Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/web/lady.sk/www/inc/poradna.php on line 709
Lady.sk
lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * Iné

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Piatok, 29. Marec, , Dnes oslavuje Miroslav
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
co nesedia doma<<Späť
ruby, 25.5.2016 07:09 reakcii: 105   nove: 105  
mame dve kolegyne v doch. veku /pribuzne konatela/, ktore kazdu chvilu chodia po lekaroch ci su na pn. ich pracu samozrejme vtedy musime robit my, neraz aj to, co urobia, musime po nich prerabat.
nemam nic proti tomu, ak popri dochodku pracuju ti, ktori svoju pracu zastanu. ale preco nemaju trocha sebakritiky ti, ktori na nu uz z hocijakych dovodov nestacia a nezostanu radsej doma?
   <reaguj>

1)  hexenschuss, 25.5.2016 09:00
Áno, je to horor s tými dochodkynami.
Nemajú sebakritiku a kľudne zaberajú miesto mladým.
Domov s nimi!    <reaguj>
2)  STELLA, 25.5.2016 09:27
mne vadia takyto na cestach. ide ti na dialnici 60, na cestach medzi mestami 40. oni si myslia ze ako bezpecne jazdia, pricom je to horsie akoby jazdili rychlejsie. hlavne co sa tyka dialnice
a uz vobec nehovorim ako si prejdu z jedneho pruhu do druheho bez toho aby si to vsimli. vy tu robotu viete opravit, ale pirati na cestach pozabijaju seba a v horsom pripade druhych    <reaguj>
3)  vrcharka, 25.5.2016 10:23
je to snad vec konatela... a nieekd skusenost je viac ako vykon..

tak ma napada..preoc tam robis ty, ked ti v tej praci vadia napor..tieto veci.,
   <reaguj>
4)  Veve, 25.5.2016 10:43
Hmmm.... Najlepšie, ak sa zavrú doma, tak nebudú nikomu zavadzať.

Dámy, aj vy raz budete staré. Bude iná doba a tiež nebudete držať krok s vnukmi. Čo potom s vami? Najlepšie, ustlať si v truhle a čakať, že?       <reaguj>
5)  vika, 25.5.2016 10:52
V mnohych firmach najdes ludi, ktori tam boli dosadeni ci uz kvoli rod. vztahom alebo po znamosti a svoju pracu prilis nezvladaju a ini musia tahat aj za nich. Mozes rebelovat alebo odist, nepomozes si.    <reaguj>
6)  STELLA, 25.5.2016 11:07
4 mas problem citat s porozumenim?
nikto nepisal o ustlani si v truhle. ale babicka ci dedusko s popolnikmi nalepeni na celnom pri 40ke na cestu nepatria.
az ti taky starcek zabije niekoho, som zvedava co povies potm    <reaguj>
7)  dreamer, 25.5.2016 11:16
TI, co to vyslovia, tridsiatnici mozu ratat od buduceho roku, ze budu robit do 70 tky.

https://zenyvbiznise.com/2015/10/08/tridsiatnici-pojdu-do-dochodku-v-70-tke/

https://www.google.sk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=odchod%20do%20dochodku%2070

kazdym rokom to ministerstvo prace bude upresnovat    <reaguj>
8)  Veve, 25.5.2016 11:47
6) O ustlaní v truhle som písala ja. Navrhovala som to ako najlepšie riešenie. Máš ešte lepšie?       <reaguj>
9)  maud, 25.5.2016 12:18
Tusim v kazdom zamestnani, v ktorom som dosial bola, boli taketo spory. Je fakt, ze ludia povedzme okolo 50-ky zacinaju viac marodovat, v praci ich niekto zastupit musi a nie vzdy je zastup ohonorovany priplatkom navyse.

(Je ale zaujimave, ze dost casto oceerkujuce maminy zvycajne vadia v kolektivoch menej, aspon ja mam take skusenosti).

8) preco si taka negativisticka? Jestuju len dve moznosti, cize bud praca, alebo truhla? Ine varianty dochodku nejestvuju?    <reaguj>
10)  hexenschuss, 25.5.2016 12:26
2)
http://auto.sme.sk/c/6617862/najskodovejsi-su-mladi-vodici-zeny-havaruju-castejsie.html

https://dennikn.sk/312701/za-pociatkovo-nove-it-zaplatime-desiatky-milionov-eur-vodicaky-zdrazeju-efekt-neisty/

Áno, štatistiky uvádzajú ze seniori vodiči po 75!!! sú rizikovejsi, ale podla mňa to platí pre akúkoľvek činnosť, lebo senior po 75 už nemá takú akciu, tak je opatrnejší a jazdi pomalsie    <reaguj>
11)  hexenschuss, 25.5.2016 12:43
6)
http://www.teraz.sk/ekonomika/najskodovejsi-su-mladi-vodici-zho/27936-clanok.html

Zo štatistík ďalej vyplýva, že motorista vo veku 20 rokov spôsobí v porovnaní s 35-ročným vodičom až o 94 % vyšší počet poistných udalostí. Zatiaľ čo škodovosť 20-ročných motoristov dosahuje v priemere 130 %, u 35-ročných to je 56 % a u seniorov vo veku 65 rokov len 25 %.    <reaguj>
12)  STELLA, 25.5.2016 12:48
mna nezaujimaju nejake sk statistiky prepac. hovorila som hlavne o dialniciach kde vsade blokuju premavku a sposobuju problemy. ale tak ja chapem ze vy ich doma takmer nemate    <reaguj>
13)  hexenschuss, 25.5.2016 13:09
12)
A v ktorej krajine jazdis po diaľniciach, kde sú seniori takou pohromou?       <reaguj>
14)  Veve, 25.5.2016 13:11
12) Čo nemáme? Diaľnice či deduškov s popolníkmi?

