Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/web/lady.sk/www/inc/poradna.php on line 709
Lady.sk
lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * Iné

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Piatok, 29. Marec, , Dnes oslavuje Miroslav
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Vahostav<<Späť
gorila, 29.3.2015 10:46 reakcii: 282   nove: 282  
Ahojte, vy rozumiete tomu celemu, o co tam ide? D.    <reaguj>

1)  zebricka, 29.3.2015 10:53
Isteze. Jeden velky tunel za peniaze nas vsetkych. Cize o blaho jednotlivcov.       <reaguj>
2)  stormella, 29.3.2015 12:38
ostrasne nieco... verejna rabovacka - uz sa to ani nesnazia nejako utajit.    <reaguj>
3)  theotherone, 29.3.2015 12:49
https://dennikn.sk/85969/vahostav-tuneluju-druhy-raz-vitazom-bude-znova-siroky/    <reaguj>
4)  zebricka, 30.3.2015 19:51
Som prekvapena, ze tato tema dvihla zo stolicky tak malo ludi.    <reaguj>
5)  oNe, 30.3.2015 21:06
aj ja som prekvapený, že ho ešte nezastrelili... nájomný vrah by bol za zlomok ceny toho, čo nakradol. Starý má síce vraj rakovinu, ale princíp trestu pre výstrahu ďalším je už iná téma.

Ale asi som jediný, komu sa zdá divné, že pri zjavnej politickej objednávke v kauze Gorila máme plné námestia (no dobre, tak naozajsky plné nikdy neboli), a pri zjavnom tuneli s dopadom na tisícky rodín len sklopíme hlavu a ideme ďalej...
...a keď príde o pár mesiacov ďalší takýto akože veľkopodnikateľ, dovolíme mu beztrestne urobiť to isté. Radosť podnikať v tomto štáte!    <reaguj>
6)  neviem veru neviem, 30.3.2015 21:14

ja to tiez nechapem, alibisticky mozem aspon napisat, ze zijem mimo SR a veru sa neplanujem vratit. ja tych bastardov podporovat z mojich dani nebudem...

http://www.etrend.sk/ekonomika/vahostav-neplati-no-stat-mu-stedro-vracia-dane.htmlem...

   <reaguj>
7)  taska, 30.3.2015 21:15
5 ten dalsi tu uz je    uz si robi, pardon, stavia, tunel hentam na severe. a dalsi v ke    <reaguj>
8)  bojko, 31.3.2015 07:11
5 a ešte by som doplnila a keď prídu o rok voľby, ľudia zase budú voliť toho istého...    <reaguj>
9)  pata, 31.3.2015 07:23
mna toto neskutocne serie.
neviem vsak, co s tym    <reaguj>
10)  hexenschuss, 31.3.2015 19:58
Takých VAHOSTAVOV je na SK viac
Len sa o tom nepísalo....    <reaguj>
11)  hexenschuss, 31.3.2015 19:59
Nechcem menovat
   <reaguj>
12)  púpava, 31.3.2015 20:00
11/ preco nechces pomenovat veci a poukazat na ne    <reaguj>
13)  hexenschuss, 31.3.2015 20:45
Som rezignovala , žijem vo svojej šťastnej bubline    <reaguj>
14)  oNe, 31.3.2015 21:36
10) veď preto je len otázkou času, kedy sa oklamaní zomknú a začnú tých pseudopodnikateľov strieľať.    <reaguj>
15)  vrcharka, 31.3.2015 21:42
nema vyznam riesit.. strajkovat ludia nezacnu.. a beynz clovek ma dost svojch veci, planov, roboty aby riesili vahostav..a dalsi evahostavy s chobotnicami roztahanymi po svete a a spatne prepletenena atd..    <reaguj>
16)  oNe, 31.3.2015 21:44
15) bežný človek to má na saláme.
Ale že tí podvedení a okradnutí neurobia viac...    <reaguj>
17)  cierna labka, 31.3.2015 21:59
otazka tiez je, kto sa teraz bude uchadzat o subdodavky pre taketo firmy a riskovat likvidaciu    <reaguj>
18)  poharka, 31.3.2015 22:25
5) ze?aj ja si castokrat pri takych dlhodobo atmosferu otravujucich ludoch poviem, ze jak to ze ich nikto este nezastrelil. Zahada.    <reaguj>
19)  púpava, 31.3.2015 22:28
15/ akoze nema vyznam riesit?    a co ma mat potom vyznam    <reaguj>
20)  hexenschuss, 31.3.2015 22:39
Nic
   <reaguj>
21)  hexenschuss, 31.3.2015 22:43
Treba riešiť varenie a pečenie
To sú fajn problémy
Hlavne na nete       <reaguj>
22)  cierna labka, 31.3.2015 22:45
mna varenie a pecenie vobec nezaujima    <reaguj>
23)  hexenschuss, 31.3.2015 22:46
To je fajn       <reaguj>
24)  gorila, 9.4.2015 11:25
Z tych informacii co mam aj tak tomu celemu nerozumiem.
2 krat som si zapla vecerne spravy na Markize a tam ani zmienka o Vahostave, takze asi to nie je ziadny velky problem pre Slovensko.
   <reaguj>
25)  vrcharka, 9.4.2015 13:11
24..a to ze televizie su v sukromnych rukach tinic nehovori..pododbne noviny..tka by simlamalalpozriet niekolko..vyhodnotitiktore suna kohostrane a realita je niekde uprostred    <reaguj>
26)  gorila, 9.4.2015 14:12
25/ Mame tu aj nejake nezavisle spravodajstvo?
   <reaguj>
27)  otrava v pruhovanom pyzamku, 9.4.2015 14:14
http://www.cas.sk/clanok/313240/vahostav-ma-na-krku-dalsi-skandal-stoji-za-tym-tato-blondava-absolventka.html    <reaguj>
28)  otrava v pruhovanom pyzamku, 9.4.2015 14:14
http://www.aktuality.sk/clanok/273766/nazor-petra-bardyho-vahostav-si-asi-robi-srandu/    <reaguj>
29)  kosicanka1, 9.4.2015 15:00
teraz som citala v HN, ze aj slavny hokejovy klub Slovan je rovnako prepojeny a vlastneny ako vahostav, stat tam nalieva peniaze a tie idu do schranok, klub je zadlzeny,este aj na neho daju restrukturalizaciu

svinstvo najhrubsieho zrna a najvacsi for je ten, ze sa nikomu nic nestane, nikto nebude potrestany!!!    <reaguj>
30)  scythe, 9.4.2015 17:05
zas mat spravcvsku peciatku moze mat kazdy kto urobi nie zas az tak narocne skusky, ani pravnik nemusi byt, lebo co vie pravnik o ekonomike, ale zas co vie ekonom o procese, ale hlavne nezavidte
ta fotk az druzby je uzasna, tam s a nezmenilo nic, est ekobere by ma zaujimal
holt tie vychodnarky su sikovne priebojne   
bez ohladu na tu absurdnost, sere me wienkova, ze krehka mlada neskusena zena... a co? to ze ten druhy ju uraza ze dievcatko ok, ale tak aspon ta wienkova by mohla volit inak slova, stacilo by malo skusena, tolko feministicke okienko
ad cela ta mafianska situacia, vyvoj zaberie cas, obvykle ze dve generacie, ja som optimista ze aj tento nesvar bude raz hudba minulosti a budu tu ine principy prevladat
mame takych pohlavarov akych si zasluzime
   <reaguj>
31)  Chrbtica, 9.4.2015 18:06
30 ty tú dotyčnú dievčinu poznáš, však? Inak sa to nedá nazvať. Je to baba bez praxe, bez minulosti, bez skúseností. Vážne si myslíš, že ona je najlepšia kandidátka na obhajobu v kauze, ktorá sa dá vyčísliť na viac ako 100 miliónov?    Sama tomu nemôžeš uveriť. Celý problém sa od začiatku kamufluje, niekto sa poriadne nabaľuje a potom toto, hodia do toho nejakú pipku, ktorá má na zadku škrupiny. Hrozne a zároveň smutné. Celá slovenská spoločnosť je skazená       <reaguj>
32)  oNe, 9.4.2015 21:28
18) ale v podstate je to easy: sme ovce, necháme sa strihať, tak nás aj strihajú.       <reaguj>
33)  dreamer, 11.4.2015 10:46
http://www.webnoviny.sk/ekonomika/clanok/941286-sirokeho-web-napadli-vahostav-tvrdi-ze-to-nie-je-fer/    <reaguj>
34)  dreamer, 11.4.2015 10:48
http://www.webnoviny.sk/diskusia-clanok/941286-sirokeho-web-napadli-vahostav-tvrdi-ze-to-nie-je-fer/strom/#diskusia


Prokuratúra,polícia ,de ste? Prečo už všetci z Váhostavu ,čo vlastnia razítko ,ešte nesedia v base a nemajú zadržané majetky? Veď tu niekto niekomu nezaplatil za prácu!!!!! Alebo čakáte ,až upracú peniaze ,niečo vám nabalia a potom tí čo tam makali utrú hubu a exekútor ich pošle na ulicu??? Zrušiť vládu,prokuratúru,políciu!! Sú nám na hovno! Dávať babku do basy ,za to že si od hladu utrhne klások kukurice ,alebo sa schovávať pri cestách a dávať dedkovi pokutu 300€ ( aj keď má auto v hodnote 50€ dokáže každý debil. Na to ich nepotrebujeme. DO KEDY TU TIE HOVADÁ BUDÚ BEZTRESTNE KRADNÚŤ NAŠE MILIARDY???    <reaguj>
35)  oNe, 11.4.2015 10:54
34) jedna lastovička leto nerobí    <reaguj>
36)  zebricka, 11.4.2015 12:09
30/ Zase objektivne, aj trapnejsieho bezvyznamnejsieho upadcu nebyva vzdy lahke poriesit, a to robia trosku ine esa, sluzobne aj vekovo starsie, lebo skusenosti su skusenosti, nehovoriac, ze ake zazemie by mala mat takto medializovana kauza. Logicky, ze nemoze mat z vlastnych zdrojov ani tolko skusenosti, ani praktickych vedomosti, uz vobec nie vybudovany tim okolo seba, takze logicky, ze je mlada, neskusena, iba dravost a odvaha nestaci, a logicky, ze je iba figurkou, ktoru riadi niekto skusenejsi a z nejakeho pofiderneho dovodu tam sam nefiguruje.
   <reaguj>
37)  púpava, 11.4.2015 19:39
34/ vynikajuco napisane!!!!!

kde to zijeme, ked toto vsetko beztrestne prechadza    <reaguj>
38)  dreamer, 11.4.2015 22:48
http://www.webnoviny.sk/slovensko/clanok/941566-fico-prezradil-ci-siroky-prispel-smeru-a-aky-s-nim-ma-vztah/

Fico prezradil, či Široký prispel Smeru a aký s ním má vzťah
Autor: SITA, dnes 15:03
Diskusia (50)
Predseda stany Most-Híd Béla Bugár viní Smer za situáciu vo Váhostave, premiér Robert Fico mu oponoval, že zodpovednosť nesie ešte vláda, ktorá podpisovala zákazky s Váhostavom v roku 2010 až 2012.

Robert Fico odmietol, že by s podnikateľom Jurajom Širokým, ktorý stojí v pozadí Váhostavu, mal špeciálny vzťah.
Foto: archívne, SITA/Michal Burza BRATISLAVA 11. apríla (WEBNOVINY) - Za situáciu v súvislosti so spoločnosťou Váhostav nesie zodpovednosť Smer-SD. V relácii RTVS Sobotné dialógy to povedal predseda strany Most-Híd Béla Bugár s tým, že Most-Híd už v apríli roku 2014 navrhol riešenie, aby subdodávatelia nemohli byť vyšachovaní z reštruktruralizácie, no Smer-SD to odmietol.

"Vo februári sme navrhli, aby minimálne 50 percent museli vyplatiť veriteľom. Napísal som premiérovi list, aby vláda dala k návrhu skrátené legislatívne konanie. To by sme stihli, ale boli sme znovu odmietnutí," povedal Bugár s tým, že strana Smer vždy držala ochrannú ruku nad Váhostavom.

Odporúčame:

Širokého web napadli, Váhostav tvrdí, že to nie je fér

Široký má väzby na schránku, ktorá chce od Váhostavu milióny

Váhostav zriadil web mrzinasto.sk, chce zamedziť klamstvám




Fico nemá so Širokým špeciálny vzťah

Predseda vlády Robert Fico (Smer-SD) oponoval tým, že zodpovednosť nesie ešte vláda, ktorá podpisovala zákazky s Váhostavom v roku 2010 až 2012. "Pozrite sa, za aké ceny prinútil pán Figeľ podpísať výstavbu," hovorí Fico s tým, že podstatná časť problému vznikla pri dvoch veľkých zákazkách, ktoré firma Váhostav dostala v tomto období.

V rokoch 2010 až 2012, keď bol ministrom dopravy Ján Figeľ (KDH), totiž spoločnosť Váhostav dostala podľa Fica štátne zákazky na výstavbu diaľnic za ceny, ktoré často boli polovične a nižšie ako podľa štátnej expertízy. "Už vtedy sme hovorili pozor, firma nebude schopná platiť dodávateľom," hovorí Fico a dodáva, že takéto správanie, keď firma ide hlboko pod cenu určenú štátnou expertízou, nesie veľa známok podvodného konania.

