si isla na MD museli sa zariadit novou lektorkou
Keby sa nespravilo teraz take halo okolo tej klientky mozno by ste sa dohodli, ale stale si myslim, ze ty pri malom dietati nie si teraz tak flexibilna, aby si mala zavazky
   <reaguj>
29)  biela mačka3, 30.6.2016 10:01
ja som im ale dala vedieť, že cez víkendy a popoludní od 15 do 18 môžem - aspoň budem mať čas čistiť čierne špáry medzi kachličkami       <reaguj>
30)  tetuska lieta na metle, 30.6.2016 10:56
26) ajaaj..najvyssi cas, aby s nim travil viac casu    <reaguj>
31)  vecna optimistka, 30.6.2016 11:11
nestranne poviem, ze vlastne tebe vyprsala platnost zmluvy, takze nemas s jazykovkou vlastne uz nic..
kasli na to, radsej uc sukromne...jednak zarobis viac a si panom svojho casu..
vies sama, ako je to v jazykovkach..

a fakt, nerob chybu, daj maleho aj muzovi..
nech s nim travi viac casu.    <reaguj>
32)  biela mačka3, 30.6.2016 11:19
on chodieva domov väčšinou po 18tej a niekdy pracuje aj večer alebo cez víkendy    <reaguj>
33)  bacula a Riško, 30.6.2016 11:58
32 to pochopi iba zena, ktora ma muza s takou pracovnou dobou.Mam takeho doma  Este je maly ich spolocny cas pride.Vela muzov nevie co s takym malym dietatom ma robit.Ked bude chodit a kopat do lopty ci chodit na ihrisko vyhraju sa.Ale, keby som mohla vratit cas viac by som ho ppsielala aspon cez vikendy kocikovat, lebo som robila chybu, ze som vsetko nechala na mne.    <reaguj>
34)  bacula a Riško, 30.6.2016 11:59
A tiez som za to ucit indi a prisposobit sebe a rodine a nie trpnut ci mi predlzia zmluvu ci respektovat ich pravidla    <reaguj>
35)  zemiakova placka, 1.7.2016 19:07
Uzivaj si maleho, to bola tvoja tuzba, kasli na par euro naviac.    <reaguj>
36)  sajdkara, 1.7.2016 19:52
uccez skype, je to super    <reaguj>
37)  hexenschuss, 1.7.2016 22:09
Súhlasím s 36)    <reaguj>
38)  biela mačka3, 1.7.2016 22:35
skype nechcem a malý je síce zlatý, ale peňazí mám málo - ja keď si dám kávu za euro a k tomu koláčik za padesát centú, tak už mám výčitky svedomia    <reaguj>
39)  tetuska lieta na metle, 1.7.2016 22:55
32) ved mu ho daj, ked nepracuje..napr ked pride domov, tak aspon na tu hodinku..uspavat ho moze a robit potom..a nerobi kazdy vikend
33) ale ved nerobte z tych chlapov mantakov, ked su s tym dietatkm sami, nezhynie pri nich. l.naucia sa..zeny rovnako "nevedia", co s takym malym    <reaguj>
40)  biela mačka3, 1.7.2016 23:32
lenže on s malým nemá takú prax ako ja a keď je muž doma, aj tak ja veľa vecí okolo malého robím ja - pripravujem mlieko, prebaľujem ho, chystám oblečenie    <reaguj>
41)  sajdkara, 2.7.2016 11:59
macka tak nechci, beru cca 7€ za 30 min hodinu    <reaguj>
42)  sajdkara, 2.7.2016 12:00
myslim vyucovaciu samozrejme lekciu 30 min    <reaguj>
43)  biela mačka3, 2.7.2016 12:05
kto ti dnes dá sedem evri za pol hodiny učenia? to si sa musela pomýliť    <reaguj>
44)  tetuska lieta na metle, 2.7.2016 13:04
40) ale ked ich nikdy nenechas samych, ani tu prax neziska..kasli na to, ze obcas prekaka plienku,bude nezladeny, dostane hustejsie mliecko alebo bude plakat o minutu viac..dolezite je to pre ich vztah    <reaguj>
45)  sajdkara, 2.7.2016 13:45
janakukni sem a pogoogli

