Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/web/lady.sk/www/inc/poradna.php on line 709
Lady.sk
lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * Iné

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 28. Marec, , Dnes oslavuje Sona
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Navsteva brata<<Späť
zoiia, 24.10.2014 09:53 reakcii: 99   nove: 99  
Ahojte,

Chcela by som sa opytat na Vas nazor ohladne situacie v nasej rodine. Moji rodicia su obaja dochodci a mam starsieho brata, ktory aj so svojou rodinou byva 300 km daleko. Nasich rodicov navstevuje so svojou rodinou raz maximalne dva krat do roka kedy rodicia vsetko usposobia, tak aby sa u rodicov pohodlne vyspali a najedli. Moji rodicia by aj castejsie videli svoje 2 netere, tak aj oni ho chodievaju navstivit samozrejme len vtedy ked to bratovi a jeho zene vyhovuje. Ale podotykam, ze ked im dovolia prist, tak musia spat v penzione, lebo zevraj do bytu (90m2) by sa nezmestili. Je mi neprijemne, ze moji rodicia musia dat nemale peniaze na benzin, aby tam prisli, samozrejme urobit nakup a doniest nie len darceky malym (co je samozrejmost) ale aj napiect kolace, ktore si nadiktuju a k tomu vsetkemu este si zaplatit aj penzion. Ked som bratovi povedala, ze nechavat rodicov v penzione mi nepripada vhodne vzhladom, na to ze su dochodci a kazde euro je pre nich dobre, tak sa na mna oboril , ze to nechapem, ze ked budem mat deti tak pochopim. Keby boli deti velmi male tak chapem ale maju 10 a 5 rokov. Ked pridu oni k mojich rodicom, tak su tiez vsetci v trojizbovom byte a este k tomu mensom (67m2) a to je ok. Som skutocne nenormalna ja, ci je to normalne nechavat rodicov prespavat po penzionoch ked pridu na navstevu?
   <reaguj>

1)  Tiffany, 24.10.2014 09:59
je to chore a tvoj brat je divny vyuzivak ale ty s tym nenarobis vela, zavisi aky mate vztah podla toho sa zariad a dohovorit mu..aj tvoji rodicia sa mozu ohradit, ale ked sa pohnevaju este im moze aj obmedzit navstevy takze cele zle...a pre tvojich rodicov su to vnucky nie netere ci?
   <reaguj>
2)  bacula a Riško, 24.10.2014 10:03
Ked uz ich nemaju kde ulozit ma brat zaplatit penzion!takato navsteva je pre dochodcov fin.narocna, ale rodicia asi vedia, ze tadialto cesta nevedie a, ked chcu vidiet vnucky musia platit a cakat na pozvanie smutne      <reaguj>
3)  zoiia, 24.10.2014 10:03
Rodicom som dohovarala, ale oni su radsej ticho a akceptuju to, len aby mohli byt so svojimi vnuckami. Vidia ich aj tak malo, tak sa boja aby ich vobec videli. To ze je to napad jeho zeny, to vsetci vieme, ale to ze aj brat to obhajuje mi je fakt divne. Je mi z toho smutno najma kvoli rodicom.    <reaguj>
4)  vesely.snek, 24.10.2014 10:11
Brat je debil a dopadne v starobe rovnako ...    <reaguj>
5)  lienka sedembodkova, 24.10.2014 10:25
s jeho zenou si sa nerozpravala? Je to smutne ako sa chlap vzdy podvoli zene (kolkokrat riadnej harpie) po svadbe nech je pokoj v rodine. Aj u nas je to tak.    <reaguj>
6)  pata, 24.10.2014 10:29
ja by siom svojho bata zhulakala ako sirotu, to co za chrapuna je ?

