Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/web/lady.sk/www/inc/poradna.php on line 709
Lady.sk
lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * Iné

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Piatok, 29. Marec, , Dnes oslavuje Miroslav
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
smutní rodičia<<Späť
mamkina, 29.6.2015 20:53 reakcii: 60   nove: 60  
Dnes má muž meniny. Máme deti. Ani jeden si nespomenul. Snažili sme sa žiť pre nich. Nakoniec konštatujeme, že si asi nezaslúžime. Čo bude, keď ich budeme naozaj potrebovať. Môže to byť každú chvíľku, nakoľko sme dôchodcovia, jeden dosť chorý. Od obeda mi tečú slzy. Muž, aj keď to neprizná, je tiež smutný. Ani poondenú SMS. Nie je to po prvýkrát. A to som tu minule čosi podobné čítala aj o darčekoch. To si už ani nepamätám, kedy sme od jedného decka dostali čo i len čokoládku na sviatok.
Ako ste vy mladí na tom s blahoželaním rodičom, keď s nimi už dlho nebývate? Darčeky z komunikácie vynechajte. Máme všetko.
   <reaguj>

1)  scythe, 29.6.2015 21:02
Ja vzdy volam a zistim ci uz brat volal. Ak este nie tak mu hned po skonceni hovoru volam alebo pisem mail. Niektori ludia take datumy neregistruju. Posli detom smsky ze teda patrilo by sa. Budes plakat len ty ale muz sa potesi. A vsetko najlepsie!    <reaguj>
2)  ondatra v pruhovanom pyzamku, 29.6.2015 21:02
asi ta nepotesim, ale zatial dobre. Na druhej strane blahozelania k meninam a narodeninam neberieme tak vazne.Mozno niekde nastala chyba v prvych 10 rokoch ich zivota.    <reaguj>
3)  scythe, 29.6.2015 21:03
Mne raz rodicia zabudli na narodeniny gratulovat    ozvali sa o dva dni . Stava sa       <reaguj>
4)  Veve, 29.6.2015 21:07
Stane sa to. Tým skôr, ak sa denne nevídate a málo si voláte. Mladí žijú hektický živod, vypadne im to. Nabudúce tomu predíďte tak, že ich dopredu zavoláte na oslavu mením na obed alebo na večeru.    <reaguj>
5)  tetuska lieta na metle, 29.6.2015 21:21
a mate synov co dcery? ja zvyknem volat a bratovi dat vediet, nech sa unuva   
nemyslim si, ze meniny su na prerevany den    <reaguj>
6)  tetuska lieta na metle, 29.6.2015 21:21
mala si ich upozornit, ja casto netusim, aky je datum    <reaguj>
7)  magdalienka, 29.6.2015 21:23
Asi nejde len o zabudnuté meniny, spomína, že ani nič od nich nedostávajú k sviatku. To je asi aj trochu o narušených vzťahoch, kedy sa rodičia cítia ukrivdení a je im to proste ľúto.

   <reaguj>
8)  anya., 29.6.2015 21:26
kým žili, osobná gratulácia s darčekom bola samozrejmosťou.

Tiež už máme deti veľké a ja si občas vravím, že sú pozornejšie než muž. Momentálne som po úraze a každý deň volajú, či niečo nepotrebujem.