Fico zároveň odmietol, že by s podnikateľom Jurajom Širokým, ktorý stojí v pozadí Váhostavu, mal špeciálny vzťah. "Široký nikdy neprispel na stranu a nemá s ňou nič spoločné. Na Slovensku pôsobí približne 40 až 60 významných podnikateľov. Každého z nich poznám. S každým z nich sa pri rôznych príležitostiach stretávam," povedal Fico s tým, že so Širokým má normálne vzťahy ako s ostatnými podnikateľmi.


Fico podporuje Generálnu prokuratúru

V súvislosti s reštrukturalizáciou Váhostavu Fico zdôraznil, že to nie je prvá takáto spoločnosť a v minulosti bolo už schválených viac ako 500 reštrukturalizácií. Predseda vlády zároveň vyjadril svoju podporu Generálnej prokuratúre, aby, ak sa potvrdí trestnoprávna zodpovednosť, bola vyvodená voči manažérom firmy.

Prvá vec, ktorú treba podľa Fica urobiť, je, že firmy, ktoré sú v reštrukturalizácii, by sa nemali zúčastňovať verejného obstarávania.

Druhý krok, ktorý Smer navrhuje, je zmeniť súčasné nastavenie. "Keď sa dnes povie v reštrukturalizačnom pláne, že sa vráti živnostníkom len 15 percent, tak podľa právnej úpravy platí, že zvyšok nie je vykonateľný a ostatných 85 percent by už nikdy nemohli dostať. Do zákona chceme dostať, že ak sa aj len 15 percent schváli, tak ten zostatok musí ostať vykonateľný do budúcnosti vo vzťahu k ziskom veľkej spoločnosti, ktorá neplatila živnostníkom," hovorí Fico.

Tretím opatrením, ktoré zvažujú, má byť podľa Fica zrovnoprávnenie veriteľov. "Na jednej strane sú banky, ktoré dostanú 100 percent toho, čo dali spoločnosti. Na druhej strane máme eseročky, akciové spoločnosti a živnostníkov, ktorí dostanú podľa tohto návrhu len 15 percent. Prečo by nemali dostať všetci rovnaký podiel na tom zostatku," dodáva Fico.


Hodnotili vládnutie Smeru

Predsedovia strán sa v relácii vyjadrili aj k téme doterajšieho vládnutia strany Smer-SD v tomto volebnom období. Bugár povedal, že mu chýbajú systémové zmeny. Smer podľa neho robí ad hoc riešenia a sociálne balíčky, ale systémové zmeny tu nie sú.

Fico to odmieta s tým, že vláda dokázala urobiť reformu miestnej štátnej správy ESO, ktorou celkovo ušetrí 700 miliónov eur. Rovnako pripomenul zníženie zdravotných odvodov pre nízkopríjmové skupiny. Zásadná reforma podľa neho bola aj vo výbere daní.

"V rokoch 2013 až 2015 zachytíme 1,6 miliardy eur, ktoré môžeme použiť na iné účely," reagoval Fico. Predseda vlády zároveň dodal, že tiež klesá nezamestnanosť. Bugár to potvrdil, ale dodal, že v okolitých krajinách V4 klesá viac.    <reaguj>
39)  hexenschuss, 12.4.2015 09:40
34)
To sú dreamerove slová?
Ci?       <reaguj>
40)  dreamer, 12.4.2015 09:54
staci si otvorit link    <reaguj>
41)  dreamer, 12.4.2015 09:57
http://www.sme.sk/c/7745426/robert-fico-nevylucuje-specialny-lex-vahostav.html?ref=trz    <reaguj>
42)  oNe, 12.4.2015 15:02
https://dennikn.sk/98100/vahostav-je-na-smiech-gordulicove-video-videli-desattisice-ludi/    <reaguj>
43)  hexenschuss, 12.4.2015 16:02
40)
OK, to sú myšlienky jedného z diskuterov
Ak ich sem kopírujes, mam tomu rozumiem tak, ze s nimi súhlasís?
   <reaguj>
44)  púpava, 12.4.2015 18:57
43/ ty uz sa vypytujes ako biela macka
radsej chod fakt varit    <reaguj>
45)  hexenschuss, 12.4.2015 19:12
Púpava, čo si stavala dnes hore prdelkou, čo ti šije?
A ako sa mam inak spýtať, ked chcem vedieť, čo si naozaj myslí???
Aby mi neposlal mail, ze ma priateľov vo vedení firmy, kde pracujem.....   
Pripadne, že jeho ten a ten kamarát je trestnak ....
Zlato, ja dreamera bud ignorujem, alebo ak sa pýtam, tak ako za totaca, t . j. V synonymach a rozoravkach
Pre mňa je dreamer postrach?
Vidíš, uz dávam otázku, nic netvrdím
Poradila mi spolužiačka, prokurátorka    <reaguj>
46)  púpava, 12.4.2015 19:40
45/ tak ja neviem o co ti ide, v tejto teme sa riesi obrovske rozkradanie a ty stale len take zabrdania. predtym si sa vyjadrila, ze ta to nezaujima - volne ta citujem, tak potom naco len tak vyryvas. radsej k samotnej veci       <reaguj>
47)  hexenschuss, 12.4.2015 20:03
Nevyryvam, slušne sa pýtam
Ci to je len kopy, alebo názor
Nikdy dreamer ešte nenapísal, toto si myslím, moj nazor je taky istý, ako tu kopírujem, resp. Toto a toto je MOJ názor    <reaguj>
48)  hexenschuss, 12.4.2015 20:04
Ty si kto púpava?
Hovorkyňa Dreamera?    <reaguj>
49)  púpava, 12.4.2015 20:07
47/ ved si domysli. nato mas inteligenciu aby si si vedela veci domysliet. nema kazdy cas sem vypisovat slohy, co si mysli, preco by to mal robit. a uz koncim, s tebou sa neda.       <reaguj>
50)  hexenschuss, 12.4.2015 20:11
Nemá každý čas   
Ale čas na milióny copy na YouTube a karaoke texty máte       <reaguj>
51)  hexenschuss, 12.4.2015 20:14
To je inteligencia....
Copy a paste
   <reaguj>
52)  dreamer, 12.4.2015 20:54
pupavka, su ludia , ktori maju PROBLEM sami zo sebou, su utrpenim pre ostatnych vsade,doma, v praci, v rodine. stastny clovek nema dovod riesit , ani sa vyadrovat k inym !
   <reaguj>
53)  oNe, 12.4.2015 21:16
Myslím, že ľudia sem kopírujú linky z rôznych dôvodov a nemusia s nimi vždy súhlasiť. Proste pre pobavenie.    <reaguj>
54)  dreamer, 12.4.2015 21:19
http://style.hnonline.sk/digital-132/slovensko-sa-smeje-vahostavu-za-den-si-video-o-nom-pozreli-desattisice-ludi-723590

   <reaguj>
55)  hexenschuss, 12.4.2015 21:19
52)
Ak si teda ty šťastný, prečo sem prispievas?
Akým právom si dovoľujes vynášať sudy o tom, že som utrpením pre ostatných???
dreamer, pokoru nájdi v sebe
   <reaguj>
56)  hexenschuss, 12.4.2015 21:20
53)
Ved na to sa pýtam, NÁZOR       <reaguj>
57)  hexenschuss, 12.4.2015 21:21
NA NÁZOR    <reaguj>
58)  dreamer, 12.4.2015 21:29
netrep    <reaguj>
59)  hexenschuss, 12.4.2015 21:34
52)
takze ešte raz :
Hovoris:
"Stastny clovek nema dovod riesit , ani sa vyadrovat k inym ! "
Preco sa teda vyjadrujes tu na Lady k inym????
Napríklad ku mne?
Prečo jednoducho neodpovies, moj nazor je taky a taky, presne ako kopírujem text
Alebo, myslím si toto a dolozis kopírovany text
Preco s tebou temer nikto na Lady nediskutuje??
IGNORE PAR EXCELLENCE

58)
Netrep, môžeš hovoriť svojim kamošom, nie mne    <reaguj>
60)  hexenschuss, 12.4.2015 21:35
GENTLEMAN
   <reaguj>
61)  dreamer, 13.4.2015 22:08
http://www.webnoviny.sk/ekonomika/clanok/941746-video-o-vahostave-zabava-internet-priblizi-vam-celu-kauzu/    <reaguj>
62)  dreamer, 15.4.2015 13:14
http://tv.nrsr.sk/NRSRInternet/index.aspx?module=Internet&page=OnlineStream

http://www.nrsr.tv/screenshots/

49. schodza k Vahostavu


http://www.nrsr.sk/web/Default.aspx?sid=schodze/schodza&ID=319#current

Program 49. schôdze Národnej rady Slovenskej republiky so začiatkom 15. 4. 2015 o 13:00    <reaguj>
63)  kocur, 15.4.2015 14:54
vystihnute Dagom
http://komentare.hnonline.sk/komentare-hn-152/dag-danis-fico-predviedol-vrchol-drzosti-727366    <reaguj>
64)  dreamer, 15.4.2015 20:39
http://tv.nrsr.sk/NRSRInternet/index.aspx?module=Internet&page=OnlineStream    <reaguj>
65)  pupava, 16.4.2015 09:51
64/ dava to aj telka, neviete?    <reaguj>
66)  pupava, 16.4.2015 09:53
stoka, tupost       <reaguj>
67)  pupava, 16.4.2015 10:54
http://tv.nrsr.sk/NRSRInternet/index.aspx?module=Internet&page=OnlineStream

alojz hlina prave    <reaguj>
68)  pupava, 16.4.2015 11:12
dobre hovoril aj kanik
nudiaca sa vasaryova pod nim    <reaguj>
69)  pupava, 16.4.2015 11:19
igor matovic    <reaguj>
70)  zebricka, 16.4.2015 11:31
Toto mohla byt aj celkom normalna debata. Keby...    <reaguj>
71)  pupava, 16.4.2015 11:35

Ing. Petrák, Ľubomír CSc. (SMER – SD)
dobre hovori, aj ked je smer    <reaguj>
72)  pupava, 16.4.2015 11:42
no ten agitacny zaver je katastrofa    <reaguj>
73)  pupava, 16.4.2015 11:45
PhDr. Blaha, Ľuboš PhD. (SMER – SD) Dátum narodenia 07.12.1979
cista katastrofa    <reaguj>
74)  sophie-prva, 16.4.2015 12:04
ja sa k veci radsej ani nevyjadrim.

aj ked, nalinkovat by som nieco aj ja mohla       <reaguj>
75)  pupava, 16.4.2015 12:13
Mgr. Galko, Ľubomír (-)
tiez dobre

vagabundi, lotri    <reaguj>
76)  otrava v pruhovanom pyzamku, 16.4.2015 12:32
dreamer 2 spamuj dalej, je to velmi poucne citanie!    <reaguj>
77)  pupava, 16.4.2015 12:37
76/ ked nevidis co sa deje, otravuj inde    <reaguj>
78)  púpava, 16.4.2015 14:36
váhosmer
široká sociálna demokracia

snad to budu vecer opakovat    <reaguj>
79)  otrava v pruhovanom pyzamku, 16.4.2015 14:49
namiesto spamovania by si mohla aj pracovat, co ty na to? Spamovanie zmeni nieco na Slovensku? Nemas nic lepsie na praci nez kukat online vysielanie NRSR?    <reaguj>
80)  otrava v pruhovanom pyzamku, 16.4.2015 14:50
pupavka!
toto ta netrapi?

http://www.aktuality.sk/clanok/274240/burka-v-usa-si-vyziadala-uz-dvanast-obeti/

   <reaguj>
81)  otrava v pruhovanom pyzamku, 16.4.2015 14:50
http://vas.cas.sk/clanok/11436/policia-obvinila-milana-z-uskrtenia-kristiny-26-tomi-kid-kovacs-korunnym-svedkom-vrazdy.html
   <reaguj>
82)  otrava v pruhovanom pyzamku, 16.4.2015 14:50
http://www.cas.sk/clanok/314103/stanislav-gross-45-citil-ze-sa-blizi-jeho-koniec-verejne-ospravedlnenie.html    <reaguj>
83)  otrava v pruhovanom pyzamku, 16.4.2015 14:51
http://www.cas.sk/clanok/314047/radikalna-premena-kyprej-sexice-hviezda-burliveho-vina-drasticky-schudla.html    <reaguj>
84)  otrava v pruhovanom pyzamku, 16.4.2015 14:51
http://diva.aktuality.sk/clanok/45120/idealny-partner-podla-numerologie-kto-je-pre-vas-ako-stvoreny/    <reaguj>
85)  otrava v pruhovanom pyzamku, 16.4.2015 14:51
http://diva.aktuality.sk/clanok/45121/velka-internetova-vyzva-najdi-si-svoju-dvojicku-niamh-ju-uz-nasla/    <reaguj>
86)  otrava v pruhovanom pyzamku, 16.4.2015 14:51
pupavka! Vyjadri sa    <reaguj>
87)  cierna labka, 16.4.2015 14:51
ale ze nasli obetneho baranka a este mimo svojich radov, to je uz fakt silne kafe    <reaguj>
88)  dreamer, 16.4.2015 23:10
http://www.topky.sk/cl/100371/1467803/Sirokeho-Vahostavu-sa-smeje-cele-Slovensko--Tragikomicke-VIDEO--kde-je-skutocna-pravda-    <reaguj>
89)  púpava, 17.4.2015 08:21

Nick nebude (Neregistrovaný)
| 11. apríla 2015 17:12
spoločnosť Váhostav dostala podľa Fica štátne zákazky na výstavbu diaľnic za ceny, ktoré často boli polovične a nižšie ako podľa štátnej expertízy
- A otázka znie: v spoločnosti Váhostav robili tiež samí dementi keď do takých zákaziek išli? Ktorá normálna firma si môže dovoliť prijímať veľké zákazky bez toho, aby na nich zarobila? Ak si to Váhostav dovoliť mohol, tak nech teraz pekne platí alebo skrachuje. To je ten zákon trhu, na ktorý sa veľké firmy tak radi odvolávajú vtedy, keď nútia živnostníkov k nízkym cenám. Lenže keď má zrazu tento zákon platiť pre Širokého, tak to už pravdaže nie...