http://www.nemcina-cez-skype.sk/cennik

ty to ale nechces neeeeeee take slovenskeeeee neeeee

su ludi co privitaju prave tie kratsie pol hodinove, nezatazuje ich to tak a to by aj tebe pri malom bodlo    <reaguj>
46)  sajdkara, 3.7.2016 15:01
ked nie tak nie    <reaguj>
47)  biela mačka3, 13.7.2016 11:51
núka sa mi možnosť ičiť v jednej jazykovke od septembra, lenže neviem, ako si to mám zžariiadiť, aby som stíhala - malý spí deoobeda max hodinu -dve,. to akurát stihnem navariť a upratať, ale kedy sii urobím prípôravy - lešbo tých Dvestrodvadsaťžpäťt ,ínus swedemedesiatz , čo prispiewvam na nájomné miá nestačí, SORRY UZA PREKLEKLEPY, ALWE PONáJ´HLAM SA    <reaguj>
48)  sajdkara, 13.7.2016 19:03
47 vy nemate spolocny ucet? no varovat bude svokra snad alebo tvoja mamka nemoze?    <reaguj>
49)  biela mačka3, 13.7.2016 19:23
veru nie, spoločný účet nemáme - a moja mama bude chodievať, ked budem učit, len čo sa týka tých príprav???    <reaguj>
50)  vecna optimistka, 13.7.2016 21:09
Chyba!! Sadni si s manzelom, ty nemas co prispievat na najom. Je jeho psou povinnostou tahat najom atd, postarat sa o rodinu. Vsak dieta ste chceli obaja!
Ked mas vsak potrebu sebarealizacie, urcite chod do toho. Dieta nekojis, moze byt s nim.hocikto. aj mama, aj manzel. Mala by si muza viac zamestnavat, co sa starostlivosti o dieta tyka. Pripravy nie su velka veda. Vela rokov si ucila, mas sa o co opriet..    <reaguj>
51)  biela mačka3, 13.7.2016 21:31
hej, len chlapi celkovo sú ľaví, čo sa týka starostlivosti o deti - a zse na druhej strane, keď mám problém s PC a na linke mi zdvihne žena, takisto nie som nadšená, lebo tomu zase lepšie rozumejú muži    <reaguj>
52)  biela mačka3, 13.7.2016 21:31
a okrem toho muž má častokrát prácu aj doma, takže nemá toľko času sa malému venovať    <reaguj>
53)  ovomaltine, 14.7.2016 10:07
jana to ta manzel vyhana pracovat alebo to je tvoja vlastna iniciativa, ci manzelovi to je jedno? neverim, ze by neocenoval tvoju starostlivost o dieta a domacnost, keby si to vycislila, tak mozno by to bolo viac ako on a nech teda zvysi prispevky on    <reaguj>
54)  biela mačka3, 14.7.2016 10:12
ja chcem aj kvoli poniažkom, ale hlavne nechcem zabudnúť tú nemčinu    <reaguj>
55)  ovomaltine, 14.7.2016 10:17
54/ tak to je ine    <reaguj>
56)  biela mačka3, 14.7.2016 18:21
keď mi má niekto nový volať kvôli nemčine do určitej hodiny a je už takmer o hodinu a pol viac, mám ho bombardovať, alebo dokedy mám čakať? nechcem vyzerať, ale otravne, ale aj časové sľuby by sa mali plniť    <reaguj>
57)  lipa, 15.7.2016 07:38
podla mna je pre teba praca s ludmi absolutne nevhodna.
najlepsie by ti asi sadlo prekladat texty, tlmocit. sama doma, v case ked budes moct a zaroven nebudes stale musiet riesit co si kto mysli, ci ti zavola, preco ti nezavola, ci by ti mal zavolat a ci mu mas zavolat ty.
a okrem toho, tvojou "pracou" je teraz starostlivost o dieta. nie si ani rozvedena ani slobodna matka, takze peniaze co zaraba tvoj manzel su aj pre teba a tvoje dieta.
nieviem aky mate vztah, ale principom manzelstva je slovo spolu a nase....    <reaguj>
58)  biela mačka3, 15.7.2016 08:19
vieš, ale keby boli Slováci zodpovednejší - napríklad keď mi niekto pol hodiny pred hodinou zavolá, že je v práci, tak to nie je fér - inak my nemáme spoločný účet, ja dostávam 226 euro a z toho prispievam na nájomné 70, nebudem to mužovi hovoriť, snád mu to napadne, nie?    <reaguj>
59)  lipa, 15.7.2016 08:41
slovaci su zodpovedni ako hocikto iny. ale ziju svoje zivoty nie tvoje.
kazdy moze volat hocikomu kedy chce a ci vobec chce a mozno aj skor nemoze. ako vies co riesi a co robi? preco si maju ludia planovat den podla tvojho denneho programu?
prestan hodnotit co robia druhi. tvoj svet si ty.