v kazdom pripade, ams to tazke, toto je problem medzi rodicmy a synom. ty mozes pomoct akurát tak, ze rodicom prispejes na penzion, len mi tak napadlo.    <reaguj>
7)  zoiia, 24.10.2014 10:33
Nie, s jeho zenou nie. Poznam ju a viem uz vopred jej reakciu. Doteraz si este pamatam jej reakciu, ked som bratovi hovorila, ze ideme na pobyt kusok od mesta kde byva, tak mi navrhol nech sa zastavime. Jej reakcia na bratovo pozvanie stala za vsetko: "Ale, ale zlatko, pochybujem ze budeme doma a ona urcite bude mat lepsie plany ako chodit k nam na nastevy!" Tym mi dala jasne najavo, nech nad tym ani neuvazujem.    <reaguj>
8)  pata, 24.10.2014 10:34
7
mala si byt asertivnejsie a povedat, ze prist k nim na navstevu je to najlepsie, co by si mohla chciet.
a ze im to oznamujes dostatocne dlho vopred, ze chces vidiet netere a ze ak to nevyhovuje jej, moze ist s kamoskou na kavu.
ze brat a netere ti stacia.    <reaguj>
9)  pata, 24.10.2014 10:35
kua, ved si nenechajte srat na hlavu. druhy sa k tebe sprava tak, ako mu dovolis.
a toto je tvoj brat, tak mas pravo mu povedat, ze je chuj, ved kto iny mu to povie, ked nie sestra ??    <reaguj>
10)  zoiia, 24.10.2014 10:35
6) prispiet by mal v prvom rade on. Ja to podporovat nechcem. A to som povedala aj nasim. Aby mu oni povedali, ze je to nie len finacne narocne pre nich, ale hlavne divne.    <reaguj>
11)  pata, 24.10.2014 10:37
10
neries rodicov, je to ich syn, nepovedia mu to....daju mu aj posledn centy. proste to tak je.
ty si to s bratom vydiskutuj    <reaguj>
12)  zoiia, 24.10.2014 10:37
7) raz som na jeho zenu takto zareagovala a mala som to na tanieri nie len od brata, ale aj od nasich. A ona potom vyplakavala a hrala na city vsetkym okolo ako som jej ja ublizila    pri nej si radsej davam pozor na usta, respektive na nu vobec nereagujem..    <reaguj>
13)  fylomena , 24.10.2014 10:44
Ja keby mi takto rodicia sli do ineho mesta a mali si platit,tak to zaplatim ja aj keby nesli ku mne. Povedala by som bratovi ze je to hanba,nechat rodicov platit si ubytovanie    <reaguj>
14)  pata, 24.10.2014 10:45
12
lebo jej na to vsetci skocia. raz pochopi, ze s tebou mavat nebude, tak ta bude neznasat, ale bude drzat hubu...ver mi, poznam taketo typy    <reaguj>
15)  Tiffany, 24.10.2014 11:03
idiotsky napad jeho zeny aspon nemusi menit pradlo chystat a varit ze? brat ked je uz taky slaboch tak nech plati penzion..
fuj smutno mi je
na druhej strane nevieme aky je vztah rodicia s nevestou, ale tak hadam jej nejako vazne neublizili ze toto robi    <reaguj>
16)  púpava, 24.10.2014 11:10
tiez by som mu vynadala do najvacsich chudakov, ze sa nehanbi, nechat ich platit penzion, ked idu za nim
a ked uz sa boji svojej zeny, nech im to zaplati za jej chrbtom, ked uz maju take vztahy    <reaguj>
17)  Tiffany, 24.10.2014 11:11
16) ziadne poza chrbat boze to uz je co ze sa jeden chlap boji vlastnej zeny
   <reaguj>
18)  púpava, 24.10.2014 11:14
17/ tak podla vsetkeho ona je diktator a hnusna rafika a on sa necha takto manipulovat. plno chlapov je takychto, robia len to, co im ich zeny prikazuju.    <reaguj>
19)  Tiffany, 24.10.2014 11:39
13) lenze moze sa stat ze to skonci tak ze autorka bude platit rodicom nielen navstevy k sebe ale aj k bratovi natrvalo
ak mu nedochadza teraz aka je to hanba ze si sami platia penzion tak mu to len bude vyhovovat ze to plati autorka

hanba nehanba ja by som si zasla na posedenie so svagrinou a vycistila jej zaludok ked uz brat na to nema gule       <reaguj>
20)  zebricka, 24.10.2014 11:49
Daj mi jeho cislo, ja mu kludne aj teraz zavolam a poviem, ze je kkt, keby mu to este necvaklo... chrapun jeden drbnuty...    <reaguj>
21)  kocur, 24.10.2014 12:01
17, 18) To nie je o strachu. Proste to zena ma v sebe, ze je normalna a nema problem sa stretavat s druhou rodinou, alebo si povie, naco by som sa im venovala, ked nemusim, mam ich v pazi.
Ked to druhe, tak to budu dennodenne hadky, dusno doma,... a da to trpezlivo chlapovi vyzrat den co den, ze to proste vzda, ak si chce uchovat rodinu.
Jedina moznost je poslat taky kvietok do r!t!, hned ako chlap zisti, ze ma takuto zalubu, lebo ju nezmeni. Alebo pohrozit rozchodom, rozvodom, ale v tomto pripade moze zabudnut na deti. Pripadne rovnako ignorovat jej rodinu, ale zase to bude zdrojom hadok. Take zeny nezmenis, maximalne pod hrozbou sa bude tvarit pri navstevach otravene a nezucastnene.    <reaguj>
22)  tetuska lieta na metle, 24.10.2014 12:02
by som bratovi riadne vycistila zaludok..
a rodicia to inak robit nebudu..asi by som im neprispela na penzion, ale pomohla inak financne, napr natankovala plnu nadrz vzdy ked tam som, doniesla zasoby pracich praskov a podobne, teda ak by si peniaze nevzali    <reaguj>
23)  dracena, 24.10.2014 12:26
fuj, ako mi ostalo smutno z tej predstavy. to tej neveste nejako velmi ublizili alebo co?    <reaguj>
24)  scythe, 24.10.2014 12:28
ja viem ze predbieham ale uz vidim to dedickse
urob im vnucatko aj ty a uz sa tam nebudu tolko drat
plus bud u vasich aj furt nalzezna ze budu choodit len na otocku
ale tak v lete tipuejm si vnucky uziju, ci? kam ich vtedy davaju?


   <reaguj>
25)  dracena, 24.10.2014 12:29
aj keby deti boli male, nechapem aky to moze byt problem. Nasi su u nas cca 3x do roka, byvaju este blizsie, deti mame tri predskolske a byt este mensi ako 90m2. Urcite nie si nenormalna ty.    <reaguj>
26)  zoiia, 24.10.2014 12:43
22) ja nasim radsej pomaham inak napr. im zaplatim vikendovy pobyt v kupeloch ci kupim nieco na oblecenie. Navstevy u brata financovat nechcem z principu..    <reaguj>
27)  zoiia, 24.10.2014 12:50
23) ublizili? nie to urcite nie.. nasi su dobraci, ktori si radsej nechaju skakat po hlave, aby raz za cas mohli vidiet vnucky. Ked nepomohli, tak neublizili.    <reaguj>
28)  Salvia & Danielka, 24.10.2014 13:17
Nie kazdemu je prijemne prijat navstevu u seba doma, ale rodicia su naozaj rodicia. Ja by som bratovi povedala svoj nazor, ze ak ich nemoze prenocovat, nech im penzion zaplati, hlavne ak su dochodcovia, pripadne nech castejsie navstevuje rodicov on s detmi.    <reaguj>
29)  redbullka, 24.10.2014 13:17
Kazda minca ma dve strany.

