Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/web/lady.sk/www/inc/poradna.php on line 709
Lady.sk
lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * Iné

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 28. Marec, , Dnes oslavuje Sona
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Ako sa správať k párom trpiacim neplodnosťou<<Späť
biela mačka3, 25.10.2014 19:56 reakcii: 191   nove: 191  
presne takéto otázky a reakcie nenávidím - napríklad kolegyňa mi povedala, že sa s tým musím zmieriť - bohovská rada...http://www.fertility.sk/sk_SK/o-fertility/blog/ako-sa-spravat-k-parom-trpiacim-neplodnostou.html   <reaguj>

1)  sajdkara, 25.10.2014 20:03
ja nechapem ludi, ktori toto maju potrebu stale s niekym rozoberat

dnes mas vela moznosti, tak to ries a nerozoberaj to s primitivnymi kolegynami    <reaguj>
2)  Lila©, 25.10.2014 20:18
som isla napisat nieco podobne ako sajdkara
naco to riesis v praci? je to sukromna vec
   <reaguj>
3)  Beva, 25.10.2014 20:20
ja juž tieto mačkine príspevky považujem za provokáciu, rozprúdit debatu okolo nej...    <reaguj>
4)  Mimi., 25.10.2014 20:59
Ľahko je písať takéto reakcie ľuďom,čo nemajú tento problém...nedá sa vyhnúť tejto téme ani a pracovisku.Niekedy tú tému otvoria kolegyne(kolegovia) a áno,nie je nám bezdetným príjemné počúvať frázy typu: "zmier sa s tým"..."adopciu ste neskúšali?"(lebo nás to určite nenapadlo)..."to si neviem predstaviť,že by sme nemali deti"...áno,musíme s tým žiť a snažiť sa neotravovať tým okolie,ale nesúďte nás,je to dosť ťažké aj bez toho       <reaguj>
5)  tetuska lieta na metle, 25.10.2014 21:02
ja citam ,ze ako sa spravat k parom trpiacim nespavostou       <reaguj>
6)  bacula a Riško, 25.10.2014 21:39
5 to pride az po porode    <reaguj>
7)  aine, 25.10.2014 23:41
si mlada co sa tym tak zozieras
mam susedku,ktora nemohla mat deti adoptovali si dievcatko a po 13 mesiacoch mali vlastne
a ak je to najhorsie aj bez deti moze clovek prezit plnohodnotny a krasny zivot    <reaguj>
8)  vrcharka, 26.10.2014 00:50
keby mi niekto stale priponminla svoje osobne veci .. a neustale mal poznamky ..mala bysomho polne ziuby..a jejedno ciide o neplobnodst ..alebo o pivo..    <reaguj>
9)  Mimi., 26.10.2014 02:38
8)čítaj pozornejšie...nikto nepísal,že to preberajú stále...
a tiež som písala ja v mojej reakcii,že sa musíme snažiť neotravovať tým okolie -to znamená,nehovoriť o tom zbytočne.Ale často tú tému otvoria ostatní,dávajú nám najavo svoj záujem,alebo sú jednoducho zvedaví .Empatia by nezaškodila ani opačným smerom       <reaguj>
10)  biela mačka3, 26.10.2014 09:57
tiež som sa rozprávala s jednou psychologičkou ohľadom toho, opýtala sa ma, či je väčšia priorita pre mňa mať dieťa alebo prácu - tak som odpovedala, že 50 na 50 - skrátka, tie ktoré majú niečo cez dvadsať, sa možno teraz rehocú, ale taká mladá si prácu nájde do týžd%na - ja mám svoj vek, pre zamestnávateľov som už stará korytnačka a keby ma vyrazili, tak si prácu nenájdem...skrátka stále mám v sebe ten strach, lebo byť aj bez príjmu nie je bohvie čo    <reaguj>
11)  biela mačka3, 26.10.2014 10:01
a skrátka nie nie som ako tie ženy, ktoré sa nechajú vydržiavať od partnera, cítila by som sa menejcenná a zbytočná, keby som bola bez práce a bez príjmu
   <reaguj>
12)  sajdkara, 26.10.2014 10:10
radsej povedzte, ze jednoducho deti nechcete, ze si chcete uzivat a rieste si to podla seba

ja som mala problem, dnes mame deti, ale ja som nestresovala, problem sa po 10 rokoch vyriesil sam po totalnom zmiereni ze deti nebudu    <reaguj>
13)  Veve, 26.10.2014 10:24
10) Ty len nevieš, či chceš mať dieťa? Prečo píšeš o neplodnosti?    <reaguj>
14)  biela mačka3, 26.10.2014 10:24
ja sa bojím o stretu zamestnania, dá sa to pochopiť? ja som bola nezamestnaná aj pár mesiacov - napriek tomu, že prácu som si intenzívne hľadala - tak ma tu neobviňujte z egoizmu - ďakujem    <reaguj>
15)  biela mačka3, 26.10.2014 10:26
ja chcem aj dieťa, ale aj to, aby som nebola vyhodená z práce kvôli tomu...lebo viete, aká je doba ...a už to mám strach, že keď zamestnávateľ sa dozvie, kvôli čomu chodím po lekároch, že za to ma vyhodí, tej psychologičke sa to hovorí, že si mám určiť priority, ona bude mať stále klientov, bez práce nikdy nebude...    <reaguj>
16)  bacula a Riško, 26.10.2014 10:29
11 ale inac to nejde kazda by chcela mat aj deti aj peniaze   urci si prioritu ty mas fajn, ze ucis nemcinu.Pre deti sa musis vela obetovat pokym to neprijmes psychika Ta nepusti.Aj pokym su male aj velke  
niekedy nesmies prilis rozmyslat a byt super zodpovedna.Ty vies ako ste na tom financne a ci to zvladnete.Ak chces mat dieta kvoli veku a tomu, ze by ho chcel partner radsej ho nemaj.Ak sa chces o niekoho starat, prebdiet noci,niekam sa posunut ci citis, ze Vam niekto chyba chod do toho
pre mna je horsie sa rozhodnut ci budeme mat druhe, keby ma vek tak netlacil tiez to beriem zlahka  ci odznova vybehnut zo zabehanych kolaji riesit ci bude miesto v skolke, ako ho prijme surodenec a ci vobec mame este energiu a silu na dalsie.Stale hovorim deti maju mat zeny cim skor a to nemyslim, ze som prve rodila neskoro.Kamaratka mi povedala, keby si ho chcela ides do toho bezhlavo a nemala by si pochybnosti
   <reaguj>
17)  bacula a Riško, 26.10.2014 10:31
15 ale ani nechces chodit do prace a plakat o par rokov, ze si sa o dieta nepokusila    <reaguj>
18)  biela mačka3, 26.10.2014 10:36
17 - aj to je pravda - a aj to, že keď som bola s ex, tak som nad dieťaťom nerozmýšľala, lebo s ním to bolo hrozné žiť - inak odniesla som aj žiadosť na VSZP o preplatenie umelého oplodnenia spolu s kópiami lekárskych vyšetrení, že prečo až teraz - inak ak by som otehotnela bez absencie v práci kvôli návštevám lekárov, je to ok, lebo tehotnú ženu chráni zákon    <reaguj>
19)  bacula a Riško, 26.10.2014 10:47
Ale ty stale chces istotu a ta neexistuje, cim skor to pochopis tym lepsie.Mozno prave ten tlak zo zamestnania Ti brani otehotniet,mozno Ta nevyhodia teraz, ale az po 3 rokoch rodicovskej.Mozno neotehotnies vobec a vyhodia Ta o 4 mesiace.
Mozno otehotnies a opusti Ta partner je x moznosti, ktore sa mozu stat.Ak hladas dovody preco nemat dieta a ci to je tazke a ci to zvladnes je ich 100 a najdes aj 101  
Stale nepises ako reaguje partner na nom bude starostlivost o rodinu par rokov.    <reaguj>
20)  biela mačka3, 26.10.2014 10:50
priateľ súhlasí so všetkým, čo navrhnem       <reaguj>
21)  púpava, 26.10.2014 11:05
20/ taky submisivny, hehe
19/ ja si tiez myslim, ze tie jej vecne obavy jej brania otehotniet. macka, si stale v strese, napati, nepokoji, toto skus zmenit, chod na dvojtyzdnovu aj troj - dovolenku, vypni, oddychuj, uzivaj si.
teraz ked si este pripustas aj reci okolia, dalsie minus.    <reaguj>
22)  biela mačka3, 26.10.2014 11:16
aj toho sa bojím, že ked nebudem mať dieťa, tak ma partner opustí, lebo ho pri mne nebude držať žiadny sprosto napísané záväzok       <reaguj>
23)  Veve, 26.10.2014 11:20
22) Mať dieťa pre udržanie partnera je ten najhorší dôvod a vôbec nič ti nezaručí.    <reaguj>
24)  debora26, 26.10.2014 12:51
Hnusná koleg. prišla len tak za tebou a povedala :zmier sa s tým že nemôžeš mať deti!
Neverím. Pretože predpokladám že tak ako to neviemkoľkýkrát prepieraš tu, robíš to kdekoľvek.
Zájdi za odborníkmi, rieš to s nimi a neprovokuje každého koho stretneš a potom sa neodbavuj na ľudoch ktorí ti povedia podla teba nesprávnu odpoveď alebo takú ktorú nechceš počuť.    <reaguj>
25)  biela mačka3, 26.10.2014 14:53
ty si tiež mimoriadne empatická    <reaguj>
26)  biela mačka3, 26.10.2014 15:50
a či vôbec so mnou priateľ ráta aj do budúcna - sme spolu rok a trištvrte a ešte ma nepožiadal o ruku - neviem, ako by som zareagovala, lebo mám s ex veľmi zlú skúsenosť - ale pokúsiť sa už mohol - iné páry sa berú aj po necelom roku...    <reaguj>
27)  abeceda, 26.10.2014 16:03
normálne, úplne normálne, proste to je fakt, aj ziveratá nemôžu mať všetky potomkov....a inak vždy ked niekto rieši takéto veci napadne ma maoja sesternica, nedarilo sa im splodiť bábo a traz, ked už majú, tak si sťažuje ako je sama, že jej manžel, jej nepomáha, že je zavretá stále s malým, že sa cíti sama a ako sa s nou už kamarátky tolko nestretávajú atd, atd......proste každý vždy v živote chce to čo nemá...ani,neľutovať, ani nepohrdáť,ani neglorifikovať, je to skrátka fakt...toť môj názor       <reaguj>
28)  biela mačka3, 26.10.2014 16:05
chlapi sú takí, že dokážu relaxovať, aj keď okolo nich je meter prachu, plno špinavého riadu a neopratej bielizne, ja kým nie je upratané, tak nedokážem si sadnúť - možno to bude tým...    <reaguj>
29)  Salvia & Danielka, 26.10.2014 16:23
Tiez si myslim, ze spravanie by malo byt uplne normalne, ale na normalny vztah treba obe strany. Mam kamaratku, co nema a nemoze mat deti (jej muz deti ma z prveho manzelstva) a dlho to problem nebol.