hovorit do hospodarenia druhych je vzdy osemetne. je to vas vztah, vase manzelstvo, vas problem. ale co viem, vacsina to ma zariadene inac ako vy. je normalne ze chlap pocas materskej dovolenky financne drzi svoju rodinu. byvanie, nakupy...

to akoze ked pojdete na dovolenku on si zaplati svoju cast, ty svoju a kazdy polovicku zo synovej sumy? alebo ked idete do divadla, kina, na veceru, kazdy si platite polovicu? nechapem ako to mate.

toto ste mali mat vydiskutovane alebo aspon automaticky prirodzene zabehnute pocas budovania vztahu.

   <reaguj>
60)  bacula a Riško, 15.7.2016 09:15
58 prepac, ale to je jeho hanba pytat peniaze od zeny na MD a ta planuje zatazovat mamu strazenim, aby si prilepsila do rozpoctu.mate to zle nastavene    <reaguj>
61)  biela mačka3, 15.7.2016 09:30
tak moja mama rada navštevuje rada svojho vnuka - a veci pre malého a väčšinou potraviny pre nás si nechám od muža preplácať    <reaguj>
62)  biela mačka3, 15.7.2016 09:52
a trochu sa uskromním - nekúpim si krem na tvár za 15 euro, ale za 3, nechodím ku kaderníčke a na kozmetiku a podobne, bolo by mi blbé pýtat od muža na kaderničku    <reaguj>
63)  bianka, 15.7.2016 10:44
62) prepac,ale neda mi moja zvedavost, tvoj manzel kde dava svoju vyplatu?       <reaguj>
64)  biela mačka3, 15.7.2016 11:12
kupuje potraviny, veci do domácnosti    <reaguj>
65)  bacula a Riško, 15.7.2016 11:56
61 ale iste, ze ho miluje ved ma jedine vnuca a nevadi jej, ze by Ti ho strazila pocas tvojho ucenia
Predstav si, ze potrebujes opravit zuby za 70 eur, alebo kupit zimnu bundu sebe ci rodicom darceky cokolvek vacsi vydaj do domacnosti..tvoj muz ma zaplatit najomne a dat Ti priklad 250 eur na domacnost potraviny, drogeriu pre maleho oblecenie...ty k tomu dolozis tvoju matersku a hospodaris.On ma aj svoje co mu zostane z vyplaty aj ty budes mat svoje a nebudes mat vycitky za ten kolac ku kave.Ked usetris tvoje plus.Chlap by nemal pytat od zeny, ktora nema prijem platit najomne
Su chlapi, ktori platia leasing, hypoteku a zena je na md...on je chlap po 40 tke bez zavazkov a ma platit a ty sa starat  
Ine by bolo, keby mas aj nejaky bocny prijem z prenajmu napr bytu, ci podnikas a mas z coho davat polku do domacnosti

   <reaguj>
66)  biela mačka3, 15.7.2016 12:11
ziubárku mi nespomínaj, tam idem v utorok - inak manžel mi prepláca veci ako potraviny pre nás a veci pre malého, ale keď chcem niečo pre seba, ako som už píosala trebárs krém na tvár, tak si kúpim ten lacnejší a keďže vie, koľko dostáva žena na rodičovskej - pozerali sme to pred dvomi mesiacmi a je vzdelaný, tak snád mu to napadne s tým nájomným, lebo jemu to chodí tie peniaze odo mna ako trvalý príkaz na účet    <reaguj>
67)  ovomaltine, 15.7.2016 12:24
to ho vytrhne z biedy 70 eur akoze na najomne, ked aj tak vsetko ine preplaca on, no vtipne a cize tvoje oblecenie a kultura a lekari ti musi stacit z tvojho,hm    <reaguj>
68)  biela mačka3, 15.7.2016 12:45
oblečenia mám veľa, nové nepotrebujem, na kultúru mi stačí kniha, časopis alebo youtube, k lekárom až tak často nechodím    <reaguj>
69)  lipa, 15.7.2016 12:47
pozri, mozte sa dohodnut, ze si zalozite spolocny ucet na ktory date kazdy polovicu, tretinu... proste nejake percento ...kazdy zo svojho platu. z toho sa moze platit najom, nakupy, veci pre maleho. v pripade ze to bude malo, tak on dolozi.
ked zacnes zarabat a tvoja cast ktorou budes prispievat sa zvacsi, bude na dovolenky, vacsie nakupy.
ved si preboha nemoze mysliet, ze ked da tretinu alebo polovicu svojho platu na spolocny ucet, ze ho minies na seba..
na svoje 15 eurove kremy a kolacik ku kave ti z tej polovice z 226e zostane.
mozte sa dohodnut ze to bude len docasny rezim pocas tvojej materskej.