Aj ked su tvoji rodicia urcite dobri, neskodni, mili a starostlivi ako rodicia, tak aj stari rodicia, mozno nie su pochuti tvojej svagrinej a jednoducho sa nie je ochotna premahat, tak poprosila manzela nech ich posle do hotela. To, ze je vsak on trulo, ktory ich necha zaplatit a to, ze takisto tvoj otec mu nepovie narovinu, ze co za syna som vychoval, je dalsia vec. Pri vsetkej ucte voci rodicom svojho manzela sa vsak aspon 2x do roka mohla premoct a strpiet ich u nich doma, hlavne ak su to len vikendovky.
Nie si nenormalna, to tvoj brat  
Zazila som svokrovcov 10 dni v nasej domacnosti, 30m byt, ale uz na 5ty den som utiekla ku kamosovi do bytu na 2 noci. Mozno som v ich ociach bola neskutocne neuctiva, ale pocuvat - A preco nerobite toto tak? Och cakala som, ze nieco ine navaris, nie toto. Och a preco to ty neurobis, ale nechavas to na mojho syna? No dakujem pekne! Tiez som mala miestami chut zaplatit im penzion, aj ked su to dobri ludia, nijako mi neublizili, ale nie uplne sme si sadli a nemam rada, ked ma niekto komanduje, najma ked je u mna doma. Ale raz do roka taku navstevu prezijem a premozem sa. Mozno ona sa nechce premoct a manzel, tvoj brat, jej pre dobro v domacnosti vyhovel. Zaplatit vsak mal, to by som mu dohovorila.    <reaguj>
30)  maxi_taste, 24.10.2014 13:23
Zoii a ty si myslis, ze sa brat sprava tak lebo on taky je, alebo je to vplyv zeny?    <reaguj>
31)  maxi_taste, 24.10.2014 13:24
28/ kedze ich navstevuje 2 x do roka, tak asi nema v zaujme ich navstevovat castejsie.
   <reaguj>
32)  dracena, 24.10.2014 13:39
29 tak to velmi dobre chapem,rodicia su nieco ine ako svokrovci, a tiez je rozdiel vikend 2x do roka alebo napr. navstevy kazdy mesiac. Ked sa neda ani ten vikend strpiet, urcite by mali mladi ten penzion zaplatit.    <reaguj>
33)  carrie, 24.10.2014 13:45
je to divne a skratim to, brat je sebec, resp. bohvie ci je to len na nom alebo ma v tom prsty manzelka..
a k samotnému penzionu, poviem tak, ze ak je normalny a slusny tak im ten penzion zaplati ON) ide o jeho pohodlie. a oni su na dochodku.    <reaguj>
34)  vrcharka, 24.10.2014 14:56
ty im zapaltis vikendovy pobyt,,, onis apochvalia kd eboli... a nevesta so synom si myslia ako sa maju rodicia super..tak nech si dopraju pobyt v penzione so sluzbami... ako oddych...urcite im to vyhovuje ,ked tovj vikendovy pobyt neodmietnu.. aj to je pohlad..    <reaguj>
35)  vrcharka, 24.10.2014 14:57
sbratom by som si pohovorila otvorene./ ..ke dby to nezabralo tak s obidvomaaj s jeho zenou a bolo by mi uplne fuk ze s abudu dhnevat..    <reaguj>
36)  janinka20, 24.10.2014 15:10
ako to tak citam, a myslim na tu svoju svagrinu, napada mi- neexistuje nahodou taka diagnoza? "bratova zena"? lebo tak sa mi vidi, ze tie su vsetky od prirody vadne       <reaguj>
37)  vrcharka, 24.10.2014 15:22
36..s tym nesuhlasim...    <reaguj>
38)  maxi_taste, 24.10.2014 15:54
36/ potom by musela existovat aj diagnoza "bratova sestra"       <reaguj>
39)  rootarboo, 24.10.2014 18:06
zase kydaju zeny na zenu, hnus

mala by si byt rada, ze tvoj brat drzi so zenou, predstav si ako by si pizukala, keby si bola vydata a tvoj manzel by drzal s mamkou a svagrinou

ale debil to je malby rodicom penzion zaplatit    <reaguj>
40)  Chica, 24.10.2014 18:16
ak aj oni chodia k rodičom tak zriedka, od ideálu je to veľmi ďaleko, nech je to z akéhokoľvek dôvodu, škoda reči... ak by si im na to dala peniaze, dala by si ich nepriamo švagrinej, vypusti z hlavy

rodiči by asi šli za akýchkoľvek podmienok, sú rodičia ktorí majú vnúčatá ešte ďalej, návšteva ich vyjde rovnako v globále, tak to ber, že to majú takto....

ak by peniaze nemali, nešli by, ani by nekupovali a nevypekali

to že bratovi nepovedia a sťažujú sa eventuálne tebe tiež nie je OK

ak sa ti nesťažujú, tak sa ťa to netýka

tvrdé, ale je to tak    <reaguj>
41)  Zoiia, 24.10.2014 22:08
39) ja vydata som len este nemame deti a so svojou svagrinou mam dobre vztahy. Mamu bohuzial moj manzel uz nema, zomrela predtym nez sme sa spoznali.

