Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/web/lady.sk/www/inc/poradna.php on line 709
Lady.sk
lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * Iné

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 28. Marec, , Dnes oslavuje Sona
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Dievcatka z Kysuc<<Späť
Tiffany, 30.10.2014 10:22 reakcii: 109   nove: 109  
Uz ich nasli alebo nie? Velmi dufam, ze ano   
   <reaguj>

1)  baba, 30.10.2014 10:29
akurat som pisala vedla....veruze nie...hroooza    <reaguj>
2)  Tiffany, 30.10.2014 10:32
Kde vedla baba?
Teraz som nasla aktualizaciu na eKysuce tak zial este nie.    <reaguj>
3)  bacula a Riško, 30.10.2014 10:47
nenašli, podľa mňa samé odišli nehľadala by som za tým únos, ale tak či tak je to hrozné
sú veľmi milé snáď sa nájdu    <reaguj>
4)  pata, 30.10.2014 11:02
uz ich nasli, chvala bohu   

http://www.pluska.sk/krimi/domace-krimi/velke-patranie-ma-stastny-koniec-stratene-sestry-nasli.html    <reaguj>
5)  baba, 30.10.2014 11:30
4 huraa.....a kde vlastne boli? nechapem..    <reaguj>
6)  ja nič, ja muzikant, 30.10.2014 11:43
no ani ja nechápem
chvalabohu, že sa našli v poriadku
neviem, či im rodičia dostatočne nevysvetlili riziká svojvoľne sa vybrať iným smerom? prečo už aspoň tá staršia nemá mobil (dudrite si koľko chcete), aby ohlásila odchod/príchod.    <reaguj>
7)  Tiffany, 30.10.2014 11:54
Tam pisu ze za futbalovym stadionom? Same odisli? To je nejake divne, asi sa niecoho poriadne bali ..
Aj ten odkaz matky je cudny, ze nebojte sa prist domov?
6) ja s tebou suhlasim, ale ak odisli same asi by nezavolali..jedine ze by ich hned lokalizovalimpodla cisla    <reaguj>
8)  ja nič, ja muzikant, 30.10.2014 11:57
7/ ako mama viem kedy končia moje deti...t.z., neozve sa volám do pár minút ja, chápeš? a som v strehu, proste podať hlásenie, lebo isto tá staršia čakáva na mladšiu, proste sa musia po vyučovaní zladiť a dozriem na to "cez" mobil .    <reaguj>
9)  ja nič, ja muzikant, 30.10.2014 11:58
resp. mladšia isto končí skôr a čaká na staršiu a neodíde bez nej domov    <reaguj>
10)  Tiffany, 30.10.2014 12:01
Lenze nie je iste ci bola mama doma, ked chceli odists stacilo zdvihnut povedat ano mami sme v poriadku ideme domov/ resp sme doma..zistila by az vecer ked prid z prace ze nie su...
Ja si myslim, ze su este male aby sli domov zo skoly same ale aj u nas to tak funguje dokonca uz od skolky chodia deticky same    <reaguj>
11)  ja nič, ja muzikant, 30.10.2014 12:11
10/ isto tu môžme mudrovať koľko chceme, tí obozretnejší sú na smiech zas, čo si budeme hovoriť.
Každopádne, keď je aj mama/tato v práci, tak by sa mali ozvať nejakému ich rod.príslušníkovi, babke, dedkovi, niekto by sa našiel. Proste poveriť niekoho, keď robím za pásom a nemôžem zdvíhať tlf, že niekto mi tie deti tlf skontroluje.
   <reaguj>
12)  Tiffany, 30.10.2014 12:23
11) v kazdom pripade som velmi rada ze to skoncilo dobre, az mi tuhla krv v zilach ked som citala o tych ceskych pripadoch   
Dufam, ze sa tie dievcata ale najma ich rodicia poucili do buducna, cokolvek za ich utekom z domu bolo...    <reaguj>
13)  bacula a Riško, 30.10.2014 12:38
Na dedinach to je tak, ze deti casto chodia same.Niekde som na diskusii citala, ale tak ludia toho vela popisu, ze mama vysedava po krcmach.Neviem si predstavit co hrozne sa stalo, ze tak male deti su ochotne zostat same v noci v tme    <reaguj>
14)  pata, 30.10.2014 12:54
stavaju sa vselijake veci...a na margo toho, ze nemali mobil a sli same.
tak nie kazdy zije v BA a moze si dovolit byt bez prace, proste tam nie je az tak vynimocne, ze deti su samostatnejsie, ako mestske deti.    <reaguj>
15)  Tiffany, 30.10.2014 13:32
14) samozrejme
tiez na kysuciach asi nemaju ludia vela penazi aby mohli mat deti mobil a tiez mobil nie je zaruka ze sa nic zle nestane..