Aké máte vzťahy? Pomáhajú vám aspoň sporadicky? A čo iné sviatky, napr. Vianoce?    <reaguj>
9)  tetuska lieta na metle, 29.6.2015 21:40
7) zavisi aj od zvykov..ak im nedavali darceky ako deti, tazko zacnu neskor..moj brat tiez nedava nic..akosi tio uz ani nikto neocakava    <reaguj>
10)  bacula a Riško, 29.6.2015 21:59
kupujem drobnost k meninam, narodeninam
poviem Ti uprimne, ze som az teraz vecer zistila, ake je dnes meno.Ja viem, ze by sa to nemalo stat, ale stane sa.Pockaj ci sa zajtra ozvu, ak nie napisala ci zavolala by som ci im nie je trapne    <reaguj>
11)  ondatra v pruhovanom pyzamku, 29.6.2015 22:14
co znamena "Snažili sme sa žiť pre nich." ?    <reaguj>
12)  taska, 29.6.2015 22:23
popravde, na meniny zabudam relativne casto, stalo sa mi uz parkrat ze som na to par dni vopred myslela a v dany den mi to absolutne vypadlo z hlavy
napriklad dnes, keby som nemala fb zaspamovany blahozelaniami petrom a pavlom, tiez mi nedojde ze je petra pavla...
na narodky volam/pisem
   <reaguj>
13)  mamkina, 29.6.2015 22:40
anya...úprimne závidím, ale viem, že to sa nepatrí....vzťahy hmh, boli dobré....a nepomáhajú nám vôbec...snažíme sa byť sebestační...Vianoce sú o drobnosti...    <reaguj>
14)  mamkina, 29.6.2015 22:42
6/ príde mi to ponižujúce /neviem, či je to dobrý výraz/,ved preboha musia vedieť, ako sa im volá otec. Mne sa to vrývalo do hlavy od detstva.    <reaguj>
15)  mamkina, 29.6.2015 22:44
11/ nebudem sa chytať o slovíčko, kto chce porozumie.    <reaguj>
16)  taska, 29.6.2015 22:46
a na narodeniny zabudaju tiez?    <reaguj>
17)  mamkina, 29.6.2015 22:50
16/áno zabudli    <reaguj>
18)  vecna optimistka, 29.6.2015 23:12
a vy im gratulujete stale? lebo to je cudne, a niekde dovod musi byt...poznam pripad, ked zena stale vzdycha, aki su jej synovia nevdacni, ako si na nu nespomenu..no de facto..synovia sa prestali ozyvat po tom, ako sa matka neozyva, len stale ockava od nich...a za nic nie su dobri...

este k teme, nebyvam, blahozelam, volam kazdy den    <reaguj>
19)  mamkina, 29.6.2015 23:16
18/Gratulujeme vždy, spomínaná žena nie je náš prípad.    <reaguj>
20)  Slniecko (uz bez vplyvu), 29.6.2015 23:22
priznavam sa, ze netusim, kedy ma otec meniny, ale meniny velmi neoslavujem, ani svoje neviem presne kedy mam, len priblizne mesiac. narodeniny mam zapisane v kalendari, inak by som si nepamatala a vtedy blahozelam
moj brat si myslim, ze neblahozela rodicom k ziadnemu sviatku, lebo je ignorant, ale mozno sa mylim    <reaguj>
21)  mamkina, 29.6.2015 23:23
Ako dnes rozmýšľam, musí byť niekde pes zakopaný.
Už to ale nebudem riešiť. Slzy uschli a zajtra bude zase snáď krásny deň. Ďakujem za reakcie.    <reaguj>
22)  tetuska lieta na metle, 29.6.2015 23:29
14) jasne, ze vedia, ako sa vola..skor, aky je datum je problem niekedy (priznam sa, ja som dnes googlila, kedy ma moj syn meniny    )..a hlavne chlapi su v tomto ignoranti, ak su to synovia, zbytocne je trapit sa o tom
podla mna by si to nemala dusit v sebe, ale normalne im povedat, ze otec mal meniny a uvidis, ci sa aspon ospravedlnia..ak nie, zvolila by som otvoreny rozhovor    <reaguj>
23)  Chica, 30.6.2015 06:31
vykaslala by som sa na to, ja svoje meno nenavidim a tiez vsetko s tym suvisiace, preto meniny vzdy dufam, ze prejdu bez akejkolvek pozornosti. Nikto vsak moje meno nenosi, tak mi cely den vsetci vypisuju... Ja pokorne dakujem a dufam, ze to coskoro skonci. Zabil to martinus predgenerovanou pikovinou: ale sa vam zije s tak krasnym menom, atd. Prvy krat v zivote som dostala chut odpisat automatu.
U autorky to vsak nebude len meninami a pripravovala by som sa na smutny typ staroby.    <reaguj>
24)  bloncka, 30.6.2015 07:18
Su to synovia? Ako su stari? Maju partnerky?    <reaguj>
25)  vrcharka, 30.6.2015 08:07
23..to pocujem 1x v zivote neikto sovje meno nenavidi..ano su ludia ktorym s anepaci..ale si zvyknu a beru t normalne..najd formu aka im vyhovuje na oslovovanie.. uplne vazn ebyma zaujimalo o ake meno ide, ked tent opostoj ..

a podl amna kazde jendo meno dokazu ludia vymysliet nejaku prezyvku ci rymovacku..ludia su tvorivi. .

autorka kedy prestali gratulpovat..iba tento rok,, uz viac rokov..alebo aka zivotna zmena s a udiala v ich zivotoch...