40) moji rodicia vedia ze to nie je spravne od neho a jeho manzelky ale ticho to akceptuju vzhladom na vnucky. Mne skor islo len o pochopenie ci je to skutocne normalne aj inde.. A vsetko co sa tyka mojich rodicov sa tyka aj mna. Som k nim najblizsie a s nimi najcastejsie a mrzi ma to kvoli nim..    <reaguj>
42)  dreamer, 24.10.2014 22:15
ked to zopakuju, sprav si svoj program a nech sa prisposobia
nevsimaj si to, mas pravdu    <reaguj>
43)  ema., 24.10.2014 22:52
41) ako casto ich navstevuju rodicia svagrinej? ani ti u nich neprespavaju?    <reaguj>
44)  cava, 24.10.2014 23:55
no neda mi,
sak sprav nakup, zazvon bratovi pri dverach, svagrinkej daj "gutschein" do welneska,
s tym, ze ty pre babku a dedka navaris,s neterami napeciete kolace, samozrejme upraces,
pred bratom objednas penzion-samozrejme, ze sa budes pokusat o zlavu, zaplatis a hotovka!!
nezabudni zobrat toaletny papier(aj pre babku s dedkom)
no a navsteva moze prist!!!

dufam, ze si sa neurazila, ale takto by som to riesila ja,
niekedy su sloba zbytocne,
   <reaguj>
45)  Lila©, 25.10.2014 03:57
44 ja by som sa ti nepodakovala takto mi organizovat zivot    <reaguj>
46)  Lila©, 25.10.2014 04:20
nemyslim ze uplne chapes ake to je byt 300 km daleko..

v prvom rade ale suhlasim s nazorom, ze by to ubytko mal platit brat a nie rodicia, to je fakt jak keby mu nezapinalo.. ja som mala 5 ludi, ktori si tiez mysleli ze mi pridu do 2 izb. maleho bytu, povedala som nie, objednala aj zaplatila ubytko. Ako rodina byt mozme, ale kazdy potrebuje svoje sukromie.. a kde by som ich dala spat? no asi na zem
Ten penzion je uplne ok, podla mna je to lepsie ako sa tiskat v byte, plus sukromie, v tom problem nevidim, akurat brat by nemal byt chrust a mal by to zacalovat.

my sme byvali 350 km od rodiny, co by si za idealnych podmienok zvladla za cca 4,5 hod, ale nie vtedy s takymi cestami ake boli (ziadne alebo mizerne dialnice). Ak by si realne chcela navstivit rodinu z takej dialky tak by si v piatok po praci po celodennej sichte nasadla do auta a niekedy po polnoci dorazila (s kopec prestavkami, mas aj deti), narychlo sa privitala a mazala unavena do postele. Nam to niekedy trvalo aj celu noc, az do rana sa dopravit, co sme odpadavali od unavy. Takze uplne chapem ze sa vidite kolko sa vidite a vobec by som mu to nevyhadzovala na oci, nie je to jednoduche sa takto prepravovat. Cele story by som ti tu vedela vypravat aj ake nam davali 'guiltripy' rodina prip. ked nam nieco do toho doslo a nedalo sa dostavit - nacas.
Dalsia vec je, ze je rozdiel byt na dochodku a mat kopec casu a moct sa prisposobit ako byt pracovne vytazeny + rodina, si rad ze si rad. S tym sme mali problem aj my. Moji svokrovci sa napr. rozhodli ze idu k nam na navstevu. Stalo sa raz ze moj muz bol uplne vytazeny v praci. Aj ich prosil aby prisli o tyzden neskor. Nic by ich to nestalo. ALe nie. Urazili sa ze ich nechceme. Tak prisli ako chceli a svojho syna takmer nevideli. Nevysvetlis.
Z vlastnej skusenosti si preto myslim, ze take navstevy ktore vyzaduju dlhe cestovanie by mali byt dopredu ohlasene, zorganizovane a hlavne vyhovovat obom stranam.

Co sa tyka toho ze rodicia musia zaplatit benzin a napiect kolace - benzin plati aj brat ked ide k nim (alebo cim chodi asi nelieta) a kolace nie su povinni nosit.    <reaguj>
47)  bacula a Riško, 25.10.2014 07:38
46 trosku prehanas nikto im nekaze ist v piatok v spicke po robote unaveni, mozu ist v sobotu rano o 8.Mozu si zobrat den dovolenky a vyrazit o den skor, ak by sa chceli vidiet sposob by nasli..To,ze sa vidia par x rocne je hanba    <reaguj>
48)  Salvia & Danielka, 25.10.2014 08:12
44) Dufam, ze sa ani ty neurazis, ale keby sme boli rodona a prides takymto stylom na navstevu ku mne, tak si u mna asi posledny krat.   

47) Nemyslim, ze hanba. 300km je velka dialka, to za vikend neotocis. Tiez som mat mala starych rodicov z otcovej strany, chodila som tam len 2x do roka cez jarne a letne prazdniny (ale zasa na dlhsie tyzden-dva) a vztahy boli super. Mam na starych rodicov a tu cast detstva velmi dobre spomienky. Urcite lepsie, ako keby stari rodicia prisli len na vikend k nam do bytu a tlacili sa tam.

Celkovo man dojem, ze tu su vztahy medzi synom a rodicmi dost vlazne, autorka nepise, ci spolu volaju, pisu si, vymienaju maily, fotky. Ani ako stare su netere, ci uz mozu ist k starym rodicom na prazdniny a travit spolu cas bez pritomnosti rodicov, az vtedy sa buduje pravy vztah stary rodic - vnuca; nie nad chlebickami v obyvacke rodicov.