Zodpovednosť za konanie Váhostavu nesú všetky vlády, ktoré mu dovolili takýmto spôsobom podnikať. Nie je to totiž jeho prvý a náhly problém, takže na čo sa tu čakalo? Ak na to, kým sa to pos...., tak vážení - už sa to pos....!

Ak by sa toto nejakou náhodou stalo vo vyspelejšom štáte, tak už by minimálne padla vláda - a to by bol len začiatok.    <reaguj>
90)  púpava, 17.4.2015 08:23

Pre pravicového (Neregistrovaný)
| 11. apríla 2015 16:32
voliča. Na Slovensku vidíme, že začína už predvolebná hra, ktorej ako málokto vie dirigujú ako vždy bývalí členovia ŠTB, alebo ich synovia a dcéry.Od revolúcii sa pohrávajú s pravicovým voličom v prospech predtým HZDS a teraz Smeru.Medzi pravičiarov nasadia trojských koňoch, aby nastalo rozdrobenie.V minulosti to bola p.Martiňáková, Budaj,Záhradník a Cílek- ktorí sú momentálne susedia premiera Fica- odkiaľ nabrali peniaze na takýto byt nevieme. A všetci robili rozkol za podpory televízie TA3 a STV. Po voľbách, nakoľko splnili svoje poslanie sa vyparia a vôbec o nich nepočuť.Teraz znovu začínajú vstupovať do volieb napr. strana TIP, odkiaľ majú paniaze, že už od teraz majú bilbordy po celom Slovensku to sa asi nedozvieme. A ako je nám známe, pred voľbami nás nezradí politolog Baránek so svojími prieskumami.Bude sa snažiť zmanipulovať pravicového voliča koho má voliť a zasa za podpory televízii TA 3 a STV.Pravicový volič si neuvedomuje, že bývalí členovia ŠTB sa s ním pohrávajú ako mačka s myšou. Politika, ktorému TA 3 nedáva priestor- tak je to signál, že sa im nehodí, že majú z neho strach. Ostatní, čo majú priestor v TA 3 Sú OVPLYNITEĽNÍ.
   <reaguj>
91)  púpava, 17.4.2015 08:32
ľuboš (Neregistrovaný)
| 11. apríla 2015 16:34
500 reštruktualizácii: 500 x oj**ali firmy veriteľov. bohužiaľ, aj ja som jeden z k****ov, ktorých dobehli.    <reaguj>
92)  púpava, 17.4.2015 09:03
49. schôdza NR SR - 3.deň - A. dopoludnia
online vysielanie
http://tv.nrsr.sk/NRSRInternet/index.aspx?module=Internet&page=OnlineStream    <reaguj>
93)  púpava, 17.4.2015 10:26
Ing. Brocka, Július (KDH)
perfektny!!    <reaguj>
94)  púpava, 17.4.2015 10:28
neviem aky je inokedy ale aspon teraz velmi dobre hovoril    <reaguj>
95)  púpava, 17.4.2015 10:49
Kanik super    <reaguj>
96)  púpava, 17.4.2015 11:05
uzasny bol kanik, doporucujem pozriet    <reaguj>
97)  púpava, 17.4.2015 11:48
nikto to nesleduje?

PhDr. Blaha, Ľuboš PhD. (SMER – SD)
vacsieho tupca som uz davno nepocula    <reaguj>
98)  púpava, 17.4.2015 11:52
Blaha: smer - siroky, tam ziadne spojenie nie je.    <reaguj>
99)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:53
sledujeme pupavka, sledujeme! Aj ty sledujes?

http://refresher.sk/25720-Mlada-plnostihla-Sophia-je-novou-hviezdou-modelingu-Zenam-odkazuje-aby-sa-za-svoje-tela-nehanbili    <reaguj>
100)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:53
http://refresher.sk/25712-Zena-alebo-auto-Ukazeme-vam-najkrajsie-hostesky-bratislavskeho-autosalonu    <reaguj>
101)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:54
http://refresher.sk/25610-Vybrali-jsme-ty-nejlepsi-ceske-a-slovenske-hry-Shodnes-se-s-nasi-top-dvacitkou    <reaguj>
102)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:54
http://refresher.sk/25700-Sona-Skoncova-pre-nas-vybrala-najoblubenejsie-topanky-zo-svojej-zbierky    <reaguj>
103)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:55
http://refresher.sk/25700-Sona-Skoncova-pre-nas-vybrala-najoblubenejsie-topanky-zo-svojej-zbierky    <reaguj>
104)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:55
http://refresher.sk/25695-Mlady-slovensky-programator-a-jeho-startupovy-sen-v-Amerike-Rozhovor    <reaguj>
105)  púpava, 17.4.2015 11:55
99/ otravuj inde, mimo tejto vaznej temy    <reaguj>
106)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:55
http://refresher.sk/25492-Queens-Yaksha-a-Boris-Klimek-s-limitovanym-vyhotovenim-Air-Max-1-iD    <reaguj>
107)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:55
http://refresher.sk/25696-Reebok-Instapump-Fury-v-jasnej-Solar-Orange-farbe-uz-kupis-aj-u-nas    <reaguj>
108)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:55
http://refresher.sk/25624-adidas-pridava-nove-moznosti-upravy-ZX-Flux-cez-mi-adidas    <reaguj>
109)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:56
http://refresher.sk/25409-adidas-Originals-rekapituluje-vsetky-svoje-jarne-kolekcie-v-novom-editoriale    <reaguj>
110)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:56
http://refresher.sk/25204-Reebok-a-revolucne-tenisky-ZPump-ktore-sa-perfektne-prisposobia-tvaru-tvojej-nohy    <reaguj>
111)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:56
http://refresher.sk/25608-Slovenska-znacka-Retart-podporuje-umenie-u-nas-kolekciou-5-panel-siltoviek    <reaguj>
112)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:56
http://refresher.sk/25333-Nove-kusky-z-kolekcie-Stussy-na-jar-2015-uz-kupis-aj-u-nas    <reaguj>
113)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:56
http://refresher.sk/25273-Louis-Vuitton-predstavil-hodinky-ktore-su-funkcnym-dizajnerskym-skvostom    <reaguj>
114)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:56
http://refresher.sk/25069-Ochran-svoje-tenisky-pred-necistotou-kazdeho-druhu-impregnaciou-Jason-Markk    <reaguj>
115)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:56
http://refresher.sk/24604-Supreme-predstavilo-kolekciu-na-jar-a-leto-2015    <reaguj>
116)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:56
http://refresher.sk/24268-Revolucne-voditko-s-ktorym-mate-volne-obe-ruky-a-vas-milacik-zostane-v-klude    <reaguj>
117)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:57
http://refresher.sk/23706-Ochran-svoje-tenisky-pred-necistotou-kazdeho-druhu-s-Crep-Protect    <reaguj>
118)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:57
http://refresher.sk/23454-Kasmirovy-sveter-nadcasovy-kusok-oblecenia-s-ktorym-nespravis-krok-vedla    <reaguj>
119)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:57
http://refresher.sk/23438-Label-Bigg-Boss-posiela-novu-kolekciu-oblecenia    <reaguj>
120)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:57
http://refresher.sk/23438-Label-Bigg-Boss-posiela-novu-kolekciu-oblecenia    <reaguj>
121)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:57
http://refresher.sk/22512-Nesputane-kabelky-tasky-a-penazenky-od-londynskej-znacky-LYDC    <reaguj>
122)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:57
http://refresher.sk/22226-Kompletny-lookbook-celej-kolekcie-Alexander-Wang-x-HM    <reaguj>
123)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:57
http://refresher.sk/21967-Zaujimava-kolekcia-rucne-vyrabanych-batohov-od-znacky-priamo-z-Hongkongu    <reaguj>
124)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:57
http://refresher.sk/21455-Skate-doska-Rick-Owens-za-vyse-15-000-dolarov    <reaguj>
125)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:57
http://refresher.sk/20383-PAY-clothing-posiela-medzikolekciu-snapbackov-z-netradicnych-materialov    <reaguj>
126)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:58
http://refresher.sk/20383-PAY-clothing-posiela-medzikolekciu-snapbackov-z-netradicnych-materialov    <reaguj>
127)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:58
Sledujes pupavka?    <reaguj>
128)  púpava, 17.4.2015 11:58
otrava v pruhovanom pyzamku, drz sa temy    <reaguj>
129)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:59
pupavka, drzim sa temy

http://refresher.sk/25720-Mlada-plnostihla-Sophia-je-novou-hviezdou-modelingu-Zenam-odkazuje-aby-sa-za-svoje-tela-nehanbili    <reaguj>
130)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:59
http://refresher.sk/25704-Vasen-a-poctivost-v-kazdej-rucne-vyrobenej-flasi-zazvoroveho-piva-z-dielne-ambicioznych-Slovakov-Rozhovor    <reaguj>
131)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:59
http://refresher.sk/25631-Nejdrsnejsi-muzi-a-zeny-planety-aneb-ti-nejlepsi-z-historie-MMA    <reaguj>
132)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 11:59
http://minikiwi.refresher.sk/853-Kreativny-hudobny-videoklip-ktory-zarucene-zaujme-nejedno-muzske-oko    <reaguj>
133)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 12:00
http://minikiwi.refresher.sk/852-10-vtipnych-momentov-zo-slovenskych-a-ceskych-televiznych-obrazoviek-Na-ktore-si-pamatas-aj-ty    <reaguj>
134)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 12:00
refresher.sk/25647-Madonna-venovala-prekvapenemu-Drakeovi-dlouhy-polibek-primo-na-podiu    <reaguj>
135)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 12:00
refresher.sk/25615-Rubin-Carter-boxer-ktery-stravil-nepravem-20-let-ve-vezeni-a-Bob-Dylan-o-nem-slozil-pisen    <reaguj>
136)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 12:00
http://refresher.sk/25503-Zahadne-policejni-pripady-3-Je-vubec-skolni-masakr-Sandy-Hook-skutecnosti-nebo-ho-zinscenovala-vlada    <reaguj>
137)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 12:01
http://minikiwi.refresher.sk/819-Smiali-sa-jej-za-vyrazne-materske-znamienko-ona-ho-vsak-premenila-na-prednost-a-dnes-je-z-nej-uspesna-tanecnicka    <reaguj>
138)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 12:02
http://refresher.sk/25356-Udajne-nejosklivejsi-zena-sveta-prekvapuje-svym-bojem-proti-povrchnimu-pohledu-okoli-a-obecnym-meritkum-krasy    <reaguj>
139)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 12:02
http://refresher.sk/25355-Nejkrasnejsi-zenou-Ceska-se-stala-Nikol-z-Ceskych-Budejovic-zaslouzi-si-korunku-krasy    <reaguj>
140)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 12:02
http://refresher.sk/25354-Atraktivny-ucitel-matematiky-Pietro-moze-byt-vysnivanou-autoritou-nejednej-studentky    <reaguj>
141)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 12:02
http://refresher.sk/25295-Nadezda-na-potulkach-svetom-s-holandskym-priatelom-predava-vlastnorucne-vyrobene-pohladnice-Rozhovor    <reaguj>
142)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 12:02
http://refresher.sk/25342-Anglicky-krasopisec-prekresluje-so-skvelou-presnostou-zname-loga-na-papier-Staci-mu-na-to-iba-trpezlivost-pero-a-atrament    <reaguj>
143)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 12:02
http://refresher.sk/25292-Prve-slovenske-360stupnove-video-prichadza-priamo-z-malebnych-Tatier    <reaguj>
144)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 12:02
http://refresher.sk/25285-Filip-Hrivnak-hlavnou-postavou-dvoch-editorialov-v-najnovsom-vydani-Vogue-Hommes    <reaguj>
145)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 12:02
http://refresher.sk/25242-Nejzvracenejsi-seriovi-vrazi-v-dejinach-5-Albert-Fish-starik-ktery-si-liboval-v-utrpeni-a-zabijeni-malych-deti    <reaguj>
146)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 12:02
http://minikiwi.refresher.sk/784-Akych-domacich-milacikov-vlastnia-znami-Slovaci-a-Cesi-1    <reaguj>
147)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 12:03
http://refresher.sk/25098-Skutocne-su-vnasom-svete-dominantni-pravaci    <reaguj>
148)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 12:03
http://minikiwi.refresher.sk/779-10-dovodov-preco-milujeme-navstevy-u-starych-rodicov    <reaguj>
149)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 12:03
http://refresher.sk/25101-Filmar-Casey-Neistat-vi-jak-byt-originalni-Na-zacatku-kariery-poradne-nastval-Apple-a-nyni-je-slavnym-YouTuberem    <reaguj>
150)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 12:03
http://refresher.sk/25234-Projekt-Love-Has-No-Labels-drti-veskere-predsudky-a-spojuje-spolecnost-dohromady    <reaguj>
151)  púpava, 17.4.2015 12:27
Mgr. Martvoň, Anton PhD. (SMER – SD)
spravne si povedal, ze smer nema nic spolocne so sirokym
dobry figel, odvolany figel

