Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/web/lady.sk/www/inc/poradna.php on line 709
Lady.sk
lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * Iné

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Piatok, 19. Apríl, , Dnes oslavuje Jela
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Som nasrata!!<<Späť
Gabuliatko2, 1.3.2015 13:18 reakcii: 36   nove: 36  
Zijem s priatelom v zahranici (ja 28, on 32 rokov) uz dva roky. Byvame s este jednym spolubyvajucim. Problem je v tom, ze s mojim priatelom sa NEDA rozpravat, radsej si sadne za PC a hra nejaku hru... chcel by to to a to, taky certifikat, chcel by zmenit krajinu ALE VOBEC NIC pre to nerobi. Dalsia vec je,ze so ho uz prosila, naliehala, presviedcala, aby sme isli byvat len my dvaja spolu lebo tato situacia mi NEVYHOVUJE, tu cuchat smrady niekoho ineho, upratovat po niekom nehovoriac o tom ze sa nemozeme ani poriadne porozpravat lebo vsetko je pocut. Chcem dieta, tuzim po dietati uz niekolko rokov, vzdy som si povedala ze pockam..este potrebujem to a to, ale stale nic nemam a toto odkladanie ma deprimuje. Priatel o dietati zatial nechce pocut, nechce sa so mnou o tom rozpravat, je nervozny ked to spomeniem... Viem, ze ma miluje ze chce so mnou byt, ale je POHODLNY a lenivy a dieta by chcel asi az ked budeme mat postaveny dom a na ucte dalsich 100 tisic.
Som zufala,nasrata, je mi zle a do placu. Uz neviem ako na neho, nechce nic menit, nic riesit... uz som sa mu vyhrazala,ze odidem prec,od neho..nepomaha to a najviac by som si ublizila JA sebe samej, to viem... Boze co mam robit ako mam k nemu pristupovat, ako sa s nim rozpravat aby ma neignoroval?? co este mam robit??
   <reaguj>

2)  oNe, 1.3.2015 13:26
Dávam tomu vzťahu ešte rok, maximálne dva.       <reaguj>
3)  dreamer, 1.3.2015 13:43
musis byt aktivna ty a konat    <reaguj>
4)  mysh, 1.3.2015 13:48
...fakt chces stracat cas s niekym tak neperspektivnym? chces dieta, ale stracas najlepsie roky s niekym, koho nezaujimas? Myslis, ze keby to dieta prislo, bolo by to lepsie? obavam sa, ze este horsie, bola by si nan sama, kym tvoj pan velkomozny by sedel za pc a prezivala by si 2x vacsiu frustraciu..    <reaguj>
5)  Gabuliatko2, 1.3.2015 13:48
ja si decko sama nesplodim a ked od neho odidem uz mozno nic lepsie nenajdem...    <reaguj>
6)  dreamer, 1.3.2015 13:56
nemozes to tak stavat, chyba po jeho spravani je aj v Tvojom nerozhodnuti, tym ze zacnes konat, odides na chvilu atd musi zacat mysliet a konat aj on, ale nechciet nic nie je zivot...    <reaguj>
8)  Tiffany, 1.3.2015 14:16
5) ked takto rozmyslas tak to aj ostane ako pises   
Trosku odvahy a najma ho donut k tomu rozhovoru- to uz musis najst sposob ty ako, lebo ty by si ho mala poznat    <reaguj>
9)  Ivka, 1.3.2015 14:21
Chces dieta s niekym, kto bude hrat hry namiesto toho, aby travil cas s tebou a dietatom?
Mozes sa na neho v nie om spolahnut?
Lebo ja by som si vybrala rozhodne vacsiu perspektivu ako toto, co popisujes.
Mat s nim dieta a planovat zivot navyzera byt nic, coho by bola skoda po co najrychlejsom rozchode.
A bat sa, ze si nikoho nenajdes je smiesne, kedze sa ani nepokusis a sama sa odradzujes.
Ale ak ti to vyhovuje, nestazuj sa.    <reaguj>
10)  janneeca, 1.3.2015 14:45
Nemáš sa vyhrážať, že odídeš, ale máš to urobiť   .
Čím skôr tým lepšie. Čím budeš strašia, tým bude väčší problém nájsť normálneho chlapa a takisto môže nastať problém s otehotnením atď.