a okrem toho, je to o dovere a laske, nie o vzdelani tvojho muza.
   <reaguj>
70)  ovomaltine, 15.7.2016 13:04
takze vlastne vsetko ide do spocneho vreca, to ze ty formalne oddelis 70 na najom nic neznamena, len niekto ma zrejme lepsi pocit, ty ci on.    <reaguj>
71)  bianka, 15.7.2016 16:47
68) muzom to treba povedat po lopate a nie cakat, kym mu to docvakne....nad tym si nerozmyslala?       <reaguj>
72)  vrcharka, 16.7.2016 00:27
ostavA MIROYUM STAT...  

trvalz prikay na najomne manyleovi, preplacanie potravin, ..atd...

ste vz vôbec rodina? ..nace s malym babom..

vsetko ma byt vase/nase/spolocne.. toto ja nikdy nepchopim..

   <reaguj>
73)  vrcharka, 16.7.2016 00:29
akoye on da nieco a tz ked s amas vzrovnat budes zivorit..

co yacnete pcitat kolk plienok spotrebuje syna kto kolko yaplati ci ako.. chore..    <reaguj>
74)  biela mačka3, 16.7.2016 09:03
muž mi spoločný účet nenavrhol a ja som hrdá, aby som to pýtala    <reaguj>
75)  biela mačka3, 16.7.2016 09:05
A ako som už písala, koncom apríla sme kukali, kolko sa dostáva na materskej, chodia mu trvalým príkazom moje platby za nájomné a prracuje v oblasti učtovnictva, tak si asi vie vypočitat, kolko mi ostane.    <reaguj>
76)  diskogula, 16.7.2016 10:10

Smutne jana...velmi smutne....

   <reaguj>
77)  bianka, 16.7.2016 10:28
Janka, delite sa na : JA, ON,a dieta...ty tahas za kratsi koniec.....trosku nad tym vsetkym porozmyslaj       <reaguj>
78)  bacula a Riško, 16.7.2016 11:50
74 nehovorime o spolocnom ucte,ale aby Ti dal istu sumu na domacnost z ktorej budes hospodarit.
A potom sa cudujes,ze aj svokra s tebou jedna ako s malym dietatom.Ty to tym ludom dovolis.
My mame v rodine jedneho chrapuna, ktory vzdy mal so zenou rozdelene financie ona v 50 tke ochorela na rakovinu bola 8 rokov na ID on si zmyslel, ze ide sa prerabat byt a pytal od nej polovicu na prerabku.Ona nemala denne jej vykrikoval ako ju zivi ako mu je na pritaz, tak jej syn, ktory uz mal vl.rodinu a s otcom pre jeho povahu zrusil kontakty poslal peniaze na ucet, aby bol otec spokojny a nahodou neplatil viac ako ona.Zena zomrela a syn si narokuje spat peniaze tahaju sa po sudoch aj kvoli majetkovemu vysporiadaniu aj chce spat co pozical mame.A pan dokonaly zije sam v prerobenom byte chlap po 60 tke egocentrik
Rodina ma hospodarit so spolocnych penazi    <reaguj>
79)  bacula a Riško, 16.7.2016 11:52
75 no ved to je smutne, ze vie a nenecha Ti ich.Ine by bolo, keby povedal tvoje peniaze budeme setrit napr na dovolenku, malemu na sporenie, ale nie tak,ze tebe zostane 150 eur a mas sa citit trapne, ze neprispievas viac    <reaguj>
80)  biela mačka3, 16.7.2016 11:58
ja by som sa cítila trápne, keby som tie peniaze pýtala - ved veci pre malého a potraviny mu dávam preplácať a drahé krémy si nekupujem    <reaguj>
81)  Chica, 16.7.2016 12:13
skusam si predstavit to preplacanie, je to ako v restauracii, po veceri sa vyuctujeme, ci mate miesto, kde nechas uctenku a on tam da peniaze? Aj mu vydas, ci ti velkoryso necha disko? Nikdy by som sa nenechala takto ponizit. Toto nie je rodina a neviem si predstavit priviest dieta do takehoto niecoho    <reaguj>
82)  lipa, 16.7.2016 14:32
to co ty nazyvas hrdostou, tak to s hrdostou nema nic spolocne ...    <reaguj>
83)  vrcharka, 17.7.2016 00:15
chlapovi nikdz nedojde..nedomzsli si..s chlapomtreba na rovinu aotvorene..