   <reaguj>
152)  púpava, 17.4.2015 12:46
20 pritomnych poslancov na rokovani    <reaguj>
153)  púpava, 17.4.2015 13:03
hahaha Matovic perfektny    <reaguj>
154)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:37
http://sk.wikipedia.org/wiki/P%C3%BApava_lek%C3%A1rska    <reaguj>
155)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:37
http://www.dobrezdravie.sk/index.php/clanky-o-zdravi-vyzive-stravovani/134-pupava-lekarska    <reaguj>
156)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:37
http://www.jukl.sk/pupava-lekarska-koren-pampeliska-koren/d-70375/    <reaguj>
157)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:37
http://potravinydomov.itesco.sk/sk-SK/ProductDetail/ProductDetail/2002016097386    <reaguj>
158)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:37
http://www.diochi.sk/informacie/bylinkaren-diochi/pupava-lekarska/    <reaguj>
159)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:37
http://www.adcc.sk/web/humanne-lieky/ucinna-latka/pupava-lekarska-koren-s-vnatou-taraxaci-radix-c-herba-8355.html    <reaguj>
160)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:38
http://delikatesy.etrend.sk/sezonne/varene-kvety-prazeny-koren-a-listy-v-salate-to-vsetko-z-pupavy-10087    <reaguj>
161)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:38
http://mnoupovedane.blogspot.sk/2013/04/aprilove-bylinky-pupava-lekarska.html    <reaguj>
162)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:38
http://presporskapupava.sk/    <reaguj>
163)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:38
http://www.lekarenpupava.sk/index.php/component/content/article/10-informacie-o-objednavke/11-reklamacny-poriadok    <reaguj>
164)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:38
http://www.ms-exnarova.sk/pupava/    <reaguj>
165)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:38
http://www.zdravie.sk/clanok/49010/ziadna-burina-pupava-patri-k-najzdravsim-potravinam    <reaguj>
166)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:38
http://www.pupava.sk/?cat=10    <reaguj>
167)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:38
http://www.lekarendoma.sk/vitamin-bottle-pestrec-mariansky-a-pupava-50ml/    <reaguj>
168)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:38
http://www.teamarket.sk/tea-caj/eshop/12-1-Tinktury-kvapky-z-bylin/0/5/183-Tinktura-kvapky-macerat-z-byliny-Pupava-Smetanka    <reaguj>
169)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:39
http://www.onlineposter.sk/dizajny/pupava-zapad-slnka    <reaguj>
170)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:39
http://www.nahuby.sk/obrazok_detail.php?obrazok_id=102893    <reaguj>
171)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:42
pupavka, toto ta dnes nezaujima?

http://www.cas.sk/clanok/312346/martina-22-a-miro-26-zo-smrtiaceho-behu-cez-dialnicu-stretnutie-malo-ukoncit-ich-vztah.html    <reaguj>
172)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:43
http://www.cas.sk/clanok/314198/na-ceskych-andeloch-najviac-provokovala-monika-bagarova-pod-tesnymi-satickami-sa-jej-crtali.html#    <reaguj>
173)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:43
http://www.cas.sk/clanok/314220/lekarka-prehovorila-o-zdravotnych-problemoch-zosnuleho-grossa-45-prisiel-k-nam-neskoro.html#    <reaguj>
174)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:43
http://vas.cas.sk/clanok/11393/robo-uci-priatelku-setrit-to-ze-prvu-lekciu-jej-da-hned-v-bratislavskom-tescu-vobec-necakal.html#    <reaguj>
175)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:43
http://www.cas.sk/clanok/314207/haklova-sposobila-na-autosalone-rozruch-pri-jej-otazkach-sa-zapotili-hostesky-aj-predajcovia.html#    <reaguj>
176)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:43
http://www.cas.sk/clanok/314229/slovensky-cyklista-peter-sagan-priznal-priatelka-mi-zmenila-zivot.html#    <reaguj>
177)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:43
http://autobild.cas.sk/clanok/200911/znovuzrodena-skoda-110-r-je-supersport#    <reaguj>
178)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:44
http://vas.cas.sk/clanok/11440/ked-zaparkoval-ani-netusil-kde-svoje-auto-o-par-minut-najde-na-ten-pohlad-jozef-nezabudne.html#    <reaguj>
179)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:44
http://casprezeny.azet.sk/clanok/113355/modelka-ukazala-nenalicenu-tvar-to-co-nasledovalo-potom-bolo-ale-este-horsie.html    <reaguj>
180)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:44
http://www.cas.sk/clanok/314209/byvaly-vojak-prisiel-o-nohu-no-napriek-tomu-sa-nevzdava-chysta-sa-na-tu-najvacsiu-vyzvu.html    <reaguj>
181)  púpava, 17.4.2015 13:47
171/ ty tupana alebo tupan

prave ti ukradli 750 000 000 Eur slovom 750 milionov eur

prave preto, ze tu ziju taki tuponi ako ty    <reaguj>
182)  otrava v pruhovanom pyzamku, 17.4.2015 13:59
najvacsia tupana si ty zo vsetkych kandidatov! Spamovanim ci sledovani divadielka zmenis nieco? Nie. Vies kedy treba byt mudrym

PRI VOLBACH

Matovic sa ti rehoce do ksichtu. Take pochybne individua ako ty mu date hlas, on si zhabne par milionov a konci. Co spravil Matovic pre Slovensko okrem bulvarnych titulkov? NIC. To NIC staci pre jednobunkovych ako si ty.

Len ich kukaj a tlieskaj im ako sa hadaju ako v krcme! Uroven pupavka, UROVEN! Ta tvoja ako aj ich je na jednej urovni. Hyena nezamestnana. Bacuj na bulvare ako sedlak    <reaguj>
183)  kocur, 20.4.2015 11:11
Smer, resp. jeho sponzori si zvykli kradnut vo velkom (vid dialnicne myto), mysleli, ze kauza Vahostav (ze stat zaplati za tie iste dialnice druhykrat) tiez prejde v tichosti...
Škandálmi opradený Váhostav dlží svojim veriteľom 136 miliónov eur, hoci zo zákaziek od štátu zarobil toľko, že sa vám z toho zatočí hlava.
Na verejných zákazkách od štátu však škandalózny Váhostav zarobil vyše miliardy eur! Za deväť rokov (od roku 2005 do roku 2014) sa na účte firmy podľa portálu znasichdani.sk, ktorý spravuje Aliancia Fair-play, objavilo 1 025 535 713,41 eur.
http://www.pluska.sk/spravy/z-domova/ako-zarobit-miliardu-eur-sirokemu-k-tomu-pomohol-vahostav.html    <reaguj>
184)  púpava, 20.4.2015 13:10
182/ som nevedela, ze moze byt niekto az tak mimoriadne tupy ako ty, co pri tejto megazlodejine smeru vytahuje meno Matovic, ktory to nahlas pomenuje, lebo inak by to vsetko skoncilo potichucky za zatvorenymi dverami ako hotovy obchod.
a hadaj sa v inych temach, ktore sa ti lepsie hodia, toto nie je tema pre teba    <reaguj>
185)  púpava, 20.4.2015 13:14
183/ 1 025 535 713,41 eur. a nevedia zaplatit za robotu, tomu sa hovori aka drzost    <reaguj>
186)  púpava, 20.4.2015 13:15
to je uplne chore kradnutie    <reaguj>
187)  otrava v pruhovanom pyzamku, 20.4.2015 14:31
vedela som, ze si volicka Matovica. Ten saso moze zaujat vyhradne len sasov rovnakeho kalibru. Podaj si s nim ruku       <reaguj>
188)  otrava v pruhovanom pyzamku, 20.4.2015 14:32
pupavka! Mam pre teba zlu spravu, Matovic sem, Matovica tam NIKTO NEPOJDE DO BASY A PENIAZE OSTATNU V RUKACH OLIGARCHOV. Tvoj Matkovic papuluje pre Topky, ale okrem toho nic nespravil rovnako, ako ty len spamovat a otravovat inych    <reaguj>
189)  púpava, 21.4.2015 10:01
http://tv.nrsr.sk/NRSRInternet/index.aspx?module=Internet&page=OnlineStream

49. schôdza NR SR - 4.deň - A. dopoludnia    <reaguj>
190)  dreamer, 21.4.2015 10:10
http://tv.nrsr.sk/NRSRInternet/index.aspx?module=Internet&page=OnlineStream    <reaguj>
191)  dreamer, 21.4.2015 10:16
188 hlohovec do toho    <reaguj>
192)  dreamer, 21.4.2015 10:16
Pellegriniho slabosť
19.4.2015 o 12:27 | Karma článku: 15.19 | Prečítané 2729-krát
V posledných dňoch je ľahké si všimnúť, že troch najvyšších ústavných činiteľov máme len na papieri. Reálne len dvaja z nich sú politicky svojprávni. Prezident a predseda vlády.

Predseda parlamentu, teda toho parlamentu, kde sa teraz rieši špina okolo Váhostavu, sa politicky vytratil. Práve teraz má Pellegrini možnosť ukázať, či je tou novou krvou v SMERe, ako sa mnohí domnievajú. Lenže Pellegrini sa neukazuje, skôr sa vytráca na úkor svojich silnejších smeráckych kolegov. Pri nástupe do kresla predsedu parlamentu sa chcel pokúsiť o reštart politickej kultúry v parlamente.

Po posledných udalostiach v parlamente je nutné povedať, že Pellegrini ako predseda parlamentu je politicky nesvojprávny. Nemá totiž žiadny reálny vplyv na rozhodnutia, čo sa bude v parlamente diať a akou cestou sa bude uberať rokovanie v parlamente. Je len vykonávateľom rozhodnutí svojho všemohúceho predsedu strany.

Pellegrini stúpa po rebríčku v strane práve preto, že je mimoriadne poslušný a zbytočne nezavadzia. Zároveň v SMERe využili Pellegriniho ako marketingovú figúrku. Mladšia, neokukaná, usmievavá tvár, ktorá má umlčať kritikov a zároveň slúžiť ako signál voličom SMERu, že SMER nie je a nechce byť len stranou dôchodcov a okrem Fica, Pašku, Kaliňáka vie ponúknuť aj nové tváre.

Keď Fico večer pred novinármi tvrdil, že on je predstaviteľom vlády a nie parlamentu, ale verí, že jeho poslanci prídu s návrhom na odvolanie Figeľa, bol to práve Pellegrini, ktorý naplnil vôľu svojho predsedu okamžite. Sľuby Pellegriniho bohužiaľ ostávajú len v rovine klamstiev. Pri nástupe do kresla predsedu parlamentu sľuboval napríklad okrem iného aj voľbu predsedu NKÚ, teda postu, ktorý je sľubovaný opozícii už tri roky. Zatiaľ ale akosi nebol čas a do konca volebného obdobia už zrejme ani nebude. A o lepšej politickej kultúre je zbytočné už hovoriť. Parlament neovláda Pellegrini, ale Fico.

Pellegrini je dobrý pre SMER vtedy, keď je potrebné upokojiť nespokojencov na Bratislavskom hrade, pousmievať sa do kamier a ťahať opozičným politikom medové motúzy popod nos. Keď ale ide do tuhého a parlament sa stal bojiskom o zachovanie, či potopenie Fica v budúcich voľbách, Pellegrini musí stiahnuť chvost, lebo reálnu moc nemá. A to je jeden z troch najvyšších ústavných činiteľov našej krajiny. Ale len na papieri.

Preto, keď sa povie Peter Pellegrini, tak sa mi nevybaví predseda parlamentu, ale zatiaľ skôr len ten usmievavý traktorista z krátkeho videa.    <reaguj>
193)  púpava, 21.4.2015 10:27
pri tom online prenose na internete mi to nezobrazuje foto s popisom, kto recni, minule to islo.
190/ Dreamer, tebe to ukazuje?    <reaguj>
194)  dreamer, 21.4.2015 10:28
NIE,. ALE TO NEVADI,pardon velke    <reaguj>
195)  dreamer, 21.4.2015 10:29
aj tu mas

http://www.nrsr.tv/screenshots/

letim    <reaguj>
196)  púpava, 21.4.2015 11:00
194/ dik, tak asi to tam nema kto nastavit    <reaguj>
197)  púpava, 21.4.2015 14:24
Speaker detail error
uz to tam je takto

teraz Kanik    <reaguj>
198)  púpava, 21.4.2015 15:13
Galko       <reaguj>
199)  púpava, 21.4.2015 15:15
je perfektny    <reaguj>
200)  dreamer, 21.4.2015 16:30
http://tv.nrsr.sk/NRSRInternet/index.aspx?module=Internet&page=OnlineStream

http://www.nrsr.tv/screenshots/

      <reaguj>
201)  púpava, 21.4.2015 16:36
aj Julius Brocka KDH velmi dobre       <reaguj>
202)  púpava, 21.4.2015 16:39
okradli tych poctivych, ktori makali
tak tak    <reaguj>
203)  kocur, 21.4.2015 17:16
A mozno pride aj kuzelnik ...   
Viete, co dokazali Fico so Sirokym? Je to na Nobelovu cenu za genialnu zlodejsku ekonomiu.
- Okradnuti zivnostnici platia DPH za faktury, ktore im Vahostav nepreplatil.
- ... a Vahostav inkasuje vratky DPH za faktury ktore nepreplatil.    <reaguj>
204)  kocur, 21.4.2015 19:07
LOL, ...mena faktur stratenych ...    http://www.pluska.sk/magazin/zaujimavosti/zaujimavosti/video-kauza-vahostav-dockala-dalsej-parodie-siroky-usmev-zaruceny.html
   <reaguj>
205)  gorila, 21.4.2015 20:54
VEDA na dnes





Slovensko je opäť nominované na Nobelovu cenu, tentokrát za ekonómiu.