Ale je velmi cudne, ze tie deti radsej ostali v noci a mraze vonku ako prisli domov, nech sa uz v skole stalo cokolvek, a nie jedno ale obe naraz..podla mna by to mali riadne preverit ci je situacia v rodine naozaj taka normalna ako to pisali.    <reaguj>
16)  pata, 30.10.2014 13:33
15
no to uz my im do tych malých hlavok nevidime   
v KAZDOM PRIPADE, STAT SA TOTO MOJIM DETO, ASI zosaliem...    <reaguj>
17)  Tiffany, 30.10.2014 13:36
16) mi hovor, ved ked mi o tomto mama povedala tak som nevedela velmi dlho spat vcera       <reaguj>
18)  zhorenypernicek, 30.10.2014 14:06
Podla mna dievcata usli. Mali stastie ze sa im nic nestalo. Otazka je co sa im "robi" doma ked pokladali ist sa schovat do lesa za dobry napad?! Jedna mala na nohach ponozky a slapky!!! V tomto case?! Celkovo aj ta ich uprava, po dva copiky..no neviem, vyzerali cudne. Matka udajne pije, podla fotiek a odkazu "nebojte sa prist domov" to asi dievcata doma ruzove nemali. Ci otec bil matku alebo naopak? Myslim ze sa ublizovalo aj im inak by matku neopustili. Treba to poriadne presetrit aby zase za polroka nepisali ze ich nasli niekde zakopane.    <reaguj>
19)  pata, 30.10.2014 14:07
18
jezis, no hlacne tu to vyriesime...tak mozno dostali baby v skole zlu znamku poznamku, mozno nie su ukazka dokonalej rodiny...monzo si nesplnili nejaku domacu povinnost.
a co je zle na dvoch copoch ?

a odisli narychlo, preto tie slapky.