Lenze ako plynie cas a vsetkym okolo deti pribudaju, tak prave ona je ta, ktora temu deti nastoluje znova a znova a potom sa zatrpknuto a posmesne vyjadruje o detoch inych ludi, o ich zmenenom zivotnom style, kritizuje atd. Mne je uprimne luto, ze zo zdravotnych dovodov deti nema ale pride mi nefer, ze teraz akoby ocakavala, ze zo solidarity s nou neporodi ziadna kamaratka. No, bebudem to rozoberat, ale vztahy sa zhorsuju a stretavame sa uz coraz menej.    <reaguj>
30)  púpava, 26.10.2014 16:40
29/ dobre si to vystihla    <reaguj>
31)  biela mačka3, 26.10.2014 17:38
ja nekritizujem nikoho a nikomu sa nevysmievam - ja sa rozplačem, ked v nejakom filme žena sa dozvie, že čaká dieťa, alebo keď bývalá kolegyňa prišla s polročnou dcérkou    <reaguj>
32)  pupava_hyena_a_otrok_bulvaru, 26.10.2014 17:43
ty si chora, tieto prispevky zakladas zamerne. Uplne ti sibe v bedne chod sa liecit    <reaguj>
33)  púpava, 26.10.2014 18:01
32/ lebo tebe vobec nesibe..urob to najprv ty, a chod hned ako akutny pripad    <reaguj>
34)  pupava_hyena_a_otrok_bulvaru, 26.10.2014 18:09
33 az po tebe hyena! Kludne si vytlac par TOPiek ci 7dni, v PN budes mat dostatok casu na citanie    macka ti rada spravi spolocnost. Zalozte si aj klub, klub j**nutych       <reaguj>
35)  Mimi., 26.10.2014 18:36
Nečítala som všetko,ale mačka by si fakt mala uvedomiť čo píše!Zastávala som sa jej,lebo viem,čo je to neplodnosť a fakt som si pretrpela svoje.Mačka má len pomýlené názory.    <reaguj>
36)  Pata = botoxova_madarska_zruda, 26.10.2014 18:46
35 pomylene nazory = chora?       <reaguj>
37)  debora26, 26.10.2014 19:37
25/ Som, predstav si. Pretože si myslím že keď sa človek zmieri s najhoršou verziou, tak sa mu uľaví a v istom zmysle ho to posunie.Alebo si myslíš že trápením sa, zmeníš svoju situáciu?
Spomínam si nato, že keď som bola malá a niečo som chcela čo v tej chvíli nebolo možné, odpoveď starších bola - hoď sa zadkom o zem. Tým bolo povedané všetko.    <reaguj>
38)  bacula a Riško, 26.10.2014 20:30
37 nemas pravdu, ale nebudem to rozpisovat, aby nemala este vacsie trapenie    <reaguj>
39)  púpava, 26.10.2014 20:38
34/ tolko bulvaru co ty skonzumujes, tu neskonzumuje nikto, mas prehlad, uz len keby ti za to platili         <reaguj>
40)  elzbieta.de peren, 28.10.2014 08:59
Nemyslím, že ľudia sa bežne zaoberajú problematikou neplodných párov, skôr ty sa asi pýtaš, resp. kecáš o tom toľko, že kolegyňa nejak zareagovala.
Ale nie o tom som chcela - pre vlastné dobro, dobro prípadného dieťaťa aj muža - nesnaž sa brať dieťa ako prostriedok na udržanie si partnera. Tak to nefunguje. Ak ťa bude chcieť opustiť, tak to spraví aj keby si mala 5 detí a šieste na ceste. Zapracuj na tom, čo vieš ovplyvniť. Aby bol s tebou šťastný možno aj bez detí. Veľa sexu, dobre navarené, nejaké spoločné aktivity, ktoré viete obaja oceniť (alebo také, ktoré ocení len on, ale proste sa zaprieš)... Je toľko možností! Hlavne všetko neanalyzuj, ak to robíš nielen na lady, ale aj pri ňom....no neviem, mňa by z toho drblo.    <reaguj>
41)  Salámistka, 28.10.2014 10:22
40/zaujímavý tvoj postoj k manželovi...podľa mňa základom vzťahu je sex keď sa chce obom, nielen jednému, varenie spolu alebo keď sa im nechce, ani jednému a aktivity kľudne aj osamote, netreba byť stále spolu...    <reaguj>
42)  Salámistka, 28.10.2014 10:26
ale k téme: mám 42 ročnú kolegyňu bezdetnú, po X pokusoch s umelým oplodnením a o tejto téme sa s ňou rozprávam len vtedy, keď začne ona, to je tak raz za 5 rokov, inak to nerozoberáme, vidím na nej, ako sa trápi, keď má niekto v jej okolí dieťa, ale odkedy sa jej bratovi narodila dcéra a pomáha im s malou, má lepšiu náladu, cíti sa užitočnejšia...nemať dieťa podľa mňa nie je tá najhoršia vec na svete, najhoršie je podľa mňa o dieťa prísť...    <reaguj>
43)  Salámistka, 28.10.2014 10:36
16/prvé čo ma napadlo bolo, že nad čím ešte váhaš? ale potom som si uvedomila, že tvoja kamarátka má pravdu, nie každý sa cíti na to, mať doma plno detí, život je krásny aj s jedným dieťaťom...keď sa nevieš rozhodnúť, tak by som to radšej nechala tak...
možno keby som ja bola v tvojej situácii, tiež by som váhala...už sa stalo, že som sa ráno zobudila s pocitom, že radšej nechcem mať druhé, lebo neviem, či by som to zvládla    <reaguj>
44)  Mimiska, 28.10.2014 10:37
41) ja vzdy zasnem nad alzbetinimi odpovedami. Jej navod na stastny manzelsky zivot je: rob vsetko co chce manzel potom to bude fungovat.    ja by som tak zit nechcela, stale sa chlapovi prisposobovat a pchat sa mu donzadku.


