Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/web/lady.sk/www/inc/poradna.php on line 709
Lady.sk
lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * Iné

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 4 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Utorok, 16. Apríl, , Dnes oslavuje Dana/Danica
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
operácia počas tehotenstva<<Späť
biela mačka3, 26.3.2015 09:34 reakcii: 102   nove: 102  
Zdravím, máte niektorá s tým skúsenosti? Nechcem maľovať čertta na stenu, ale čo ak tehotnmú ženu musia nutne operovať? Napríklad akútny zápal slepého čreva a podobne...Dúfam, že nemusí prerušiť tehotenstvo!!! A keď je nutná operácia, tak sa nedá čakať niekoľko mesiacov... Ľebo ja som bola na pohotovosti v sobotu, našťastie som mala slepák iba podráždený, ale čo ak by to bolo horšie? Alebo keď ide o nutnú operáciu prsníka, nádor napríklad...    <reaguj>

1)  ondatra v pruhovanom pyzamku, 26.3.2015 09:38
v ktorom si tyzdni a kolko nas ubohych citatelov tyzdnov caka este?    <reaguj>
2)  hexenschuss, 26.3.2015 09:38
Nekuvikaj    <reaguj>
3)  hexenschuss, 26.3.2015 09:38
Myslím, autorka    <reaguj>
5)  magdalienka, 26.3.2015 09:58
Daj si nejaké omega 3 proti zápalom (ľanové semiačka, rybu...), keď máš teda podráždený slepák.

čo by bolo keby... sa nestresuj zbytočne    <reaguj>
6)  scythe, 26.3.2015 10:12
no, slepak, daj si setriacu stravu nech nedrazdis creva
pokial ide o operaciu, sa pocka kym je plod zivotaschopny a vyvola sa predcasny porod, ale lekari to maju vseobecne tak, ze ak ide o zivot zachranujuci ukon tak ma prednost matka, jej zivot sa zachranuje
tak si este raz nastuduj tu dietu aby si pod noz nemusela
   <reaguj>
7)  decembrovka, 26.3.2015 10:19
dnes sa robia aj operácie počas tehotenstva, ale musí to byť akútny prípad a nemusí sa vyvolať pôrod
ale je to skôr výnimočné, neboj všetko bude ok, daj si diétnu stravu, nič mastné, vyprážané atď    <reaguj>
8)  bacula a Riško, 26.3.2015 10:26
a co Ti povedal chirurg?moja krstna mala podrazdeny slepak 10 rokov raz za cas ju chytili.bolesti, az ked mala teploty operovali ju.Moze byt, ze ako babo bude rast bude Ta to tlacit
brali Ti krv na zapal?snazili by sa to utlmit a operovat po porode nerob si stresy zbytocne    <reaguj>
9)  vecna optimistka, 26.3.2015 10:29
nie si jedina tehotna zena na svete..a najlepsia rada, prestan sa tolko sledovat...:S....

su ludia, ktori maju naozajstne (aj zdravotne) problemy    <reaguj>
10)  bacula a Riško, 26.3.2015 10:33
mne velmi vadili prve mesiace bolesti ako sa mi zvacsovala a napinala maternica    <reaguj>
11)  lemniskala, 26.3.2015 13:26
ale chod do ryti