vdaka bohu, ze sa nasli, mozno sa mater spamata, mozno nie...    <reaguj>
20)  ema., 30.10.2014 14:25
18/ kedze sa skryvali v hustine pri rieke, tak mala navlhnute botasky a policajti jej prikazali, nech si da prezuvky. inak neboli oblecene chabo, ved podla vsetkeho im nocny mraz pravdepodobne neublizil.
nechapem, preco mas vyhrady voci dvom copom, je to celkom bezny uces. slecna psychologicka, ako je tvojim zvykom, zasa varis z vody      <reaguj>
21)  zhorenypernicek, 30.10.2014 14:32
Chod sa pozret na ich rovesnicky ze kolke maju po dva copanky    nikto tu nevari z vody. Odbornici budu pracovat s dokazmi a verim ze rodinu preveria. Ked deti utekaju z domu v zime nebude to preto lebo museli zjest na ranajky ovsenu kasu. Apropo ked prides s 9 rocnou dcerou k psychologovi na vysetrenie a ona bude mat dva copanky tak ci sa ti to paci alebo nie bude to pre psychologa nieco co si urcite vsimne a posudi v kontexte    je pre teba tazke tlmu uverot ale tdokonca aj to ako vuzerane a ako pbliekane a stylizujeme svoje deti o nas nieco vypoveda a moze to sluzit psychologovi ako ZAKLAD pre tvorbu nejakej hypotexy. Nikto ti neda diagnozu z copikov tak to laskavo neprekrucaj. Je to len jeden z tisicoch signalov ktore musis zachytit a vysvetlit    <reaguj>
22)  Tiffany, 30.10.2014 14:36
21) to mate v studijnych materialoch? tie copiky? co ked im to proste iba pasuje?
a suhlasim, pre nic za nic iste neutiekli ale my sa tu mozeme o tom iba domyslat takze je spekulovanie zbytocne    <reaguj>
23)  pata, 30.10.2014 14:36
21
no tak ja dufam, ze vacsina psychologov je ina, ako ty...    <reaguj>
24)  ema., 30.10.2014 14:39
21/ chvalabohu, moje deti zdarne vyrastli bez toho, aby boli v kontakte s takou "fundovanou psychologickou" ako si ty    <reaguj>
25)  Chrbtica, 30.10.2014 14:40
21 ty si psychológ? Bože chráň chorých!       <reaguj>
26)  cililing, 30.10.2014 14:42
oh wow pernik, ty si inak nebezpecna okoliu. zakladat si hodnotenia, ze o male dievcata je zle postarane, lebo maju dva copiky. ako vidiet, ozaj plati, ze psychologmi sa stavaju ti, ktori psychologa najviac potrebuju.    <reaguj>
27)  zhorenypernicek, 30.10.2014 14:51
Vy ste ozaj uz nemtave?    vyberete si jedno slovo a tpho sa drzite. Napisala som ze nikto neurobi zaver na zaklade copikov tak neprekrucajte. Je to indicia.    <reaguj>
28)  zhorenypernicek, 30.10.2014 14:53
26. Ty si nebezpecna lebo vytrhavas z kontextu. O dievcata je zle postarane lebo usli z domu!!!! A to ze maju copiky svedci tak o ich matke    <reaguj>
29)  pata, 30.10.2014 14:55
28
nuz...aj deti z dobrych rodin zdrhaju.
proste sa dievcata niecoho zlakli.
nik nespochybnuje aj vinu rodicov, iston tam maju voj podiel viny...ale takto apusalizovat na zaklade clanku v bulvari, to je chore...    <reaguj>
30)  zhorenypernicek, 30.10.2014 14:56
Oprava. To ze maju copiky nesvedci o nicom. Moze to vsak indikovat napr nieco o matke. Chod sa pozret na 9rocne deti kolke maju copiky. Ale samozrejme nemozme porovnavat hanu z kysuc s bratislavskou smotankou kde 9rocne dievcata copiky urcite nenosia lebo ak by nosili cela trieda sa im vysmeje. Copiky nemusia v tomto oripade nic znanenat. Je to o tom ze deti usli z domu a dovod na to urcite mali. Nepredpokladam ze by to boli kvoli copikom. Ale ak si tp ty usudila tak potom mas vazny problem       <reaguj>
31)  Juliana, 30.10.2014 14:57
Pernik, mohla by si mi prosim vysvetlit, co hovoria o matke tie dva copy?    dakujem    <reaguj>
32)  koza.rohata, 30.10.2014 14:59
keby som mala dievcatko, tak jej robim dva copiky tiez, lebo je to strasne zlate a rozkosne    nevedela som, ze je to diagnoza pre psychiatra   