A macka k tebe asi tolko : niekedy vie priroda preco a zaco to robi...ty mas problem a obrovsky sama so sebou...chudak dieta co by sa ti narodilo    <reaguj>
45)  Salámistka, 28.10.2014 10:42
44/ale keď u nej to funguje, tak je to v poriadku   
moja známa spávala s mužom vždy, keď on chcel, aby jej nebol neverný, nakoniec mal aj tak frajerky, po 17 rokoch manželstva zistila, že vzťah sa nezakladá na sexe ale na komunikácii (hoci aj sex je komunikácia)    <reaguj>
46)  arty, 28.10.2014 10:49
44)mozno ty to vidis tak, ze ona robi vsetko, co chce jej manzel a pcha sa mu do zadku, mozno je to ale tak, ze ona sa snazi urobit manzela stastneho a spokojneho, lebo on sa snazi urobit takou ju...a na tom nevidim nic zle...zijem tiez tak a spokojne...    <reaguj>
47)  Veve, 28.10.2014 11:25
41) a 44) Prečo sa staviate na zadné, keď elzbieta píše o tom, že robí to, čo manžel chce alebo má rád? Pre vás to hneď znamená, že nemá vlastnú vôľu? Vy síce zastávate správny názor, že treba robiť to, čo chcú obaja, ale život v partnerstve nie je romantická rozprávka, že obaja chcú a neustále myslia na to isté. Zobuďte sa. To nie je, že žili šťastne až kým nepomreli.    Elzbieta myslí na partnera a vy myslíte na SEBA. Ešte ste nepočuli, že partnerstvo je o kompromisoch? Tam nie je víťaz.       <reaguj>
48)  Salámistka, 28.10.2014 11:37
47/ja myslím na seba aj na partnera    <reaguj>
49)  pata, 28.10.2014 11:39
mne vzdy napadne jeden vtip

Chlap, ktory si mysli, ze zena patri do kuchyne nevie, co s nou robit v spalni

      <reaguj>
50)  bacula a Riško, 28.10.2014 11:45
43 uprimne?   asi vies o com pisem, lebo tiez mas jedinacika.Lebo viem, ze budem na vsetko sama, tak ako som bola pri prvom, lebo si neviem predstavit delit lasku a cas medzi dve deti.Lebo som mala gyn problemy infarkt placenty a syn sa narodil s nizkou porodnou vahou, keby sa to stalo skor neprezije.Lebo mam endometriazu a uz pred 8 rokmi sme sa snazili o dieta takmer 2 roky.Lebo sa mi zda, ze som vekovo za hranicou mam 37,5 uprimne nie som stotoznena mat 50 tku a doma teenegera aj, ked viem, ze dnes to je tak ci porodit v 34 ci 38 r to je uz jedno  Lebo som prilis zodpovedna a uz viem co to vsetko obnasa   Lebo viem, ze ho v nasej dedine zase nedostanem do skolky.pocitovo by som ho chcela znova to zazit este raz, priniest trocha noveho vanku do rodiny, ale rozum mi hovori nie.Bud rada za to, co mas.Som prekvapena z toho pocitu, lebo vzdy som tvrdila, ze chcem jedno, ale syn je uz vacsi, chodi sam von a zrazu mi prislo luto, ze je to fuc a, ze my s muzom uz nechodime s dietatom po ihriskach   o 2,3,4 roky to bude zase ine.Asi som si uvedomila, ze je naozaj posledny cas, ak by sme chceli este jedno a dost ma to vydesilo    <reaguj>
51)  ja nič, ja muzikant, 28.10.2014 11:50
49/      
   <reaguj>
52)  bacula a Riško, 28.10.2014 11:52
Ked vidim ako syn pestuje krstniatko je mi z toho clivo, aj ked tvrdi, ze on urcite ziadneho surodenca nechce   muz ako vzdy nechava rozhodnutie na mna a ja neviem.Bojim sa, ze o 3 roky si poviem mali sme ist do toho.Potrebujem uz uzavriet tuto temu a vydat sa nejakou cestou.Mozno to nechame na nahodu, aby som si nevycitala, ze sme to ani neskusili.    <reaguj>
53)  ja nič, ja muzikant, 28.10.2014 11:53
50/ a niekedy je dobré v živote byť aj odviazaná    a hecnúť sa       <reaguj>
54)  balicekstastia, 28.10.2014 12:01
ja som sa skor stretla asi 2x s tym, (co mi bolo velmi neprijemne), ze automaticky niekto ocakava, ze mam deti, a ked nemam, tak urcite nechcem.
"jaaaj vy nemate este deti, ale to je najlepsie co vas moze postihnut, atd..." "no, ale ja som mala deti uz mlada, lepsie v mladsom veku ako odkladat",,,
to mi niekto, niektori, prisli uplne pozadu, lebo napr. zena mohla aj potratit, alebo sa stala nejaka tragedia, ze zomrelo, alebo nema partnera, alebo nemozu mat deti.

   <reaguj>
55)  bacula a Riško, 28.10.2014 12:10
53 ja viem   na to nemam povahu ja musim vsetko premysliet do dosledkov uplne zbytocne.Ved ja som ako autorka prispevku  
Zial som jedinacik a neviem si predstavit ake to je mat surodenca.zase, ked idem ku krstniatkam a su tam 3 deti a vidim tie boje, superenie poviem si ako je fajn s jednym no cisty pripad pre psychologa      <reaguj>
56)  balicekstastia, 28.10.2014 12:15
55/ jaj, nevies sa rozhodnut, ci mat dalsie babo? Tak, bude to najblizsia rodina.    <reaguj>
57)  Salámistka, 28.10.2014 12:25
55/nemaj výčitky svedomia, že sa nevieš rozhodnúť...niektoré veci asi netreba siliť...ja mám sestru o 4 roky staršiu a aj tak som sa celé detstvo cítila sama, pritom máme veľmi dobrý vzťah, len ona mala svoje záujmy a kamarátov, ja tiež, skoro odišla z domu, teraz ako dospelé sa často navštevujeme a ja som rada, že mám za kým ísť, kým som bola mladšia, vo všetkom mi radila, pomáhala mi preklenúť ťažké obdobia...moja dcéra tiež nespomínala nikdy súrodenca, aj keď bola veľa krát žiaľ svedkom hádok medzi mnou a mužom o druhom dieťati, keď už bola väčšia, povedala mi, že dáva za pravdu môjmu mužovi, bojí sa o mňa a nechce mať za tú cenu súrodenca, vlastne nikto v mojom okolí s tým nesúhlasil, všetci ma odhovárali, asi ma poznajú   
ja mám 35 rokov a už ma to celé prestáva trápiť, tak to nechávam tak ako to je    <reaguj>
58)  tetuska lieta na metle, 28.10.2014 14:40
26) a fakt chces dieta s chlapom, pri ktorom si si nie ista, ci s tebou rata do buducnosti? ratanie do buducnosti sa neprejavuje ziadanim o ruku
40) to si fakt myslis ,ze zakladom dobre vztahu je spravat sa tak, aby bol chlap stastny aj za cenu zaprenia sa?   
46-47) no ale ta cast so zapieranim sa hovori o tom, ze nema vlastnu volu a podla mna nemoze to dlhodobo fungovat ak jeden popiera svoju povahu
49)       <reaguj>
59)  arty, 28.10.2014 15:15
58)to s tym zapieranim takto vytrhnute z kontextu sa da- a la lady - odprezentovat aj tak, ze to robi v kazdej situacii a nema vlastnu volu a popiera svoju povahu /aj ked asi ju ma, ked ju zaprie  / ale mne napriklad napadne, ze moj manzel miluje rybacku, ja nie, ale viem, ze ma rad, ked tam ideme spolu a travime cas spolocne, hoci pri zalube, ktoru ma radsej on ako ja a aj to vie...nenuti ma tam ist, len skonstatuje, ze by bol rad, keby sme tam isli spolu a tak sa niekedy "zapriem" a idem s nim, hoci by som radsej robila to, co vikend pred tym, kedy sa "zaprel" on a nesiel na ryby, ale tam, kde to mam zase radsej ja nez on...    <reaguj>
60)  Veve, 28.10.2014 15:41
58) Je chyba, keď sa v partnerstve na čas trávený spolu (aj keď nie je úplne podľa našich predstáv) hľadí ako na "zapieranie seba". TOTO nemôže dlho fungovať ako dobrý vzťah. Keď niekto dáva SEBA a svoje záujmy na prvé miesto, tak ten nežije s niekym, ale len vedľa niekoho.       <reaguj>
61)  elzbieta.de peren, 28.10.2014 15:47
59) Tak nejak. Pre mňa je dôležité, aby bol manžel šťastný - keď je šťastný on, som aj ja. Navyše po mne nechce žiadne život a zdravie ohrozujúce aktivity   Tento rok absolvoval zoskok padákom (mea culpa, dala som mun to k narodkám, bo o tom sníval) a výstup na Gerlach - jediné, po čom túžil, bolo, aby som s deťmi bola poblíž. No problem. Chcel, aby som s ním išla na fotbal - no problem. Nuda, ale aspoň som si dala pivo a konečne pochopila (snáď) čo je ofsajd. Vedie siahodlhé prednášky o dejinách kozmonautiky - aspoň som si niečo naštudovala, nech nevyzerám ako debil. No a on zas so mnou zhliadol operu, tipujem so zaťatými zubami sleduje seriál Borgia a o niektorých veciach z histórie vie už hádam aj viac ako ja. Aký poroblém? Niekomu by to možno nevyhovovalo, ale ja som šťastná, keď ho vidím spokojného. Deti sú šťastné, že majú rodičov, čo sa nehádajú kvôli blbostiam. Pes je šťastný, že ho pániček berie na dlhé prechádzky ( on na korčuliach, ja a decká dakde kilometer za nimi). Moja voľba a u nás to funguje na jednotku.    <reaguj>
62)  balicekstastia, 28.10.2014 15:52
61/ ale ved to je velmi pekne, co pises   O tom je predsa laska, ze chceme aby aj ten druhy bol stastny.    <reaguj>
63)  tetuska lieta na metle, 28.10.2014 15:55
59/61) ano, len pri elzbiete mi to neznie ako rovnovazne, ale ze co ma zena robit..nie co ma robit chlap
ale mozno je taka submisivna povaha, ze jej naozaj staci ku stastiu, ak je stastny on a ona nema ziadne potreby
60) ved toto, ked nieco povazujem za zapieranie, tak to nerobim
   <reaguj>
64)  pata, 28.10.2014 15:58
no mna by na futbalovy zapas nedostal ani George cloony...pekne by som ho odprevadila ku dveram, pobozkala, pohhladkala, skontrolovala, ci je teplo obleceny...a ja by som si spravila doma veget   