a keby aj vsetko dobre dopadne    <reaguj>
12)  Nina sky..., 27.3.2015 09:39
pocas strednej skoly, chytil moju spoluziacku slepak-operovali ju, nevedela ze je tehotna, nakolko mavala nepravidelny cyklus...bola v tom case ked ju operovali v 2 mesiaci... po operacii jej v nemocnici robili sono a povedali jej..."mate cystu na zenskych vecaich, ked sa zotavite s operacie slepaku chodte k vasmu gyn."
isla...a ta "cysta" bol plod.... narodilo sa jej zdrave dieta teraz uz ma 8r. toto sa stalo v Bojnickej nemocnici    <reaguj>
13)  biela mačka3, 7.4.2015 11:31
ido o to, že na prsníku mám fibróm, ktorý je sledovaný (jeden mi už aj vyberali) a v máji v 19. týždni tehotenstva idem na sonografiu a keby nebodaj mi tam našli dačo horšie, čo potom? Budem musieť ísť na potrat?       <reaguj>
14)  Veve, 7.4.2015 11:49
Určite nebudeš MUSIEŤ v každom prípade. Lekár ti povie o rizikách a ty sa rozhodneš.
Dobre ti tu radia, nevymýšľaj scenáre. Psychika je dôležitá pre rovnováhu v organizme, tak si ju nenič a nevyvolávaj zbytočné riziká stresovním.    <reaguj>
15)  zhorenypernicek, 7.4.2015 11:55
Navrhujem bezokladnu operaciu vkladusus mozgus aneb vlozenie mozgu moje nervy!    <reaguj>
16)  Tiffany, 7.4.2015 11:58
13) macka...ked si to dieta tak sialene chcela mat a konecne sa to podarilo tak zacni mysliet trosku pozitivne a nevymyslaj si katastroficke scenare ako on prides, ved to sa fakt neda ani citat ked kazda tvoja otazka konci bud "potratim?" alebo "budem musiet ist na potrat?"
Nie nebudes, pokial je tvoj osud byt matkou tak nou budes aj keby si mala tri hrcky, lekari nie su sibnuti aby ti robili zakroky ked si tehotna ktore mozu pockat kym sa dieta narodi...a plod prezije vselico inak by sa zdrave deti nerodili aj zenam s rakovinou alebo narkomankam..
a celkom vazne kontaktuj psychologa, ten ti lepsie pomoze s tvojimi uzkostami ako my tu na lady    <reaguj>
17)  vecna optimistka, 7.4.2015 13:18
macka, ja mam take dva..!!! uz niekolko rokov...a neorbim z toho tragediu..prezila som s nimi aj tehotenstvo, aj kojenie pokracujuce (2,5 rocne dieta) a verim, ze aj dalsie tehotenstvo s tym prezijem..kedze som kojila, na sono nemalo ani zmysel ist...kedy sa prestanes pozorovat?    <reaguj>
18)  biela mačka3, 7.4.2015 14:31
ja neviem, či niektoré tu nečítate, čo píšem - ja sa pýtam, keby našli niečo horšie - napríklad rakovinu - čo potom????????    <reaguj>
19)  Beva, 7.4.2015 15:01
18... to ti ani veštica ani žiaden lekár vopred nepovieee    <reaguj>
20)  Veve, 7.4.2015 16:29
18) A to ako chceš teraz vyriešiť, keď si už tehotná? Ak sa tak strašne bojíš všetkého, tak si nemala zostať tehotná. Veď sa takýmto spôsobom zblázniš. To chceš???
Čo by bolo potom, to budeš riešiť POTOM. Teraz mysli na dieťa a čo je preň najlepšie. KĽUD!!! Alebo ty nechceš byť dobrá mama? Teba to dieťa nezaujíma? Ty chceš riešiť len seba a svoje výmysly?    <reaguj>
21)  cililing, 8.4.2015 00:58
ak ti najdu nieco na prsniku tak ta budu sledovat pripadne udrziavat na nejakych nizkych davkach liekov bezpecnych pre plod a vsetko sa zacne riesit po porode neviem preco na toto mysli tehotna mamicka.    <reaguj>
22)  hexenschuss, 8.4.2015 08:33
18)
Macka, NIC nenájdu!!
Nový život v tvojom brušku potláča všetky choroby, najmä maligne

Mojej mam v 21 rokoch diagnostikovali maligny lymfatický system

Napriek tomu som sa narodila, ked mala mama 25 rokov
Tehotenstvo akoby vyhralo nad rakovinou