A nechápem, ako môže niekto povedať, že ma miluje, keď je nevšímavý a hluchý k mojim túžbam a problémom....??    <reaguj>
11)  Veve, 1.3.2015 14:47
Naozaj ťa miluje? Sex a láska nie je to isté.    <reaguj>
12)  Gabuliatko2, 1.3.2015 14:52
svojim spobom ma miluje, travime spolu vsetok volny cas, nechce byt nikde sam bezomna.. ale v otazke o buducnosti je ako hluchy a nemy.. A o tom,ze sami byvat to uz nechce vobec pocut.. za prve nemame stale robotu a za druhe kedze nemame stalu robotu nemozeme mat dieta, pre neho su nejake plany uplne zbytocne, nechce nic planovat dopredu, to je ten problem... ziadne plany, ziadne istoty... Ak od neho odidem, budem si rok dva hladat ineho, mozno si najdem horsieho (mam dost skusenosti uz), s tym ze ani ten dalsi nebude chciet dieta alebo az po dvoch troch rokoch..cize toto zacinanie odznova vo vsetkom ma uz zacina dost stresovat a som ako casovana bomba...    <reaguj>
13)  Gabuliatko2, 1.3.2015 14:54
nechapem, preco chlapi nevedia pochopit to, ze ked ma zena pred 30 tkou uz jej tikaju biologicke hodiny a chce sa usadit... preco su taki ignoranti... V tomto svete uz neexistuje empatia, laska, vsetko je to uz o peniazoch....    <reaguj>
14)  Gabuliatko2, 1.3.2015 14:59
a to nehovorim o tom,ze mam uz ponorku zo spolubyvajuceho ktory je tak neskutocne otravny clovek, ze mi z neho hrabne uz asi....    <reaguj>
15)  biela mačka3, 1.3.2015 15:06
ja som s ex žila 9 rokov, lebo tiež som si myslela, že nikto ma nebude chcieť, keď odídem - aako som sem už stokrát písala, ponižoval ma, schválne si púšťal nahlas telku, keď neskoro večer bolo na obrazovke zrno, mal reči, že to je moja večera, keď som meškala 5 minút, bolo zle, on mohol meškať aj dlhšie, stále inštaloval niečo na PC a bol mi otočený chrbtom - a teraz čakám dieťa s terajším partnerom       <reaguj>
16)  Gabuliatko2, 1.3.2015 15:28
ja uz som v zivote zazila tolko padov a vzostupov, zacinanie od zaciatku (zila som asi v 4 krajinach), dva vazne vztahy, v jednom z nich aj ponizovanie.. ze uz nemam vazne silu ani odvahu robit nejake velke kroky s tym, ze neviem do coho idem...    <reaguj>
17)  Veve, 1.3.2015 15:47
A nie je lepšie byť samej, ako s blbcom?    <reaguj>
18)  joe_bannana, 1.3.2015 16:28

No moment,
chapem, ze chlap odmieta komunikaciu a radsej sa venuje hram... je to jeho vec zrejme hlada unik od reality a takto sa relaxuje

Ale
co ma zarazilo je pristup autorky a jej nezodpovednost. Ma 28 a uz place nad tym ze nebude mat dieta popritom do 35ky ma kopu casu a v dnesnych casoch sa to posuva dozadu, povedzme si ze ju chapem ok sibe jej, zrejme vidi kamosky s kocikmi

Tak toto este ako tak prehltnem, ale fakt, ze nemaju pevnu pracu a dostatocny prijem ma uz nassrali. Do takehoto prostredia porodit dieta? Na co? Skoncilo by to stroskotanim vztahu a vsetko by odnieslo ako vzdy dieta ktore nemoze za to, ze matka je nezodpovedna.

Co tak najst si pracu? Ked treba tak aj 2 a riesit existencne priblemy az potom rodit? Penazi neni nikdy dost a istoty nebudes mat nikdy, ale pravidelny prijem v domacom prostredi kde nemate dalsich v dome je zaklad, nie? A ked je to neriesitelne a ten tvoj odmieta riesenie lebo sa boji alebo ma depku tak konaj ty, najdi si pracu a osamostatni sa. Kydat na neschopneho chlapa a rodit deti aby si splnila nejake socialne povinnosti ta neospravedlnuju. Plany su ti na nic, su to len prazdne slova v dnesnom svete a pri vasom statuse je to na prd.