to ako priklad na to, ze nepovazujem za nutne robit nieco nasilu, presne tak y som ani ja necakala, ze moj chlap bude so mnou chdit na depilaciu    <reaguj>
65)  balicekstastia, 28.10.2014 15:59
tak to ja chcem aby bol program aj podla mna   , kd sa mi nieco nepaci poviem, ale na druhej strane, mame skoro rovnake zaujmy.    <reaguj>
66)  balicekstastia, 28.10.2014 16:00
potom sa niekedy stane, ze partner, ktory nepovie narovinu co si mysli, alebo sa stale prisposobuje, raz vybuchne.    <reaguj>
67)  tetuska lieta na metle, 28.10.2014 16:02
64) ja tak podobne a este by bol rad, ze mu to trpim   
a suhlas    <reaguj>
68)  ja nič, ja muzikant, 28.10.2014 16:04
keď elzbieta znie tak ako keby bola ratlík s vrtiacim chvostíkom postavená na zadné a čakala , že jej paniček hodí ohlodanú kostičku a ešte sa aj úslužne poďakuje, no žiaľ pripadá mi to tak
   <reaguj>
69)  pata, 28.10.2014 16:05
68
ale mozno to tak len znie...a naozaj ju toto naplna. potom to je OK.
aj ja som taka bola, potom som zistila, ze je to na dve veci    <reaguj>
70)  ja nič, ja muzikant, 28.10.2014 16:05
prípadne, že sa až "podkladá" ...pritom určite by stačilo len zmeniť "tón" písania a lepšie sa vyjadriť
len elzbieta je na svoj vek a vždy bola strašne naivná a aj zaslepená, tak si nie som istá, či aj v reáli niečo neprehliada a nepotláča    <reaguj>
71)  ja nič, ja muzikant, 28.10.2014 16:07
69/ hehe, tak ja som taká nikdy nebola, ale všecti si myslia, že môžu si dovoliť, ale nie je to pravda, nechám si nakladať len do času a potom to ide do pozoru, nedokázala som byť len submisívna ... a ono hrozí aj to, že ten druhý v manželstve je aj dosť nedôvtipný a berie to ako samozrejmosť    <reaguj>
72)  tetuska lieta na metle, 28.10.2014 16:08
69) nechce sa mi verit, ze ak niekoho nieco naplna, tak to pocituje ako sebazaprenie
ked ma naplna zbozne hladiet na chlapa trebars pri futbale, ktory neznasam, tak ist tam nepocitujem ako sebazaprenie, ale ako radost, ze mozem byt s nim    <reaguj>
73)  Veve, 28.10.2014 16:12
63) Za "zapieranie seba" to považujete vy, ktoré to tak cítite. Nikto vám tu netvrdí, že to máte robiť, ak sa vám aktivity s partnermi zdajú také neznesiteľné. Vôbec ste nepochopili, že iní trávia radi spolu čas a vôbec im nevadí, že raz sa prispôsobí jeden a druhý krát druhý.    <reaguj>
74)  tetuska lieta na metle, 28.10.2014 16:15
73) nie, ty si nepochopila, ja reagujem len na elzbietu a jej sebazapieranie..my robime s partnerom cinnosti, ktore nam obom robia radost..co nie, to robime kazdy zvlast    <reaguj>
75)  elzbieta.de peren, 28.10.2014 16:16
63) Ja mám jednu silnú potrebu - šťastnú rodinu. A prežiť nejaký blbý fotbalový zápas keď vidím, aký je šťastný, že som tam s ním - prečo nie, sú to len nejaké blbé dve hodiny. Jo, zapriem sa, tiež by som radšej robila niečo iné. Ale zas viem, že on by tiež radšej pozeral nejaký horor ako so mnou čučal na seriál Borgia plus počúval moje kecy o renesancii    A to už prežil aj Tudorovcov   
Moji rodičia sú obaja silné povahy a ich manželstvo bolo...no skôr "talianske". Ja chcem pre moje deti kľud a harmóniu.    <reaguj>
76)  pata, 28.10.2014 16:17
73
preco reagujes tak ostro ??
my to chapeme prilis dobre, ale ja, rovnako ako aj x dalsich nepovazujeme za potrebne a dolezite robit nieco, co nas vyslovene otravuje.

uz ked sme ako priklad pouzili ten futbal, ja fakt nevidim absolutne nic pozitivne v tom, ze sa odtrepem na dve a pol hodiny niekam na stadion, budem tam unudena, ufrflana...len aby bol moj muz spokojny. a som si ista, ze ten futbal si chlap uzije viac s kamaratmi.
ja si zatial doma vklude upracem a spravim pekny vecer sama pre seba. lebo budem dufat, ze po futbale chlap istane este aj na pivo, aby mi dal viac casu len pre seba...ako dobry manzelik
   <reaguj>
77)  pata, 28.10.2014 16:20
75
co ja viem...normlne by chlap siel na ten futbal s kamsmi a ho by si pozrel na laptope, sluchadla na usi...pekne sediac vedla mna na gauci, kym by som ja pozerala borgiovcov.


ae to som ja       <reaguj>
78)  pata, 28.10.2014 16:20
a horor by pozeral na laptope malo byt    <reaguj>
79)  pata, 28.10.2014 16:21
a ako pise tetuska, zaujmi sme mali podobne uz predtým, ako sme zacali spolu chodit...nevyberiem si akademika, ked ja som zaryty sportovec    <reaguj>
80)  ja nič, ja muzikant, 28.10.2014 16:22
tak ja mám to šťastie, že futbal nehrozí a Tudorovcov sme výnimočne pozerali spolu    , snáď jediný filnm či seriál    <reaguj>
81)  pata, 28.10.2014 16:24
zaujmY       <reaguj>
82)  biela mačka3, 28.10.2014 16:25
len či naozaj to chúďa by netrpelo - že by som z neho chcela mať to, čo som ja nedokázala - to by nebolo dobré    <reaguj>
83)  biela mačka3, 28.10.2014 16:26
čítala som takú týždennú terapiu na podporu plodnosti, je to časovo dosť náročné, asi by bolo treba vziať si dovolenku http://www.fertility.sk/sk_SK/poradenstvo/pribehy-z-nasho-poradenstva/moje-zazracne-tehotenstvo.html    <reaguj>
84)  pata, 28.10.2014 16:27
82
ty radsej daj do poriadku seba    <reaguj>
85)  pata, 28.10.2014 16:28
83
a co je na tom casovo narocne ???

zhltnut nejae vyzivove doplnky a pat minut obcas mat dychove cvicenie ??