Lenze moja mama bola nesmierne obetava , múdra a VESELA
vsade, kde vstúpila, bolo zrazu SLNKO

chápeš Macka, čo ti hovorím?
      <reaguj>
23)  lemniskala, 8.4.2015 18:05
ty truba, co si robila na biologii v skole? t nevies ze fibrom pocas tehotensrva tazko porastie? jeho rast stimuluje estrogen, cez tehotenstvo prevlad gestagen, ten udzuje tehotenstvo, preto si na zaciatku aj jedn taky liek uzivala, mozno sa dokonca fibrom zmensi

to iste olati ked budes kojit    <reaguj>
24)  Chrbtica, 8.4.2015 18:21
23 na biológií ste rozoberali takéto veci?    Na akú školu si chodila? Špeciálnu pre nadané?       <reaguj>
25)  hexenschuss, 8.4.2015 22:34
Niekedy v 70 rokoch som hltala knihu od švédskeho spisovateľa Mattsona Gunnara: Princezna

Presne o mojich rodicoch a chorobe mojej mamy

Precitaj si Macka    <reaguj>
26)  biela mačka3, 9.4.2015 08:36
23 ty chandža, najprv čítaj, potom útoč.,.. ja som písala, že keby mi našôi niečo horšie ako fibróm!!!!!!!! a 21 - ak mi nájdu niečo horišie, asi nebude stačiť mi to ďalších 20 týždňov iba uudržiavať    <reaguj>
27)  lienka sedembodková, 9.4.2015 08:46
ty by si sa mala vážne liečiť. Tešíš sa vôbec na to dieťa? Lebo zatiaľ píšeš iba samé negatívne veci. Ak sa to bejby narodí, tak budeš musieť ustáť kopec vecí.    <reaguj>
28)  biela mačka3, 9.4.2015 08:57
a to je zlé, ke´d mám strach?    <reaguj>
29)  lienka sedembodková, 9.4.2015 09:10
ty máš negatívny postoj k úplne všetkému. tie pocity sa prenášajú aj na tvoje dieťa. Tak sa trošku spamätaj a mysli aj na neho.    <reaguj>
30)  dobroslavka, 9.4.2015 09:13
28) trochu strach ma skoro kazda tehotna, najma o dieta. ale stale tie pozitivne pocity vyrazne prevazuju. hlavne kym ti nic nenasli, tak neviem, naco si privadzas stavy taktchto rozmerov, ze tu pises len ako smrtelne ochories, ako potratis, ako su k tebe ostatni bezohladni, ako by si mala mat zvlastne privilegia. jedine ze by si to robila kvoli tomu, ze ozaj sa psychicky necitis dobre a vtedy naozaj treba terapiu.
kvoli tomu babatku, co v tebe rastie, sa treba vzchopit a urobit nieco pre seba a pre to dieta. to, co je po porode, je narocnejsie nez tehotenstvo, tak co budes robit potom? porazi ta z toho. vies?    <reaguj>
31)  sophie-prva, 9.4.2015 09:24
mna jedno zaraza, ze sa bojis viac o seba ako o dieta.    <reaguj>
32)  dobroslavka, 9.4.2015 09:34
31) presne aj mna toto zaraza. a keby to pokracovalo po porode, ze neznesie dat zaujmy dietata nad svoje, tak bude z toho zle nedobre.    <reaguj>
33)  Salvia & Danielka, 9.4.2015 10:37
...aj som v duchu tipovala, kolko prispevkov bude trvat, kym sa z autorkinych ust v tejto teme objavi prva chandza, p***, fuchtla...    <reaguj>
34)  vrcharka, 9.4.2015 10:43
ja cakam kedy sa konencne tesit z tohoz esi tehotna..kedy konecne zacnes mat radost z babatka..kedy budes chodit vysmiata... a svet gombicka..leboto najdlozezitjesie na svete,,sa stalepostupne blizi..