9) Nie som negativistická. Iba ma iritujú príspevky ako v 2). Hlavne, že Stellu nezaujímajú štatistiky.    <reaguj>
15)  vrcharka, 25.5.2016 13:28
urcite menej vymeskavaju ludia v preddochodkovoma dochodkovom veku a mko mamy vktore sa vratili z materskej, alebo mali estenamaterskej byt ale dali rednost praci.. a diet av jaslaich, skolke apod.. ten problem je takmenr denne nieco riesit. anavyse su neustale vs trese co stihnu a nestihnu a pod. atermina td..
starsi su sic epomalis arozvaznejsi, ale ked uz vysledok , tak ho netreb aopakovat ci denen riesit ze nieco nieje.    <reaguj>
16)  margit, 25.5.2016 13:43
Keď niekde čítam či počúvam podobné doťahovačky, neraz ma napadne McCarthyho "Táto krajina nie je pre starých." (aj keď dejovo je tento román o niečom inom). Ale vlastne - žiadna krajina nie je pre starých extra ústretová, my nie sme výnimka.
Ja mám o čosi bližšie k tej staršej generácii než mladšej - a myslím si, že byť starým je oštara, zdravotné problémy sa reťazia jeden za druhým, takže s tými maródkami je pravda. Kĺby, chrbtica, žalúdok, nervy, srdce, cievy - koľko poznáte absolútne zdravých päťdesiatnikov?    <reaguj>
17)  margit, 25.5.2016 13:55
Taktiež si myslím, že s tou zníženou výkonnosťou starších ľudí v práci je často pravda.
U nás vo firme teraz od mája odišla dlho nadsluhujúca účtovníčka (tiež príbuzná niekoho z vedenia.) Týždeň po jej odchode sme dostali oznámenie z SP, že budeme mať kontrolu.

Tak kontrolujeme spisy a zistili sme nemálo kiksov, ktoré táto exkolegyňa porobila - neskoré prihlášky/odhlášky zamestnancov, a odvlani dokonca ani neodovzdávala eldepéčka dohodárov - nevieme pochopiť, ako na to mohla pozabudnúť, stopro bude mastná pokuta.

   <reaguj>
18)  Veve, 25.5.2016 14:04
17) Ešte že sa budete mať na koho vyhovoriť. Tá účtovníčka nemala svojho nadriadeného? U vás nefunguje nijaká kontrola? Si si istá, že keby niekto začal kontrolovať prácu vás "mladých" tak bude všetko v najlepšom poriadku? Na zásadné chyby a prešľapy sa musí v dobre fungujúcej firme prísť. Takže, maslo majú na hlave aj tí, čo dôchodkyni takto pracovať umožnili.    <reaguj>
19)  vrcharka, 25.5.2016 14:08
ano poslime vsetkysch starsich domov. zachvilu bude ovel avaic ludi na psychatrii.. potom tu budete puisat prispevky.. neviem comam robit s mamu, svokrom, tetou.. to je hrozne. chcu aoao mna tot a hento abysom s aimvenovala.a by somim dlal penaiz e, nemaj z coho zit atdatd..
nemyslite si z ebyt domaaj pre starsieho clovek aje med lizat.. aj konicky ta bavia len do istej miery.. kontakt s ludmi je vlemi dolezity.. a driz ludi sviezich.. hlavne myslou.. a t aovplyvnuje vsetko ..    <reaguj>
20)  margit, 25.5.2016 14:11
18) u nás každý má svoju zodpovednosť - prečo si taká útočná v tomto príspevku? Ako keby si všetko brala osobne, vzťahovačne.
Dotyčná bola chránenkyňa vedenia, za svoju agendu si zodpovedala sama, na kritiku bola háklivá.    <reaguj>
21)  Veve, 25.5.2016 14:16
20) Ja len nesúhlasím s tým, čo tu niektoré píšu. Mám dosť skúseností s odvedenou prácou zamestnancov. A keďže ja mám zodpovednosť za odovzdané veci, tak ich aj kontrolujem. A to by ste sa čudovali, ako ľahtikársky niektorí mladí svoju prácu robia a odovzdávajú. Svet je pre nich gombička. Starší si to nedovolia. Možno by sa hanbili, alebo sú len zodpovednejší či múdrejší.    <reaguj>
22)  gorila, 25.5.2016 14:28
17/ ako sa dobre kritizuje druhych

pozri na toto -
Od januára 2013 pribudne k zamestnávaniu na dohody toľko absurdných povinností, že z dôvodu vyhnúť sa im a uľahčiť si prácu by bolo ideálne nezamestnávať na dohodu, ale nejakým iným spôsobom alebo vôbec.

mnohi ludia tuto pracu opustaju kvoli takymto papierovackam
   <reaguj>
23)  Veve, 25.5.2016 14:42
21) pokračujem: A to som sa ešte nezmienila o diplomových prácach!!! Neviem, či mám šťastie na tých "najlepších", ale niekedy je to des a hrôza. Ako sa na takých ľudí bude dať zamestaní spoľahnúť, keď si nevedia poradiť s jednou dôležitou prácou, ktorú robia min. 1 rok a má vypovedať o tom, čo vedia???
Takže sa nedivte, že ma vytáča, keď sa kult mladosti povyšuje nad skúsenosti staroby.    <reaguj>
24)  dáša_, 25.5.2016 14:44
17 - esteze je SP v poslednych rokoch taka ohladuplna, ze oznamuje termin kontroly s velkym predstihom - nam dali vediet mesiac vopred. Ale zmeskane terminy su v keli, to neskorigujete.
Za oneskorene RL pokutu istotne dostanete, posudzuje sa to ako nelegalne zamestnavanie, su za to velke palky, tusim az do 200-tisic.    <reaguj>
25)  vrcharka, 25.5.2016 14:57
23..mne staci ked si niekedy precitam motivacny list alebo technicku spravu aje plna gramtickych chyb, ja plna slov ktorym nerozumeju apototm nema to zmysle, a anihalvu patu a opostupe..a mlady pan s titulom.. moze ist tak otbit robotnika na stavbu na niekolko rokov, aby dobehol toho co nema titul a avie, lebo ma prax x-rocnu. no ten robi taku robotu z episomny prejav ho neprezentuje na rozdiel od toho titulovaneho co s amprezentovat aj pisomnou spravou.    <reaguj>
26)  hexenschuss, 25.5.2016 15:15
Nálada v spoločnosti je nepriatelska nie len voči seniorom, ale už aj voči 50-kom a vyššie
Smutné
http://blog.aktualne.cz/blogy/jan-kruta.php?itemid=9323    <reaguj>
27)  hexenschuss, 25.5.2016 15:20
Ten kto nemá rád svoju prácu, nie je mu hobby, ju robí neporiadne v mladosti, aj v dôchodku
Moji dvaja mladí kolegovia neodovzdali ani raz poriadnu robotu, vždy som ju musela opraviť , ci prerobiť
A to už sú po škole 5 rokov
Jednoducho im je ich práca ukradnutá    <reaguj>
28)  hexenschuss, 25.5.2016 15:28
Prave preto väčšina ľudí je radšej zamestnaných, akoby podnikali, alebo SZCO
Tam treba byť zodpovedný a disciplinovany, inak.....
Uz aj v Nemecku majú problém lekári - dochodci predať svoju prax... Mladí sa nechcú naťahovať s en poisťovňami, s lekárskou komorou.....
Pohodlnejšie je byt zamestnaný    <reaguj>
29)  sajdkara, 25.5.2016 16:54
Ruby ak si vsukromnej spolocnosti a nepaci sa ti odid alebo za ne pracuj. Konatel si tam moze zamestnat koho chce, je to jeho vec, ine to je v statnej sprave, tam robia su plateni z vasich dani.    <reaguj>
30)  STELLA, 25.5.2016 16:57
ja nemam ziadnu nepriatelsk naladu voci starsim obyvatelom. preco by som mala mat?
nechapem co tu riesite za extremy, bud truhla alebo fit zivot. nic medzitym nie je?