taye cakaj cakaj..ale sa nedockas

a ye preplacat..to co zacnes riesit tz si yjedol 3 platky sunkz a ja 5 a ja jem doma 4x a tz len 2x lebo pototm jes v robote atd..
neviem si to ani len predstavit.. nie totak zit    <reaguj>
84)  biela mačka3, 17.7.2016 19:44
tak už mu to moja mama povedala, že mi má n dávat, súhlasil - mne by to bolo blbé pýtať, ked mu to samému nenapadlo - inak všeobecne, ked chlapi dokážu vyštudovať právo, medicínu, kvantovú fyziku, či ako sa to volá, tak prečo im nedojdu takéto veci?    <reaguj>
85)  bacula a Riško, 17.7.2016 21:32
84 super, ze ste si to vyriesili, ale ovela viac by mi bolo blbe, ze mu to musela povedat mama.Pre Boha ved mate spolu dieta, spolocnu postel a ty mu nevies povedat co by sa patrilo?    <reaguj>
86)  vrcharka, 17.7.2016 23:26
84..lebo su chlapi ..ich mozog funguje inak..jendoducho a priamo ciaro..

jendoducho musi povedat aty nikto iny za teba..

nerozmyslaju nad dosahmi adopadmi.. majunueioco urobit urobia..je to hotove tak co...

   <reaguj>
87)  lipa, 18.7.2016 07:59
no co ja viem... sice chlapi uvazuju inac, ale predsa vedel, ze mu na ucet chodi od nej 70 eciek. minimalne sa mal citit trapne a povedat jej, ze netreba aby to posielala. to nie je o tom zeby mu nieco nedoslo lebo je chlap ale problem je v tom, ze mu to pripada normalne.    <reaguj>
88)  bacula a Riško, 18.7.2016 08:17
86 ale nie v tomto pripade.Tu sa hralo na mrtveho chrobaka alibistu ved uvidim co bude...
Cela ta situacia je blba pre vsetkych a hlavne aj pre neho.ja, keby som bola jej chlap tak jej vynadam, ze preco sa neozvala a riesi veci za nu mama.Ale nic v zlom aky isiel, taku nasiel.Oni su asi obidvaja zvlastni v svojom prezivani a komunikacii  
   <reaguj>
89)  biela mačka3, 18.7.2016 09:52
asi sa na všetky jš vykašlem,,,totiž malž je v poslednej dobe tak divoký, že ja sa niekdy ani napiť nestihnem a prípravy by som si robiť nestíhala a vyrazili by ma hned behom jedného tyždna    <reaguj>
90)  zemiakova placka, 18.7.2016 10:43
90/ presne tak, aspon mas o starost menej. Skus ten skype, co ti tu radia, ak uz nieco musis.    <reaguj>
91)  vrcharka, 18.7.2016 13:10
88 ..presne tak akyy isiel taku nasiel..

obidvaja sa vymykaju z normalu..  
a mna by irazilo keby to riesila mama v zastupeni..

89..tvoj maly bude spat cora zmenej..musi s nim navarit aj upratta.. a bude schodit von ked nespi aby zistoval co je nove..
musis si inak organizovat den..

a tovj maly je normlane zdrave dieta.. konecne si to uvedom.,.    <reaguj>
92)  biela mačka3, 19.7.2016 12:57
a ja som si zase myslela, že keď moj muž mái VŠ a robíá v oblasti účtovníctva a vie, kolko diostáva žena na rodičovskej, tak mu to docvakne - ja by som mu to nepovedala ani o rok    <reaguj>
93)  diskogula, 19.7.2016 13:17

Tak to mate uzasnu komunikaciu v manzelstve....