Celkovo ten vztah bude iny, ako s babkou a dedom, ktori su blizko a mozu denno-denne vypomoct, ja zasa nepoznam toto.    <reaguj>
49)  Salvia & Danielka, 25.10.2014 08:16
48) Teda tym chcem povedat, ze ked sme uz cestovali na stredne Slovensko k starkej a starkemu (vlakom, prestupy, este aj lokomotiva sa menila, lebo elektricka trat bola len do Puchova    ), tak to bola "udalost", dlho planovana vopred, tesili sme sa tak, ze som uz par dni predtym nespala a pisali sme si dennicek, aby som im nezabudla porozpravat vsetky zazitky.       <reaguj>
50)  crispy, 25.10.2014 08:22
49) krasne       <reaguj>
51)  Lila©, 25.10.2014 09:08
47 ano presne tak, Bacula, museli by si vziat dovolenku lebo ked vyrazis v sobotu rano o 8 vies kolko je uz aut na ceste? prides poobede a v nedelu na obed mozes zasa otacat naspat domov, aby si v pondelok bola ready v praci
to nie je prehananie, takto to bolo.. ja hovorim z vlastnej skusenosti.. ja som tie cesty nenavidela, takze sa im nedivim ze sa za rodicmi nederu
49 ak si bola dieta, tak ano, aj ja som sa tak tesievala.. ale ked si dospely, pracujes, atd to caro sa ti strati
   <reaguj>
52)  maxi_taste, 25.10.2014 09:22
castejsie chodievam ja domov a to byvam viac ako 1000 km od domu.    <reaguj>
53)  Ivka, 25.10.2014 09:32
Zaujímavá by v tomto pripade bola otázka: ako chodia na návštevy bratovi svokrovci?    <reaguj>
54)  crispy, 25.10.2014 09:45
51) lila, myslim, ze prehanas. 300 km cesty cesty - ked vyrazia rano o 8, pred obedom su tam aj s prestavkami. a tych prestavok pri 300 km aj s detmi, nemusia mat vela. to postaci kludne 1.
ja mat domov 300 km, tak kazdy druhy vikend, ak nie kazdy, som doma.    <reaguj>
55)  zebricka, 25.10.2014 10:03
46/ Lila, to kde ste byvali a v ktorom storoci, resp. na com ste sa dopravovali, ze vam 350 km trvalo celu noc?    <reaguj>
56)  zebricka, 25.10.2014 10:05
48/ V dnesnej motorizovanej dobe nie je 300 km ziadna dialka.    <reaguj>
57)  rootarboo, 25.10.2014 10:07
56)pre zenu, ktora nema co robit urcite nie    <reaguj>
58)  zebricka, 25.10.2014 10:10
A pozor, ti svokrovci sa k nim nestahuju, to sa ozaj dve noci nepotisnu v jednom byte, ked opacne su schopni sa tisnut v este mensom?
Preco, ked idu mladi k babke a dedkovi, nejdu do penzionu a preco si babka s dedkom v opacnom garde penzion brat musia?
   <reaguj>
59)  pata, 25.10.2014 10:21
su dni, ked prejazdim 300 km pocas pracovneho dna, ako bezne presuny. to ste asi sli na bicykloch, ked vam to trvalo celu noc.