Chlap sa boji alebo ma depku, ked sa ti to nepaci tak trvaj na vyrieseni, na pokeci a ries existencne problemy a nie dieta. Dieta ti znici zivot ked nemas ani normalne byvanie a ako taky prijem. Sebavrazda porodit dieta do takehoto stavu

   <reaguj>
19)  Mochito, 1.3.2015 17:09
Mas pravdu "joe" , uviedol si objektivne priciny. Ale nesranduj s tym, že do 35 rokov ma zena cas na dieta. Lebo niektora nema cas ani nadej a maloktora s tym nema po 25 rokoch problemy. Materialna stranka je dolezita , nie vsak dolezitejsia ako pocit, ze chces vytvorit svoju rodinu, bez trpeneho spolubyvajuceho... Ak to tvoj terajsi partner tak nevnima a bude veci oddalovat , tak je jasne, ze nemate tie iste ciele, ani tempo. Neboj sa vyjasnenia tychto postojov a ked nie, tak je cas sa posunut inam... Ved on mozno potrebuje takto "potriast"...Vela stastia.    <reaguj>
20)  Gabuliatko2, 1.3.2015 17:17
Joe ano mas pravdu.. no my nezijeme na slovensku, takze s peniazmi to zas nie je take zle. Pracu zozenies behom 1-2 tyzdnov. Priatel ale chce, aby som na jednom mieste pracovala aspon rok. To je tazke, lebo ja si nikde nenecham skakat po hlave a uz ma vyrazili z dvoch miest, lebo som si povedala svoje. Ale to je jedno, tu pracu si najdem.

Ako povedal Mochito, je to o pocite mat rodinu, byt sami, ..ano vsetky kamosky maju jedno dve deti a ja stale nic... Bojim sa, mam strach, ze co ak si najde inu odide a ja zostanem na ocot... Pritom deti su moja tuzba uz od 17tich... Mam pocit, ze nemam pre co zit, nemam nic, vlastne zijem zo dna na den... obcas navarim, upracem, a kazdy den to iste... bez istoty, bez planu- takto som zila pred 10 rokmi, teraz uz chcem riesit aj prakticky buducnost. Jemu to ale nedochadza a nech sa o tom snazim rozpravat akokolvek setrne, vzdy ta ista odozva - boli ma z toho uz hlava, som z teba nervozny, nechaj ma na pokoji...


   <reaguj>
21)  prof.doc. Banan von HUNberg , 1.3.2015 17:23
19

preco by ste nemali cas do 35? Hajajaja.. v okoli mam nie jednu ci dve karieristky ktore tvrdia, ze dieta teraz nie, lebo najprv kariera a uz maju 28 - 30. V dnesnom svete je to bezna vec. Materialna stranka je rovnako dolezita ako mat dobreho partnera. Len pre svoje dobro porodit dieta je sebecke, dieta depku nevyriesi skor casom este viac prehlbi

20

tak z tohto opisu sa mi zda, ze dieta si ty a dieta je aj on. Mas 28r. ale napriek tomu odvravas svojim seefom? To si ako predstavujes? Super, ze si mozes najst pracu len tak ... a hla, pri menovani problemov pises aj o zlych financiach tak ako to je?

Mna to vlastne nezaujima, je to tvoj zivot, ale neobvinuj zo vsetkeho chlapa. Ty nesies rovnaku spoluucast za vas status. Ak si vies najst pracu len tak mavnutim prsta tak chod, zarob si na byt a odstahuj, najdes si noveho chlapa a do 32ky porodis dieta, no nie? Ale hej, ale zrejme to take jednoduche nebude ani s tvojim partnerom, ani s tebou ani s tou pracou

  