kedy budes robit vsetkopretoaby tovjmudiatatu bolo super.. premyslat nad vecickami,ned tymake babatko bude a aby bolo spokojne..

do nedosiahnes vecnouobavou, zlobou a strachom.    <reaguj>
35)  bacula a Riško, 9.4.2015 11:57
31 lebo ma 40 r a doteraz sa vsetko tocilo okolo nej, ked sa babo narodi prenesie strach a obavy pozorovanim dietata.Je to normalne, ale nie je normalny twn negativizmus.Preco.nechodis ku psychologicke len tak pokecat si o zivote?kazdy ma obavy ci deti uzivi, ci sa nieco nestane partnerovi, rodicom...ako zvladne nove situacie...
realne si uz bola u niekoho kto ma male dieta v rodine, kamaratka?aby si vedela ako vyzera dajme tomu prvy pol rok s miminom?    <reaguj>
36)  dobroslavka, 9.4.2015 12:14
35) mne to nepripada ani tak vekom, ako skor jej osobnostou, ale vek to asi tiez umocnuje.
mala by to lahsie, prijemnejsie, keby sa dala dokopy teraz, takto to moze byt potom prilis tazke pre nu aj pre dieta. no len co s tym, ked si neda povedat a hlada chybu vsade inde, len nie v sebe. pripada mi to, ze potrebuje pocit, aby ju niekto polutoval, prijal, ocenil, inac kope vsade okolo seba. kvoli tomu neuspokojenemu egu.    <reaguj>
37)  bacula a Riško, 9.4.2015 12:35
36 ale suhlasim s vrcharkou piseme jej to tu x krat.Neda si povedat skoda...Ano, keby si viac verila a nezatazovala mysel co by bolo.keby...zilo by sa jej lahsie a lepsie by zniesla zataz, krora ju caka po porode.Preto som sa pytala ci vobec vie ake to bude po porode a co vsetko obnasa mimino, ked uz pise o praci z domu.Bude len kojit prebalovat, odgrgavat, prat, nech si studuj
e aku stravu pri kojeni..a nie co s pripadnou rakovinou v tehotenstve ved to je nonsens.
lenze hned prejde do protiutoku a je dorozpravane.Pevne verim, ze po porode si bude viac verit, a neda sa zneistit dobre mienenymi radami od rodicov, okolia...Tvoje pocity strach nervozitu to dieta citi a bude aj ono take ty ho budes formovat.
   <reaguj>
38)  vrcharka, 9.4.2015 12:38
mala by studovat co bud eona moct jest ke dbuyde kojit aby babtenko nemalo boelsti bruska. aky je denny cyklus babtka.. ona bud emat den horenohami..ktory celucky celyprisposobi babatku, ziadn eplanovanie..

bude dennnne milion veci ktore bude v sekunde menit a nic nestihat a nie ze totomi niekto povedl..