prosim ta, ty naozaj ani enuvazuj nad dietatom, kym sa nevyliecis    <reaguj>
86)  elzbieta.de peren, 28.10.2014 16:28
Pata, ak by to muža, ktorého miluješ a máš s ním deti urobilo šťastným, ak by chcel na tom futbale teba a nie kamošov - ruku na srdce, nešla by si?
Možno nie, možno som naivná, submisívna a blbá, ale spokojná. Inak - na poker chodí s kamošmi, ale už ma ho doma učí   
   <reaguj>
87)  pata, 28.10.2014 16:30
86
nie, lebo by som nechcela chlapa, ktory by odo mna chcel, aby som chodila na futbal (pokial by mi to vadilo, ak by som mala futbal rada, OK)
osobne by som upredbostnila, ak by mal partiu kamaratov, s ktorymi by na ten futbal siel. lebo nepovazujem za normalne, aby toto chcel chlap od zeny.    <reaguj>
88)  pata, 28.10.2014 16:30
rovnako akon ja by som enziadala, aby so mnou pozeral doktora z hor....    <reaguj>
89)  elzbieta.de peren, 28.10.2014 16:36
88) Tak Doktora z hôr som nevidela, ale teraz som našla záľubu v starých komančských seriáloch ako Major Zeman, Třetí patro, Dobrá Voda a spol    Celkom sranda, ale kto nezažil realitu ( ako môj anglický muž) nepochopí.
Borgia pozeráme v angline a je to iné kafe, dokonca (nie úplne ale ja som hnidopich) sa tomu veľmi nedá čo vytknúť historicky. Tudorovci mali spústu chýb.    <reaguj>
90)  pata, 28.10.2014 16:39
89
to bol len priklad, ten doktor z hor    <reaguj>
91)  tetuska lieta na metle, 28.10.2014 16:41
75) no my mame klud, ja ho nenutim nudit sa pri romantickej komedii, on zas mna pri westerne
ale zas moj keby cumel na futbal, tak si ho skor uzije bezo mna ako so mnou..lebo ked vie, ze ja tam trpim, tak si to predsa nemoze uzit, kedze ma lubi..rovnako ako ja si neuzijem napr divadlo, ked viem, ze on odratava minuty do konca
ale je to super, ze mame dost odlisne zaujmy, aspon pri malom nie sme obmedzovani   
82) a preco by si z neho chcela nieco mat? ved dieta je osobnost, nie cviceny pes    <reaguj>
92)  gorila, 28.10.2014 16:42
pata, no ale ty si sama, preco asi, no preto, ze sa nevies prisposobit. a preco tu teoretizujes co by bolo keby, ked realita je ina.    <reaguj>
93)  elzbieta.de peren, 28.10.2014 16:48
82) Mačka, ja nie som lekár, liečiteľ, šaman ani nič podobné, ale z vlastnej skúsenosti - nesnaž sa tak, nenervač, nedumaj čo by bolo ak...Proste veľa sexu a buď bábo bude, alebo nie. Ale nemuč sa zbytočnými úvahami. A máte nejaké bývanie?    <reaguj>
94)  pata, 28.10.2014 16:50
92
ako ty povies       <reaguj>
95)  biela mačka3, 28.10.2014 17:01
ok, tak čas by som si nájsť musela - ale ide o to, že či by som zohnala všetky tie potrebné vitamíny a či by sa to nebilo s liečbou, ktorú mi poradila jedna bylinkárka...    <reaguj>
96)  pata, 28.10.2014 17:02
95
cas na co ? na zhltnutie vitaminov ?    <reaguj>
97)  ja nič, ja muzikant, 28.10.2014 17:03
95/ isto by sa bilo...nechaj to radšej tak teda    <reaguj>
98)  ja nič, ja muzikant, 28.10.2014 17:04
96/ na spirituálne vkladanie vitamínov a meditovanie nad správnosťou voľby, či ich berie v správnu minútu a pod. ... čo na tom nechápeš    <reaguj>
99)  pata, 28.10.2014 17:05
98
jaj       <reaguj>
100)  pata, 28.10.2014 17:05
stovka       <reaguj>
101)  elzbieta.de peren, 28.10.2014 17:10
95) No a ako to teda máte s tým bývaním? Jo a zas si hľasdáš dôvody, prečo to nejde...Ser na bylinkárky, bez sexu proste nepočneš.    <reaguj>
102)  pata, 28.10.2014 17:14
101
presne, jeden-dva fernety a schuti si zasexovat    <reaguj>
103)  elzbieta.de peren, 28.10.2014 17:18
102) Tak keď už bylinný chlast skôr Becherovka alebo Demänovka       <reaguj>
104)  Chrbtica, 28.10.2014 17:19
102 povedala teta, ktorá ani dieťa ani chlapa nemá    to tvoje hrajkanie sa na dokonalú, vzdelanú, rozkošnú je smiešne. Faloš.    <reaguj>
105)  tetuska lieta na metle, 28.10.2014 17:19
95) prepac, ze sa tak sprosto spytam, ale uz ste skusili sexovat bez ochrany, ci to nahodou len tak proste nepojde?    <reaguj>
106)  sis777, 28.10.2014 17:21
95
A uz konecne prezradis, co ti to ta bylinkarka poradila?    <reaguj>
107)  Chrbtica, 28.10.2014 17:21
105 ona nemá partnera, som na 90% presvedčená. Jej príspevky sú len vymyslené, zahráva sa s myšlienkou. Nič viac, nič menej    <reaguj>
108)  taska, 28.10.2014 17:27
83 nech citam jak citam, cele to dzganie sa tabletami, kapsulami a bobulami vseho druhu malo u tej zeny pramalo, vlastne nic spolocne s otehotnenim

ale chapem, napisat, ze sa podarilo po 6r len tak z cista jasna, to by nemalo to spravne magicke cosi fertility konzultanta    <reaguj>
109)  Lila©, 28.10.2014 17:39
108 suhlas

macka, ty prestan riesit len seba a dotrep na vysetrenia aj chlapa.. nie ste najmladsi a tipujem ze ani jeho spermie uz nebudu ziadni pretekari
   <reaguj>
110)  biela mačka3, 28.10.2014 19:43
priateľ je uplne v poriadku, ja má vaječníky zlé a aj hormóny    <reaguj>
111)  elzbieta.de peren, 28.10.2014 20:03
Mačka, ja som po dvoch spontánnych potratoch ako 36 ročná porodila. Môj muž mal 51 rokov, ani jeden sme s tým nerátali. Teraz mám už druhé dieťa, 9. novembra bude mať rok.
   <reaguj>
112)  cililing, 28.10.2014 21:28
5- ja tiez a uz som ccela nieco k veci vyjadrit      <reaguj>
113)  taska, 28.10.2014 22:54
a este taky detail k elzbiete: chapem...chlap anglican a otvorena nelaska k futbalu su dva navzajom sa vylucujuce faktory
nabuduce uz taku fatalnu chybu neurobim
jak to lubi futbal, nesmie mi to do domu       <reaguj>
114)  tetuska lieta na metle, 28.10.2014 23:15
107) ona je skutocna, nie vymyslena
112) aj ty by si spala?       <reaguj>
115)  Mimiska, 29.10.2014 11:10
Alzbieta, ty rada vidis manzela stastneho a on teba, chapem, len nechapem preco si dokazujete lasku robenim veci, ktore nemate radi. Pre mna je urcite viac laska, ked kazdy z partnerov pochopi, co robi toho druheho stastnym, a podla toho sa chova. Nie sa obetovat partnerovi a robit veci ktore ma nebavia. Nikdy by nenapadlo manzela ma volat na futbal, ktory neznasam, a mna by nenapadlo aby sa musel so mnou divat na podla neho stupidny serial. Nechapem na co to je dobre. Ak som dobre pochopila tvoj manzel je stastny, ked ides s nim na futbal, ktory nemas rada. Podla mna trochu egoisticke.    <reaguj>
116)  Mimiska, 29.10.2014 11:10
Alzbieta, ty rada vidis manzela stastneho a on teba, chapem, len nechapem preco si dokazujete lasku robenim veci, ktore nemate radi. Pre mna je urcite viac laska, ked kazdy z partnerov pochopi, co robi toho druheho stastnym, a podla toho sa chova. Nie sa obetovat partnerovi a robit veci ktore ma nebavia. Nikdy by nenapadlo manzela ma volat na futbal, ktory neznasam, a mna by nenapadlo aby sa musel so mnou divat na podla neho stupidny serial. Nechapem na co to je dobre. Ak som dobre pochopila tvoj manzel je stastny, ked ides s nim na futbal, ktory nemas rada. Podla mna trochu egoisticke.    <reaguj>
117)  elzbieta.de peren, 29.10.2014 11:34
115) Máme si ju dokazovať tým, že si každý robíme len to, čo nás baví?
Futbal ma nijako extra neobohatil, ale bez manželovho záujmu o trebárs kozmonautiku by som sa nedozvedela kopec zaujímavých faktov. No a tipujem, že on je jeden z mála Angličanov, ktorý vie presný dátum bitky pri Moháčí   
Nehovorím, že zdieľame všetky záľuby, ale aspoň vieme, o čom debatujeme. A baví nás to.    <reaguj>
118)  Salámistka, 29.10.2014 11:43
117/mne sa páči ako žijete, ale keď sa na to pozrieme z opačnej strany, iné páry, ktoré tak nežijú, môžu byť tiež šťastní...vy ste si vybrali tento spôsob spolužitia, ale nie je to jediná správna cesta dobrého manželstva    <reaguj>
119)  elzbieta.de peren, 29.10.2014 11:58
118) To ako žijeme my rozhodne neberiem ako jediný správny vzor. Každému vyhovuje niečo iné.
Ale možno práve to, čo nás odlišuje ma stále fascinuje tak, že som stále ako čerstvo zamilovaná.
No a teraz idem gooooogliť fakty o ebole a prenose vírusu kýchnutím - to sme včera nedoriešili a mienim mu dokázať, že mám pravdu       <reaguj>
120)  Salvia & Danielka, 29.10.2014 12:09
Tiez zdielam elzbietin nazor na vztah. Ved nerobia obrovske ustupky v ziadnych zasadnych veciach, to su fakt len take prkotiny pre radost.