   <reaguj>
60)  ja nič, ja muzikant, 25.10.2014 10:35
nechce sa mi vyjadrovať k inému
ja len k tej daľke, ja som mala k mame 330 km a teda pre rodinu to bola záťaž, aj finančná kvôli nafte, ale ok, ale ten "čas" (nie cestovanie celú noc) čo popisuje Lila je presne tak. Leď nemajú deti vynechávať v piatok školu, sadneš poobede do auta, pod STrečnom trčíš v kolóne, prišli sme večer o deviatej, v nedeľu naobed utekať domov, lebo zas nepríjemne je šoférovať proti slnku, v zápche, deti stihnúť úlohy. V sobotu som nestihla ani zájsť k setre, nebodaj na cintorín za otcom, nebodaj na záhradu (25km od mesta), nebodaj kuknúť nejakú kámošku, nebodaj výlet po okolí?? (však som prišla za mamou, tak kde utekať) a sobota je za nami...a v nedeľu som sa mohla s mamou lúčiť.
V nedeľu všetci unavení z dvoch ciest - tam a späť. Všetko prebieha v chvate. Takže také poznámky od ľudí, ktorí nemajú deti školoupovinné, alebo majú rodičov toť za humnani, alebo ich muži nevystrčia v rámci zamestnania päty z roboty, že neprecestujú pól Európy, tak nevedia situáciu zhodnotiť.    <reaguj>
61)  ja nič, ja muzikant, 25.10.2014 10:41
a k téme, pokiaľ si už bratovi párkrát povedala, že sa ti to nepáči, viac sa v tom nevŕtaj, zbytočne budeš vyvolávať konflikty. Všade sa niečo nájde v každej rodine. To, že tvoji rodičia spia kde spia síce zamrzí, ale nikdy nevidíš "dovnútra" a vždy budeš vidieť len maminu "pravdu". Takže pokiaľ brat to nemieni riešiť k tvojej spokojnosti, musíš rešpektovať. Je to tvoje svedomie, nie, nie je. Ty sa postaraj o svojich rodičov ako najlepšie vieš, ale nečakaj od brata, že si rozvráti rodinu "kvôli tebe". To, či je chrapúň ... alebo nie? no ja neviem, tak ako píšem, ty vidíš len svoju pravdu a svojich rodičov.    <reaguj>
62)  pata, 25.10.2014 10:41
tak ale, kolko je za rok predlzenych vikendov > ved aj prazdniny su. nik netvrdi, ze treba chodit v piatok po praci. ale mat rodiny cca 300 km od seba, stopro som tam castejsie, ako davkrat rocne. a rada.    <reaguj>
63)  ja nič, ja muzikant, 25.10.2014 10:43
k tomu pól Európy...človek príde domov a chce si vydýchnuť ... a znovu niekde v chvate rýchlo utekať.    <reaguj>
64)  zebricka, 25.10.2014 10:43
60/ Tak ale Lila deti nemala, a preco to brat ako zataz, ked ide o navstevu rodicov, raz si deti urobia ulohy v sobotu u babky a vobec, tu nejde o vzdialenost ako taku, ale o bratov pristup a jednoducho nema co vystrkovat rodicov do penzionu, su to raz rodicia, co sa idu zblaznit z vnuciek a brat so zenou si absolutne neuvedomuju, ake je to super, ze sa stari rodicia vobec zaujimaju a maju snahu sa stykat... Akoze fakt nechapem ten argument, ze nebudu sa tlacit.
   <reaguj>
65)  zebricka, 25.10.2014 10:46
61/ Je pravda aj to, ze je fajn, ze brat drzi so zenou, ale ze zrovna vo veci nejakej tej elementarnej slusnosti voci rodicom? To su zrovna veci, co o nich ani diskutovat netreba.    <reaguj>
66)  ja nič, ja muzikant, 25.10.2014 10:46
Drahá dôvodov je viac.
AKo študentka som bola doma raz 4-6 týždňov. A to bolo 400 kilákov. A tiež to stálo prachy. A tiež si rozmyslíš, či budeš rušiť brig.dni, aby si si nezarobila. Detto dovolenky v práci, kedy tie dovolenky potrebuješ pre deti.... a kopec toho.
ALe tak, ja som si to inak poriešila s mamou, ja som mala vždy priestoru dosť.    <reaguj>
67)  ja nič, ja muzikant, 25.10.2014 10:48
64/ veď ja netvrdím , že to nie je chrapúnstvo, prípadne vychcané, ale čo zmôže sestra/dcéra proti tomu? Nič, no nie?    <reaguj>
68)  ja nič, ja muzikant, 25.10.2014 10:51
66 bola pre paťu v 62    <reaguj>
69)  zebricka, 25.10.2014 10:53
68/ Mozem Ti aj ja byt draha...       <reaguj>
70)  ja nič, ja muzikant, 25.10.2014 10:55
69/    múúúúžeš, draháááá    <reaguj>
71)  zebricka, 25.10.2014 10:56
Ved nezmoze nic, len sa vyzaluje a uprace si to, ze ma fakt ona pravdu, my sa zase trochu rozkokosime a zivot ide dalej. Len ludia tak s oblubou vykrikuju, aki su ludia k sebe zli a pritom vlastna rodina sa k sebe ako chova. Kde je ta povestna pohostinnost? Lebo ked je nevesta ochotna ist k nim a stravit tam cas, predpokladam, ze tam problem nebude, ze by sa vystat nevedeli.    <reaguj>
72)  ja nič, ja muzikant, 25.10.2014 11:02
71/ asi hej
ale zas na druhej strane, čo ty vieš koľko senazaprenia je za tým.
preto píšem, že zamrzí, že spia v penzióne...vyjadrila bratovi svoj názor, ale hádam nečaká, že keďže ona má želanie, že majú spať u neho, tak dá bratovu rodinu do pozoru. Azda sa chápeme...a to čo píšem, nidky nevieš aká krivda sa stala, dcéra to nikdy nepripustí, lebo to je jej maminka predsa       <reaguj>
73)  zebricka, 25.10.2014 11:10
Hadam by potom nevesta nemala tolko drzosti, ze ona u nich spat moze, na to poukazujem ja.
A ze o krivdach nieco viem, mozes mi verit.    Aj o matkach a dcerach a svagrinach.          <reaguj>
74)  Kveetinkaa, 25.10.2014 11:18
ja len,ze dobry debil je ten tvoj brat autorka

a tiez ma zaujima,co sa vyssie pytala Ivka,ak dojdu jeho svokrovci,tiez penzion?    <reaguj>
75)  pata, 25.10.2014 11:30
68
muzikantka, ale oni nie su studenti. ja som len narazala na to, ze kto chce, cestu si najde.
a ze ja by som bola doma urcite castejsie, ako dvakrat rocne.    <reaguj>
76)  tetuska lieta na metle, 25.10.2014 11:42
54) no mozno spociatku by si bola tak casto, ael casom by sa ti nechcelo..teda aspon ja podla seba, mam rada aj svoj program cez vikend, ked je konecne viac casu ako cez tyzden
som rada, ze momentalne to mam na skok, ale aj tak kazdy vikend je moc, aj ked si mozem dovolit ist aj len na kavu a nie na cely vikend    <reaguj>
77)  Zoiia, 25.10.2014 12:47
53) 74) bratovi svokrovci byvaju v tom istom meste kde maju velky dom. Su u nich niekolko krat za tyzden alebo mlady u nich.    <reaguj>
78)  Zoiia, 25.10.2014 12:49
77) oprava mladi    <reaguj>
79)  Kveetinkaa, 25.10.2014 13:19
78 tak ako pisem,je to cisty debil ten tvoj brat,svokrovci nasackovani pomaly kazdy den,lebo ved su to jej rodicia,avsak pre jeho rodicov ani na 2 noci miesto nie je..
zatukaj tomu svojmu bratovi poriadne na celo,nech sa preberie...kozel sprosty    <reaguj>
80)  Mochito, 25.10.2014 14:43
Aj rodičia sa majú k tomu vyjadriť a odmietnuť pobyt v penzione. Je to návšteva najbližších príbuzných, ktorí majú a chcú zdieľať rodinnú atmosféru.Hlavne švagrina ich odstavuje vedome na vedľajšiu koľaj a tvoj brat to necháva tak.
Nepekné, ale asi len tak sa dajú udržať ako -tak vzťahy. Ja by som chytila pod krk švagrinu a triasla by som s ňou, kým by pochopila, že s mojimi rodičmi/ a bratom/ takto točiť nebude... A ak napriek tomu bude , tak aspoň nech VŠETCI zúčastnení vedia, čo si o tom myslím.    <reaguj>
81)  Kveetinkaa, 25.10.2014 15:01
80 nic v zlom,ale pod krk,obrazne by tu svagrinu mal chytit úredsa manzel,nie manzelova sestra    <reaguj>
82)  Salvia & Danielka, 25.10.2014 15:26
80+81) Naco chytat pod krk a triast?    Zjavne syn u seba svojich rodicov nechce, tak co sa tam budu tlacit nasilu? Ved keby chcel, tak ich pozve, ulozi aj pohosti.