   <reaguj>
22)  Mochito, 1.3.2015 17:30
A s čím to je jednoduché ?! Samozrejme, že vo všetkom je riziko, ide o to, či sa vieš rozhýbať k zmene...
A že ju vyhodili, lebo si nenechala skákať po hlave, súhlasím s ňou. Kto je splachovací, tak nechá na sebe aj drevo narúbať, ale sú ľudia, ktorí jednoducho nemôžu zniesť "krivé" správanie..    <reaguj>
23)  prof.doc. Banan von HUNberg , 1.3.2015 17:43

nie,
kto nedrzi hubu a krok a da prednost svojim vasnam sa musi pripravit na tazsi zivot alebo si moze zalozit zivnost a odvravat samej sebe   

   <reaguj>
24)  prof.doc. Banan von HUNberg , 1.3.2015 17:45

btw:
ked bude zodpovedna aj za babo tak aj v tom pripade bude odvravat a ohrozovat svoju pracovnu poziciu? Toto je tiez prejav inteligencie a vyspelosti. Niekedy je lepsie povedat si pravdu sam v seba a cusat alebo sa prist vypisat na lady nez by si to mala vyplachnut na sefa ktory ti nasledne do 10m. da vypoved. Slachetne, ze co na srdci to na jazyku ale takyto koncia na ulici

   <reaguj>
25)  Gabuliatko2, 1.3.2015 17:49
v jednej praci vo fabrike nam dali prvu prestavku po 5 hodinach co ludia uz odpadavali od unavy!! tak som bola za veducim, potom mensi incident a donutili ma vlastne, aby som odisla. Z druhej prace detto, tam ma nechali prenasat z kamionu 20 kilove baliky (ja mam 50 kilov), ohradila som sa a bum, dali mi ESTE TAZSIU pracu takze viac menej mi tym povedali, aby som odisla, co som aj spravila. Nechcela som tie veci riesit cez pravnika, pretoze zakon je sity na zamestanavatelov nie zamestnancov a podobne, ale to by bolo na dlho.... Vzdy ako jedina cudzinka som sa vedela ozvat, vsade vsetci drzali hubu ako take sproste ovce.. to je tiez na dlho..

Ja som dost sebakriticka, ale myslim si, a hlavne po byvalych vztahoch, ze viem si zachovat chladnu hlavu, hocikto a hlavne partner sa so mnou moze o comkolvek porozpravat, staram sa o neho, varim mu, dookonca to ma naservirovane pred nosom ako male decko, ja naozaj nevidim jedinu vec, ktoru by mi mohol vytknut, takze si nemyslim, ze v tomto pripade je problem na oboch stranach. Preco mi teda uz na zaciatku nepovedal,ze nechce deti ale nechal ma zit v tej iluzii ze raz mozno? Lebo si potreboval uspokojit svoje ego, nechcel byt sam a potreboval zenu doma? ... nie, absolutne odmietam nazor, ze sme na vine obaja...
   <reaguj>
26)  prof.doc. Banan von HUNberg , 1.3.2015 17:53

no vidis, ani ste si nesadli za stol, ale uz mas predsudky. Ty nenesies ziadnu vinu, predpokladam, ze on by zautocil rovnakou argumentaciou takze?

Vyssie som pisal, ze mna do toho nic, myslis si co chces, ale pises tu velmi zaujimave veci ktore sa daju pochopit aj inak. A ze tvoj chlap nechce deti? Mozno ich nechce teraz lebo si chce nasporit, ty tlacis na pilu, lebo to chces hned teraz.. vznika konflikt do ktoreho nechce vstupit a radsej utecie prec.

Namiesto riesenia utocis.. EGO sem, EGO tam, vyhovorky, v Galante Samsung dostanes 550€ a musis robit aj nadcas inak ta vykopnu, nemozes ani na wc no a co teraz? Zial, taka doba, nikto nenuti nikoho aby pracoval vo fabrike, su aj ine pracovne pozicie takze... co s vami? nic, ja som si svoje povedal, citim sa lepsie   

   <reaguj>
27)  vrcharka, 1.3.2015 18:46
.neriesila by som vsetko naraz..zacala by som . byvanie s nim resp. sama.