a ak ste schopne sa tu dotahovat o tom, ze deduskovia nemaju co robit za volantom a akoze ich preto posielam do truhly tak ste velmi obmedzene. nebudem nic vysvetlovat ani na nic odpovedat.
existuju autobusy, nech jazdia nimi. nikto nepovedal ze maju cakat na smrt. Veve citam vedla, ze tiez si babicka. mohla by si uz vediet citat medzi riadkami a neurazat sa ako pubertacka. ryp si do nevesty nie do mna.
dovi    <reaguj>
31)  hexenschuss, 25.5.2016 17:08
Stelaaaa,
Veď to nikto nehovorí, že máš TY nepriatelsku náladu voči starším.
Ale v spoločnosti panuje taka nálada

Tak sa debata rozvinula....

V ktorom štáte jazdis po diaľniciach plných seniorov?   
   <reaguj>
32)  sajdkara, 25.5.2016 17:11
Stellla tak sa na dialnici prisposobis, ked sa nebude dat predbehnut, tak pojdes za babkou, ktora ide 60km/h pekne 58km/h a predbehnes, ked sa bude dat

prechod z pruhu do pruhu bez pozornosti je problem nielen dochodcov aj permanentna jazda vlavom pruhu je problem a nielen dochodcov

zivot ta zda sa este nenaucil tolerancii a pokore, raz sa tak stane    <reaguj>
33)  hexenschuss, 25.5.2016 17:17
32)
   :-*    <reaguj>
34)  Veve, 25.5.2016 21:55
30) Do mojej nevesty nie je prečo rýpať.    Čítaj vedľa pozornejšie. Lepšiu som si nemohla želať. Ktovie, či to o tebe niekedy povie tvoja svokra.       <reaguj>
35)  táňa, 26.5.2016 06:59
27/ "...ten, kto nemá rád svoju prácu, nie je mu hobby, ju robí neporiadne..."
Ty si na svoj vek neskutočne naivná, hexe.
Vážne si myslíš, že trebárs linkoví robotníci môžu svoju prácu milovať?
Len ak by boli masochisti.
Videla si už, v akom stave po 8_12 hodinovej smene vychádzajú z fabrík? Vyzerajú, akoby ich zomlel mlynec, ledva ťahajú nohy.

A myslíš si, že si môžu dovoliť robiť svoju prácu neporiadne? Hovorí ti niečo pojem "výstupná kontrola?"
Na kvalitu výrobkov sú normy, neplníš ich - odchod.

Neporiadnu prácu ti nik tolerovať nebude.
A tých robotníkov asi nik nepoučil, že by mali aj takúto prácu pokladať za hobby.


   <reaguj>
36)  hexenschuss, 26.5.2016 08:29
Máš pravdu Tanicka, som naivná, vždy som bola
To hobby som nadsadila
Nahradim to zodpovednosťou
Aby človek žil, musí pracovať
Dobre si to napísala    <reaguj>
37)  Milka, 26.5.2016 10:35
Ja mám otázku na ženy 50 +, možno mi niektorá odpovie: Ako sa zdravotne cítite v porovnaní s vekom, keď ste mali 30?
U mňa to už žiadna sláva nie je, začínam mať úporné bolesti bedrového kĺbu, taktiež chrbtice a podvečer bývam unavená a slabá ako pigičaj.    <reaguj>
38)  Beva, 26.5.2016 11:35
37..to je asi prudko individualne.... zalezi aj od kondicky.. a od sposobu zivota od tych 30-50 rokov...    <reaguj>
39)  tinky, 26.5.2016 11:55
37/ budem mat o par mesiacov a citim sa lepsie ako v 30  . urcite je to aj vec psychiky / napr.neriesim take blbiny ako v 20, 30/ a suhlas s bevou.    <reaguj>
40)  marta, 26.5.2016 12:20
37 No nie je to u mna najlepsie, ale podrobnosti sem nechcem pisat, zacalo sa to srat po 45. roku, dovtedy to bolo celkom obstojne.
Ale mali sme nedavno stretavku, tak mozem dodat - takmer kazdy zo spoluziakov sa na nieco stazoval, najvacsi geroji /po zdravotnej stranke/ su len dvaja spoluziaci - pomerne cerstvi zenaci s mladymi zenami. No ale keby ste poculi dusivy kasel jedneho z nich... forma sa proste struhat musi  

Traja z nas uz zomreli /2x choroba, 1x uraz/, mame tam infarkt, onkopacientov , kardiakov a beznych diagnoz viacero.    <reaguj>
41)  bacula a Riško, 26.5.2016 12:39
40 ale ved to je pravda, ze mladsia zena ci mat dieta v neskorsom veku omladzuje  
Skor by som sa spytala ako sa ti ludia udrziavali v kondicke ci zili len praca a gauc, alebo aj vybehli na turistiku,bicykel ci okopavali zahrady.Strava a pohyb spravia svoje.Moja mama ma 59 r a otec 64 r ten sa lieci od 50 tky na vysoky tlak inac su v pohode aktivni  
To, co pises trapi aj 40 tnikov chrbtica z neustaleho sedenia,problemy so zaludkom.A ludia sa radi stazuju a vysedavaju po lekaroch kazdy si mysli, ze zdravie je zadarmo a netreba sa o seba starat.