   <reaguj>
94)  vrcharka, 19.7.2016 13:30
92..ale on uctuje toavry s a sluzbya neriesi hspodarenie domacnosti.. joooooj.. dievca spamataj sa ..

zabudni na docvakne!

a nepovedlala muzovi poviem veci ked nie v ten den tak na druhy.. ak cche sniecio premysliet no dobre tyzdne dva ale dhlhsie nieco drzat nema zmysle.. pokial j epozorny tak to zsti ze sa niedoco deje ale neopyta sa..    <reaguj>
95)  bianka, 19.7.2016 15:43
92) vies, moja babka hovorievala : leniva huba hotove nestastie       <reaguj>
96)  biela mačka3, 22.7.2016 10:55
Kaťdý chlap, ktorý má dieťa, by si mal vyskúšať aspon jedeň celý den byt s tým dieťaťom, plus navariť, prípadne upratať a som zvedavá, čo by na to povedal. Ja dnes od pol ôsmej som stihla iba nakrájať kuracie mäso, nakrájať a nastrúhať štyri mrkvy, očistiť a nastrúhať dve jablká a teraz nakrájať cibuľu - takže s desiatou pre malého, mäsom pre neho plus polievkou pre nás rodičov sa babrem už tri a pol hodiny - ty by mali aj tí, ktorí schvaľujú tak VYSOKÉ rodičovské, mali vyskúšať. V kuchyni je samozrejme bordel. Keď mi znova svokra povie o tých čiernych špárach, tak as ju pošlem do prdele.    <reaguj>
97)  vrcharka, 22.7.2016 11:04
96.. a topreco si iba toot stihla..place? je chory?

mozem ti povedat ze su chlapi ktori to zvladnu .. a este zoberu deti aj von.. je to organizacii.. a nielen jendo dieta ale aj viac..    <reaguj>
98)  biela mačka3, 22.7.2016 11:23
lebo lezie tam, kam mu nedovolím - napríklad do predsiene a tam chce ochutnávať topánky (dvere do predsiene nemáme), k mačaciemu záchodíku, k dverám a ja sa bojím, aby nestrčil prsty pod dvere a neporanil sa - skrátka tak    <reaguj>
99)  biela mačka3, 22.7.2016 11:26
vieš a ako to má zorganizovať, keď furt za ním musím niekam chodit, aby neolizoval špinavé topánky, nehrabal sa v mačacom záchodíku, prípadne neochutnal jej žrádlo (mám taký dojem, že to už má za sebou), možno ti chlapi, ktorí to zvládnu, na to kašlú, nech si dieťa chytá a olizuje, čo chce    <reaguj>
100)  vrcharka, 22.7.2016 11:29
98..no tak si to zorganizujes tak ze s ado macacieho zachodika l jednoducho nedostane,. TY ho nemas nonsotp strazit..

daj si ho do kuchyne zatvor dvere. aleb o tam daj stolicky aby nepresil..daj mu na zem hracky, misticky , varesky anech s ahra..a ty var..
preco by mal jest spinave topankly, ty drzis doma spinave topanky?


co s amustane ked da [rsty pod dvere, ved su zatvorene..nie
?