Zaujimave, ze neviete ziadne pozadie, ale syn je chudacik, co ustupuje furii manzelke (neveste).

Ved nech sa autorkini rodicia na rovinu spytaju, preco nemozu prespat u syna alebo u svatovcov (pise, ze maju v tom meste velky dom) a nech povedia, ze na penzion nemaju a teda ich navstevovat nebudu, nech pride syn s rodinou k nim.    <reaguj>
83)  Zoiia, 25.10.2014 16:30
82) rodicia sa aj spytali preco nemozu prespat v byte, vysvetlenie im bolo poskytnute argumentom, ze maju male deti. Svatovci sice maju velky 5 izbovy dom, kde su len traja ( maju este jednu dceru) , ale nikdy im to nenavrhli aj ked vedia ze prespavaju po penzionoch. No a to ze bratova manzelka je general je fakt, ktory potvrdila aj jej vlastna mama       <reaguj>
84)  debora26, 25.10.2014 16:37
Bránim sa čirnobielemu videniu.
Nepoznám ani jednu ani druhú stranu, ale mám pocit že kus masla na hlave má v tomto aj tvoja rodina.
Predpokladám že deti sú pre brata len výhovorka ,aby nemusel predniesť "inú pravdu"
Aj keby som poznala názor a pohľad na vec od jeho ženy, aj tak by som si netrúfla sa niekoho zastať alebo ísť proti niekomu. Byť tebou, nehúkam do brata ale sa s ním porozprávam otvorene o vašich vzťahoch v rodine.    <reaguj>
85)  Salvia & Danielka, 25.10.2014 16:37
83) Tak to sa tiez da pochopit bez nejakych postrannych umysliv. Tiez mam male deti a je to relativne neprijemne, ak u nas niekto prespava. Aj ked tu nejake navstevy vysedavaju po 21.00. Kamaratov vacsinou vyhadzujem, ked idem kupat deti. Moje deti ale katastrofalne zaspavaju aj spia, my vecer po ulozeni deti chodime uplne po spickach, ja uz nezdviham ani telefony, nezapinam TV, takze hlucna spolocnost mi kvoli detom vyslovene prekaza.

Ale zas chapem, ze rodicia a 2x do roka na noc, to sa da prezit, keby sa chcelo.

Tu uz sa fakt neda nic poradit, ber to ako fakt, ze to tak je, bratovi kludne vyjadri svoj nesuhlas, ze sa ti to nepaci, ale viac by som sa v tom nerypala; v podstate je to medzi rodicmi a bratom, teba do toho nic.    <reaguj>
86)  ruth, 25.10.2014 16:49
83/ pises dost neurcito - ako casto vlastne chodia tvoji rodicia k bratovi na navstevu?    <reaguj>
87)  Tiffany, 25.10.2014 17:04
84) pokial ti svokrovci nevestu vyslovene neohovarali alebo jej nerobia naschval zle tak by mohla tych par dni v roku pretrpiet
potom bude samozrejme najlepsia rodina ked bude treba dedit
a brata nic neospravedlni ze ich necha ten blby penzion platit...ale zase to svedci trochu aj o ich vychove a vztahu ze je taky chmulo    <reaguj>
88)  bacula a Riško, 25.10.2014 17:09
Mozno ich naozaj nema kde nechat prespat nie kazdy ma v obyvacke roztahovaci gauc, ale v tom pripade by im mal prispiet na penzion aj potajomky, ked uz zena je furia.Pozri, keby nevestiny rodicia byvali daleko a vasi blizko rada by im dala obcas deti na postrazenie  
To su rodinne vztahy a nic nevyriesis, ked budes mat deti tiez Ti bude blizsia mama ako svokra.Ale brat je truhlik
   <reaguj>
89)  bacula a Riško, 25.10.2014 17:10
A od svatovcov by som necakala, ze ponuknu dom na prespatie kazdy chce mat svoj klud dnes to je tak...    <reaguj>
90)  cherrylady, 25.10.2014 17:34
Podla mna si urobila co si mohla. Brata si upozornila, on musi vediet ako dalej.
Bol brat taky "chladny" aj predtym, alebo myslis ze je to vplyv manzelky?
Ja by som sa do toho viac uz nestarala. Urobila si maximum, nechaj tak, byvaju aj vacsie problemy v rodinach.
Ja osobne by som tym rodicom (jasne ze ak by som mala na to) aj ten penzion zaplatila. Islo by mi o rodicov,nech oni budu stasti pri vnuckach, na svagrinu by som sa vyprdla.
K tomu nedostatku miesta - pamatam sa, ze ked som bola mala a mali sme navstevu, ulozili sme sa na tych par dni ako sa dalo...Po gaucoch, dieta medzi dospelymi na manz.posteli... nikoho by ani nenapadlo nieco take, ze spite si kde chcete. A vöbec zo mna neubudlo, naopak vecery boli veselsie ked bola navsteva. o to je to smutnejsie, ze dnes to musi byt aj pre rodicov, ktori mu (predpokladam) dlho ponukli strechu nad hlavou zadarmo, normalka.
len aby sa mu to nevratilo.    <reaguj>
91)  debora26, 25.10.2014 17:42
Na druhej stranem keď sa tak zamýšľam, mne bz to vyhovovalo. Nikto by so mnou nemal prácu, ja by som sa cítila super že nikomu neprekážam a všetci by boli spokojní.
ešte otázka: prečo vaši nenavrhnú bratovi keď príde penzion? hm?    <reaguj>
92)  Zoiia, 25.10.2014 17:47
86) naši tam chodievajú ked ich brat zavolá raz v lete ked ma narodeniny jedna neter a raz na jeseň ked ma narodeniny druha neter. Cez vianoce a veľkú noc prídu oni ku našim.