j aneviem bud emat buyt u lekarky na kontrole a babo bude spa..t bud emusiet ho pomalicky nakrmit, prebaluit obliect..hoci v spanku a dojst tam..ukludnit ho aby jejpotomneplakalo z eje nevyspate...atd..    <reaguj>
39)  cierna labka, 9.4.2015 12:41
a mala by sa tesit
ze sa na nu jej dieta usmeje, dotkne sa jej, budu chodit na prechadzky do parku    <reaguj>
40)  cierna labka, 9.4.2015 12:42
mat deti je dar a stastie, treba si to uzit    <reaguj>
41)  bloncka, 9.4.2015 13:43
Ved si zadaj do google napr. "rakovina v tehotenstve" a citaj, ked sa chces tyrat.... Napr.tu
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/242713-rakovina-prsu-se-tehotnym-nevyhyba-hlavne-prvorodickam-po-tricitce/
Iba Tvoj lekar Ti povie, ako bude konkretny pripad riesit. Tu Ti to nenapise nikto. Baby sa Ta snazia podporit, ako najlepsie vedia, co este chces? Chces vediet, co najhorsie sa moze stat? To snad nemusime pisat 😼    <reaguj>
42)  bacula a Riško, 9.4.2015 13:50
ale trt s fibromom ziju tisice zien, aj ta jej diagnoza, ze je neplodna bola nafuknuta inac by tak lahko neotehotnela.Uz koncim snad si vezme nieco.s nasich rad    <reaguj>
43)  Mimiska, 9.4.2015 13:58
chudak dieta uz teraz.    <reaguj>
44)  zhorenypernicek, 9.4.2015 14:35
Ty si bola na umelom? Niet sa cudovat ze dietatu sa nechcelo vzniknut prirodzene. Priroda je mudrejsia ako sme ochotni pripustit    <reaguj>
45)  decembrovka, 9.4.2015 14:39
44)fakt? to vysvetli mamičke s chorým dieťaťom, že príroda je múdra    to ste tu aké zrúdy preboha...
ok, macka nie je tuctový typ mamičky, ale zase to nepreháňajte...
macka, začni myslieť pozitívne, tvoje obavy sú neopodstatnené a prehnané...začni sa zaujímať o kojenie a prebaľovanie, o výbavičku a o samotný pôrod (kuk video na youtube)...prejte ťa chuť na chujoviny myslieť   

   <reaguj>
46)  cililing, 9.4.2015 14:47
ja teda pisem zo skusenosti susedka u nasich tak nasla nieco na prsiach a ano tri mesiace po narodeni babatka zomrela. toto si chcela citat macka? naco stresujes to dieta uz v brusku vies aky sa ti narodi neurotik?    <reaguj>
47)  biela mačka3, 9.4.2015 14:51
vďaka za optimiznus - inak vzhľadom k môjmu veku, aj mám níuku hladinu progesteronu plus som mávala nepravidelný cyklus tak som si logicky myslela, že som neplodná? irtet?    <reaguj>
48)  vrcharka, 9.4.2015 15:00
47..   na zaklade takychto info si dospela k zaveruz eneplodnaaaaaaaaa..to nemsylis vazne,..

prosim ta studujna internete toco sapotrebujes douzit a nie hovadiny.    <reaguj>
49)  decembrovka, 9.4.2015 15:09
47)dobre už kašli na neplodnosť, si tehotná, venuj sa tomu a hotovo...
   <reaguj>
50)  biela mačka3, 9.4.2015 15:21
a aj v iscare mi povedali, že pre mňa bude ťažké otehotnieť - zle odhadovali    <reaguj>
51)  sis777, 9.4.2015 15:23
50
Ale prosim ta, snad si nebudu odhanat klientov. Co maju hovorit: vsak nemate problem, chodte sa snazit prirodzene?    <reaguj>
52)  lienka sedembodková, 9.4.2015 15:36
mačka a ako vníma tvoje tehotenstvo tvoj priateľ? Pri ňom to ako prežívaš? Tiež mu hovoríš samé negatíva, či to len tu nám?    <reaguj>
53)  baba, 10.4.2015 08:10
DOKEDY esteeeeeeeeeee? hrooozaaa    <reaguj>
54)  Salvia & Danielka, 10.4.2015 08:39
53) Do dospelosti dietata. Minimalne!    <reaguj>
55)  Beva, 10.4.2015 08:47
53.. doFURT..      <reaguj>
56)  bacula a Riško, 10.4.2015 08:55
28 nie, nie je to zle piseme Ti, ze kazda ma svoje strachy a obavy!Zle je to, ze to vies a nechces si s tym dat poradit.Aky mas problem objednat sa k psychologicke, ktoru mas zadarmo na x sedeni od poistovne a riesit to.To sa chces cely zivot bat??
   <reaguj>
57)  Bibula, 10.4.2015 08:55
Ale už asi nechudne       <reaguj>
58)  bacula a Riško, 10.4.2015 09:33
57 z tych stresov by som sa ani necudovala.Zaujimave je, ze sa boji x nepodstatnych veci , ale nenapadne ju, ze tymito myslienkami si ovela viac skodi
si pisala, ze volakedy si chodila k psychologicke preco si prestala?hovorila Ti to, co si nechcela pocut?  
venuj sa veciam, ktore vies ovplyvnit to, ci ochories okrem preventivky a stravy a hlavne toho neg.myslenia ovplyvnit nevies!    <reaguj>
59)  bacula a Riško, 10.4.2015 09:49
zmenme temu   tolko co si tu dostala ty podpory ani nepamatam, ze by sa niekomu tolko dostalo
uz rozmyslas nad menami ci kocikom?
daj nejake co sa Ti pacia..Bola som presvedcena, ze cakam babu nad chalanskym menom som ani nepremyslala  
   <reaguj>
60)  Salámistka, 10.4.2015 10:54
59/ona asi potrebuje, aby ju stále niekto ľutoval