Získa ju duo Ing. Juraj Široký, ŠtB. a Doc. JUDr. Robert Fico, CSc. za
finančnú operáciu výroby peňazí, kedy krachujúca firma inkasuje od
štátu vratky DPH za faktúry, ktoré nezaplatila a dodávatelia platia
DPH z faktúr, ktoré im neboli zaplatené.

Táto, dnes už svetoznáma operácia dostala pekné meno KUZLO, čo znamená
Kurvy Zlodejské.



   <reaguj>
206)  dreamer, 21.4.2015 21:29
205 perfektne

http://www.topky.sk/cl/100535/1463245/Minister-hospodarstva-si-chce-posvietit-na-zlodejov--Vyhlasuje-vyzvu-na-nove-osvetlenie-    <reaguj>
207)  kocur, 22.4.2015 16:00
LOL

- Suhlasite, ze dnesna akcia policie bolo len divadlo pre masy z dovodu tlaku verejnej mienky? Preco podla Vas nie je temou aj odvolavanie Pociatka. Dakujem
*Prirodzene. Samotní aktéri mali dostatok času, aby zničili dôkazy. Za pánom Počiatkom je záujmová skupina, na ktorú premiér nemá dosah.
-Dobry den. Dnes vynasala policia prazdne krabice z Vahostavu. Ako sa Vam paci toto divadielko?
*Pekný deň. No zabavil som sa, poslal som sekretárku po pukance.   

http://hn.hnonline.sk/slovensko-119/otrasie-vahostav-ficovou-vladou-eduard-chmelar-prave-odpoveda-736096    <reaguj>
208)  púpava, 22.4.2015 17:46
Kanik teraz
49. schôdza NR SR - 5.deň - B. popoludní / 2
http://tv.nrsr.sk/NRSRInternet/index.aspx?module=Internet&page=OnlineStream    <reaguj>
209)  púpava, 22.4.2015 23:17
207/ je to velmi dobre
to si zasluzi sirsiu publicitu      