   <reaguj>
26)  janinah, 30.6.2015 08:11
viac by ma trápili,že nezavolajú hocikedy,či neteba niečo pomôcť,porobiť,doniesť...a skôr či neskôr príde čas,kedy pomoc budete potrebovať....nečakala by som,kým sa dovtípia,zavolala by som,že potrebujem pomoc,na koho sa máte obrátiť,ak nie na vlastné deti,teda nečakala by som so slzami v očiach a s pocitom odstrčenia,ja by som už dnes volala,otec mal včera sviatok,čo ste sa neozvali,stalo sa niečo? a vnúčatá máte už? to sa nenavštevujete vôbec či ako?    <reaguj>
27)  vrcharka, 30.6.2015 08:59
26..tak tak..    <reaguj>
28)  decembrovka, 30.6.2015 09:09
možno pomôže úprimný rozhovor, prípadné priznanie vlastných chýb a zlých rozhodnutí na oboch stranách
starší ľudia už s týmto majú väčšinou problém, lebo len oni majú pravdu    vidím to na mojej mame, ona dokonca verí aj vlastným klamstvám

žiaľ, väčšinou to zlyháva na komunikácii a potom ostáva len takéto vyplakávanie:/

napr. u nás funguje dohoda so sestrou, že si voláme ak má niekto meniny/narodky a upozorňujeme sa navzájom, aby sme nezabudli    <reaguj>
29)  ondatra v pruhovanom pyzamku, 30.6.2015 09:27
som jedina co si myslim, ze to nie je o meninach a narodeninach ? Ak sa cely rok neozvu, tak je niekde sakramentska chyba a nastala dost davno predtym. Clovek sa neobetuje pre deti. Mal by zit s nimi a spolu a nie pre nich. Tak aby z toho obe strany mali nieco.    <reaguj>
30)  Veve, 30.6.2015 09:31
26) Ano, to je rozumný a racionálny prístup. Neľutujte sa, nečakajte, kým si niekto spomenie, sami sa ozvite. Stále ste rodičia a oni vaše deti, stále môžete vychovávať.    Kľudne im povedzte, že ich čakáte na oslavu, alebo nech sa ozývajú častejšie. Netreba vyčítať, ani sa im žalovať, len jasne povedať. Aj to, ak už budete potrebovať nejakú pomoc. Deťom to niekedy dôjde neskôr, pretože rodičov vnímajú ako dospelých, samostatných, sebestačných. Už som písala, že mladí žijú väčšinou v zhone a v strese, v úplne inom životnom štýle ako dôchodcovia. Vybavte si najlepší telefónny paušál, aký pre dôchodcov existuje a volajte vy im. Svoju rodinu udržujte pokope vy.    <reaguj>
31)  decembrovka, 30.6.2015 09:44
30)to je pekný prístup, súhlasím    <reaguj>
32)  vrcharka, 30.6.2015 09:59
30... pri tovojompopise ma napadne 1.veta...co s astalo si nevolala 3 dni ...    aale akoze 3 di volal somdnes rano, vola somvcera..to nieje pravda.ja si tonepamatam...aleeeee volala dobre bavili snme sa o *******..ahaaaaa uz si spominam...ale to nebolo dne srano , tobolo rped tyzdnom...  

aleb opacne.. kuknem 3 neprijate hovory..hmmm as sanieco deje..volamspat..coje rpeco voals opatovne..to ja somnevola..to smausle toelefon zblaznit..   a pototmdojde na to ze spomenula som si achela somti povedat..apreco ams furt rokovania, kontorlne dni, porady atd.. no m lebo je otmoja praca..   a tak dookola celel roky a vzdy je to usmevne..  
ale su to rodicia..takze mozu volat kolko chcu a kedy chccu.. a zijem vinych povinnostiach ako sipamata nepodstatne blbosti, ktore su pr enich dolezite..   takze vypocujem.. a nechamv tomze su vzdy ti najdolezitejsi eaj ke drave vtej chcvili tomoze byt inak..    <reaguj>
33)  rootarboo, 30.6.2015 10:00
https://www.facebook.com/pages/J%C3%BCrgen-fotografiert-sein-Essen-Residenz-Seniorenheim/476586982498564?sk=timeline    <reaguj>
34)  bacula a Riško, 30.6.2015 11:01
23 aky je smutny typ staroby?aj dochodcovia, alebo ludia ktorym deti uz odisli z domu mozu zit optimisticky a naplneny zivot.Deti nie su sasovia, aby chodili rozveselovat rodicov.
niekde sa stala chyba mali byt vedeni, ze sa pri kazdom.sviatku ci aj tie obycajne meniny chvilu zastavia na kavu, porozpravaju prinesu aspon tu cokoladu za 2 eur
chalani su v tomto neempaticki a nechapu, ze to rodicov moze trapit
neviem kolko.mate rokov, ale rodicia casto nechapu ako mozu byt deti do 19hod. v robote, na porade, dni letia ako blaznive, ucit sa s detmi, kruzky a preto vznikaju konflikty, ze chodia malo domov...