no neviem, tiez by som hladala problem v rodine. dieta, ktore ma doma laskyplne prostredie sa tam rado vracia a ani vo sne ho nenapadne nevratit sa domov, alebo ujst.    <reaguj>
33)  koza.rohata, 30.10.2014 15:00
30/          preco by sa im smiala cela trieda??? ja bezne vidam dievcatka s copikmi a prisaham, za cely svoj zivot pocujem prvy krat, ze dva copy su neni koser    a to som uz stara koza    <reaguj>
34)  zhorenypernicek, 30.10.2014 15:00
28. Co je dobra rodina? Taka kde matka nepije a rodicia su zamestnani? To este nemusi byt dobra rodina. Dieta neutecie z dobrej rodiny-z takej kde sa citi bezpecne. Keby to boli 13rocne pubertacky mozme polemizovat tie ujdu aj kvoli tomu ze slnko vyslo na vychode. Ale 9rocne dieta neinicuje utek z dobreho domova.    <reaguj>
35)  zhorenypernicek, 30.10.2014 15:04
33. 9 rocne dievcata s copikmi som ja osobne nevidela uz par rokov. A zase robis zo seba neschopnu ked prekrucas moje slova. Tri krat som zdoraznila ze copiky niesu diagnoza. Mozeme ich vsak brat do uvahy pri posudzovani celkove vztahu a atmosfery rodiny. Mozu indikovat infantilne spravanie matky. U zaviskych na alkohole nic neobycajne   
   <reaguj>
36)  ja nič, ja muzikant, 30.10.2014 15:04
ozaj, keď sa dá prečítať, že čo to je za rodiča, keď jeho dcérka má dva copíky
čo sa dá vyčítať z bývalej vydržiavanej zlatokopky, alebo nie bývalej?       <reaguj>
37)  zhorenypernicek, 30.10.2014 15:11
:'( :'( :'( toto ma teraz ranilo. Asi idem zase do terapie    <reaguj>
38)  Chrbtica, 30.10.2014 15:21
nechápem o čom píšeš. V jednej vete spomínaš, že copík je znakom niečoho, v druhej vete píšeš, že to nič neznamená a v tretej píšeš, že to môže, ale aj nemusí znamenať niečo. Tak ako to je?       <reaguj>
39)  Chrbtica, 30.10.2014 15:22
zlatokopka aj psychologička v jednom? Hmm.. tak teda nemusíš odpovedať na moju otázku. Už to chápem          <reaguj>
40)  zhorenypernicek, 30.10.2014 15:23
         tak potom je v poriadku ked uz chapes    <reaguj>
41)  zhorenypernicek, 30.10.2014 15:36
Som zlatokopka ako delo! (Rada si ale pripomeniem ze preco?) Psychologicka tiez niesom. To ze mam z toho titul este ze mna psychologa nerobi. Ked budem mat prax a vycviky za sebou potom. Ale zatial som len ta zlatokopka chvala bohu! Cela ta vec s copikmi je o tom ze psycholog (opakujem sa ale ja niesom erudovany odbornik v tomto vsak si myslim mam pravdu leno tak nas to ucili a to je jasne kazdemu kto sa troska rozumie) musi byt v prvom rade dobry pozorovatel. Musi si vsimat detaily a naznaky. Musi byt zvedavy a patrat co tieto veci mozu znamenat (ale rovnako ani nemusia mat ziaden vyznam). Musi zvazovat kazdu variantu alternativu a mat skutocne pruzne myslenie aby dokazal kreativne tvorit na zaklade pozorovania hypotezy ktore potom za pouzitia psychologickych diagnostickych metod overuje. Cize to nie je tak ze copiky na 9rocnej niesu cudne. Psychologovi musia byt cudne a musi si vsimat dalsie veci aby vedel vyvodit zaver ci to tak je alebo nie je. Musi mu byt cudne ze matka cese deti ako keby mali 5rokov, musi mu byt cudne ze matka pije alkohol, ze zije s nejakym muzom ktory moze byt potencionalny nasilnik a uchyl. Psycholog zvazuje v takychto pripadoch najhorsie varianty alternativ. Keby to bol nevsimavy optimista ktory mavne rukou nad tym ze dieta sa v noci pocikava odkedy si matka domov nastahovala noveho druha tak nikdy nezisti ze ten druh dieta znasilnuje. Vzdy musi proste vytvorit hypotezy a overovst ich. Ide o zivot deti a vtedy sa posudzuju detaily ako su vyzor, spravanie, kresby, slovik v rodine, styl komunikacid. Skratka vsetko. Cela ta zalezitost o copikoch vychadza z tohto systemu prace a nie z toho ze dieta ma copiky preboha.    <reaguj>
42)  prof.doc.Banan.von.HUNberg.csc, 30.10.2014 15:40
41

ja to zhrniem

si dement a stale to nechapes


btw: to, ze si zlatokopka t.j. fajcis chlapikovy co jazdi na drahom fare

som doposial nevedel, ale takto je to cele dokonale, vychodnarska luza co kyda na blavu, nasledne sa sem prestahuje, vyfajci oligarchovi ftaka a mysli si, ze je najmudrejsia na svete co zaklada na tom, ze hlta texty z knih na NAJlepsej VS na Slovensku (vlastne slova)

bez stipky EQ, empatie alebo citu pre manazovanie kritickych situacii

tak teda toto je vazne sila
pober sa uz do picce a neotravuj. Bol tu svaty pokoj bez teba tak sa toho drz

AMEN tma, pozehnanie na teba
  

   <reaguj>
43)  zhorenypernicek, 30.10.2014 15:44
Okrem toho ze som studovala svoj odbor na najlepsej univerzite je vsetko bohuzial mimo. Ale snad si dobre pohonil pri tom a budes mat krajsi vecer vdaka mne :-*    <reaguj>
44)  prof.doc.Banan.von.HUNberg.csc, 30.10.2014 15:45

ty budes omielat dookola to iste
jaka si ty vystudovana s xyz titulmi

ale ze TY v zivote nikomu nepomozes to je uz teraz viac nez jasne

totizto ty s ludmi nevies pracovat, nezvladas ani praobycajne prispevky na lady kde sa z trucu nafukujes a obhajujes svoje nezmysli. Takto sa sprava psycholog?