Fico zametá stopy. Robí všetko pre to, aby z Váhostavu nebola druhá Gorila

Môže z napätia okolo Váhostavu a korupčných káuz vyťažiť opozícia? Na vaše otázky odpovedal mediálny analytik a aktivista Eduard Chmelár.
18
Otázky už nemožno pridávať. Rozhovor bol uzavretý.
Online rozhovor
Otázku položil: Peter
22.4.2015 13:09
Suhlasite, ze dnesna akcia policie bolo len divadlo pre masy z dovodu tlaku verejnej mienky? Preco podla Vas nie je temou aj odvolavanie Pociatka. Dakujem
Prirodzene. Samotní aktéri mali dostatok času, aby zničili dôkazy. Za pánom Počiatkom je záujmová skupina, na ktorú premiér nemá dosah.
Otázku položil: ivo
22.4.2015 13:12
Dobrý deň pán Chmelár, ako sa máte? Ja dobre ďakujem. Ako podľa Vás súvisí celá kauza okolo Váhostavu s nepokojmi na Ukrajine? Je možné, že po opadnutí ruskej sily na Slovensku vychádzajú takéto kauzy na povrch?
Ďakujem za opýtanie, mám sa vždy lepšie ako si zaslúžim.    Myslím, že tu netreba hľadať žiadne súvislosti, jedinú súvislosť, o ktorej som v médiách už hovoril, vidím v tom, že ak nenájdeme spôsob, ako skrotiť oligarchiu, modelom európskeho štátu sa môže stať to, čo vidíme na Ukrajine. To znamená štát v rozklade, v ktorom majú moc oligarchovia kontrolujúci regióny ako feudálne léna s vlastnými súkromnými armádami a inými benefitmi, ktoré môžu, ale aj nemusia "blahosklonne" poskytovať centrálnej vláde.
Otázku položil: Anonym
22.4.2015 13:23
Dobrý deň, pán Chmelár, chcela by som sa Vás spýtať, kto má podľa Vás argumentačne nevrch - p.Figeľ alebo premiér?
Dobrý deň, pán Figeľ nebol nikdy rétoricky zdatný, navyše v tejto kauze zaujal pozíciu martýra s rétorikou farára ako rozhodného politika, čo je dosť nešťastné. V každom prípade argumentácia premiéra je neprijateľná. Nielen preto, lebo ak vládna väčšina odvoláva predstaviteľa opozície, nemožno hovoriť o vyvodzovaní politickej zodpovednosti, ale obyčajnej svojvôli moci. Ale najmä preto, lebo Robert Fico ako líder opozície za tieto kauzy už Jána Figeľa ako vtedajšieho ministra dopravy neúspešne odvolával, no po opätovnom prevzatí moci ho Smer schválil do funkcie podpredsedu parlamentu, aby ho o tri roky za to isté opäť odvolával? To nemá nijakú logiku a je to čitateľná snaha o prekrytie škandálu okolo Váhostavu. Kritika Jána Figeľa je síce oprávnená, pri nej to však malo aj skončiť.
Otázku položil: Budúcnosť...
22.4.2015 13:27
Dobrý deň, preferencie politických strán za posledné roky nám ukazujú, že strana SMER-SD si drží svoju dominantnú pozíciu a nemožno asi predpokladať, že by ju nejaká pravicová strana či zoskupenie týchto strán prekonalo. Napriek mnohým kauzám si táto strana udržuje preferencie stabilne vysoko nad 30%. V posledných voľbách sme mohli vidieť, ako sa kauza Gorila premietla do volebného výsledku strany SDKÚ-DS. Ale v prípade strany SMER si nedokážem predstaviť, čo by sa muselo stať, aby sa jej pozície otriasli takým spôsobom, ako v prípade SDKÚ.
Dobrý deň, máte pravdu, a práve preto Robert Fico robí všetko pre to, aby sa Váhostav nestal druhou Gorilou. Preto prekrýva témy, zametá stopy a vytvára dymové clony na odpútanie pozornosti. A robí to vzhľadom na vážnosť situácie celkom šikovne.
Otázku položil: Lukáš
22.4.2015 13:28
Dobrý deň p. Chmelár, myslíte si, že táto kauza spôsobí radikálny pokles preferencií strany SMER-SD? Ďakujem
Dobrý deň, pokles preferencií by mohol nastať iba v prípade dlhodobého naťahovania a živenia tejto kauzy. To zatiaľ nepredpokladám. Tajomstvo vysokých preferencií v Smeru sa totiž skrýva v slabej opozičnej ponuke. Nedá sa ani tak povedať, že ľudia veria tomu, čo robí Smer, oni skôr neveria tomu, že to zvládne opozícia.
Otázku položil: milan
22.4.2015 13:30
Poznáte nejaké krátkodobé a okamžite alebo strednodobé a dlhodobé východiská z neuveriteľneho marazmu Slovenska.Má podľa vás mladá generacia perspektívu žiť v slušnom štáte?A jednou vetou - V čom a v kom vidíte príčiny?
To je príliš zložitá odpoveď na jednu vetu. Potrebujeme v prvom rade pochopiť povahu moci, ktorá je oligarchická a nedá sa zlomiť jednými voľbami. Potrebujeme dlhodobé systémové opatrenia v tomto smere, od zmeny financovania politických strán až po zmeny nastavenia politických inštitúcií. Ale kto ich urobí, keď to dnes funguje tak, že nie voliči si vyberajú politikov, ale oligarchovia si ich vyberajú ako vyjednávačov s verejnosťou? Potrebujeme nadšených a nepodplatiteľných vizionárov, ktorí chápu politiku ako službu štátu a verejnosti, potrebujeme novú spoločenskú zmluvu, v ktorej zadefinujeme priprity na najbližších desať až dvadsať rokov. A keď sa na nich dohodneme, neznamená to, že budeme kvákať o všetkých rezortoch, že sú prioritou. Ak chceme pozdvihnúť úroveň vzdelania, vedy a výskumu v tejto krajine, ktorá má ďalekosiahle (nie však okamžité) účinky na životnú úroveň a rozvoj Slovenska, potom to potrebujeme urobiť radikálne. Ja som v tomto smere za ústavný zákon, v ktorom by sme sa zaviazali, že do tejto oblasti budeme vrážať toľko, čo je priemer EÚ. A to je len jeden z príkladov. Len tak sa môžeme pohnúť ďalej.
Otázku položil: Karol
22.4.2015 13:30
Čo si myslíte o dnešnej policajnej razií vo Váhostave na centrálach v Žiline a Bratislave?
Už som na to odpovedal - fraška.
Otázku položil: jozef
22.4.2015 13:31
Čo si myslíte, ako sa bude vyvíjať politická situácia z hľadiska predvolebných /mladé pušky a ich spoločná kandidátka?/ a následne povolebných koalícií vzhľadom na možné odvolanie Figeľa. Je koalícia Smer-Most-KDH ešte vôbec možná, alebo Smeru už ostáva jediná nádej v SNS? Čo sa deje v zákulisí?
Ja tomuto čudnému zoskupeniu nedávam veľké šance. Samozrejme, že sa do parlamentu dostanú, ale my už konečne potrebujeme subjekty, ktoré vyrastajú z nejakých pevných hodnôt a jasných politických predstáv. Žiadne také tu nevidím. Čo sa týka budúcej koalície, všetko je možné, karty vždy rozdajú až výsledky volieb a žiadna kaša sa neje taká horúca ako sa uvarí.
Otázku položil: Jozef Ďurica
22.4.2015 13:31
Pán Chmelár, nemyslíte si, že toto obdobie sprevádzané ťažkými dopadmi na pracujúceho človeka, sprevádzané kauzami ako Váhostav, platinovými sitkami a pod. si priam žiada nových politikov, nové politické subjekty, ale aj s Vašim aktívnym zapojením sa?
Tak, čas na výmenu politických generácií je už takpovediac prezretý, ale nemôže byť samoúčelný. Čo sa týka mojej osoby, túto otázku mi kladie čoraz viac ľudí a ja nechcem pôsobiť, že sa jej vyhýbam, ale poviem Vám to takto: Som homo politicus, čiže človek, ktorý sa k politike vyjadruje, myslí politicky, uvažuje skôr v širších perspektívach. Z tohto hľadiska je to úplne jedno, môj hlas už počuť je. Ale ak sa pýtate na otvorený vstup do politiky, poviem Vám to priamo: nechcem byť len ďalším v poradí, ktorý si založí nejakú politickú stranu. Pričuchol som k tomu, toto nemá veľký význam. Často zdôrazňujem, že to najhoršie, čo môže politik urobiť, je zničiť nádej. A ja nechcem ľuďom zničiť ich sny. Zmena k lepšiemu nie je ani jednoduchá, ani priamočiara. Dnes sa potrebujeme organizovať, potrebujeme študovať systém a pochopiť ho, potrebujeme aktívnych občanov, ktorí pochopia, že zmena príde zdola, z ich vôle, nie od vysneného politika a jeho mecenáša.
Otázku položil: vlado
22.4.2015 13:31
Dobry den. Dnes vynasala policia prazdne krabice z Vahostavu. Ako sa Vam paci toto divadielko?
Pekný deň. No zabavil som sa, poslal som sekretárku po pukance.   
Otázku položil: Igor
22.4.2015 13:33
Na Slovensku mame skandal za skandalom, vlada SMERu je cista katastrofa, ale stale maju cca 40% podporu. Opozicia zatial uboha. Ako by sa dalo podla Vas nieco na SLovensku zmenit, ked sam tvrdite ze "Zlomiť moc oligarchie voľbami sa nedá". Ked nie volbami - ako? Revolucia?
Na každú revolúciu musia dozrieť podmienky, dnes také nie sú. Na základe dlhodobého poznania problému som však vyslovil názor (a za ním si stojím), že táto chobotnica oligarchie, skorumpovanej politickej elity a mafiánskeho súdnictva je nezničiteľná reformami. To, čo vidíme dnes, je len boj oligarchov, preskupovanie moci, nie jej potláčanie. Oni si vždy nájdu cestičky, ako zabezpečiť, aby systém pracoval v ich prospech.
Otázku položil: de roman
22.4.2015 13:35
Chcel by som sa opýtať dokedy budú ľudia tolerovať takéto rozkrádanie, či si myslíte že to zájde tak ďaleko že musia prehovoriť zbrane a násilie aby prestali vládnuť oligarchovia. Ďakujem
Úprimne - mne je násilie odporné, v konečnom dôsledku vždy len recyklovalo brutálnu moc, je to slepá ulička. Ale trpezlivosť ľudí nie je bezhraničná a ak sa nič zásadné nezmení, obávam sa, že sa násiliu nevyhneme.
Otázku položil: Ivan Kolenič
22.4.2015 13:35
Z minulosti mám pocit,že Smer pri svojích kauzách problémy vždy nechal skôr vyhniť, odmietal sa často nimi vôbec zaoberať a pripomínalo to hádzanie hrachu na stenu. V poslednom období mám pocit, že na každú ich kauzu sa snažia reagovať (aspoň naoko alebo ako pri Váhostave, až hystericky). Mám však pocit, že toto im vôbec na imidži nepomáha, kauzám len poskytujú viac mediálneho priestoru a dodávajú im reálnosť. Máte rovnaký pocit? Ak áno, čo je podľa vás za zmenou tohto prístupu?
Zrejme máte pravdu, Smer začala ovládať panika, a tá je do istej miery spôsobená blížiacimi sa voľbami. Premiér robí čoraz viac chýb, stráca formu. Na strane druhej nepoznám slovenského politika, ktorý by vlastné škandály vedel hasiť tak šikovne ako práve Robert Fico.
Otázku položil: peter
22.4.2015 13:36
Dobry den , chcem sa opytat preco vlada vobec uvazuje o tom ze by odkupila dlh vahostavu , teda casti dlhu a budeme sa teda vsetci platci dph skladat na dlh sukromnej firmy ... preco sa proste nestiha majitel , nevyplati sa dlh z majetku jeho a vahostavu ? Ved ak by nejaky podnikatel niekomu nezaplatil tak je hned stihany ... ja ako laik tomu proste nerozumiem ... dakujem za odpoved a prajem este prijemny den
Dobrý deň, to je otázka skôr na členov vlády, nevidím do ich hláv. Ale je evidentné, že vláda nerieši podstatu problému, iba hasí škandál.
Otázku položil: Michael Tarabik
22.4.2015 13:39
Dobrý deň, chcem sa opýtať aký je Váš odhad ohľadom straty preferencií SMER-u v súvislosti s kauzou Váhostav a celkovo v súvislosti s kauzami za tieto posledné 2 týždňe vrátane odhaleného rodinkárstva exministra Pavlisa. Ak je to vôbec možné odhadnúť, koľko to môže byť. Ďakujem
To sa dá ťažko odhadnúť, určitý pokles sa očakávať dá, ale nemyslím si, že bude dramatický, lebo zametanie stôp je vcelku šikovné - a teraz hodnotím čisto politickú komunikáciu vlády, nie morálnu stránku veci.
Otázku položil: Katarína
22.4.2015 13:44
Dobrý deň. Rezonuje podľa Vás táto kauza u ľudí natoľko, že by mohla vyústiť v občianske protesty?
Nemyslím si to. A ak aj, bez koncepčného plánu, čo chcú dosiahnuť, povedú do stratena podobne ako protesty proti Gorile pred troma rokmi. Nekoncepčné vzbury skôr odoberajú energiu potrebnú na zásadné zmeny.
Otázku položil: Marian
22.4.2015 13:46
Vahostav je v poslednej dobe len jednou z množstva korupčných káuz, ktorým čelí vláda. Nemyslíte si p. Chmelár, že ak sa považujeme za demokratickú krajinu a súčasť kultúrnej Európy, mala by vláda po tom všetkom podať demisiu? Keďže sa tak na 99% nestane, nemal by k tomu vyzvať premiéra prezident SR? Aká je podľa Vás úloha prezidenta v tejto situácii?
To je pekná predstava, ale nereálna. Prezident by mohol týmto smerom vyhrotiť konflikt v spoločnosti, ale nemyslím si, že to urobí, na to má svoj imidž príliš rád.
Otázku položil: Richard
22.4.2015 13:48
Dobrý deň, je možnosť, že v budúcnosti vstúpite do politiky? Držím Vám palce. Pekný deň   
Možnosť tu je, ale je potrebné, aby to malo aj širší zmysel a ten tu zatiaľ nevidím. Odmietam byť ďalším v poradí, ktorý si uviaže na krk nejakého sponzora a bude celú politickú kariéru visieť na šnúrke od jeho gatí. Na to mám už dostatok skúseností, aby som vedel, že toto nechcem. Zmena musí prísť zdola, z vôle a dlhodobej podpory aktívnych občanov, ktorí budú ochotní sami sa zapojiť do tejto zmeny. A ja chcem naozaj pomôcť zmeniť túto krajinu zásadným spôsobom k lepšiemu, mám o nej svoje predstavy a sny a rýchlokvasený výťah k moci ma neláka.
Otázku položil: TiBi
22.4.2015 13:49
Kedy bude Slovensko demokratické a nie demagogické? Prečo sa tu hovorí o demokracii, keď je tu mediokracia a moneykracia?
Keď bude mať vyspelých občanov, ktorí sa nedajú opiť rožkom.
Otázku položil: Miloš
22.4.2015 13:52
1. Váš názor na chaotické rokovanie parlamentu v suvislosti s Váhostavom. 2. zasahovanie oligarchie do riadenia štátu prostredníctvom politických strán v suvislosti s kauzou gorila a prisľubených opatrení na nápravu politického prostredia 3.zaradte naše politické strany podľa klasických politologických kritérií a ich programov a skutkov nakoľko ľudia majú skreslené názory na to kto sú pravičiari .liberáli a ľavica / ak taká strana tu vôbec je /
Rokovanie parlamentu je absurdné divadlo a strašná hanba. Ešte nikdy sme nemali tak nekvalitný zákonodarný zbor ako v súčasnosti. Na druhej strane považujem za absurdné, ak poslanci dostanú v skrátenom legidlatívnom konaní návrh zákona, ktorí ešte nevideli. Dokazuje to praktiky, na ktoré poukazujem už dlhšie - na neprimerané a v demokratickom systéme neprípustné zasahovanie výkonnej moci do zákonodarnej. Čo sa týka vplyvu oligarchie na politický život, od čias kauzy Gorila sa nič nezmenilo, naopak, moc oligarchie vzrastá. Tu už sa nedá hovoriť len o jej zasahovaní do riadenia štátu, pretože najväčšiu moc v štáte má prakticky ona a politici sú len najatí atraktívni vyjednávači s verejnosťou. Zaraďovať naše politické strany podľa klasických politologických kritérií nemá význam, pretože to v princípe nie sú hodnotové strany, snáď s výnimkou KDH. Tu už celé roky neprebieha hodnotový, ale čisto mocenský zápas a má dojem, že nikto si to nevšimol.
Otázku položil: iveta
22.4.2015 14:04
pekný den, myslite si, co by mali obcania spravit,aby vsetky vlady od r.1989 odisli zo spolocenskeho a politického zivota? Co by sa malo stat aby sa krajina skultivovala ? dakujem
Nuž, to je zložitá otázka, vy myslíte asi politikov, ktorí tu boli od roku 1989, ale tí tu už poväčšine nie sú. Iné je problém. Situáciu by pomohlo vyriešiť alebo aspoň napraviť, keby sa našla zhoda na takom zákone o preukazovaní pôvodu majetku, ktorý by dokázal vrátiť všetky nakradnuté majetky po roku 1989 štátu. Taká možnosť tu je, hovoril som o tom aj s odborníkmi, problém je, že pri súčasnom fungovaní moci je točisté sci-fi. Ak by to nezastavili skorumpovaní poslanci, zastavili by to skorumpované súdy, toto je jedna z najväčších úloh, ktorá si však vyžaduje úzku spoluprácu odvážnych a čestných ľudí a ani vtedy nie je záruka, že ich nezničia. Z toho vyplýva aj cesta ku kultivácii krajiny. Ak by mal štát opäť dostatok finančných prostriedkov, mohol by si dovoliť vraziť ich do rezortov, ktoré sú doteraz podceňované, a to nie je len školstvo, ale aj kultúra. Nijaká zásadná spoločenská zmena sa bez kultúry neudeje. Ale na to potrebujeme aj osvietených a mravne vyspelých ľudí, ktorí tomu rozumejú.
Otázku položil: Štefan Sládeček
22.4.2015 14:13
Dobrý deň pán Chmelár. Podľa Vašich vyjadrení na TA3, ktoré komentovali rôzne elektronické médiá, sa moc oligarchie nedá zmeniť voľbami. Teda ani kauza Váhostav s ohľadom na jeho majetkové pozadie nemôže viesť pri súčasnom spôsobe jej riešenia ani k otraseniu Ficovej vlády a už vôbec nie k jej povaleniu, ale ani k jeho nahradeniu opozíciou. K teda zmena cez voľby je nemožná, tak potom jedine revolúcia. Postavíte sa do jej čelných radov? Ak áno, aké vidíte riešenie konkrétne v prípade kauzy Váhostav, lebo od riešenia tohto problému sa s ohľadom na načasovanie vzniku kauzy v čase takmer štartujúcej kampane do volieb 2016 bude veľa vecí odvíjať.
Už som povedal, že zatiaľ nevidím podmienky pre vznik revolúcie, aj keď nespokojnosť narastá. Zásadné zmeny treba pripravovať dlhodobo. Byť dnes vo vláde znamená byť súčasťou problému, nie riešenia.
Otázku položil: Alica vaňová
22.4.2015 14:13
Čo by ste navrhoval ,aby sa zlomila moc oligarchie v jej zasahovaní do riadenia tohto štátu.
Zásadné zmeny v oblasti financovania politických strán, prehĺbenia demokracie v politických štruktúrach a najmä funkčný zákon o preukazovaní pôvodu majetku. Nič z toho sa však nepodarí presadiť, kým budú existovať poslanci, ktorí sú na výplatnej páske aj kohosi iného ako štátu.
Otázku položil: Prozápadný troll
22.4.2015 14:14
Je v záujme pádu kapitalizmu a západného sveta ospravedlniteľné obhajovanie ruského režimu?
Putinov režim je rovnako kapitalistický a neoliberálny ako tie na Západe, sociálna ochrana občanov je oveľa slabšia a ľavica je v hlbokej opozícii. Nerobte si ilúzie. Nepotrebujeme obhajovať Putinov režim, ale chápať úlohu Ruska v globálnej bezpečnostnej architektúre najmä s ohľadom na hrozby, ktoré stoja pred nami.
Otázku položil: Ivan
22.4.2015 14:31
Dobrý deň p. Chmelár Je reálne niekto na Slovensku (z polit. strán), kto nie je pod vplyvom finančných skupín? Hovorí sa ak človek nevolí nemá právo nadávať, no bohužiaľ ľudia sú tak sklamaní zo všetkého, že buď nevolia resp. volia extrémistov a exotov. Prajem pekný deň a úspechy v pracovnom aj súkromnom živote.
Odpoviem vám takto: jediný spôsob, ako vymaniť politické strany z moci oligarchie je zmeniť ich financovanie. A kým sa tak udeje zákonným spôsobom, muselo by sa nájsť občianske hnutie, ktoré má v sebe toľko entuziazmu, energie a viery vo vlastné sily a ciele, že sa zafinancuje samo systémom crowdfundingu. Utópia? Asi áno, ale občania by mali pochopiť, že bez ich drobného prispenia k dielu, bez tejto spoločenskej objednávky zdola to nepôjde. Inak budú politici závislí od peňazí oligarchov.
   <reaguj>
210)  púpava, 22.4.2015 23:26
Ak sa niekedy z akéhokoľvek dôvodu očividne a bezprecedentne porušia morálne pravidlá v jednej oblasti, trebárs v politike, je nesporné, že tak ako nasleduje noc za dňom, bude v dominovom efekte nasledovať kolaps všetkých ostatných pravidiel - v športe, v zábave, vzdelávaní, vo vojenstve, v obchode i vo vládnutí. (Margaret Halsey)    <reaguj>
211)  dreamer, 23.4.2015 06:52
205

VEDA na dnes





Slovensko je opäť nominované na Nobelovu cenu, tentokrát za ekonómiu.

Získa ju duo Ing. Juraj Široký, ŠtB. a Doc. JUDr. Robert Fico, CSc. za
finančnú operáciu výroby peňazí, kedy krachujúca firma inkasuje od
štátu vratky DPH za faktúry, ktoré nezaplatila a dodávatelia platia
DPH z faktúr, ktoré im neboli zaplatené.

Táto, dnes už svetoznáma operácia dostala pekné meno KUZLO, čo znamená
Kurvy Zlodejské.    <reaguj>
212)  dreamer, 23.4.2015 13:30
http://aktualne.atlas.sk/sirokeho-bude-kvoli-kauze-vahostavu-vypocuvat-policia-v-sidle-firmy-je-stale-razia/dnes/kauzy/?utm_source=freemail&utm_medium=M47&utm_campaign=welcomepage    <reaguj>
213)  dreamer, 23.4.2015 14:39
http://aktualne.atlas.sk/cas-tlaci-poslanci-dalej-rokuju-ukonci-sa-dnes-vahostav-sledujeme-online/slovensko/politika/?utm_source=freemail&utm_medium=M47&utm_campaign=welcomepage

http://tv.nrsr.sk/NRSRInternet/index.aspx?module=Internet&page=OnlineStream    <reaguj>
214)  púpava, 23.4.2015 15:09
minister spravodlivosti tomas borec nech berie plat 15%, ked to je take dobre    <reaguj>
215)  dreamer, 23.4.2015 15:39
narod ma vladu, aku si zasluzi. spokojni, asi kazdy sa sprava rovnako ?    <reaguj>
216)  púpava, 23.4.2015 15:41
Ing. Hraško, Igor (OĽaNO)
dobre    <reaguj>
217)  dreamer, 23.4.2015 15:42
ano

Bugár bol informovať v Bruseli: So Smerom vládnuť nevieme
Pre Most-Híd je programová blízkosť strán najdôležitejším kritériom, pričom dnes sa javí takáto spolupráca možná so stranami KDH a Sieť.

BRATISLAVA. Predstavitelia strany Most-Híd informovali v Bruseli o dianí na Slovensku. „Predsedu Európskej ľudovej strany (EPP) Josepha Daula som oboznámil s momentálnym dianím na Slovensku ako aj o alternatíve, ktorú je potrebné vytvárať voči vládnej strane Smer. Pre stranu Most-Híd je programová blízkosť strán najdôležitejším kritériom, pričom dnes sa javí takáto spolupráca možná so stranami KDH a Sieť,“ uviedol predseda strany Béla Bugár.