sa ti divím, že jej máš nervy odpovedať       <reaguj>
61)  bacula a Riško, 10.4.2015 11:03
60 nudim sa   syn ma ovcie kiahne cele dni sme doma    <reaguj>
62)  biela mačka3, 10.4.2015 11:51
59 - aj to bolo pre mňa, tak zatiaľ neviem, či je to dievča alebo chlapec - ale páčia sa mi mená Dominik,Lukáš, aj peter, ale Petrov je dosť veľa, kedysi sa mi páčilo meno martin, ale exegoista sa tak volá, takže radšej nie, dievčenské katka, ale aj tých je dosť, potom Lucia, Gabika...    <reaguj>
63)  KIRSTEN, 10.4.2015 11:59
61) ze si skor nepovedala, kiahne som zhanala     
Nie, decka su konecne chvilu zdrave, ale chcela som kiahne pred skolou este odbit.

   <reaguj>
64)  bacula a Riško, 10.4.2015 13:18
63 no my mame kazde sviatky posrane   na Vianoce zapal ucha, teraz polka skoly kiahne.
podobany je ako Pipi dlha pancucha.este aj vo vnutri v ustach ich ma.
pekne mena hlasujem za Luciu  
paci sa Damian, Simon, Lukasa som chcela, ale mame ho v rodine aj David bol vo vybere      <reaguj>
65)  cierna labka, 10.4.2015 13:27
aj ja hlasujem za Luciu a aj za Martina       <reaguj>
66)  biela mačka3, 10.4.2015 14:14
to sa to nevinné chúďa má volať ako môj exdement?    <reaguj>
67)  biela mačka3, 10.4.2015 14:15
Damian nie, lebo to meno mal chlapec v horore Omen, možno ste ho videli...to mi pripadá ako meno pre diablika, Simon sa mi tiež nepáči    <reaguj>
68)  decembrovka, 10.4.2015 14:19
67)no mi pripomína,že ja moju malú niekedy volám Satanka   keď je neposlušná      <reaguj>
69)  cierna labka, 10.4.2015 14:26
68) mojej v skolke hovorili Luciferka       <reaguj>
70)  dobroslavka, 10.4.2015 15:14
68) ona byva aj neposlusna? vyzera ako stelesneny anjelik          <reaguj>
71)  biela mačka3, 10.4.2015 16:46
ešte m ám ďalšiu asi hlúpu otázku - ako ste to v tehotenstve riešili v MHD? Lebo ľudia nie sú ochotní sa postaviť ani žene, na ktorej je to riadne vidno a čo potom taká do 20teho týždňa, keď má brucho ešte ploché? Vyhadzovali ste niekoho, alebo ste pretrpeli? ja vládzem stáť, ale keď viem, že bude zápcha, tak hne´d ako je voľné, si sadnem ...    <reaguj>
72)  púpava, 10.4.2015 16:50
71/ obvykle sme viseli na tyci. zaroven cvicis, je to uzitocne.    <reaguj>
73)  sophie-prva, 10.4.2015 16:50
71 normalne ako dospela zena. mam usta, necakam ze mi niekto cita myslienky   
prepacte, pustite ma sadnut, som tehotna.    <reaguj>
74)  biela mačka3, 10.4.2015 17:50
A keď odmietne, chytíš ho pod krk?    <reaguj>
75)  vrcharka, 10.4.2015 17:59
74..  