Psychoolog by mal mat nadhlad, mal by byt objektivny a nie ako ty, spravas sa nadradene, vysvetlujes stupidity, pouzivas frazy ako nejaky expert na co studuje ludi uz 30r.

sa spamataj, akurat patris do triedy luzy co chce 1500eurovy prsten na ruku ako symbol "lasky" od svojho partnera

a ze si nevidela copiky uz 10r.
na to ti odpoviem len tolko, ze pred rokom si pisala, ze si este nevidela zlodeja, ktory by okradal ludi na ulici kvoli sperkom - v tej teme si pisala, ze chces drahy prsten

lebo je to symbol lasky a ten tvoj ti to dopraje
ci nieco podobne

pamatam si to velmi dobre, lebo jednak ma to nassralo a na druhej strane som sa possral od smiechu.

Tolko k tebe a uz fakt
drz hubu bo toto co vypustas to je na piču. Daj meno, rad ta navstivim na tej super skole co mas a pozdravim ta

  
Serwus

   <reaguj>
45)  zhorenypernicek, 30.10.2014 15:49
      uz tam nestudujem ty mudrak kedze titul uz mam. A prsten za 1500tiez nemam tak ked za mnou zastavis dones mi aj ten       <reaguj>
46)  cililing, 30.10.2014 15:49
pleaaase, oh pleeease, povedz mi co vypoveda o matke, ked ma jej 9 rocne dieta copiky? mozno to nieco vypovie aj o mne, v 9 rokoch som dcere copiky robievala tiez      <reaguj>
47)  cililing, 30.10.2014 15:50
harward, oxford, alebo trnavska univerzita?      <reaguj>
48)  zhorenypernicek, 30.10.2014 15:50
A pri tomto druhom prislevku si uz dufam dosial aj druhy orgazmus. Len sa pekne snaz bananik pozri aka som empaticka ze ti doprajem troska vzrusenia v tvojom zivote stravenom na zenskom fore. Maminka bola na teba zla?    <reaguj>
49)  zhorenypernicek, 30.10.2014 15:52
47. Vedla vedla vedla. Na slovensku prve dve niesu (nevadi ucime sa cely zivot, ze?) A tretia myslim nema taky rating aby sa oznacila aspon v jednom prieskume za najlepsou. Ale skusaj dalej mozno trafis    <reaguj>
50)  cililing, 30.10.2014 15:56
ja neviem, ja som myslela, ze harward a oxford na slovensku su   a kde teda su? a co tie copiky, potrebujem vediet.    <reaguj>
51)  pata, 30.10.2014 15:57
50
radsej nechci vediet   
   <reaguj>
52)  zhorenypernicek, 30.10.2014 15:58
A ty mas co za titul nech viem ako sa s tebou bavit ked uz hrame toto. Myslim ze som to o copikoch dost popisala hore.ak stale nechapes odporucam ti pani psychiatricku izakovu ona uz sa na tvoju hlavicku pozrie       <reaguj>
53)  hexenschuss, 30.10.2014 15:58
Prihorenypernicek, aj mne prosím vysvetli, čo vypovedá o mojej mame, ked mi ešte v 12 rokoch za zapletala vrkoce, Oki?
   <reaguj>
54)  pata, 30.10.2014 15:59
52
myslim, ze ti moze yt6 jedno, ktyo ma aky titul...ty sa v tejto teme s kazym bavis ako s najposlednejsim uboziakom.