Tiez "dovolim" muzovi v aute pocuvat hudbu a radio, ktore ma rad a ja neznasam a tuez z lasky k nemu nevysavam a chodim po spickach, ked pozera F1.    A nemyslim, ze by zo mna nejak ubudlo, ani ze by som bola submisivna. Vola sa to kompromis a urobenie malej bezvyznamnej radosti tomu druhemu.    <reaguj>
121)  janinka20, 29.10.2014 12:15
ja napriklad tiez nie som nejaka extra futbalova fanusicka, ale aby to bola az taka neznesitelna obeta? zas z toho nerobte, akoby tam niekoho vrazdili a nutili vas pozerat na vnutornosti.    <reaguj>
122)  Lila©_sa_nelieci_preto_besni, 29.10.2014 12:27
120 to snad nemyslis vazne! Dovolis muzovi pocuvat radio, ktore chce?       Nevysavas pocas F1 ktora je 2x do tyzdna aj to len cez sob. (1h) a ned (2h)? Fiha! Klobuk dole   
   <reaguj>
123)  cililing, 29.10.2014 12:30
nahodou s tym radiom to teda obeta je. ja to manzelovi nedovolim a ked si ho zaplne, viem, ze je riadne nasraty   na druhej strane, ked mi chce ukazat svoje dobre slrdce, necha ma pocuvat vsetky tie moderne pesnicky, ktore on zo srdcs neznasa      <reaguj>
124)  cililing, 29.10.2014 12:35
za seba teda mozem povedat, ze ziaden vztah k chlapovi nieje tak dolezity, aby som ho polozila pred seba samu.    <reaguj>
125)  pata, 29.10.2014 13:06
121
ved nik netvrdi, ze nas tam zbiju...len z lasky k mjomu muzovi ho tam poslem radsej samého, lebo si fakt neviem predtsavit, co za chlapa uprednosti na futbale spolocnost manzelky pred partiou svojich kamosov...    <reaguj>
126)  pata, 29.10.2014 13:08
a co sa tyka obety, ze pozera so mnou to, co ho nebvavi, tiez by mi to vadilo...ale zas by som ocenila, ak by si to niekedy natajnasa, z lasky ku mne pozrel. ale nie so mnou...ja by som to spravila tak. nastudovala by som si nieco o futbalových druzstvach, precitala nieco o zapase, nech som v obraze a po navrate zo zapasu sa informovala, co a ako    a takto prejavila zaujem    <reaguj>
127)  Pata = botoxova_madarska_zruda, 29.10.2014 13:12
125 ty zas fabulujes co by bolo keby? Na co je to dobre? Herecka.    <reaguj>
128)  púpava, 29.10.2014 16:59
125/ manzelia to znamena aj kamarati, priatelia. zas jej tolko nezavid.    <reaguj>
129)  elzbieta.de peren, 29.10.2014 18:07
125) No tak si predstav Angličana v BA plus odhadni, koľko jeho kamošov zbehne sledovať náš futbal.
No a žiaden počas zápasu nesleduje radšej jeho a nesníva o tom, aké to bude fajn po zápase v posteli       <reaguj>
130)  hapči, 29.10.2014 19:30
nechcem sa tiez pliest Jane do temy, ale neda sa mi nezareagovat   
absolutne suhlasim s Alzbietou a nechapem to prehananie druhej strany (ktora mozno ani fungujuci vztah nema). ja som tiez vo vztahu spokojna takymto sposobom. a nie, nejde o nejake neskutocne premahanie sa. tiez som predtym nepozerala nikdy futbal a moj chlap ho miluje. a aj ked ho samozrejme pozerava hlavne s kamaratmi, neviete si predstavit ten stastny vyraz, ked s nim idem na futbal alebo ho pozerame v tv    a ked sa navyse pytam na pravidla a podobne na nejake veci, co ma zacali zaujimat, take odusevnele vysvetlovanie som este nevidela. a sam mi povie, ze je najstastnejsi chlap na svete, ked pozera svoj futbal so mnou    a ano samozrejme by som si vedela predstavit v tomto case aj ine aktivity, ale to, ze robim mojho chlapa stastnym je pre mna dolezitejsie. a rovnako ako vsetky ostane veci ako baby pisali to radio, F1, serial a podobne.
a samozrejme moj chlap so mnou tiez robi veci, ktore by inak sam nerobil, ale vie, ze ja ich mam rada.
mojou hlavnou tuzbou vo vztahu je, aby moj chlap bol stastny a robim ho statnym niekedy aj na ukor napriklad mojho vlastneho pohodlia alebo casu. ale to, ze je statny, robi v konecnom dosledku statnou mna    a z jeho strany je to to iste. a nas vztah podla mna funguje prave preto    ale zasa aby bolo jasne, toto vsetko robim preto, ze to citim aj z druhej strany, nerobila by som take veci pre kazdeho       <reaguj>
131)  tenerife, 29.10.2014 20:15
...pridám aj ja - nepovažujem za správne absolútne prispôsobenie sa partnerovi. ale niektoré baby vôbec elzbietu nepochopili. ona žije vo funkčnom láskyplnom vzťahu - vtedy mi nie je zaťažko vysadnúť na bike, zbierať v lese huby, precestovať vlakom cudziu krajinu - nie je to moja šálka kávy, ale milujem JEHO a pripojím sa k NEMU z lásky    - nachádzam zaľúbenie v jeho záľubách, nie je to obeta ...ale súznenie ...    <reaguj>
132)  bacula a Riško, 29.10.2014 20:44
130 mate deti? Ja som tiez vo faze zalubenosti isla s mojim na hokej mna to nebavilo a aj som povedala, ze raz mi stacilo  on si zase kvoli mne kupil bicykel a chodili sme na dlhe trasy.Ale kazdy ma svoj system doma a nech robi co uzna za vhodne, ak Vam to vyhovuje.Citim to ako Pata mna by mrle zrali, keby som sa mala premahat a robit nieco co ma nebavi, aby bola moja polovicka spokojna  
   <reaguj>
133)  tetuska lieta na metle, 29.10.2014 22:23
120) no ja za kompromis povazujem to, ze nemusim pocuvat nieco ,co neznasam, len aby on pocuval najoblubenejsie..to iste naopak..ale pustime si nieco, co neprekaza ani jednemu z nas
to s tym vysavanim sa da povazovat za kompromis..a potom z lasky povysava on, ked f1 skonci..
124) presne   
130) tak sa spytam takto: teba fakt robi stastnou ak on pozera s tebou napr telenovelu?    <reaguj>
134)  hapči, 29.10.2014 22:41
133) telenovela je zly priklad    ale povedzme napriklad ja milujem plavanie, on ho vobec nemusi a nikdy by sam od seba nesiel plavat. ale obcas sa ku mne prida a ano, je to pre mna fakt vynimocny den ked ide so mnou a som stastna, ze som pri svojej oblubenej cinnosti s oblubenou osobou       <reaguj>
135)  tetuska lieta na metle, 29.10.2014 22:44
134) nie je zly, pozeranie nudnych serialov bol elzbietin priklad
   <reaguj>
136)  bacula a Riško, 30.10.2014 08:37
134 takze nemate deti vsak?  mame jednu znamu, ktora bola ako siamske dvojca vsetko s partnerom a pre partnera.Hyckala ho, ked sa im narodilo dieta akoby mu preskocilo citi sa na druhej kolaji, a velmi mu vadi, ze sa vsetko toci okolo malej.Je to chlap po 35 tke a sprava sa ako ufnukanec, ktoremu sa nedostava pozornosti uraza
   <reaguj>
137)  hexenshuß, 30.10.2014 10:25
101) nepochopila som, co ma tema spolocne s tym, ako ma macka s byvanim       <reaguj>
138)  cililing, 30.10.2014 12:54
to su vsetko cerstve vstahy, par rocne, co tu pisu, ved ono ich to prejde  pri detoch je casu tak malo, ze ak ho mam travit nad niecim, co ma nebavi, len aby som urobila mojho muza stastneho, tak radsej ho urobim nestastnym a nech ide sam. mna moj muz tiez nevola na vsetky triatlony bohudiky, tak ako ja jeho nevolam na koncert justina timberlaka.    <reaguj>
139)  pata, 30.10.2014 12:56
134
tak ked s tebou, vasbivou plavkynou, ide plavat muz, co neznasa plavanie...prisposobis tempo plavania jeho tempu ?
potom si to ale neuzijete ani jeden.

proste su cinnosti, kde pritomnost druhého nie je prinosom priam naopak.