tak odmietne ,ostanes stat..elektricka ci bus pojde dalej a niekto vystupuje anastupuje, tak si sadnes tam.
mi nehovor ze ked budes stat par zastavok sa ti nieco brutalne stane. Mnohymtehotnym je dokonca lepsie stat ako sediet atlacit si brucho v tych uzskych sedadlach    <reaguj>
76)  biela mačka3, 10.4.2015 18:06
čo taká prekvapená reakcia       <reaguj>
77)  Chrbtica, 10.4.2015 18:12
ty si určite vymýšľaš mačka. Čisté psycho čo tu vypisuješ už niekoľko mesiacov. Ty nie si tehotná, ani normálna!    <reaguj>
78)  vrcharka, 10.4.2015 18:34
76..tvojaotazka ..chytíš ho pod krk?..je chora reakcia    <reaguj>
79)  sophie-prva, 10.4.2015 18:55
74 nie, nechytim ho pod krk.
odmietne, tak odmietne. nebudem ho dusit, skrtit ani inak napadat. budem reagovat ako dospela zena a vyplazim mu jazyk       <reaguj>
80)  Salvia & Danielka, 10.4.2015 19:32
Riesis pripady, ktore este ani nenastali. Ja som ako tehotna cestovala MHD viac krat a ludia si sli ruky nohy dolamat, aby som mala miesto, sedela a nikto sa na mna netlacil. Ale ja som k ludom mila a som sympaticka osoba.    <reaguj>
81)  lemniskala, 10.4.2015 19:38
zarev na cely autobus: Ktory *********** ma pusti sadnut?? K***** ved som tehotna!!!    <reaguj>
82)  dobroslavka, 10.4.2015 19:39
ja som tehotna cestovala kazdy den do prace aj z prace, isla som k tym sedadlam oznacenym krizikom a bud tam bolo volne, alebo ma pustili alebo nie, tak som stala, no ved zase nie je to choroba a v poslednych mesiacoch uz sedenie vobec nie je pohodlne.

ale normalne sa da prist za clovekom, slusne poziadat, ak by sa nahodou nepostavil, co neverim, tak urcite sa najde niekto iny, kto to pocuje a postavi sa, ako 40 rocna by si uz mohla ovladat spolocenske situacie.    <reaguj>
83)  biela mačka3, 11.4.2015 10:47
súhlasím, že tehotná žena nie je zo skla, ale nejaké výhody by mala mať - napríklad ak sa dá, možnosť pracovať z domu a keď musí ísť na pohotovosť, tak právo na prednostné vyšetrenie - inak pred asi 20mi rokmi som cestovala busom a sedela tam jedna mladá s priateľom a nejaký asi vyše 50ročný pán cchel, aby mu uvoľnila miesto. Jej priateľ poznamenal, žeje v treťom mesiaci a že musí sedieť, lebo je jej zle. Pán nadával, že tretí mesiac, to nič nie je a bla bla bla.    <reaguj>
84)  pacholicek, 11.4.2015 11:16
Prepacte, ale toto je fakt strasne aj citat       <reaguj>
85)  bloncka, 11.4.2015 12:43
83) Ludia si rozny. A Ty preco potrebujes sediet v MHD, byva Ti zle? Mas strach, ze odpadnes? Ak sa citis dobre, nie je predsa problem chvilu stat... A ak je Ti zle, urcite Ta niekto pusti na poziadanie sadnut aj keby si nebola tehotna. Ale necakaj, ze z Teba padnu ludia na zadok len preto, ze si tehotna.    <reaguj>
86)  ondatra v pruhovanom pyzamku, 11.4.2015 12:54
myslim, ze by sa mal brat ohlad aj na tych, co sa este len chystaju otehotniet.
83 mohol pustit sediet ten jej priatel.
Nechces si zavesit na krk cedulku "pozor som tehotna!"    <reaguj>
87)  dobroslavka, 11.4.2015 13:26
86) a netreba zabudat po porode na jazdu v mhd s kocikom, to je adrenalinovy sport       <reaguj>
88)  cierna labka, 11.4.2015 13:52
este je tu moznost prestahovat sa do mensieho mesta, tam mozes chodit vsade peso       <reaguj>
89)  biela mačka3, 12.4.2015 11:28
Raz som čítala, ako jedna žena poprosila v MHD blízko stojaceho muža, či by jej nepomohol s kočíkom a on jej odvrkol, že nech jej pomôže ten, kto jej to decko spravil!!!    <reaguj>
90)  ditta, 12.4.2015 11:40
posuvas si temy po par dnoch, ked ti na ne kazdy kasle?
nenapadne fakt.
ja som raz citala o slone, ktory lustil sudoku a ked ju dolustil tak mu zirafa zablahozelala.