ale sorry, ale na to, ze mas 20 a nieco rokov aj s cestou, si dost sprosta...nepisem o tom, co si sa naucila v elitnej skole, aj simpanz sa vela nauci, ked je pilny...    <reaguj>
55)  zhorenypernicek, 30.10.2014 16:01
54. Mne je to jedno je.ale vam nie    tak ako?    <reaguj>
56)  cililing, 30.10.2014 16:02
ja mam titul ako ty, pernik, z veeelmi podobneho odboru a zrejme z tej istej skoly  
a co to vypoveda o mne, ked si pletiem franzucsky cop vo svojom pokrocilom veku?  nas to neucili v skole, v tych casoch este zili dinosaury  

   <reaguj>
57)  zhorenypernicek, 30.10.2014 16:03
53. To neviem. Mne moja mama zapletie vrkoc aj teraz. A to mam 25. Takze nepredpokladam ze by to malo nejaky vyznam    ale vdaka za prejaveny zaujem. To vsak ze nechapes stake o com to je uz o niecom vypoveda.    <reaguj>
58)  hexenschuss, 30.10.2014 16:10
53)
Dakujem za odpoved, ale nerozumiem poslednej vete
Prosím osvetu    <reaguj>
59)  hadajktoXY, 30.10.2014 16:16
56...no čo by to vypovedalo ????...
...že ešte nemáš parkinsona ...   