pozor, ja som nikdy netvrdila, ze nemame robit toho druhého stastnym. Jasne, ze mame, nie je kraji pcit, ako spravit niekomu inému radist,
ale, preboha, rozlisujte, kedy je to na uzitok a kedy na pritaz.    <reaguj>
140)  janinka20, 30.10.2014 13:04
138)ty si bola na koncerte justina timberlaka??? och!!!

bolo to uzasne? ze sa tak sprosto pytam, urcite bolo!       <reaguj>
141)  koza.rohata, 30.10.2014 13:05
len aby ste nestratili same seba, ked sa tolko prisposobujete..    <reaguj>
142)  biela mačka3, 31.10.2014 16:58
zase šéfovia robili dnes v práci bububu, tak teda neviem - ak bude prepúšťanie, tak budem mať v mojom veku čo robiť, aby som si našla prácu a nebudem môcť mať dieťa - aj keď teda mám celkom dobré výsledky, ale aj tak....    <reaguj>
143)  tetuska lieta na metle, 31.10.2014 17:47
142) co by si robila, konecne si najdes adekvatnu pracu tvojmu vzdelaniu a nie telemarketing, ci cim to zabijas svoj cas    <reaguj>
144)  fero, 31.10.2014 17:51
143 presne to som jej chcel napisat, aj ked pred rokmi sa na mna co sa tyka nemciny vysrala    <reaguj>
145)  Lila©_sa_nelieci_preto_besni, 31.10.2014 17:57
143 ty by si zamestnala tuto zenu v serioznej firme kde treba podavat vykon? Lebo ja urcite nie a 99% zamestnavatelov by ju odmietlo tiez. Citajuc jej prispevky ma nenapada nic ine len slovo NESCHOPNA okrem toho je strasne LABILNA    <reaguj>
146)  biela mačka3, 31.10.2014 18:58
143 a kto presne ste, vážený?    <reaguj>
147)  tetuska lieta na metle, 1.11.2014 10:27
145) neviem, nemala som ju na pohovore    ale ona sa moze kludne zamestnat aj sama
146) ja?       <reaguj>
148)  Lila©, 1.11.2014 20:45
142 ty to vidis vsetko tak cierno/bielo, pritom kazda zmena prinasa aj nieco dobre so sebou + vsade vo svete ak nepodavas vykon, daju ti sancu, pomozu ti aby si sa zlepsila a ked to nejde ani tak, tak sa s tebou rozlucia - vobec to nie je o veku
145 no ten pravy to pise, my povedz kto by zamestnal paka ako ty s tvojimi 'uzasnymi' prispevkami .. ale aspon priznacne privlastky si davas do imitacii nasich nickov, presne vystihuju tvoj problem
147 sa pyta asi na fera
   <reaguj>
149)  biela mačka3, 7.11.2014 07:25
takže ako som niekde písala, poslala som žiadiosť do vszp o preplatenie umelého oplodnenia, plus som dodala kópie lekárskych vyšetrení, prečo som to nemohla riešiť skôr, aj som napísala, že s bývalým manželom som si nerozumela a tak som dieťa neriešila - no a stanovisko, že len do 39 rokov preplácajú - takže tak...    <reaguj>
150)  Beva, 7.11.2014 08:06
149..a maš po dileme    <reaguj>
151)  bacula a Riško, 7.11.2014 08:24
149 ale taku odpoved si na 99% cakala, lebo si vedela aky je limit
   <reaguj>
152)  biela mačka3, 7.11.2014 08:29
ale dúfala som, že keď dodám lekárske správy, tak ich obmäkčím    <reaguj>
153)  Beva, 7.11.2014 08:32
152..ako môžeš systém obmakciť...???    <reaguj>
154)  bacula a Riško, 7.11.2014 08:54
153 lebo su zeny, ktorym preplatili umele aj po 39 r.    <reaguj>
155)  Salvia & Danielka, 7.11.2014 09:03
154) Ak preplatili, tak asi bol dovod iny ako to, ze som si nerozumela s manzelom.... To mi pride fakt cudne, tymto argumentovat na urade.    <reaguj>
156)  bacula a Riško, 7.11.2014 09:13
155 chapem, len pisem, ze cakala, ze bude medzi nimi    <reaguj>
157)  Beva, 7.11.2014 09:26
no asi ja na vynimky platia nejake striktne pravidla...    <reaguj>
158)  biela mačka3, 7.11.2014 10:10
niekto nečíta poriadne - ja som napísala, že som im dala aj kópie lekárskych správ - že mám nízku hladinu progesteronu a tvoria sa mi fibrómy a cysty v prsníku a kvôli tomu nechcem brať hormonálnu liečbu a dodala som aj kópie lekárskych správ    <reaguj>
159)  Beva, 7.11.2014 10:14
158..ale aj pri umelom oplodneni treba hormonalnu liečbu..    <reaguj>
160)  vrcharka, 7.11.2014 10:46
na vynimky platia velmi striknte pravidla..napr ,ze uz ma za sebou 2x pokus a bol neupsesny, zdokladovanu liecbu neplodnosti minimalne 2 roky atd..

ty nic nesplnas a dodatok nerozunela somsi s manzelom pre nich nic neznamena..ich zaujima len alen zxdravotny stav..

kuknu do elektornickeho systemu co ti ako poistovna platili a zistia ze nijake lliky na liecbu atd,. atd a za 5 minut vybavene    <reaguj>
161)  corinthian, 7.11.2014 10:52
158/ pred melym oplodnenim ta tak nastopu hormonmi, ze antikoncepcne tabletky su proti tomu lentilky, su to konske davky hormonov, ktore si budes musiet pichat kazde rano sama. jednu, az dve davky. a tie davky sa kazdym dnom zvysuju.
vajecniky su z toho ku koncu ako tenisove lopty, pocitovo ale skor ako jezkovia.
co myslis, prsia na to reagovat nebudu?
po umelom oplodneni budu nasledovat dalsie konske davky hormonov. .injekcne, aj oralne. a nie len par dni. niekolko viac tyzdnov.    <reaguj>
162)  vrcharka, 7.11.2014 11:01
161..presne./.

onimaju v tabulkach najcastejsiu liecbu ,ktora bez hormonov mna zaciatku vobec nejde..

   <reaguj>
163)  corinthian, 7.11.2014 11:07
nie len na zaciatku, ale aj pocas a aj potom.    <reaguj>
164)  tetuska lieta na metle, 7.11.2014 11:31
149) este mas moznost zaplatit si to sama..bud setrit alebo si narazit prachateho buduceho otecka
len nechapem ako chces riesit umele oplodnenie bez hormonov       <reaguj>
165)  biela mačka3, 7.11.2014 12:19
tak to je potom dobre nebezpečné       <reaguj>
166)  Salvia & Danielka, 7.11.2014 12:51
Citala som, co si napisala, aj to, ze si argumentovala zdravotnou dokumentaciou. Ale je to tak, ako pise vrcharka, revizny lekar v poistovni si vytiahne podla tvojho r.c. doterajsi liecebny postup a ak si nevycerpala uplne vsetky liecebne moznosti, tak ti vynimku neschvalia. Cize v tomto kontexte mi pride spominat zly vztah s byvalym manzelom uplne zbytocny.

PS: Ty si si o umelom oplodneni nezistovala ziadne informacie? Nehovorila si o tom s lekarmi??? Nerypem, len som prekvapena, ze sa cudujes nad hormonalnou liecbou. Ano je to tak, tie davky su obrovske, zeny sa z nich citia zle az zvracaju, ale ak je to ich jedina moznost mat dieta, su ochotne absolvovat cokolvek.    <reaguj>
167)  bacula a Riško, 7.11.2014 13:05
Ja som Ti hovorila, ze teba este ani neliecili a uz pises o umelom oplodneni.Nasadili Ti ATK aspom myslim, ked dobre pamatam a slus.    <reaguj>
168)  vrcharka, 7.11.2014 14:06
autorka precitaj si tento clanok..

http://ona.idnes.cz/uz-nikdy-umele-oplodneni-to-radeji-adopci-rika-herecka-slavikova-p8x-/deti.aspx?c=A090512_155315_ona_deti_jup

mam 2 kamosky ktore podstupili ceklly proces , ani na 3treti pokusneotehotneli..