maluje scerta..pri dietati v jeho veku anaslednomked zzacne sam chodit a docahovat veci mammat dospley rozum. odlozit to co moze rozbit alebo si tym ublizit.. a predsa nemas doma taku spinu, z ktorej by mohol ochoriet..
.. to ze stojis stale nad nim robis velmi zle!    <reaguj>
101)  bacula a Riško, 22.7.2016 12:12
96 ale prestan to nemyslis vazne?tak si daj budik o hodinu skor a navar, ked maly spi, alebo vecer navar na druhy den.Ved ho daj do postielky ohradky prenes si postielku do kuchyne, ked nemas ohradku.Daj mu varesky nech bucha po hrncoch.Lozit a chodit a robit zlobu bude najblizsi rok aj pol Topanky skry do skrinky, alebo kup na to take vaky v Ikea macaci zachod to bez komentara nezniesla by som v byte pri dietati macku, alebo ho prenes na balkon?
   <reaguj>
102)  bacula a Riško, 22.7.2016 12:18
A davas
malemu melon? Bude mat tekutiny, ked mas pocit,ze malo pije teraz mas idealny cas na letne ovocie.    <reaguj>
103)  biela mačka3, 22.7.2016 12:39
v ohrádky vydrží max 10 minút a o vakoch v Ikei som nevedela    <reaguj>
104)  vrcharka, 22.7.2016 13:05
tak mu tam dasj nieco coho zabavi nadlhsie...rozpravaj na neho..tym z emu budes stale zazadkom, on to vie, ked niekam odides ked bude starsi... bude velky problem..lebo bude chcioet len teba..    <reaguj>
105)  bacula a Riško, 22.7.2016 13:05
103 tak mu tam daj knizky hracky, ale nech na teba vidi zase niekedy musi vydrzat aj, ked sa mu niekde ci nieco nepaci    <reaguj>
106)  vrcharka, 22.7.2016 13:15
on sa musi dokazat sam hrat aspon polhodinu..potommu nieco dam poviem minutu dve.. a nech sa hra dalej..    <reaguj>
107)  biela mačka3, 22.7.2016 19:33
on sa vie hrat, ale mimo ohrátky, lebo stále chce liezt a vsetko otvárat a furt musím chodit za ním, aby si neublizil - takze dnes som obedovala o tretej a doteraz som si poraidne nesadla a aeste musim nakrajat zeleninu na večeru a melon - naštastie som kupila iba štvrtku a oprat mužove košele a predtým goliere vydrhnut. Super.    <reaguj>
108)  bacula a Riško, 22.7.2016 23:19
107 ale ved takto funguju vsetky zeny s detmi v domacnosti  poniektore pokym deti spia pracuju v zahrade, alebo pri spanku deti poobede ci vecer aj studuju ci pracuju z domu.Mat dieta a domacnost nie je pre hadzka ruzovou zahradou to si vedela ci nie?si prekvapena kolko toho treba?
Predstav si, ze o 2 roky prides o 17 domov z prace ides varit veceru pomedzi to sa hras s 3,4 rocnym dietatom odpovedas na otazky tak isto kontrolujes, lebo este je male a davas nanho pozor o x rokov budes mat doma skolaka pribudnu domace ulohy kruzky a tiez sa mu treba venovat takto to bude najblizsich cca 10, 12 rokov  
Davaj si priority kosele mozes dat prat aj zajtra a neviem naco drhnes golier ved to pracka vyperie, alebo si ich vopred namoc
Najdes si svoj styl ja som v tomto veku radsej chodila cele dni von, lebo doma robil zlobu vytahoval zo suflikov vyspal sa zbalila som jedlo do dozy a uz nas nebolo.Vyuzi pekne pocasie este budete v zime vela doma a bude Ti dlho    <reaguj>
109)  ell, 23.7.2016 07:32
to vazne pokladas rozkrojenie stvrtky melona za vykon, o ktorom je nutne sa zmienovat ako o praci, ktora ta zatazi?    <reaguj>
110)  biela mačka3, 23.7.2016 09:08
áno. ked som si za celý den poriadne neoddychla a musím dávat pozor, kam malý lezie a čo olizuje, je to problém - melon a zeleninu nakoniec pokrájal muž, lebo malý nechcel spat a isla som s ním von    <reaguj>
111)  LemNiSkala, 23.7.2016 09:41
Macka, volis cestu do pekla, decko musis naucit, ze je aj cas kedy sa musi prisposobit. Dnesne mamky to neradi pocuju, ale je to tak. Ked sa inak neda, tak ked varis, maly do ohradky, samozrejme, ze ta musi vidiet. Keby si to robila od zaciatku zvykol by si nato. Nararila by si rychle a netrhala cas a to co ma trvat 45 minut by netrvalo 4 hodiny. Ked to urobis dnes maly bude vrieskat, lebo je zvyknuty na uplnu volnost, co je chyba.