...dobry deň...    <reaguj>
60)  hexenschuss, 30.10.2014 16:17
Jupipiiiiiiii Quidusko, achooooj
:-*    <reaguj>
61)  hadajktoXY, 30.10.2014 16:18
60...achoj... ako sa majú ladies na slovensku ?...
...už máte zimu ?...    <reaguj>
62)  hexenschuss, 30.10.2014 16:20
Dakujem, ide to   
Bola zima asi 3 dni, teda hmla, čo lezie pod suknicku    <reaguj>
63)  hadajktoXY, 30.10.2014 16:22
...uuuu...ci pana...
...tak to abych vzal teplé prádlo...
...kde som dal CG ?...    <reaguj>
64)  hexenschuss, 30.10.2014 16:23
A ty sa ako máš? 9 hodin letu, stále v raji, kde som bola naposledy v roku 2004?    <reaguj>
65)  hadajktoXY, 30.10.2014 16:29
64...nie...tak asi 30hod...a prestupy...ale idem na koniec roka domov...    <reaguj>
66)  hexenschuss, 30.10.2014 16:31
Pobrežie Slotoviny sa konečne bude usmievať       <reaguj>
67)  hadajktoXY, 30.10.2014 16:32
...no... poslali mi foto bilboardov...
...zase kandiduje   
...neuveriteľné...    <reaguj>
68)  hexenschuss, 30.10.2014 16:34
Zase??   
už nesledujem politiku, iba varenie a pečenie       <reaguj>
69)  Juraj.A, 30.10.2014 16:36
69. Sleduješ, kto je v politike "varený - pečený" ?       <reaguj>
70)  hadajktoXY, 30.10.2014 16:36
68...veď to je to isté...
...zase chce byť varený - pečený...       <reaguj>
71)  hadajktoXY, 30.10.2014 16:37
69...a ostatní sú otravení...       <reaguj>
72)  Juraj.A, 30.10.2014 16:37
70. Neopisuj...       <reaguj>
73)  hadajktoXY, 30.10.2014 16:43
72...dlho to tam ku vám ide...a ešte to aj na firme brzdia...       <reaguj>
74)  hadajktoXY, 30.10.2014 16:48
...koxo... dreamer ešte žije...
...a už je zamestnaný v Tipose...       <reaguj>
75)  hadajktoXY, 30.10.2014 16:55
...  ...nič sa nezmenilo...
...lady je stále lady...    <reaguj>
76)  hexenschuss, 30.10.2014 16:57
65)Oooooooooooo toľko???    <reaguj>
77)  hexenschuss, 30.10.2014 16:59
74)
a maže mu to furt   
Ako za čias bredu    <reaguj>
78)  debora26, 30.10.2014 16:59
41/Perník, máš teoreticky pravdu čo sa týka nejakých vedľajších znakov ktoré si psychológ všíma.A nielen psychológ, robíme to stále a možno aj podvedome všetci a pomenujeme to -" mám pocit že..."
Konkrétne copíkom by som neprikladala nijaký význam.Mohli sa "vyparádiť" samé, mohla ich česať stará mama a možno je to na Kysuciach normálny účes ktorý nosí väčšina dievčatiek.
   <reaguj>
79)  hexenschuss, 30.10.2014 17:01
75)
akurat už nie som v obraze, rok a pol som tu nebola a teraz len občas strielam       <reaguj>
80)  hadajktoXY, 30.10.2014 17:04
79...ale vyzera to tak, že sa píše menej...
...a drobnochov je KDE ???...   
... to ako ?...
...kúpila ho Penta ?...    <reaguj>
81)  hexenschuss, 30.10.2014 17:04
Tesim sa na koniec roka, snad viac Nakuknes :-*    <reaguj>
82)  hexenschuss, 30.10.2014 17:05
80)
Vraj majiteľ tiposu       <reaguj>
83)  hexenschuss, 30.10.2014 17:06
... A preto drbnochov umrel...    <reaguj>
84)  hadajktoXY, 30.10.2014 17:09
...česť jeho pamiatke...
...teda drbnochovovej...
...a vlastne aj tej druhej...       <reaguj>
85)  ja nič, ja muzikant, 30.10.2014 17:17
aj dnes dievčatka nosia bežne dva copy, aj tie 9ročné
a nie, nevedia ešte 9 ročné čo je sex, že sa ľudia milujú vedia   , ale nevedia čo je sex   
a keď to vedia, tak len z takých vulgárnych rodín typu "farma", kde je p* a k* a pod. nadávky bežná reč...    <reaguj>
86)  cililing, 30.10.2014 17:21
85- ok, diky, som sa to prave pytala vedla.
ako sa da vydedukovat, ze dva copiky = z rozvratenej rodiny, mi fakt unika, ech sa akokolvek snazim. ja by som z toho vydedukovala skor, ze mama sa stara, nekupi jej za euro celenku z plastu alebo posle iba tak, ale ucese jej vlasky, to je predsa plus.    <reaguj>
87)  hadajktoXY, 30.10.2014 17:26
86..teda, ty vôbec nemáš predstavivosť...
...predsa keď idú copy na dve strany to jasne symbolizuje delenie, rozpoltenosť, rozvrat...
   <reaguj>
88)  ja nič, ja muzikant, 30.10.2014 17:30
87/ jasne, rozvrat osobnosti   
a o tej druhej chlapskej predstavivosti pomlčme v tejto téme       <reaguj>
89)  cililing, 30.10.2014 17:34
87- ahaaa, takto je to   
   <reaguj>
90)  hadajktoXY, 30.10.2014 17:38
...rozmýšlam, čo sa dá vydedukovať z plešiny ?...    <reaguj>
91)  hadajktoXY, 30.10.2014 17:39
...asi... že mi bude zima...    <reaguj>
92)  pata, 30.10.2014 17:39
90 trapi ta zena...preto si si vlasy vytrhal. asi, nie ?       <reaguj>
93)  hexenschuss, 30.10.2014 17:45
Dialekticky prechod hlavy v r... sa vravelo za komancov    <reaguj>
94)  hadajktoXY, 30.10.2014 17:52
92...žena nemôže trápiť...a ak, náhodou...
...tak potom to určite robí z lásky...
   <reaguj>
95)  hadajktoXY, 30.10.2014 17:53
93...ano... premena... najprv čo do tvaru a potom čo do obsahu...       <reaguj>
96)  bacula a Riško, 30.10.2014 20:01
86 tiez to tak vidim, ze je starostliva, keby nebola idu baby do skoly strapate.Ale ako pisete mohol tie vlasky robit ktokolvek.A, ze ich mama vedie k infantilnosti boze a co im ma dat spravit melir??9 rocne dievca je dieta pernicek mava casto trefne poznamky, ale toto sa mi zda uplne mimo.A co je horsie byt k dietatu chladna nevsimava ci ho "babatkovat"    <reaguj>
97)  hra na pravdu, 30.10.2014 20:05
...v prvom rade harvard nie je s dvojitym W, pani Kanadanka rozpravajuca po "americky"    <reaguj>
98)  tetuska lieta na metle, 30.10.2014 22:37
co sa tyka copikov, skor to podla mna svedci o tom ,ze si potrpia na uces, prip mama si najde rano cas ich ucesat..cigancata chodia strapate   
pernik a radsej byt infantilna ako najmudrejsia    (sorac zebra)    <reaguj>
99)  cililing, 30.10.2014 23:32
97- oh shit, to mi uniklo   ale to nic, ja po anglicky predsa vobec neviem      <reaguj>
100)  corinthian, 31.10.2014 07:09
HXY zije       <reaguj>
101)  púpava, 31.10.2014 08:22
100 aj pernik, parada   
dobri holuby se vraceji   