   <reaguj>
42)  mel, 26.5.2016 13:02
40/ vzhladom k veku to ani nemate prilis vysoku umrtnost, ja som mladsia a spomedzi vrstovnikov nam umreli uz styria. Mna desi hlavne narast onkonalezov medzi znamymi.    <reaguj>
43)  bacula a Riško, 26.5.2016 13:12
42 moja 36 r kamaratka mala rakovinu zaludka je po liecbe teraz ma 42 r a je relativne vyliecena.Muzovho kolegu zena 39 r ma rakovinu koze je toho vela  
Cernobyl a neventilovany stres spravia svoje.Susedka robi na onkologii povedala, ze obvodni lekari posielaju ludi pomaly v posl.stadiu.Pani sa stazuje na bolest zaludka najprv jej daju lieky na kyselinu potom vysetrenie na helycobaktera a x dalsich a na onkologiu sa dostane o pol roka, ked uz moze byt neskoro.
   <reaguj>
44)  hexenschuss, 26.5.2016 13:38
41)
Ja už neverím ze spôsob života DNES prináša zdravie a predlžuje život
Veľmi veľmi veľa mojich kamarátov, spolužiakov, ci v rodine zomrelo náhle a pritom sportovali a jedli zdravo...
Môj zlatý šéf, denne odbajkoval 30 km, lyzoval, hral tenis, večne smrdkal od cesnaku a cibule, Nepil, nefajčil, šťastne manželstvo, dcera
Na 50-ku prišiel v maturitnom obleku obleku, tak bol stihly
A zrazu koniec... Po tenise išli plávať, on zostal strážiť bicykle, sa len išiel oplachnut... Padol do vody.. Infarkt

Môj bratranec, každý deň bajkoval aj so ženou.
Keď som ja ledva prichádzala k Flinstonovcom (krčma na hradzi), oni sa už vracali z Hamuliakova
začalo ho bolieť hlava pred pol rokom... Neoperovatelny nádor na mozgu... Uz tu nie je
Keby som mala popísať koľko mojich milých odišlo za posledných 5 rokov, športovcov, vegetariánov... ! Ach   
Píšem tu cele poobedie
   <reaguj>
45)  hexenschuss, 26.5.2016 13:43
37)
Normálne sa cítim, teda OK
Len už nie som tak akčná, ako pred 20 rokmi       <reaguj>
46)  tinky, 26.5.2016 13:51
44/ ani ja a preto pijem alkohol, jem maso a vsetko "nezdrave" na co mam chut / niekedy aj bez miery   /, sportujem hlavne kvoli dobremu pocitu a nie extra intenzivne. snazim sa vsetko brat s nadhladom, z tej lepsej stranky a pokial nemam zdravotne problemy, je vsetko ok. a pocitam s tym, ze ma hocikedy moze klepnut.    <reaguj>
47)  mel, 26.5.2016 13:57
Ked vidim, ako sa v terminalnom stadiu trapi moja susedka, je nahle klepnutie urcite lepsi variant.    <reaguj>
48)  hexenschuss, 26.5.2016 14:07
Koniec zlých správ

Radšej idem spasovat s dreamerom       <reaguj>
49)  vrcharka, 26.5.2016 14:51
vobec to nie je o tom ci niekto zije zdravo a sportuje.. prave naopak ti ludia su menej ododlni terjasim virusom a civilizacnym chorobam o to skor ich nieco chyti..

skor su ododlni ti co dokazu brat veci cs nadhladom a neorbia si tazku hlavu..

jedine co mozme povadat oproti ja neviem 25-30 je ze sme kludne mohli flamovat do rana a o 3-4 hodiny ist do prace na plny vykon.. iny rozdiel nevidim..
   <reaguj>
50)  hexenschuss, 26.5.2016 15:28
Tak tak
Keď som mala 25, som umyla okná na celom dome (10 dvojitých ), išla do divadla, odtiaľ do "becka" tancovať a ráno, keď som sa vrátila z junialesu som hneď varila, aby otec nevidel, že som práve prišla       <reaguj>
51)  hexenschuss, 26.5.2016 15:29
... Aj tak to vedel, ale robil sa ze nevie, taky senzacny       <reaguj>
53)  gorila, 26.5.2016 22:40
37/ ja mam celkom dobru zivotospravu a zrazu sa objavuju z nicoho nic nejake zdravotne problemy, takze ide to s vekom a nie ze nie    <reaguj>
54)  pav, 27.5.2016 08:26
no parada. my vo veku spominanych dam ani v dochodkovom veku nebudeme, lebo nan budeme mat narok az ked budeme mat 108 rokov  . nas ani domov nebude moc nikto poslat. hroza pomysliet.    <reaguj>
55)  bacula a Riško, 27.5.2016 12:33
54 minule som sa rozpravala so susedou teraz odisla na dochodok cakala na to 2 roky aj chcela ist do predcasneho, ale nakoniec pockala a povedala, ze cakala ako bude na dochodku super a povedala, ze uplne vysla z rezimu stratila energiu pritom je celkom aktivna ma psa chodi denne do lesa, vidavam ju na bicykli, ale povedala, ze zrazu ma pocit,ze uz je stara a nepotrebna.Vnucata este nema a tak jej je dlho.Tak ma pobavila jej veta, ze vlastne system nam chce dobre, ked sa doch.vek zvysuje a budeme mat pravidelny rezim  


   <reaguj>
56)  bacula a Riško, 27.5.2016 12:40
Ale inac je to na figu ja nad takymi vecami ani nerozmyslam a v mojom okoli ani nepoznam ludi co okolo 55-60 r pracuju  bud su na invalidnom, dlhodobo pn ci zdedili nieco a su doma, alebo beru opatrovatelske na svojich rodicov co opatruju svojich rodicov ci na vnucata, aby deti mohli ist skor do prace divne to je cele.Moj svokor chlap pri sile je od 55 r na ID mal slabu cievnu prihodu na stastie bez nasledkov, ale uz nemoze robit sofera co bolo jeho zamestnanie, nemoze na nocne,nemoze dlho stat...    <reaguj>
57)  vrcharka, 27.5.2016 15:09
55,,presne tu o tom zvyknem, ze s apototm citia dochodcovia nepotrebni, nalsedne zacnu reagovat z ekazdy ich kvazi problem je dolezity,, lebo strati akontak s ludmi, blizka rodina ma sovje povinnsoti a zabehan ekolaje a zrazu chcu rodicia, csvokrovci, babicky a dedkovia aby s aim niekto venoval a amli progrma atiez povinnost, radost. plan ciel atd..a to odchodom na dochododk mnohi stracaju.. ..a kedz eich ovplyvni psychika.. nasledne straia ten zivotny elena a nergiu.. aj iskrou..   niektoi radi s avenuju vnucatam do istje miery, niektori zahradkuju atd.. ale mnohi su uplne mimo vsetkeho.    <reaguj>
58)  diskogula, 27.5.2016 23:31