liecba trvala cey 5 rokov dohromady...    <reaguj>
169)  vrcharka, 7.11.2014 14:07
tot je pozitivny priklad..http://www.babyweb.sk/svoje-tehotenstvo-si-velmi-vazim-priznava-zena-po-umelom-oplodneni
   <reaguj>
170)  vrcharka, 7.11.2014 14:13
namodrom komiku su zaujimave diskusie..a je tam, tema akosa zmierit s bezdetnostou.. skus si tam precitat co to..    <reaguj>
171)  waaa, 7.11.2014 14:19
Anjika a tvoje psychicke problemy tkvu v tom ze nemozes mat deti ? Lebo podla mna je problem dakde inde    <reaguj>
172)  waaa, 7.11.2014 14:58
Inac ale suhlasim s elzbietou. Ja som nikdy ziadnemu muzovi nevarila proste mala som v pazi. Toboz som sa neujimala o to co robia kedze mam svoj okruh zaujmov.a terajsi frajer ma kazdy den navareny obed aj s dezertom ked dojde na obed dokov aj veceru. A proste neviem robi s autami kukam debilne programy o autach vcera som bola v servise    ono su to piccaciny ale vcera v noci mi hovori ze je taky stastny z tych hluposti co robim. Tak jaa ze co. A on zacne o tom vareni a autach a tak          proste ja nikdy by som zi nemyslela ze moje kuracie prsia s ryzou mozu dakoho potesit       <reaguj>
173)  elzbieta.de peren, 7.11.2014 16:16
172)Ja stále tvrdím, že naše staré mamy mali v tomto pravdu. A nepotrebovali žiadne manželské poradne a pod.    <reaguj>
174)  biela mačka3, 12.11.2014 12:42
včera som videla v trolejbuse mladú matku, ktorá mala dvojičky, keby som nebola na verejnosti, tak sa rozplačem    <reaguj>
175)  biela mačka3, 12.11.2014 13:09
a inak nemohli ma liečiť, keď o dieťa sa pokúšam iba od januára - expartner ma psychicky týral - je to aj moja chyba, mala som mu jednu tresnúť po tej nevymáchanej papuli - a okrem toho som mala fibróm v prsníku, ktorý sa až v januári ukázal ako nezhubný, preto ani s novým partnerom som sa o dieťa skôr nepokúšala - kto toto nedokáže pochopiť, tak s tým sa nrmám čo baviť    <reaguj>
177)  lemniskala, 12.11.2014 16:56
biela macka ty si hlavne poloz otazku ci dieta zvladnes    <reaguj>
178)  tetuska lieta na metle, 12.11.2014 22:46
172) len aby si na to nezvykol, teba to prestane po pol roku bavit a potom to bude ocakavat ako samozrejmost    ale zas super ,ze to robis len tak z prvotneho zamilovania a nie ze z nejakeho cudneho sebaobetovacieho pocitu
173) ano ,stari otcovia boli mozno spokojnejsi ako dnesni muzi, ale kolko z tych starych mam boli stastne?    <reaguj>
179)  Beva, 13.11.2014 09:12
co povies???? hmmm

Archanděl Gabriel je tím nejpovolanějším, koho můžete požádat, nedaří-li se vám otěhotnět. Gabriela charakterizuje čistá bílá barva a je to právě ten anděl, který zvěstoval Marii, že se jí narodí Ježíš. Je božím poslem, který pomáhá rodičům, dodává jim sílu a odvahu a schopnost komunikovat se svými dětmi. Představte si krásného anděla zalitého čistým, bílým světlem a poproste ho o potomka nebo o pomoc při řešení problémů s vaším dítětem    <reaguj>
180)  waaaa, 13.11.2014 09:36
Podla mna musis hovotit ze nechcem byt twhotna neeeechcem a tresk plesk na just. Ja hlvorim ze take cervene ciarky ako som ja mala na teste take snad nikto este nemal mi to skoro oci vypalilo a decko sme v ziadnom pripade nechceli    <reaguj>
181)  miladkaa, 13.11.2014 10:18
175 netyral ta ty si chora.Dala som si tu namahu popozerat na strankach tvoje prispevky.Na psychologii vo fore pod Anjikou pises, ze nevedel ejakulovat iba rukou, pises, ze ste spolu ani nebyvali iba sa stretavali z domu od rodicov si chcela odist, tak si sa vydala.o rok na to sa rozviedla vadilo ti, ze muz ide na lyze a sportuje?Nespavali ste spolu.Cele roky si na liekoch, vsetko Ta rozculuje ku podivu si exbicionistka, ktora ide do TV a sebavedomia mas na rozdavanie.Vsetci su debili iba ty nepochopena.Na stranke zdravie pises tiez raz si Anjika, biela macka.Vela ludi ti pise, ze si niekde zaostala vo vyvoji na urovni pubertacky ako je vobec mozne, ze ty ziadas o umele oplodnenie a nevies ako prebieha?? Dieta je iba zamienka poistit si partnera a mat tu zivu hracku ako ostatne, lebo ty si dieta.Oni maju, ja nie a chcem!Nevinim teba za tvoju vychovu a zmyslanie za to mozu tvoji rodicia.
Kludne tu odhalujes svoju identitu ci ucinkovanim v sudnej sieni, zmenarni pises o sukromi nevadi ti to?Snad sa ti sexu dostane viac ako pri byvalom muzovi ty divoska   ak nie, oslov nick samec vynahradi ti to
Uverila si rozpravke, ze ta byvaly tyral mal ta plne zuby a rozvod si nechcela.Este si mala tolko drzosti, ze ti vadilo, ze ma iba garsonku

   <reaguj>
182)  biela mačka3, 13.11.2014 17:30
bola to psychická šikamna - napríklad, ked sa skončilo vysielanie v twelke a bolo tam zrno, tak to je moja večera podľa neho, tiež mal poznámky typu - ty budeš týraná žena, keď sa niečo stalo a bola to chyba oboch tak otázka - vidíš, čo si spôsobila? ked som zo žartu povedala, že u neho nebudem upratovať, dostala som hodinovú prednášku, ked som bola u neho, celý čas bol otočený chrbtom a komentoval staatusy na facebooku - prepáč, ale takto sa milujúci muž nespráva... alebo mi mal vybiť zuby a zlomiť rebrá, aby sa to dalo považovať za týranie? áno, som na hlavu, lebo normálna žena by v takom vzťahu deväť rokov neostala...    <reaguj>
183)  Beva, 13.11.2014 19:43
182... no comment!!!!!!!    <reaguj>
184)  Chrbtica, 13.11.2014 19:44
182 už by stačilo!    <reaguj>
185)  Beva, 13.11.2014 19:54
nestačilo..každé tri dni to posunie s nejakou novou múdrostou...    <reaguj>
186)  biela mačka3, 13.11.2014 20:19
prajem všetkým, ktoré psychickú šikanu nezažili, aby sa k nim okolie správalo tak, ako ku mne môj ex...    <reaguj>
187)  hexenschuss_v_prechode_schiza, 13.11.2014 20:34
186 preco to rozpisujes? Je to velmi smutne, ale ty o tom pises ako keby si bola na to hrda alebo takto si ospravedlnujes svoje VLASTNE zlyhanie? Kto ti hovoril, aby si trpela 9r.? Preco? Kto je na vine ked nie TY sama? Nevyhovaraj sa na nic, co sa stalo to sa uz stalo nemozes to zmenit, mozes zemnit jedine svoju buducnost a zacni s tym, ze vyhladas pomoc psychologa. Nepotrebujes nic ine len toto. Neber to ako hanbu, hanba je prave to, co robis teraz. Evidentne mas problem, ktory nedokazes spracovat len to tlacis pred sebou uz dlhe roky namiesto toho, aby si sa toho zbavila. Chces zomriet ako nestastny clovek? Tak si na velmi dobrej ceste a uz sa prestan lutovat a vyhovarat sa. Je to tvoj zivot a mas moznost opravit buducnost, ale s takymto pristupom sa dostanes akurat do vlastneho pekla    <reaguj>
188)  biela mačka3, 13.11.2014 20:53
keď ma predtým nikto nechcel, bola som rada, že mám aspoň takého...    <reaguj>
189)  elzbieta.de peren, 13.11.2014 20:55
186) Ale ...to snáď nie.
Pozri, ty si chcela byť spisovateľka, potom herečka, teraz mama. A čo tak robiť pre zmenu niečo, na čo máš?
Vieš super nemecky, tak prekladaj napr.
   <reaguj>
190)  biela mačka3, 15.11.2014 10:37
super nemecky neviem, učím iba začiatočníkov a mierne pokročilých, na preklad náročných textov, alebo pripravovať na štátnice by som si netrúfla (na maturitu ľavou zadnou) - inak či vôbec terajší partner je ten pravý, v januári budeme spolu tri roky a nejako sa mu nechce do svadby...       <reaguj>
191)  Salvia & Danielka, 15.11.2014 12:22
190) Ale to by si mala vediet aj podla inych znakov a indicii, ci je pravy, nielen podla toho, ci sa mu chce alebo nechce do manzelstva. Jedno neuspesne mas uz za sebou, tak vies, ze to nie je zarukou nicoho.

Ale suhlasim, ze je to zaväznejsie ako volny vztah a sama som zastancom manzelstva. Myslim, ze po 3 rokoch vztahu a v tvojom veku by si uz mala o tom s partnerom otvorene hovorit a vediet, na com si.    <reaguj>
Prispievať môžu len registrovaní používatelia. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!