inak, aj chantal nosi dva copy
http://casprezeny.azet.sk/clanok/108231/polivkova-exmazelka-chantal-poullain-prehovorila-o-trpkom-sklamani-s-bolkom.html

http://www.e-regena.cz/chantal-poullain-potrebuji-milovat/

ale ja zas chapem, co chce pernik povedat, mne to tiez hned udrelo do oci       <reaguj>
102)  pupava_hyena_a_otrok_bulvaru, 31.10.2014 11:51
101 HYENA, chuti ti?    <reaguj>
103)  rootarboo, 31.10.2014 15:17
hyenu zenske, ak ste pocuvali, tak stalo sa to preto. ze starsia dostala v skole poznamku a bala sa ist domov, mater ma doma este dalsie dieta,


a tie copy a sponky su nenormalne a posobia hlupo, keby mater bola normalna tam da tie tenke vlasy vkusne nakratko ostrihat a neflinkala by sa stym kazde rano

radsej, keby sa venovala, psychohygiene, aby sa deti nebali ist domov, keby socialka na SK fungovala, tak zasiahne ale ta dnesna nech radsej nezasahuje, lebo detom iba viac ublizia    <reaguj>
105)  Tiffany, 1.11.2014 13:34
103) nazad sli s jednym copikom, nerozumiem ako sa ludia sprtaju radi v tych najmensich detailoch..nech ich ucese ako chce, ale tym ze ich cese je minimalne jasne ze sa o ne normalne stara...

s poslednym odsekom suhlasim..    <reaguj>
106)  chrissy, 1.11.2014 14:02
rootarboo by si sa cudoval ale s kratkymi vlasmi je viac roboty aby vyzerali normalne ako s copikmi, inak nevidim na copikoch pre dievcata nic zle, normalny uces pre male dievcatka s dlhymi vlasmi, co maju nosit drdol??    <reaguj>
107)  ditta, 1.11.2014 14:48
pernicek, ja len, ze s titulom si mozes vytriet zadok aj na tej akoze najlepsej slovenskej univerzite. po prve clovek tu inteligenciu v sebe ma, alebo nema. neucia ju na ziadnej vs. po druhe clovek kt ma vzdelanie na urovni nekvaka o tom vsade dokolecka a uz vobec neponizuje druhych a len tak mimochodom po tretie, v tom 500 na svete nie je ani njedna slovenska skola. dokonca uz rakusania nevedia kde je Slvoensko vobec. a koho poznam, ziadne slovenske vzdelanie nebolo tu v skandinavii u mojich kamosov uznane ani v nemecku. vsade si kazdy doraba vzdelanie alebo studuje vs znova. a ani jeden z nas nema ani alzbetku ani socialnu ani psychologiu ani iny vymysleny odbor.
to len, aby si sa nepokakala z tvojej urovne.

no a este jeden bod, ty si ako politici. dokazu na otazku odpovedat polhodinu suvislym vypovedanim. a ked si precitas celu omacku a vypocujes ich odpoved znova a znova, zistis ze hovoria vlastne o nicom. to je tak aj s tvojimi prispevkami.
napises 200riadkov, vypovedna hodnota sa rovna nule.
a teraz mi napis, ze ti zavidim. dakujem    <reaguj>
108)  ditta, 1.11.2014 14:54
pata to vystihla, aj simpanz sa nauci ked je pilny    som sa zasmiala teraz.

a tie ubohe ratingy. no nic. aspon nehovor prosim ta nahlas nikde, ani neuverejnuj info o tvojej skole. robis jej hanbu.    <reaguj>
109)  púpava, 3.11.2014 10:31
mrkla som nahodou na stranku skoly psych. v ba no ale riadna slabota ta stranka, nic tam nie je. pernik ty si bola spokojna s urovnou tvojej skoly? a ten brezina mi je tam sympaticky, vyzera tak inteligentne
   <reaguj>
Prispievať môžu len registrovaní používatelia. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!