Veve - A to by ste sa čudovali, ako ľahtikársky niektorí mladí svoju prácu robia a odovzdávajú. Svet je pre nich gombička. Starší si to nedovolia. Možno by sa hanbili, alebo sú len zodpovednejší či múdrejší.

prepac, ale dlho som sa tak neuchechtavala v duchu ako na tomto...      
praveze co ja poznam, a ano som mlada...a s vela "starsimi" som pracovala...tak ti si teda dovolili vzdy nieco extra...a rozhodne teda neboli mudrejsi a uz vobec nie zodpovednejsi
bavime sa o pracovnom zivote, aby bolo jasne

a kolkokrat som po starsej kolegyni, co bola personalistka s 30 rocnou "praxou", opravovala veci, ktore by ona s kludnym svedomim poslala do SP a ZP...

   <reaguj>
59)  debora26, 28.5.2016 15:16
každému jednemu by som poradila - dosaď si do pozície toho koho kritizuješ vždy niekoho na kom ti záleží. Svoju mamu, otca , v opačnom prípade dcéru.. A hneď je to s inou optikou.
Ruby - svojej mame poraď keď ochorie že je problémom, zavadzia a najlepšie by jej bolo doma zatvorenej a sediacej na r....!
Zasa staré skúsené nech povdia svojej dcére bez práce - však si počkaj, máš nároky a vy mladí...
Ľudkovia moji, je to o tolerancii a úcte jedného voči druhému.

   <reaguj>
60)  mark, 28.5.2016 16:26
pracujes v charitativnej ci v dobrovolnickej organizacii? v chranenej dielni?
ak nie, nechapem. ked niekto svoj job nezvlada - preco v danej praci zostava? preco si nenajde pracu adekvatnu svojim schopnostiam a moznostiam?    <reaguj>
61)  fiala, 31.5.2016 10:16
V nasej firme (myslim tym v ofise) su okolo patdesiatky len ti, ktori sem nastupili ako mladsi, kazdy ma svojej prace tolko, ze ledva stiha, s dlhodobym zastupovanim by bol velky problem.

Do vyroby sa prednostne prijimaju ludia do styridsiatky, tempo je vysoke, buzeracia este vacsia, starsi ludia casto odchadzaju dobrovolne, nestacia. (Obcas srandujeme, ale naozaj plati heslo - pouzi - vyzmykaj - vymen).
Prisun nasich ludi uz pomaly nebude stacit, uz sa orientujeme aj na zahranicnych gast-ov.    <reaguj>
62)  Záhir*, 3.6.2016 10:22
Mňa tu neskutočne pobavil jeden fakt, podaktoré tu píšete o 50tnikoch ako o dôchodcoch. Chápem, že pre 30 ročných je 50 starý. Keď ich budete mať vy... budete sa cítiť ešte relatívne mlado. Samozrejme záleží od človeka k človeku. Poznám 65 ročných, ktorým nestačia bežci alebo cyklisti ani v polovičnom veku   
A na záver, nezávidím dnes 20-30 ročným. Keď oni budú mať 50-60 to bude ľudský grc. Dnes podľa svetových štatistík má dnešná 13-14ročná mládež EQ 3ročného dieťaťa.    <reaguj>
63)  Záhir*, 3.6.2016 10:34
37) k tvojej otázke. Nemám ešte 50, o pár mesiacov 49, ale to je už len kúsok   
Zdravotne som na tom rovnako. Dám ročne na biku cca 5000 km (MTM, cesťák)hory, lyže... kondička stále dobrá, ale už to nie je také pružné ako pred 20-30 rokmi. Ale i napriek tomu si dovolím tvrdiť, že kondičkou, energiou strčím do vačku aj 20 ročné baby.    <reaguj>
64)  vrcharka, 3.6.2016 10:45
62..super si to podala.. a dnesne 50-tnicky maju do dochodku 15 rokov, tak 30-tnicky budu mat navyse dalsich 5 rokov ak nie viac..budu robit v 70-tke..ked si to zoberieme k odhcoud nasich rodicov co bolo pre zeny 54 a pootm sa tro zvysovbvalo..tka znech s aamyslia ako s aim bude robit..

a s EQ suhlasim.  

63.. ked som pre dpar dnami lozil po ceresni aoberlala.. malde slecny len kukali..teta ako st etam vysli , nonormlane.. ziadne problem..       <reaguj>
65)  grimka, 3.6.2016 10:47
63/ Zahir, pokial viem, si bezdetna a solventna, mozes si dovolit nadstandardne vyuzivat relax a sluzby.
Porovnavas hrusky s jablkami. Absolutne sa nemozes porovnavat so slovenskymi babami, ktore vychovali 2-3 ci viac deti v platovo priemernych ci podpriemernych rodinach /ktorych je podla medianu u nas vyse 60 %./

   <reaguj>
66)  Záhir*, 3.6.2016 11:00
64)   