Predseda EPP Joseph Daul podľa neho súhlasil, že spolupráca relevantných pravicových strán je rok pred voľbami kľúčová.

Béla Bugár predsedu EPP informoval aj o tom, že strana Most-Híd má do volieb pripravený strategický dokument Občianska vízia.

„S predsedom Daulom sme sa zhodli, že je nutné mať pripravený odborný program, ktorý prináša systémové a reálne riešenia problémov, čo trápia ľudí na Slovensku ako aj v celej Európe,“ zdôraznil po stretnutí Bugár.

Most-Híd chce v najbližšom období predstavovať tento program po celom Slovensku, aby dokázal presvedčiť ľudí o tom, že alternatíva voči mocenskému štýlu politiky Smeru existuje a musí byť založená na programovom základe. „Len tak sa dá dosiahnuť zmena vo voľbách v roku 2016,“ dodal Bugár.



Čítajte viac: http://www.sme.sk/c/7768189/bugar-bol-informovat-v-bruseli-so-smerom-vladnut-nevieme.html#ixzz3Y8imoaWc

http://www.sme.sk/c/7768189/bugar-bol-informovat-v-bruseli-so-smerom-vladnut-nevieme.html?ref=trz

   <reaguj>
218)  dreamer, 23.4.2015 15:43
Ing. Hraško, Igor (OĽaNO)
dobre

ďakujem veľmi pekne za prianie. Dúfam, že všetko bude tak, ako má byť a moje úspechy budú naše spoločné   

S pozdravom,

Igor Hrasko
   <reaguj>
219)  púpava, 23.4.2015 15:47
218/ mile       <reaguj>
220)  kocur, 23.4.2015 16:05
Piatok: "Čau Juraj. Čo robíš?" "Betonujem." "Juraj nejak sa mi to vymyká z rúk. Čo s tým urobíme?" "Vieš čo Robert? Pošli ku mne kontrolu a urob nejaké divadlo pre média, nech majú o čom písať. Ale až v pondelok, nech stihnem poupratovať." Pondelok: "Ahoj Juraj." "Neodpočúvajú nás?" "Nie. Volám z čistého mobilu. Som na hrádzi so psom. Ako to s tebou dnes vyzerá? Môžem zavolať Kaliňákovi, nech pošle k tebe ľudí?" "Kua dnes ešte nie! Zasekla sa nám cez víkend skartovačka. Vydržíš do stredy?" Streda: "Čau Juraj. Ako? Už?" "Hej Robert, môžeš! Ešte zavolám Jožkovi na vrátnicu, nech dá echo do Markízy."
      <reaguj>
221)  púpava, 23.4.2015 16:06
ze 1 200 000 ludi je na slovensku v exekuciach    /Munko/    <reaguj>
222)  dreamer, 23.4.2015 16:12
pocuval som ho.
on je majitel SATURu
dnes ho riadi jeho dcera
   <reaguj>
223)  púpava, 23.4.2015 16:13
stat ma byt silnym v mene obcana
Mgr. Poliačik, Martin (-)    <reaguj>
224)  púpava, 23.4.2015 16:14
222/ aha    <reaguj>
225)  púpava, 23.4.2015 16:15
je to stat z ktoreho sikovni ludia utekaju /hlina/    <reaguj>
226)  púpava, 23.4.2015 16:21
10000 najlepsich studentov odchadza kazdy rok do zahranicia
Mgr. Poliačik, Martin (-)    <reaguj>
227)  púpava, 23.4.2015 16:23
Ing. Hudacký, Ján (KDH)    <reaguj>
228)  dreamer, 23.4.2015 16:26
http://komentare.sme.sk/c/7768301/takto-robert-fico-dvakrat-zmenil-nazor-na-kauzu-vahostav.html

hudacky byvaly europoslanec a byvaly statny tajomnik min dopravy    <reaguj>
229)  dreamer, 23.4.2015 16:28
http://ekonomika.sme.sk/c/7768019/polovicu-penazi-z-vahostavu-dostanu-aj-schranky-z-cypru-a-belize.html    <reaguj>
230)  púpava, 23.4.2015 16:28
tiez je perfektny!!!    <reaguj>
231)  dreamer, 23.4.2015 16:33
http://ekonomika.sme.sk/c/7767848/dlh-vahostavu-chce-prebrat-stat-kedy-by-dostal-prve-splatky.html

   <reaguj>
232)  púpava, 23.4.2015 17:03
228/ aha
ale aspon dobre pomenoval veci ako sa chova stat a zastal sa drobnych zivnostnikov, ze nemozu byt takto diskriminovani    <reaguj>
233)  dreamer, 23.4.2015 17:03
hlina vyborne vystupil , zacnu navstevy aj niekolkodnove k sirukemu do beverly hills a pridu tam chlapi v monterkach a ludia sa vyrovnaju

ma to ohlas posluchacov a divakov

urcte bude v spravach

   <reaguj>
234)  púpava, 23.4.2015 17:06
233/ aj mne sa to pacilo, pojdeme
aj ta akcia v meste,
ze nech vieme, s kym mame culy obchodny styk   

233/ tie veci v spravach a novinach vytrhnute z kontextu a zbulvarizovane, to sa mi nepaci    <reaguj>
235)  dreamer, 23.4.2015 17:19


Pan Hlina, Vase vystupenie ziskalo velky ohlas, ludia si telefonuju a pridu podporit okradanych do Beverly Hills , je to mudre !

Sent: Thursday, April 23, 2015 5:07 PM
To: 'alojz.hlina@nrsr.sk'; 'peter.pellegrini@nrsr.sk'; 'vladimir.faic@nrsr.sk'; 'ladislav.andreansky@nrsr.sk'; 'jan.babic@nrsr.sk'; 'michal.bagacka@nrsr.sk'; 'vladimir.balaz@nrsr.sk'; 'lubos.blaha@nrsr.sk'; 'juraj.banar@nrsr.sk'; 'otto.brixi@nrsr.sk'; 'dusan.bublavy@nrsr.sk'; 'antonin.cicon@nrsr.sk'; 'dusan.caplovic@nrsr.sk'; 'rastislav.cepak@nrsr.sk'; 'zoltan.danis@nrsr.sk'; 'jaroslav.demian@nrsr.sk'; 'daniel.duchon@nrsr.sk'; 'peter.fitz@nrsr.sk'; 'darina.gabaniova@nrsr.sk'; 'dusan.galis@nrsr.sk'; 'stefan.gasparovic@nrsr.sk'; 'peter.gazi@nrsr.sk'; 'milan.geci@nrsr.sk'; 'pavol.goga@nrsr.sk'; 'lea.greckova@nrsr.sk'; 'alojz.hlina@nrsr.sk'; 'milan.haluz@nrsr.sk'; 'augustin.hambalek@nrsr.sk'; 'viliam.holeva@nrsr.sk'; 'stefan.hreha@nrsr.sk'; 'eva.hufkova@nrsr.sk'; 'igor.choma@nrsr.sk'; 'maria.janikova@nrsr.sk'; 'dusan.jarjabek@nrsr.sk'; 'jaroslav.baska@nrsr.sk'; 'viliam.jasan@nrsr.sk'; 'jozef.jezik@nrsr.sk'; 'ladislav.kamenicky@nrsr.sk'; 'andrej.kolesik@nrsr.sk'; 'maros.kondrot@nrsr.sk'; 'robert.madej@nrsr.sk'; 'mojmir.mamojka@nrsr.sk'; 'anton.martvon@nrsr.sk'; 'Dusan.Munko@socpoist.sk'; 'peter.nahlik@nrsr.sk'; 'olga.nachtmanova@nrsr.sk'; 'milan.panacek@nrsr.sk'; 'lubomir.petrak@nrsr.sk'; 'vladislav.petras@nrsr.sk'; 'jan.podmanicky@nrsr.sk'; 'richard.rasi@nrsr.sk'; 'bibiana.riaposova@nrsr.sk'; 'jan.senko@nrsr.sk'; 'Jozef Kollar'; 'jozef.valocky@nrsr.sk'; 'jana.valova@nrsr.sk'; 'ivan.varga@nrsr.sk'; 'anna.vitekova@nrsr.sk'; 'marian.zahumensky@nrsr.sk'; 'renata.zmajkovicova@nrsr.sk'
Cc: 'klubkdh@nrsr.sk'; 'pavol_hrusovsky@nrsr.sk'; 'pavol_abrhan@nrsr.sk'; 'julius_brocka@nrsr.sk'; 'jan_figel@nrsr.sk'; 'erika_jurinova@nrsr.sk'; 'monika_gibalova@nrsr.sk'; 'jozef_miklosko@nrsr.sk'; 'alojz_pridal@nrsr.sk'; 'pavol_zajac@nrsr.sk'; 'klubolano@nrsr.sk'; 'martin_fecko@nrsr.sk'; 'eva_horvathova@nrsr.sk'; 'mikulas_huba@nrsr.sk'; 'miroslav_kaduc@nrsr.sk'; 'stefan_kuffa@nrsr.sk'; 'jan_micovsky@nrsr.sk'; 'peter_pollak@nrsr.sk'; 'maria_ritomska@nrsr.sk'; 'richard_vasecka@nrsr.sk'; 'klub.mosthid@nrsr.sk'; 'laszlo_solymos@nrsr.sk'; 'bela_bugar@nrsr.sk'; 'rudolf_chmel@nrsr.sk'; 'lucia_zitnanska@nrsr.sk'; 'martin_fedor@nrsr.sk'; 'ludovit_kanik@nrsr.sk'; 'ivan_miklos@nrsr.sk'; 'klubsas@nrsr.sk'; 'juraj_miskov@nrsr.sk'; 'martin_poliacik@nrsr.sk'; 'lubomir_galko@nrsr.sk'; 'martin_chren@nrsr.sk'; 'jozef_mihal@nrsr.sk'; 'lucia_nicholsonova@nrsr.sk'; 'alojz_hlina@nrsr.sk'; 'richard@sulik.sk'; 'tasr@tasr.sk'; 'sita@sita.sk'; 'joj@joj.sk'; 'ta3@ta3.com'; 'ilavskym@ta3.com'
Subject:



Pan Hlina, Vase vystupenie ziskalo velky ohlas, ludia si telefonuju a pridu podporit okradanych do Beverly Hills , je to mudre !    <reaguj>
236)  dreamer, 23.4.2015 17:20
http://www.topky.sk/gl/30998/99587/Juraj-Siroky--Aj-v-spisoch-STB--aj-v-spolocnosti-najmocnejsich-    <reaguj>
237)  dreamer, 23.4.2015 17:23
http://www.topky.sk/gl/30906/22288/Siroky-bol-udajne-11-rokov-v-rozviedke    <reaguj>
238)  púpava, 23.4.2015 17:38
237/ zaznelo tam minule, ze udaval aj vlastnu matku    <reaguj>
239)  púpava, 23.4.2015 17:39
konecny prijemca curo chimenez    <reaguj>
240)  púpava, 23.4.2015 17:45
1/3 opozicie neprisla do prace. dost!    <reaguj>
241)  púpava, 23.4.2015 17:50
kanik presne
je cynicke vydavat za uspech 50% vyplatenie za ktore maju byt vdacni


      <reaguj>
242)  púpava, 23.4.2015 17:52
co blaha vykrikuje vsak tam tiez nebol kazdy den    <reaguj>
243)  púpava, 23.4.2015 18:25
kanik skoda, urcite aj ini
skoda, ze takto ich prehlasuju, kazdy mudry navrh zanikne    <reaguj>
244)  púpava, 23.4.2015 18:26
ako telce    <reaguj>
245)  otrava v pruhovanom pyzamku, 23.4.2015 18:43
pupavka!
ty si chora na hlavu
napis smutnemu
patrite k sebe
bude to laska ako hrom!
      <reaguj>
246)  dreamer, 24.4.2015 06:29
http://spravy.pravda.sk/domace/clanok/352851-diskusia-o-novele-obchodneho-zakonnika-sa-blizi-ku-koncu/

245
aj v hlohovci    <reaguj>
247)  púpava, 24.4.2015 11:25
245/ naco sem lozis? potom sa len takto rozculujes       <reaguj>
248)  púpava, 24.4.2015 11:29
245/ ozaj a ked si bez roboty, tak vo vahostave hladaju a povedz im, ze tebe staci 15% z platu       <reaguj>
249)  púpava, 24.4.2015 11:44
49. schôdza NR SR - 7.deň - A. dopoludnia
http://tv.nrsr.sk/NRSRInternet/index.aspx?module=Internet&page=OnlineStream

nejak to nejde a uz by mali tusim rokovat    <reaguj>
250)  otrava v pruhovanom pyzamku, 24.4.2015 11:46
nahlupla pupavka!
opat sa ta pytam
tvoje spamovanie a pokec sama so sebou pomoze Slovensku?
Ako?
Akym sposobom?
Tvoj Matkovic pomoze Slovensku?
Ako?
Akym sposobom?
Ako chces nieco zmenit ked nedokazes oslovit masu ludi? Aj tu na lady ta mame za nahluplu zenu tak ako chces oslovit a tym padom ovplyvnit Slovensko?
Ty mas pracu?
Mne sa zda, ze mas casu na rozhadzovanie, ved cely den citujes tych nestastnikov
Velmi nahlupla zena si
   <reaguj>
251)  Veve, 24.4.2015 11:49
Zrazu už netreba Figela odvolávať.