   <reaguj>
35)  Asia, 30.6.2015 11:02
ja som asi dvakrát zabudla ockovi na meniny popriat, posielala som smsku na druhý den a mala som strašné výčitky svedomia. Žijeme daleko od našich a istý čas to bolo tak, že mamke som každý rok do práce posielala na narodky velkú kyticu. Bola vždy velmi dojatá a jej kolegyne skoro plakali, ked to videli.    Ako z filmu. A ja som bola štastná, že ona je štastná... snažím sa naozaj nezabudnút. Ale ako tu bolo napísané už predtým, je to možno výchovou a možno tým, že sa niečo v medziludských vztahoch zanedbalo    <reaguj>
36)  baba, 30.6.2015 11:10
nikdy som nezabudla, volame, stretavame sa, darceky...
a ako ste to mali, ked ste byvali spolu? blahozelali ste si? davali dary alebo nic? lebo takto to posobi, ze bud nie su na to zvyknuti, alebo su to nejaki sebci...    <reaguj>
37)  diskogula, 30.6.2015 12:14

nebrala by som tie meniny az tak tragicky...
i ked chapem ze dochodci su viac, ako by som to - precitliveli
presne to co autorka pise . zdoraznuju ako obetovali zivot a teraz chcu nejaky revans...ten ale nie je o sms-ke a meninach.
chapem ze starsi ludia su citlivejsi na to ako casto sa im ozyvaju deti, rodina...citia sa nevyuziti a zabudnuti...


k teme, ja som zatial nezabudla na ziadny sviatok v rodine.
Babka mala teraz narodeniny, a kedze som jej nemohla zablahozelat osobne, tak som jej dala kurierom poslat kyticu...
ze az plakala    tak som bola taka rada ze som ju potesila   

   <reaguj>
38)  potvorka, 30.6.2015 12:19
No neviem, ako boli deti vedené - ako sa u vás oslavovali meniny, narodeniny, ako ste sa obdarúvali na vianoce. U nás sa na sviatky rodičov nezabúda. Vždy im v deň narodenín, alebo na meniny zavolám, zablahoželám a potom sa vždy ešte stretneme sa oslave. My sme tak boli naučení od mala. Ja si dodnes pamätám aj dátumy narodenia nebohých starých rodičov a vždy zapálim aspoň sviečku a spomeniem si na nich.
   <reaguj>
39)  dreamer, 30.6.2015 12:20
stane sa a nemusi ist o zle deti,
kazdemu sa to stane,
my sme zabudli na pani v sobotu,mala narodeniny, ktora 5 rokov na 2 stupni ucila sa s detmi doma a nestava sa nam to, ze zabudneme. a mame sa vzajomne radi.
jej syn je jeden zo statnych tajomnikov...
mudry    <reaguj>
40)  dreamer, 30.6.2015 12:21
https://www.youtube.com/watch?v=N3tL7ROSasg    <reaguj>
41)  Mola, 30.6.2015 12:32
ja by som vyskusala na nich zabudnut tiez, ci im to trkne..    <reaguj>
42)  lady1, 30.6.2015 13:39
meniny sa mi uz podarilo zabudnut ale narodky nie, kedze nas je dost v rodine, dohodli sme sa ze oslavujeme len narodeniny. vacsinou uz mame vopred dohodnuty termin oslavy a gratulujeme az tam.    <reaguj>
43)  ondatra v pruhovanom pyzamku, 30.6.2015 13:43
meniny a mozno narodeniny by som aj zabudla. Ale datumy umrtia tazko. Vzdy je to sprevadzane s medialnym masirovanim hlavy. V ejdnom pripade dokonca s padom dvojiciek.    <reaguj>
44)  vrcharka, 30.6.2015 13:56
39..keby nebol statnym ajomnikom tak si na pani nespomenies vobec..    otrasneeeeee    <reaguj>
45)  cililing, 30.6.2015 14:58
statny tajomnik? no to uplne meni situaciu        