65) bezdetná som, ale pobavila som sa na slove solventná a že využívam nadštandardné služby, neviem odkiaľ to máš, ale ok   
To, že niekto vychoval 2 -3 deti nemá nič spoločné s kondičkou. So mnou chodia ženy, ktoré majú aj 4. Je to v prvom rade o prioritách. To, že dnešné ženy len vyplakávajú pri telke a napchávajú sa orieškami, nemajú vyváženú, zdravú stravu a potom závidia, takých je neúrekom. Ja tiež nie som úplne zdravá. Som nepočujúca na 90% na obe uši a ? všetko je to o tom ako sa k danej situácii postavíš...    <reaguj>
67)  vrcharka, 3.6.2016 11:04
65..ako prosim.. co ma stav bezdetna s kondickou,, mnozstovm penazi atd.. to neznamena ze rovno ma palt 2000 eur,, atd,.. a tak isto to nie je o pocte deti.. ale o postoji..
mnohokrat tie s dvoma detmi maju ovela vacsi problem ako tie so 4 ci 6 detmi..    <reaguj>
70)  mel, 3.6.2016 11:31
My mame teraz v kancli 4 kolegyne po 50-ke a najcastejsia tema ich rozhovorov su zdravotne problemy a info o roznych specialistoch, myslim, ze svoje tazkosti nezvelicuju, proste to ide vekom. A dalsia casta tema je to, ze ak by platil dochodkovy zakon z cias socializmu, mohli by uz byt ci aspon sa chystat do dochodku. Je to indi-vindi, ale naozaj zodratych a ubolenych ludi je v tom veku dost.    <reaguj>
71)  Záhir*, 3.6.2016 11:43
70) Súhlas    <reaguj>
72)  vrcharka, 3.6.2016 12:14
70..onoto je o psychike vlemi vela..lebo mas za sebou 30 rokov prace avlastne ti nic ine neostava lenpraocvat sdlaej aby si mal z coho zit apriotm by si mal milion inych palnov, aktivit veci, coby ta bavili , chcle by si robit, no stav konta ti to neumoznuje.. a to velmi dmeotivuje mnohych. aked sa k tomu pridruzi nejaky zdrvaotny problem, tak to potomkoncistaznostami.. a est ejedn aveta ved ket s avsetic stazuju idme s aaj ja lebo co keby nahodou siniekto mysle z esm espokojni a nic nam nechyba..    <reaguj>
73)  mel, 3.6.2016 12:49
72/ Ja nepoznam nikoho, kto by stazoval bezdovodne - a ak aj taki su, kto som ja, aby som ich dovody posudzovala?

Myslim, ze v porovnani s niektorymi statmi su hlavne nase zeny znicenejsie, a vzdy ma pobavi, ked ich niekto za to odsudzuje. Susedina dcera zije uz asi 15 rokov, ci tak nejak, vo Francuzsku a neveriacky pri navstevach kruti hlavou, v akom stave tunajsie baby su. Ovsem ona cely tamojsi prac. zivot pracuje na skrateny uvazok /aj ked ma deti uz pomerne velke/, a v domacnosti zamestnava dve bonne - Portugalky, cosi ako pomocnicky.

   <reaguj>
74)  hexenschuss, 3.6.2016 13:04
Myslim, že ste nepochopili grimku
Ja som si jej vety vysvetlila takto:

Mnohé rodiny s deťmi nechodia lyžovať, lebo na to jednoducho nemajú
Detto bajkovat
Ak sa zarobí dáke euro navyše, bicak a lyze kúpia deťom, rodicia sebe nie
Ti id robiť na zahumienok, do záhrady

Takže mnohí 50 - tnici kondičku majú, ale určite nie zo športu, ale z makacky okolo domu a v zahrade a v ďalšom zamestnani
A tym neostane čas na pestovanie aktívnej turistiky, hoci ta je naozaj zadarmo
Ale ako správne hovorí Vrcharocka, nedostatok peňazí v rodinách demotivuje
Musí byť veľmi silný rodič, aby to zvládol a doma udrzoval pohodu
Láska všetko premoze, ale zničené telo/dusu nie    <reaguj>
75)  dada, 3.6.2016 13:33
66) V dedine, kde máme chalupu, nie sú takmer žiadne pracovné príležitosti a tak veľa ľudí dochádza do strojárskej fabriky do okr. mesta. Ešte pred dvoma rokmi ich zvážali firemné busy, potom talian (zamestnávateľ) busy zrušil a miesto nich zamestnancom poskytuje symbolický príspevok na dopravu - čo znamená 40 km s prestupovaním - a busy na seba nenadväzujú.

Čo myslíš, v akom stave tí ľudia po smene sú? Sú radi, že sú radi. Že zvládnu to najnutnejšie okolo detí a domácnosti.    <reaguj>
76)  Záhir*, 3.6.2016 14:31
75) Dá sa na to pozerať aj z tohto pohľadu. Ja som sa na to pozerala z pohľadu mešťana. Samozrejme keď sa budeme baviť o nejakej dedine na druhom konci republiky, tak ľudia majú iné záujmy, povinnosti, možnosti, peniaze, vyžitie a podobne. Ale stále je to len o ľuďoch. Poznám ľudí a dokonca so mnou aj pracujú, ktorí dochádzajú rovnako a aj viac ako 40 km...síce nepracujú vo fabrike, ale makať hlavou 10 hodín tiež nie je žiadna sranda. Niekto relaxuje v záhrade, iný turistikou, či už na biku. Prvotná debata bola o tom, že 50tinici sú už pre tento štát starí a to nechcem vidieť čo bude za 30 rokov... budú starí aj 30-40tnici a úcta voči ľuďom, taká tá základná ľudská inteligencia, empatia, bude na bode mrazu.    <reaguj>
77)  Záhir*, 3.6.2016 14:37
74) samozrejme, že aj takto to funguje, ale to snáď nie je väčšina spoločnosti.

Je veľa ľudí, ktorí nemajú peniaze, sú chorí, nevládzu tak pracovať a nie je to len o dôchodcoch. Je kopec 45-55 ročných ľudí, ktorí sú neskutočne šikovní, majú vynikajúci životopis, ale tu na SK je taký trend pre pseudopodnikateľov, že sú starí. Pritom je kopec mladých ľudí, ktorí umierajú na vážne choroby... je to smutné. Ja neskutočne neznášam keď sa hádžu všetci do jedného vreca.    <reaguj>
78)  maud, 3.6.2016 15:10
77 - a ako to chces riesit? Chces nariadit tym pseudopodnikatelom, ze maju zamestnavat 45-55 rocnych? Nemali by sme byt radi, ze su ochotni zamestnavat aspon mladsich?
Pred rokmi som stazovala v personalke, gro prace bol nabor pre automobilku v Koprivniciach a vekovy limit bol 35 rokov, mali proste skusenost, ze starsi stihali menej. A nevztahovalo sa to len robotnicke profesie, zalozene vylucne na manualnej praci, ale aj na CNC nastavovacov a technikov s vyssim vzdelanim.    <reaguj>
79)  Záhir*, 3.6.2016 15:39
78) tak potom pomôže už len jedno... likvidácia ľudí po 35ťke, nie ? a budú robiť ľudia len od 20 do 35 rokov... krása.