skusila by som len tot riesit.. a ked nic takl by som si ubytovanie nasla a prestahovala sa.. a uvidis co bude dalej..    <reaguj>
28)  vrcharka, 1.3.2015 18:47
po dalsie rpeco mu nosis vsetko pod nos? on mamat doma tiez povinnosti a ulohy..    <reaguj>
29)  Gabuliatko2, 1.3.2015 19:32
Vrcharka mas pravdu odteraz budem riesit jednu vec a nie vsetko naraz. Preco mu nosim jedlo pod nos? Neviem, asi zo zvyku..moja mama to tiez robievala, asi som tak naucena, obcas ho lutujem ked pride unaveny po 12hodinach v praci a taaak ale od dnes nevysavam, neutieram prach ani nevarim, nech si navari sam...
   <reaguj>
30)  vrcharka, 1.3.2015 19:46
29..ten najblbsi dovod.. lebo to neikto iny robil..hmm ..nehovorim ,z e ja nenakladlam na tanier. ale nerobim to vzdy,okrem malych deti alebo preto ze je to moja povinost ci zvyk.. je normalne , ze vari hocikto z nas.. akurat poriaodka pranie je mojou domenou a robim to caasto .al enie preto ze musim, ale preto ze sa tak citim doma ovela lepsie ako v neporiadku. ..ked nieco robis..mas to robit z valstnehorozhodnnutia a kvoli sebe, aj ked ma druhy z toho radost, sluzbu cokolvek...    <reaguj>
31)  wany, 1.3.2015 20:23
ono je pekne,ze ta lubi,teda pises tak.ale lubis ho aj ty?co na nom lubis?jeho pohodlnost,lenivost,hranie na PC?pises ako o nejakom usadenom dedovi a nie o mladom perspektivnom chlapovi.z toho,co pises vidim,ze aj ked budete mat dieta,ty budem stale nestastna.dvaja ludia si musia rozumiet.v zivote je tolko problemov a starosti a ked ta nepodrzi partner,tak je vsetko este horsie.porozmyslaj,kym mas este normalny vek na pocatie    <reaguj>
32)  cyberwaste, 1.3.2015 20:37
nechcem ti do toho nejak kecat, ale si na najlepsej ceste posrat si zivot s debilom. nechapem co cakas ked jednoducho vidis, ze nema zaujem. stracas cas, ktory ti uz nikto nikdy nevrati a za par rokov si budes buchat hlavu o mur aka si bola... (dopln si ci chces)    <reaguj>
33)  bacula a Riško, 1.3.2015 20:49
29 preco ides na to trucovanim?pises, ze chce cerifikat, zmenit krajinu tvoj chlap este nerozmysla nad zalozenim rodiny.Ty menis casto pracu, nemate sukromie podla mna sa nebude chciet ani osamostatnit do druheho podnajmu
chlapi maju cas na zalozenie rodiny a, ked to budes silit bude to este horsie
bud to risknes a budes cakat co moze byt rok, tri aj pat..., alebo pridete na nieco rozumne.Zase mu kvitujem, ze asi nemate teraz vhodne podmienky, ale mohol by sa aspon vymacknut co vlastne chce.On sa chce vratit na SK, ked pises o dome    <reaguj>
34)  bacula a Riško, 1.3.2015 20:53
31 ja to nevidim ako zlo, ze si zahra hry, alebo sedi za PC robi 12 tky, deti povinnosti nema ona sa stara o domacnost, tak sa hra   druhy pozera TV, dalsi, dalsi cita noviny...nikde nie je napisane, ze keby mali.dieta bude on za PC a ona bude kmitat.Ty musis vediet aky ma nazor na rodinu, deti...co vlastne chce...ale momentalne z tvojho opisu urcite nechce dieta a rodinu    <reaguj>
35)  Gianni, 1.3.2015 21:58
no niečo podobné bolo aj v mojom prípade a na to, aký mám vek, bol mojou prvou vážnou známosťou, no bola tam kopa lžé, rečí a pretvárok + podobné vlastnosti jako aj u tvojho polovičiaka + dieta, no a teraz riešim jako z toho čo najrýchlejšie vycúvať, no už viem, že život mám aj tak zničený sčasti a sčasti aj malá, takže ti vravím preč preč a nevyhováraj sa!    <reaguj>
36)  Bajaja, 1.3.2015 22:45
Na vztahu musia chciet pracovat obaja... Neminaj zbytocne drahcenny cas... Zijeme len raz ...    <reaguj>
Prispievať môžu len registrovaní používatelia. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!