inak autorka, sorry, ale co sa lutujes. zavolaj detom ty. pripomen im, ked to pre vas tolko znamena. si neviem predstavit ako doma s muzom placeme, ze deti nam nevolali na nejaky formalny sviatok. suhlasim s 26.    <reaguj>
46)  cililing, 30.6.2015 14:59
aj s 29.    <reaguj>
47)  Chica, 30.6.2015 16:59
smutný typ staroby som myslela nie, že by deti mali rodičom chodiť hrať bábkové divadlo, skôr cítim podtón, že sa s manželom začínajú obávať, že ak budú potrebovať, už vôbec si na rodičov nespomenú a to bývajú veľmi smutné životné príbehy.

ich nezáujem ale určite niekde pramení, môže to byť priveľa dobrého, ale aj zase negatívneho, to si musí autorka zanalyzovať sama, lebo jedine ona má dosť informácií

ešte som si aj doplnila obzory, že stačí byť matkou štátneho tajomníka, tým sa asi všetko uvedené ruší a máš na ružiach ustlané



meno nepoviem, ale nemám rada, ak ma ním niekto osloví a napríklad do pracovného dokumentu si nebudem dávať fifinka123, pre túto blbosť dokonca nakupujem cez net na meno môjho muža, nemám to meno rada a asi už nikdy to nestihnem    <reaguj>
48)  Ursina, 30.6.2015 21:00
mamkina) súhlasím, ako ktosi vyššie napísal, že sú to vaše deti a vychovávať ich môžete celý život.