Ja som mala moznost dat ho do samostatnej izby kde nemal co zjest a niecim sa ovalit a dvere boli prehradene ohradkou, ale kludne moze decko hodinku vydrzat v ohradke ale musi ta vidiet a pocut.    <reaguj>
112)  bacula a Riško, 23.7.2016 10:45
110 ale tak to pri detoch byva.A to mas super stastie, ze Ti nebuntosi v noci kazde 2 hodiny a dobre sa vyspis.Tvojmu mozno staci menej spanku, ked spi v noci dobre, tak ho nenut vecer spat moj spal poobede 3 hod a tak vecer chodil az o 21-21:30
Ty si bola zvyknuta mat do 40 tky komfort mat upratane, macka, pozriet si film teraz je vsetko neplanovane a za pohybu
   <reaguj>
113)  biela mačka3, 23.7.2016 13:07
111 - keď plače z trucu, tak ho nemôžem nechat, lebo to nepochopí ... iné to bude, ked bude mať dva - tri roky    <reaguj>
115)  tetuska lieta na metle, 26.7.2016 13:50
96) no tak objednavaj z donasky..my sme jedli donaskove jedlo az kym maly nevedel stat a nikomu to neublizilo..akurat jemu som vzdy nieco naparila,uvarila
pri nom sa proste nedalo nic ine stihnut ako venovat sa jemu a to nepochopia ti, co maju nenarocne deti bez fantazie    tebe aspon spava
ale neboj, ked sa nauci jest sam, budes aj ty moct jest v klude, len ho v tom povzbudzuj, vyumyvat ho celeho stoji za to (aspon mne) a bude to jednoduchsie, ked sa nauci ako sa neprizabit a ty sa naucis neriesit spinu, co zje
a preco chlap nikdy s nim nie je sam? malo by byt normalne ,ze je s nim aj sam
106) sam pol hodiny??? hahaahaa, to by nestacila sanitka, bolo by treba aj hasicov       <reaguj>
116)  vrcharka, 26.7.2016 14:40
115 ..ano sam s ahrat polhodiny... a das aaj dlhsie.. ale smaozrjeme z eto nepojde hne dprvy den.. a dokonca aj tak ze bude v tej izbe uplne sam..

a sanitku nebude treba ..dieta je zvedave napriek otomu to ide. a jasne z enema v izbe milion rozhodenych kdeakych kablov a sklo v jeho dosahua podobne veci..
   <reaguj>
117)  biela mačka3, 27.7.2016 09:31
inak mala som rozrobenú ešte jednu jazykovku, mala som sa s pani stretnúť minulú stredu, ale mi poslala sms, že niečo na ňu lezie a že sa mi ozve tento pondelok - neozvala sa, tak neviem - ja nechcem volať, keď ona napísala, že sa ozve    <reaguj>
118)  tetuska lieta na metle, 28.7.2016 13:24
117) nepocuvaj tie mudre rady od napr vrcharky, lebo budes mat prehnane ocakavania od maleho a budes z toho akurat nervna    <reaguj>
119)  vrcharka, 28.7.2016 14:47
118..mnohi rodicia sa stanuy rodicmi anie su prirpaveni na to ,ze uz nikdy nebudu mat to pohodlie ako malipred detmi.. a nie su shcopni si to ani pripsustii a zmenit svoj enavyky apostoj.e a potom su nervni.. atd..    <reaguj>
120)  tetuska lieta na metle, 28.7.2016 15:17
119) no to je pravda..
ale aj to, ze nie kazde dieta sa dokaze hrat x desiatok minut samo, prespi noc, zaspi, dokaze cestovat bez revu, naratat do 10 v roku a podobne

mat ocakavania je naprd    <reaguj>
121)  vrcharka, 28.7.2016 15:49
120..toto ocakavaju prav enepripraveni rodicia.. a pototm sa turiesia problemy o akych tu donekonecna diskutujeme..nemam cas si ododycnnut, nemozme navattir tadtad,.    <reaguj>
123)  biela mačka3, 2.8.2016 16:17
k tej 117ke - tak pani z jazykovky na mňa zabudla?! v piatok som sa jej pripomenula, vraj sa mi v pondelok (čo bolo včera) ozve a nič... Inak malý už aj pekne stojí ná je tak smelý, že sa jednou rukou iba drží       <reaguj>
124)  sajdkara, 2.8.2016 18:24
123 si na MD a tak asi neriskuju, skus ucit cez skype    <reaguj>
125)  biela mačka3, 2.8.2016 20:30
som na rodičovskej a mám zistené, že vtedy sa smie pracovat na dohodu - ide ale hlavne o to, že tá JŠ je vrcholne neseriozna    <reaguj>
Prispievať môžu len registrovaní používatelia. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!