Politika je jedno veľké bahno.    <reaguj>
252)  púpava, 24.4.2015 11:52
250/ a ty zas daky zakomplexovanec nedostudovany       <reaguj>
253)  otrava v pruhovanom pyzamku, 24.4.2015 11:54
pupavka!
Netaraj, ani na zakladne otazky nevies odpovedat
velmi nahlupla zena si
uvedom si to a naprav cim skor
tym lepsie
      <reaguj>
254)  púpava, 24.4.2015 11:57
253/    naco sem chodis prskat na mna       <reaguj>
255)  otrava v pruhovanom pyzamku, 24.4.2015 12:08
lebo si nahlupla zena ktora si to vobec neuvedomuje
staci poziadat o pomoc
uvidis, ze sa ti zivot zmeni o 180*
bude lepsie pupavka!
Pre dobro treba nieco spravit
sprav prvy krok, vykrok smerom k Bohu
a najdi lasku v sebe a vo svojom okoli!
Uvidis, ze na topky a Matkovica hravo zabudnes
      <reaguj>
256)  púpava, 24.4.2015 12:13
255/ na mna kasli, reaguj na to co sa deje       <reaguj>
257)  dreamer, 24.4.2015 12:56
napisal som    <reaguj>
258)  púpava, 24.4.2015 13:10
257/ ja viem, to by som nikdy nenapisala na teba, to otrava sem chodi vyryvat.    <reaguj>
259)  púpava, 24.4.2015 15:01
dneska sa preco nerokuje? to vsetci oslavuju meniny sirokeho?    <reaguj>
260)  púpava, 24.4.2015 15:07
takze prebieha, len na stranke nrsr nie??????

http://www.ta3.com/live.html    <reaguj>
261)  carrie, 24.4.2015 15:26
260, mne to ide na stranke nrsr, Tebe stale nie?    <reaguj>
262)  dreamer, 24.4.2015 20:33
http://miss.joj.sk/miss-slovensko-novinky.html

SIROKY MOZE OSLAVIT U SEBA MISSKY hILTON

http://www.cas.sk/clanok/314693/majitel-vahostavu-siroky-vozia-ho-v-pancierovanom-aute.html    <reaguj>
263)  dreamer, 7.5.2015 14:58
http://www.pluska.sk/spravy/z-domova/hlina-symbolicky-protestoval-pred-vilou-sirokeho-este-nekonci.html

Hlina symbolicky protestoval pred vilou Širokého a ešte nekončí
01. máj 2015, 16:43 8
Kauza Váhostav nenechala chladného ani večného demonštranta a poslanca Alojza Hlinu. Proti Jurajovi Širokému chystá aj protest v centre Bratislavy.

Alojz Hlina zaujal stanovisko pred vilou Širokého
Alojz Hlina zaujal stanovisko pred vilou Širokého
Autor: Plus JEDEN DEŇ/Matej Jankovič
Poslancovi Národnej rady SR Alojzovi Hlinovi (KDH) sa nepáči riešenie kauzy Váhostav-SK. Pred vilou Juraja Širokého v Záhorskej Bystrici avizoval, že usporiada 4. mája protest na Námestí SNP a 11. mája príde opäť pred dom akcionára firmy. Verí, že prídu aj ľudia, ktorí povedia, že "takto to ďalej nejde".

Pred Širokého vilu neprišiel v dnešný deň Hlina podľa svojich slov náhodou. "Prvého mája je sviatok práce, ľudia sa tešia, že je práca. Na Slovensku sa tešia na dvakrát, prvýkrát, že majú prácu a druhýkrát, že im ju zaplatia. Tu je vila človeka, ktorý s tým má problém. Naobjednáva si a neplatí, a teraz našiel záchrancu svojich avantúr v štáte a daňových poplatníkoch," povedal.

Váhostav-SK nie je podľa neho príbehom stavebnej firmy, ale príbehom o fungovaní štátu. Odmieta, aby dlhy súkromnej firmy platili daňoví poplatníci, pokiaľ jej vlastníci nemajú problém s vlastným bohatstvom. Tvrdí, že keby Široký založil svoj majetok, boli by peniaze na vyplatenie veriteľov Váhostavu-SK. "Nech si dlhy platí ten, kto ich spôsobil," uzavrel.

Veritelia stavebnej spoločnosti Váhostav-SK schválili vo štvrtok 30. apríla upravený reštrukturalizačný plán firmy. Odobriť ho musí ešte súd. Vláda sa ešte pred schôdzou veriteľov dohodla s predstaviteľmi firmy Váhostav-SK, že sa vzdá 49 % svojich akcií v prospech malých veriteľov. Štát súčasne avizoval, že bude odkupovať pohľadávky malých veriteľov vo výške 50 % ich hodnoty.    <reaguj>
264)  púpava, 15.5.2015 08:22
http://vas.cas.sk/clanok/11417/internetom-sa-siri-provokativne-foto-noveho-danoveho-priznania-siedma-kolonka-vam-zdvihne-tlak.html    <reaguj>
265)  púpava, 15.5.2015 08:24
http://vas.cas.sk/clanok/11549/lenka-len-neveriacky-sledovala-co-sa-odohrava-pred-jej-ocami-dufajte-ze-tuto-krabicu-nikdy-neuvidite.html    <reaguj>
266)  púpava, 15.5.2015 08:32
http://vas.cas.sk/clanok/11545/detvianski-poslanci-su-nespokojni-s-pracou-primatora-rozhodli-sa-mu-dramaticky-upravit-plat.html


12.05.2015 23:29
REAGOVAŤ
nahlásiť

Úplne by mu stačilo 330€ brutto!!!

  
   <reaguj>
267)  dreamer, 15.5.2015 09:29
http://ekonomika.sme.sk/c/7803459/vahostav-je-velmi-blizko-krachu-spravkyna-totiz-chybovala.html    <reaguj>
268)  dreamer, 15.5.2015 10:41
http://www.topky.sk/cl/10/1473883/ROZHOVOR-Likvidator-tunelu-desatrocia--Ukazal-prepojenie-odsudenych-zlocincov-so-Sirokym-    <reaguj>
269)  dreamer, 15.5.2015 20:44
https://www.youtube.com/watch?v=dVRhRzE_AkQ    <reaguj>
270)  dreamer, 15.5.2015 20:48
https://www.youtube.com/watch?v=GaTQ88ixHas    <reaguj>
271)  dreamer, 15.5.2015 20:50
https://www.youtube.com/watch?v=xIenjgBqPiQ    <reaguj>
272)  dreamer, 15.5.2015 20:52
https://www.youtube.com/watch?v=RDuEofCUfXY    <reaguj>
273)  dreamer, 16.5.2015 07:04
http://ekonomika.sme.sk/c/7807218/ako-mal-siroky-tunelovat-harvardske-fondy-a-ako-to-cele-skoncilo.html

Ako mal Široký tunelovať harvardské fondy a ako to skončilo
Ako mal Široký tunelovať harvardské fondy a ako to skončilo
História špinavých peňazí, ktoré mali byť aj vo Váhostave,
sa tiahne už dvadsať rokov.
TEXT: Adam Valček

Podnikateľ Juraj Široký viedol v 90. rokoch slovenskú vetvu Harvardských investičných fondov, ktoré zakladal Viktor Kožený.
Išlo o privatizačné fondy, ktoré za kupóny od ľudí získavali podiely v československých podnikoch.
Spolu so spolupracovníkom Borisom Vostrým sľubovali ľuďom „istotu desaťnásobku“, teda desaťnásobnú návratnosť tisíc korún, koľko stála kupónová knižka.
Namiesto sľúbených peňazí investičné fondy rozkradli.
V roku 1995 išlo napríklad o obchody s akciami českého telekomunikačného operátora SPT Telecom. Kožený svojím podpisom odsúhlasil, aby Harvardský rastový investičný fond kúpil 320-tisíc akcií operátora za 866,7 milióna korún od cyperskej firmy Zenko Trading.
Za schránku podpisoval obchod „Koženého spolupracovník Juraj Široký“, píše sa v rozhodnutí Vrchného súdu v Prahe.
O sedem dní neskôr Kožený predal akcie naspäť na Cyprus – opäť firme Zenko Trading, ktorú zastupoval Široký, ale cena bola len 708,4 milióna korún.
Rozsudok ukazuje aj na Širokého
Široký sa podľa rozsudku, ktorým boli Kožený a Vostrý odsúdení za podvody, podieľal na šiestich nevýhodných obchodoch.
Kožený a Široký ich uskutočnením nim vyviedli zo šiestich harvardských fondov dohromady 252,7 milióna korún, ktoré skončili v Zenko Trading.
V tom čase vlastnili túto cyperskú firmu ďalšie dve schránky – Maninteser Co. a Prontoservus.
To sú firmy, ktoré donedávna spoluvlastnili podnikateľské impérium, na ktoré má vplyv Juraj Široký vrátane stavebnej firmy Váhostav-SK.
Ako reaguje Široký na to, ako Vrchný súd v Prahe opisuje jeho účasť na tunelovaní harvardských fondov? „Pán Široký o tomto rozsudku nemá vedomosť,“ povedala jeho hovorkyňa Michaela Kováčik Grendelová.
V roku 2006 povedal pre Hospodárske noviny, že akcie, ktoré Zenko Trading predával naspäť harvardským fondom, neboli zámerne znehodnotené. „Nie, nie, nie. Vrátili sa tie isté,“ vyhlásil Široký.

Juraj Široký v spoločnosti premiéra Roberta Fica.
Kožený a Vostrý boli za tunelovanie harvardských fondov odsúdení v Česku. Širokého vyšetrovala slovenská polícia, no bez výsledku.
Vlani, po ôsmich rokoch vyšetrovania, polícia rozhodla, že nevýhodné prevody, ktoré Široký podpisoval, neboli zločinom.
Zastavenie vyšetrovania potvrdil podľa týždenníka Trend špeciálny prokurátor Jaroslav Palkovič. Rovnaký názor mal aj jeho nariadený - generálny prokurátor Jaromír Čižnár.
„Nezistil dôvody na zrušenie namietaných uznesení vyšetrovateľa a prokurátora,“ povedala Čižnárova hovorkyňa Andrea Predajňová.
Naďalej perú špinavé peniaze
Likvidátor harvardských fondov Zdeněk Častorál, ktorý obhajuje záujmy 242-tisíc poškodených akcionárov a snaží sa prinavrátiť vyvedený majetok do spoločnosti, považuje stopnutie vyšetrovania Širokého za predčasné.


Čítajte viac: http://ekonomika.sme.sk/c/7807218/ako-mal-siroky-tunelovat-harvardske-fondy-a-ako-to-cele-skoncilo.html#ixzz3aH6cRo5L    <reaguj>
274)  dreamer, 16.5.2015 07:10
http://tv.sme.sk/v/31816/rozhovor-s-clovekom-ktory-ide-sirokemu-po-krku.html    <reaguj>
275)  dreamer, 18.5.2015 06:58
https://www.youtube.com/watch?v=_V8HI4Uhij4

Kredenc- MS v hokeji_ Všetky scénky_ 11.5. 2015    <reaguj>
276)  dreamer, 18.5.2015 07:04
https://www.youtube.com/watch?v=OuBJ1AmYEmA

KREDENC---MS v hokeji---11.5.2015

https://www.youtube.com/watch?v=_V8HI4Uhij4    <reaguj>
277)  dreamer, 20.5.2015 12:14
http://www.webnoviny.sk/hokej/clanok/954242-slovan-dlhuje-statisice-eur-za-stadion-siroky-neplati-najom/




https://www.youtube.com/watch?v=OuBJ1AmYEmA

KREDENC---MS v hokeji---11.5.2015

https://www.youtube.com/watch?v=_V8HI4Uhij4    <reaguj>
278)  púpava, 27.5.2015 16:18
http://ekonomika.sme.sk/c/7822011/za-asistentkou-smeru-sa-zjavuje-chobotnica-schranok-z-vahostavu.html?ref=njct    <reaguj>
279)  tijuana, 1.6.2015 11:27
http://www.pluska.sk/plus-7-dni/komentar-tyzdna/komentar-milosa-luknara-odrobinky-ludi.html?utm_source=Pluska-2014&utm_medium=zaujalonas&utm_campaign=vb2014
   <reaguj>
280)  púpava, 1.6.2015 12:58
279/ no.
Na strane druhej, vo veľkom zhone sa napríklad finišuje s prípravou výstavby diaľničného obchvatu Bratislavy tak, aby sa začala ešte v tomto volebnom období. Aby ju už nikto po voľbách nemohol náhodou zastaviť.

Obavy sú opodstatnené, pretože také bohapusté zlodejstvo sa ešte v histórii Slovenskej republiky nechystalo, ešte aj privatizácia SPP je proti tomu slabučký odvar.

Za stavbu, ktorej skutočná hodnota je možno ani nie jedna miliarda eur a ďalších tristo miliónov môže stáť jej tridsaťročná údržba, chce štát zaplatiť dodávateľom vo forme PPP projektu až 4,5 miliardy!

Zvláštne, že to bežným ľuďom vôbec nevadí.    <reaguj>
282)  dreamer, 8.6.2015 17:23
http://hn.hnonline.sk/ekonomika-a-firmy-117/sirokeho-vahostav-ziskal-novu-statnu-zakazku-za-13-milionov-eur-794858    <reaguj>
Prispievať môžu len registrovaní používatelia. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!