Zamestnávať mladších chcú preto lebo im dajú menší plat, to je celý kameň úrazu a nie, že starší nestíhajú...- blbosť. Starší ľudia si na rozdiel od mladších prácu vážia, nie je taká fluktuácia. My to tu nevyriešime a tí čo by to riešiť mali, majú na háku lebo ich zaujímajú len svoje vrecká a preto to tan na SK vyzerá.
   <reaguj>
80)  Tiffany, 3.6.2016 16:37
v mojej terajsej praci mam vela kolegov nad 50+, niektori maju okolo 60..
vsetci do jedneho su ciperni, zdravi, vedia vela- maju ohromne skusenosti z praxe plus sa niektori aj teraz vzdelavaju
navyse maju jednu velmi uzasnu vlastnost- vedia si urcit hranice, co mladi casto nedokazu- myslim, povedat nie ked nestiham a podobne..
vela sa od nich ucim a som za to vdacna, lebo kedysi som si aj ja myslela ze co uz s clovekom po 50..

samozrejme su urcite prace kde sa ludia opotrebuju skor, niektori fyzicky nestihaju ale cim viac si vsimam tak burn-out maju vacsinou ludia okolo 30-40 cize cca moji rovesnici

78) maud- je velmi smutne co pises..nie nemali by sme byt radi ze nas zamestnava kadejaky pseudopodnikatel, lebo potom to vyzera ako v Agromilku ta kauza co bola nedavno vsade v novinach... ludia maju pravo na dostojnost a adekvatnu odmenu nezavisle na tom pre aky sektor a pre koho pracuju..ked to podnikatel nevie zabezpecit, nech nepodnika..
k autorkinmu problemu- je mozne ze je to zle, ale potom by som v takej praci nerobila kde funguje rodinkarsto a deju sa taketo veci..clovek ma vzdy na vyber   
   <reaguj>
81)  oliva, 3.6.2016 17:11
77/ Mame firmu, nejake skusenosti a tak dovol otazku: Kolko ludi zamestnavas, kolko pracovnych miest si v zivote vytvorila, ked sa tak pohrdavo vyjadrujes o zamestnavateloch?

Preco ti neskutocne sikovni ludia s vynikajucim zivotopisom vo veku 45-55 rokov nevytvaraju vlastne firmy a prednostne nezamestnavaju svojich vrstovnikov?

Stat moze stanovit pracovne podmienky, mzdove naroky, mieru povinneho zamestnavania ztp - ale do vekovej skladby zamestnancov sa nema co starat, ak nejde o nim dotovane pracovne miesta.
/a nie sme ziadni vykoristovatelia, mame nizku fluktuaciu - ak by sa niekto do toho chcel obut    /    <reaguj>
82)  boba.., 4.6.2016 15:25
mne sa "paci" ten pomyleny usudok mnohych podnikatelov, ze ked zamestnava ludi, tak ma pocit, ze by mu mali byt pomali vdacni, za to ze im dal pracu    ... a podla mna to je presne naopak - ten podnikatel by mal byt vdacny svojim zamestnancom za to, ze prostrednictvom svojich zamestnancov bohatne (ja si myslim, ze ludske zdroje su najdolezitejsie zdroje vo firme a firma ich dava niekde nakoniec ... mnohokrat si ceni viac svoje auto ako svojho zamestnanca)   
   <reaguj>
83)  boba.., 4.6.2016 15:26
to len take moje zamyslenie sa nad niektorymi nazormi tuna    <reaguj>
84)  gorila, 4.6.2016 16:05
82/ ze bohatne, och, ty netusis co robi stat s podnikatelmi, tu bohatne len siroky a spol. ostatni su likvidovani cez odvody, dane, pokuty, penale, zachvilu tu nebude ziadny podnikatel. a poctivy podnikatel vsetko splati a je v minuse.
tiez len maly koment nad nazormi tuna, ja to nezmenim    <reaguj>
85)  filip, 4.6.2016 17:03
82/ Pausalizujes.
Mala by si svoju vyhradu smerovat na zahranicnych podnikatelov, ktori castokrat zacinaju s vysokymi vstupnými dotaciami od statu, prednostne vybudovanou infrastrukturou, danovymi prazdninami na x-rokov - v sumare s dotaciou na jedno vzniknute pracovne miesto takmer 10-tisic eur. Dobry zaciatok.

Miestny podnikatel zacina zvacsa tym, ze do biznisu vrazi peniaze celej rodiny, ich navratnost je otazna a dlhodoba a ziskovost odsunuta na vzdialenejsie roky. Podnikanie je dlhe roky na hrane, avsak nezainteresovani maju dojem, ze je od zaciatku podnikania v baliku.    <reaguj>
86)  boba.., 4.6.2016 19:07
84) podnika sa za ucelom zisku - cize bohatne    ... mmchd v nasej rodine podnikame viaceri (nie co velkom, ale male podniky s par zamestnancami), tak viem presne o com hovorim a nie ze netusim co robi stat s podnikatelmi - viem presne, o tom tu ja ale nepisem .. pisem o zamestnancoch ... my si vazime pracu ludi a nedavame im citit, ze by nam mali byt zaviazani, ze sme vytvorili yx prac. miest ... prave naopak, sme vdacni, ze pre nas robia

85) citaj pozorne, pisme, ze mnohi, nie vsetci       <reaguj>
88)  pav, 13.6.2016 10:35
78/ toto ma normalne popudilo. Oni mali limit ze do 35rokov? a nemali tam aj limit ze ..iba heterosexulai,,? ,,Iba muz bielej pleti?,, nezda sa ti to diskriminacne ta poziadavka ze iba do 35??? teraz v tejto dobe kde nikto nesmie nikoho diskriminovat takato nehoraznost. Lenze to je len pre nenazranost sedlackho zamestnavatela. on nepotrebuje dat pracu ludom. on ju potrebuje dat len najvykonnejsim aby ON zarobil za co najratsi cas co najvac love.
okrem toho, mladi by mali robit so starymi a naopak, mozu sa viac obohatit. mladi sa mozu naucit zivotnym skusenostiam a strych mladi mozu potiahnut ostat aktivnymi.
86/pekne pises      <reaguj>
89)  vrcharka, 13.6.2016 13:15
88..firmy maju rozn eozaaiodvaky.. to ze ich nedaju na paier je jedna vec.. nikto im nedokaze z enakniec si vybrali cloveka do 35.. a takto to je vsad enielen v tejt firme o ktorej hore pislai..    <reaguj>
90)  magdala, 13.6.2016 13:22
nechapem, preco sa rozhorcujete nad vekovymi limitmi, u nas je to tiez tak. zamestnavatel ma poziadavky na zamestnancov z cisto pragmatickych dovodov, kvoli fyzickej kondicii, na zaklade vlastnych skusenosti.