Ale mate pravdu.. Ja som sa ho na to slušne opýtala a viac urobiť nemôžem pokial to jemu samému nedojde.    <reaguj>
93)  Zoiia, 25.10.2014 17:48
91) lebo ho milujú tak ako aj svoje vnucky    pre nich je to radosť nie starosť ked pridu.    <reaguj>
94)  debora26, 25.10.2014 17:55
93/ ved hej, zbytočná otázka pre teba aj pre nich.
To bolo skôr moje zamyslenie
92/Nevesta je ochotná tráviť sviatky u svokrovcov?
Tak to potom nie je také zlé.
   <reaguj>
95)  Lila©, 25.10.2014 19:01
54/ 55 hej ale to bolo pred 10 r. ked neexistovali poriadne dialnice ako mate teraz    a nie 300 km ale 350 alebo aj viac, neviem, ja som si len vygooglila kolko km je teraz podla dnesnych ciest.
urcite je to lepsie, bola som tento rok.. moja rodina zije ulne na konci republiky kde od liptova smer vychod dialnice nie su (vtedy nebolo ani branisko resp si riskovala ze nebude otvorene).. a nemuseli sme nutne cestovat celu noc, zavisi ako sme sa citili, ale vzdy sme sa snazili vyhnut spicke ale velakrat sa stalo ze sme boli ze ok po iste mesto a potom sem odpadli a museli zastavit a pospat.. proste som sa snazila naznacit ze ked nemas dovolenku tak je to ohubu, mas len 2 dni a cesta zobe tam aj naspat cas, zavisi velmi od premavky a trasy. a ano, my sme nemali deti a neviem si ani predstavit cestovat toto s nimi..    <reaguj>
96)  Lila©, 25.10.2014 19:10
83 sorry Zoiia ale ty to beries ze vsetci musia byt mili, usluszni, napomocni a 'rodinit' sa.. well, zial to tak nefunguje,a to ze si brat zobral ich dceru este neznamena ze sa aj rodiny musia mat extremne v laske. Sudis ludi ocami svojich rodicov lebo oni by to urobili, tak by mal byt taky kazdy.. ale su ludia ktori maju radi svoje sukromie, nezavislost alebo jednoducho im to netrkne ako tvojmu bratovi. Neviem ako by si ich chcela donutit aby ubytovali tvojich rodicov..    <reaguj>
97)  Zoiia, 25.10.2014 19:32
96) Lila© ja to beriem tak ze 2 krat do roka na jednu noc by sa o to brat so zenou mohli aspon pokusit. Netusila so, ze byt mili, usluzni, napomocni a "rodinit" sa ako si ty pisala je dva krat do roka tak strasne, kedze su to jeho rodicia. K jej rodicom sa nasi nikdy netrepali ani o tom nepremyslali.    <reaguj>
98)  Lila©, 25.10.2014 19:42
97 pochopila som to tak ze sa cudujes preco ich svatka nepozve k sebe prenocovat, o tom som pisala
a nepisem ze je to strasne vravim ze kazdy sme ini a niekto proste taky nie je
pisala som vyssie ze by to mal platit, ale ze uplne chapem ze su radsej ked spia inde.. ja napr. u svokrovcov prespavat nechcem, ale musim, lebo keby ze poviem nie tak sa urazia
   <reaguj>
99)  vrcharka, 26.10.2014 00:47
nerozumiem anechapem vobec btaovyu rodimniu tak vianoce a veklka noc su ochotni idst // pradniny..?nula bodocvv..takze splnili sme si povinnsot..kazdy ma dovolenky 25 dni...a su predlzenen vikedny t..takze podstat sy vuhovorky z istegho dovodu..ktory mi je uplne fuk...
..a neije to vzdialenost 300km./.nieje ziaden problem pre toho co cche...
pre toho co nechche je problem aj 1 km...

ce;le desatroci acestujem do rodneho domu..a furt som tam doma ..aj ked mame vlastny domov...
cetsujem verejno dopravbou 80% ,zvysok autom.. a to minimlane 2-3 mesacne a nieekdy je to kazdy vikedn.. .. ziaden probelm.. jedqine co so o zacalnenavidiet je balit veci.. od kedy sme zavaidli odev na tam aj tu..ziaden probelm... sme doma..takze sme spolu, aj s avyspime aj pokecame..akedze sme doma.. je cas aj na kavu,aj na robotu ,aj na pomoc, aj na kultur..pokial chces...jasne z ekd prides vynimocne na ostatne neije cass......ked k to,mu pridam cesty k druhym rodicom. sluzpben cesty aspon pobyty... je cesta domov a vecer aj o polnosic pit cas..super odoych.... .. ale toje tym ze som doma ..doma/ u rodicov,/ u dalsich rodicov/8 stayuch rodicov./ syurpdencov.. takze domov si tvoris ludia avztahy....    <reaguj>
Prispievať môžu len registrovaní používatelia. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!