   <reaguj>
91)  hexenschuss, 12.4.2015 11:54
71)
Slecna nastupi do autobusu a prihovori sa sediacemu panovi - Prosim vas, mohli by ste ma pustit sadnut, som tehotna. Ten sa na nu zacudovane pozrie a vravi - ved to na vas vobec nevidno..ako dlho ste tehotna? A ona: asi tak hodinku, este sa mi trasu kolena
   <reaguj>
92)  biela mačka3, 12.4.2015 12:33
POZNáM, POZNáM...    <reaguj>
93)  biela mačka3, 12.4.2015 12:33
myslím ten vtip    <reaguj>
94)  hexenschuss, 12.4.2015 16:07
Aspoň si sa mohla usmiať, hm?
      <reaguj>
95)  ondatra v pruhovanom pyzamku, 12.4.2015 18:35
94 Je tehotna!    <reaguj>
96)  hexenschuss, 12.4.2015 18:46
To sa stáva aj v lepších rodinách       <reaguj>
97)  bacula a Riško, 12.4.2015 18:52
ja som mala pocas teh tolko energie, ze som mala na rozdavanie.vobec som nerozmyslala ci ma niekto.pusti si sadnut citila som sa dobre, neodpadavala som aj na MD som nastupila neskor ako sa ma podla zakona.Praveze, ked som sedela ci v buse ci v robote dieta kopalo ako dive, ze ma malo miesta   vzdy som si predstavovala, ked som isla okolo.medickej zahrady ako tam budem sediet s kocikom a kochat sa fontanou  
mas pred sebou uzasnu etapu zivota neznechucuj si ju blbinami    <reaguj>
98)  hexenschuss, 12.4.2015 19:14
Ja tiež, presne tak isto
  
   <reaguj>
99)  Katka*chnapka, 12.4.2015 19:17
97/98/,detto som frčala ako dobre namastené hodinky   

Mačka nerieš zbytočnosti   
Tiež ma chceli vo štvrtom mesiaci operovať ale nakoniec nemuseli ...    <reaguj>
100)  ondatra v pruhovanom pyzamku, 12.4.2015 19:26
mna pustili sediet v mhd mesiac po porode.    <reaguj>
101)  hexenschuss, 12.4.2015 20:06
100)
To si mala furt také velikanske brusko ?       <reaguj>
102)  ondatra v pruhovanom pyzamku, 12.4.2015 20:25
101 no mylsela som si ze nie, ale asi som sa mylila. Ludia co ta v takomto pripade pustia sadnut su sadisticki so zlomyselnymi sklonmi.    <reaguj>
Prispievať môžu len registrovaní používatelia. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!