u nas sa montuju kablove zvazky, je to praca v stoji pocas celej pracovnej doby. 8 alebo 12 hodin stojis na jednom mieste a s polozdvihnutymi rukami montujes. po smene ta neskutocne palia chodidla, bolia ruky, ktore celu dobu nemas kde opriet, o chrbate ani nehovorim. starsie zeny to fakt fyzicky nedaju, velmi casto maju problemy so zilami, s chrbticou, aj lekari im to neodporucaju.
ta praca bohuzial este automatizovana nie je, niekto to robit musi.    <reaguj>
91)  Veve, 13.6.2016 14:35
90) To je iný pohľad. Na fyzicky náročnú prácu treba mať predpoklady a kľudne si ich zamestnávateľ pri prijímaní môže stanoviť. Na umývanie okien zvonka na výškových budovách tiež neprijímajú bežné upratovačky.

Pôvodná sťažnosť autorky témy bola o inom. Veľmi výstižne k tomu zvolila názov. Starí nech sedia doma a nezavadzajú mladým.    Ju, ako mladú, obťažuje zastúpiť staršiu kolegyňu, ktorá zrejme z radosti a dlhej chvíle chodí po lekároch. Zabúda mladá, že raz bude chodiť na OČR a aj ju potom bude treba zastupovať. Vtedy sa zamestnávateľovi dôchodkyne budú hodiť.       <reaguj>
92)  Rootarboo, 13.6.2016 14:38
91 ona na OCR nepojde, ako uvedomela zamestna k dietatu dochodkynu    <reaguj>
93)  Veve, 13.6.2016 14:42
92) Dobrý nápad. Najlepšie tú svoju kolegyňu a problém bude vyriešený.       <reaguj>
94)  hexenschuss, 13.6.2016 14:59
90)
To fakt? A nemôžu pritom pozerať online v TV rozpravu v NRSR?   
http://lady.sk/index.php?kategoria=17&kateg=100&re=558899&text=&reakcii=68
40)

   <reaguj>
95)  ruby, 13.6.2016 14:59
91/ Veve, sorry, ale ty si to nepochopila tiez.
V uvode pisem o kolegyniach, ktore uz dovrsili dochodkovy vek, poberaju dochodok a /viac-menej/ pro-forma su vo firme zamestnane - avsak na svoju pracu uz nestacia.
Ano, je len vecou zamestnavatela, ktory ich z rodinnych dovodov na mieste drzi, my ostatne radove kanclove mysi to tahame za nich, je to bezna prax, ale to neznamena, ze z toho nemame blby pocit.    <reaguj>
96)  Veve, 13.6.2016 15:08
95) Z tvojej reakcie cítiť, že si nespokojná "kanclová myš". Našla si si cieľ - dôchodkyne. Alebo je to samotný zamestnávateľ? Čo si to len dovoľuje, zamestnáva si koho chce!!! Veď to netrp. Zmeň ho. Alebo zamestnaj sama seba, podnikaj. Nenadávaj dôchodkyniam ale rieš svoju situáciu, aby si bola spokojná. Začať treba u seba.    <reaguj>
97)  hexenschuss, 13.6.2016 15:14
Veve, suhlasim    <reaguj>
98)  dorotka, 13.6.2016 15:17
96 super !
ruby, vypila elixír mladosti a jej sa predsa nikdy nestane, aby bola v dôchodkovom veku....    <reaguj>
99)  mel, 13.6.2016 15:22
95 - rodinkarstvo mas /takmer/ vsade, aspon tak to bolo vo firmach, kde som dosial pracovala. ja mam dost zmiesane pocity z ludi, ktori taketo praktiky pokladaju za ferove.    <reaguj>
100)  mel, 13.6.2016 15:28
idealne by v takychto pripadoch bolo, ak by dochodca pracoval na ZL, aspon by jeho spolupracovnici nemali pocit, ze musia tahat aj zanho.    <reaguj>
101)  Veve, 13.6.2016 15:49
Podľa mňa je dôležité nájsť si v živote svoje miesto, byť so životom spokojný a cítiť sa fajn. Treba pre to však niečo urobiť. Urobiť rozhodnutie a potom ísť za svojim cieľom. Nie je to jednoduché. Nie každý na to má. Tí, čo tak nespravia a rozhodnú sa ísť jednoduchšou cestou, musia sa naučiť robiť kompromisy. Takto vnímam pozíciu zamestnanca, ktorý sa u niekoho zamestná. Odvedie svoju prácu (nejaký objem za nejaký čas) dostane za to zaplatené a o viac sa nemusí starať. Okrem rizika prepustenia sa ho iné netýkajú. Za tento komfort však musí zniesť kolektív ostatných zamestnancov a požiadavky zamestnávateľa. Vyrovnať sa s tým, že existujú nejaké pracovné aj súkromné vzťahy, klebety a kadečo iné. Pestovať v sebe blbé pocity, krivdy a závisti nikomu nepomôže. A môžeme sa znovu vrátiť na začiatok. Ak sa niekomu takáto pozícia alebo kompromisy nepáčia – mal by spraviť rozhodnutie...    <reaguj>
102)  izabela, 15.6.2016 08:29
Žasnem nad pokriveným uvažovaním niektorých ladyniek. Na čo sa to tu hráte? /Nepriamo/ odobrujete rodinkárske maniere a autorke dávate za vinu, že jej to vadí?
WTF?    <reaguj>
103)  vrcharka, 15.6.2016 09:41
102..autorka pise o firme a nie statnej institucii..
je zakazane mat rodinnu firmu?

je zakazane zamestnavat dochodcov?

je zakazane mat vo firme len rodinu..?

autorka ma prikazane pracovat v tej firme?
   <reaguj>
104)  vika, 15.6.2016 11:34
102) rodinkarske maniere boli hodne odsudenia len v casoch socializmu.
dnes sa schvaluju s tym, ze je dobre mat vo firme svojich ludi, ktorym mozno doverovat.
to je predsa rozdiel!       <reaguj>
Prispievať môžu len registrovaní používatelia. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!