Takže nespomenuli si, hej ? Ja by som im zavolala, alebo poslala sms-ku, že v sobotu robíme oslavu - záhradnú párty, grilovačku ...., alebo len tak, že ich pozývam na koláčik a na kávu, lebo ich otec mal meniny. A to je jedno, kde deti žijú, ale nejako budú reagovať...    <reaguj>
49)  aine, 1.7.2015 14:27
47 vystihla si to s tym dobrym alebo zlym
tazko posudit ak clovek pocuje len jednu stranu
ja robim na zmeny a tiez neviem ani aky je den
a ked mi muz povie ze vtedy a vtedy niekam ide vzdy zabudnem lebo mam totalne domotane dni
nevyvodzovala by som z toho nejake zavery
aj oni maju problemy a starosti a ak o nich neviete asi vas nechcu zatazovat,takze by som im zavolala    <reaguj>
51)  samrolka, 3.7.2015 13:44
U nás sa to nestáva, vždy prídu zablahoželať, pravdu povediac volám ich k obedu. Som možno vo veku pisatelky, chápem jej smutné srdce. Kým je človek mladý stará sa s láskou o svoje deti a velakrát, ked rodičia zostarnú a sami potrebujú pomocť, v deťoch už láska k nim nie je. Hovorí sa, že starý človek je ako malé dieťa. To malé dieťa rodičia krmili, prebalovali, dávali mu, čo mu na očiach videli. Je to od nich arogantné, ked si nespomenú na sviatky svojich rodičov. Pochopia to, až ked zostarnú a ich deti sa k nim budú rovnako správať, ako oni ku svojim rodičom. Cítim s pisatelkou, pokial nie sú v tom nejaké rodinné spory. Asi sa deťom darí a zabudli, odkial vyšli. Pán Boh nie je náhlivý, ale pamatlivý. Aby raz za tým nebanovali. Rodičia si zaslúžia od svojich detí pozornosť, úctu a vdačnosť k ich šedinám.    <reaguj>
52)  Wisteria Lane, 3.7.2015 14:14
ja som zabudla skoro na priatelove meniny a to s ním žijem   
proste také hektické dni že keby mama nahodou nespomenula tak dakujem pekne..
všetko záleží aký máte vťah či sa dá predpokladať že len zabudli alebo ignorovali    <reaguj>
53)  samrolka, 3.7.2015 19:47
Pisatelka píše, že nie je to prvýkrát. Takže to nie je, že sa stalo "že zabudli", zrejme je to pravidlo každý raz. To nie je už iba o zabudnutí jeden raz. To je ignorácia, nevďak.    <reaguj>
54)  ukulelee, 3.7.2015 20:28
Keby sa to stalo raz, ale u nich je to zrejme pravidelne co aspon citam. Tam nejde o tie sviatky (ved to su u oboch 4dni do roka). Ale zaujem pozornost starostlivost celorocna. Ta kde ostala? Pozri. Ak ste si vedomi, ze za zle vztahy v rodine nie ste zodpovedni vy, ze nedoslo k ziadnym konfliktom, rozbrojom, ze ste boli milujucimi rodicmi vasim detom, tak si zariadte vlastny zivot bez nich. Zite jeden pre druheho, podporujte sa, milujte sa tak ako doteraz. A mozno by som sa poobzerala po niekom vo vasom okoli ai, kto by vo vas nasiel to co sam nema alebo uz najblizsich proste sam stratil. Poznala som jednu staru pani ktora si oblubila jednu zenu, ktorej rodicia uz umreli. Ta zena jej pomahala (nakupy, upratovala jej, obcas jej aj uvarila, chodili spolu na omse, do parku na prechadzky, ked stara pani ochorela chodila ju navstevovat aj do nemocnice zaujimala sa o nu a pritom jej vlastne deti nic. Nikdy nemali cas. Mali svoje zivoty rodiny, kariery). A ked to takto bolo roky tak stara pani prepisala svoj byt na tu zenu (nechala si dozivotne pravo byvania uzivania bytu) a naozaj sa ta zena aj o nu postarala, doopatrovala. A po pohrebe ju jej deti obvinili ze ich matku vyuzila, okradla. Az ked mali dedit si deti spomenuli ze mali matku. Smutne    <reaguj>
55)  bebe123123, 4.7.2015 15:23
Ja vobec netusim kto oslavuje meniny. Este mozno tu na lady ked to ukaze. Nemam to ani kde inde pozerat.
Malokedy blahozelam k meninam fakt to mi musi tuknut do oka    <reaguj>
56)  wany, 5.7.2015 21:21
Vyhovarat sa na hekticky zivot je dost ubohe ako tu tak citam poniektore komentare... Ak niekto zabudne,je jasne,ze ma toho druheho v pazi.V dnesnej dobe,ked kazdy ma mobil a vie si donho dat pripomienku,je smutne,ze si nenajde cas aspon napisat pripomienku.Ja si pisem priebezne do kalendara,vyfarbujem zvyraznovacom mena,na ktore nesmiem zabudnut a uplne najdolezitejsich ludi mam v mobile pripomienku v den menin,narodenin.Na rodicov a surodencov nezabudnem,aj ked mam neviem,aky hekticky den,lebo uz par dni pred ich dnom vymyslam darcek,ktori by potesil a vecer zaspavam s tym,ze zajtra ma narodeniny a rano sa zobudim s rovnakou myslienkou.Je na zamyslenie,preco si vasi synovia nespomenu    <reaguj>
57)  potvorka, 6.7.2015 11:24
synovia nemajú mobily, aby si dali pripomienku, kedy majú rodičia sviatok?
Neznášam, keď sa niekto hlúpo vyhovára, že nestíha, kopa práce a pod. Na blízkych si treba nájsť čas vždy. Ale to je zas aj o výchove    <reaguj>
58)  tonka_TT, 6.7.2015 11:36
57 ako je to o vychove?

A. matka bolo cely zvot histericka, kazdu blbost trestala fackami ponizovanim nadavkami do debilov a neschopakov, pred susedmi vyplakavala ako sa ona snazi a dcera si nic nevazi a ona je chudatenko, vynucuje si pozornost pripominanim sviatkov

B matka ktora sa sice s dietatom nepatle, ale jej jej rovnocennym partnerom, je na dieta prisna ale spravodliva, dieta vidi ako mama maka a chape preco vtzaduje aj od neho, vie ze ked si splni povinnosti, bude ak hra aj kino aj hracky aj hry vonku, rodinne oslvy su skromne ale radostne, vzdy na bne spomina a rado sa vracia aj v dospelosti



A je moka sk***ena mater a B je moja uzasna svokra, partner uz zomrel ale tuto MAMU uznavam, vychovala uzasneho syna a hoci je mrtvy drzine spolu ako matka a dcera, dam za nu zivot

moju mater nech rozdrapi    <reaguj>
59)  bacula a Riško, 6.7.2015 13:15
58 hmmm to je smutne mas aj inych surodenov a tam bola vychova tiez prisna?
este, ze si nasla druhu mamu a aj tvoja dcera vidi, ze pristup moze byt aj iny    <reaguj>
Prispievať môžu len registrovaní používatelia. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!