Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/web/lady.sk/www/inc/poradna.php on line 709
Lady.sk
lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * Iné

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 0 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 18. Apríl, , Dnes oslavuje Valér
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
O FEMINIZME... uprimne<<Späť
EmmkaWatsonova , 23.9.2014 01:06 reakcii: 102   nove: 102  
www.aktuality.sk/clanok/262145/emma-watson-zaziarila-na-pode-osn-prejav-mladej-herecky-zatal-do-ziveho/

co si myslite o tomto staronovom trende? Coraz viac celebrit sa pokusa presadit myslienky rovnopravnosti, ale pytam sa uprimne je to potrebne? O co tu vlastne ide? Ide tu o peniaze? Politiku? Moc?
Nechceme aby sa muzi starali o nas? Vsetko sa premeni na friends with benefits a vztahy budu uplne povrchne?
Mne sa zda, ze vsetko smeruje k tomu. Dnesni chlapi nevedia ako sa maju spravat.. maju sa postarat o priatelku alebo sa postara sama o seba? Treba zalozit rodinu alebo sa zamerat na karieru? Vsetko je len o MNE a nic o NAS? Co moze moderny chlap (od 16+) ocakavat od modernej zeny (16+)?
Ako bude vyzerat ich vztah?

Otvaram diskusiu. Pridajte svoj pohlad.
   <reaguj>

1)  EmmkaWatsonova , 23.9.2014 01:11
http://www.postoy.sk/content/p%C3%A1r-%C3%BAvah-o-feminizme

V skutočnosti však feminizmus je bojom o moc. Špičkovým feministkám na ženách nezáleží – ukázala to veľmi jasne ich mimoriadne chabá reakcia na zvyšovanie dôchodkového veku žien. Feministky ženami v podstate opovrhujú . Tá, ktorá chce byť doma a starať sa o svoju deti je pre ne menejcenná. (Zaujímavé pri tom je, že keď nejaký muž chce ostať doma a starať sa o deti je pre ne hrdinom). Ak však žena chce byť pre ne hrdinkou, musí zabudnúť na svoju ženskosť a chovať sa ako chlap. Skutočným ideálom pre ne je žena, ktorá päsťou zrazí chlapa na zem. Pritom, samozrejme, takáto žena nie je o nič lepšia ako muž, ktorý päsťou zrazí na zem ženu.    <reaguj>
2)  MiaMi(lovaná), 23.9.2014 08:15
1/tak to máš veľmi pomýlené    <reaguj>
3)  hlavu_hore, 23.9.2014 08:33
staci sa pozriet na to kolko je vsade slobodnych matiek.....doslova su nimi zamorene mesta a dediny a preco? no ja nevravim ze na vine su zeny alebo muzi...nic nie je ani cierne ani biele....za vsetko mozu obaja....len je to výsledok nasej doby, vyrastaju nam tu deti bez otcovského vzoru, zivori matka s detmi, zivori chlap co plati na deti    <reaguj>
4)  Lila©_sa_nelieci_preto_besni, 23.9.2014 10:30
2 hl., ze si prispela!       <reaguj>
5)  rebecin, 23.9.2014 13:24
Podľa mňa sa feminizmus obsahovo vyprázdnil. Ženy sú dnes nezávislé, majú rovnaké práva a aj keď v niektorých oblastiach to ešte nie je dotiahnuté (napr. rozdielnosť v platoch na rovnakých pracovných pozíciách), nie je ďalej čo riešiť. Uráža ma tzv. pozitívna diskriminácia v prospech žien, kvóty na obsadzovanie miest v kľúčových pozíciách a pod.
Myslím si že ženy sa nemajú prečo "rovnať" chlapom. Neviem čo je na nich také úžasné, aby som bola ako oni. JA SOM ŽENA, a ňou aj chcem ostať.
Od feminizmu je krôčik k rodovej rovnosti a tam pre mňa končí zdravý rozum.    <reaguj>
6)  Lila©_sa_nelieci_preto_besni, 23.9.2014 13:25
5 suhlas!    <reaguj>
7)  EmmkaWatsonova , 23.9.2014 13:35
This week, Emma Watson spoke out about the views of feminism and the need for gender equality. As a glamour model and a sociology student, this was something that caught my attention.

Emma's speech on feminism defined feminism as 'the belief that men and women should have equal rights and opportunities. It is the theory of the political, economic and social equality of the sexes'. She then went on to state that 'I think it is right that I should be able to make decisions about my own body.'

If this is the case, then why are so many feminists on the no more page 3/Lad mags campaign taking away my right as a female to, as stated by Emma, 'make decisions about my own body'. The no more page 3 campaign tarnishes the defined belief that I, as a female, should have the 'same equal rights and opportunities as a man'. These feminists fail to express how males bodies are being objectified daily in women's lifestyle magazines and gay magazines. Or how female celebs are objectified in music videos and on stage. Or how women are degraded in women's lifestyle magazines through the diet and sex sections on how to 'look great for your man' and 'how to please your man in bed'. If you as a feminist fight for economic, social and political equality in gender then why is it okay to take away my rights by telling myself as a female, that I should cover up my body for the threat of being objectified by a male? But feel it is socially acceptable for a male to showcase their bodies with no worry and no shame. We as females have fought for years for gender equality and the right to express ourselves in whatever way we want; however in 2014 the no more page 3 campaign takes a huge step back in time for gender equality. It is old fashioned and does not hold the beliefs in which Emma Watson so proudly defined as feminism. I do not feel degraded by my job; but I do feel degraded by a group of fellow females telling me as an independent young women with my own mind, what I can and cannot do with my own body. This does not afford me the same respect as a man. It is forcing me to feel ashamed for something I love to, and have the right, to do. I support the HeforShe campaign, but if we as females are going to unite to fight for Equality in gender, then we should be fighting for equality in gender in all aspects of life, not those that we pick and choose.    <reaguj>
8)  sis777, 23.9.2014 13:40
5
Nejde nahodou o rovnopravnost?

Inac na wiki (nic moc zdroj, viem) sa definuje rodova rovnost ako spravodlivé zaobchádzanie so ženami a mužmi, čo môže znamenať tak rovnaké zaobchádzanie, ako aj zaobchádzanie, ktoré je rozdielne, ale je ekvivalentné z hľadiska práv, výhod, povinností a možností. Vychádza z princípu, že všetky ľudské bytosti majú právo slobodne rozvíjať svoje schopnosti a vyberať si z možností bez obmedzení rodovými rolami. Rozdielne správanie, ašpirácie a potreby žien a mužov sú uznávané, hodnotené, zohľadňované a podporované v rovnakej miere a nediskriminujúco.

Ten princip sa mi zda v pohde, co konkretne je proti zdravemu rozumu?
   <reaguj>
9)  Lila©_sa_nelieci_preto_besni, 23.9.2014 13:44
8 lenze cele to vyzera tak, ze zeny v USA (pisem o tej kampani ktora teraz vypukla) sa chcu vyrovnat v KAZDEJ oblasti chlapom ci sex, ci praca, ci lahostajny postoj k zivotu atd. proste sa chcu podobat na muzov. Taka Beyocne je vraj feministka v klipoch sa vrti ako luxusna prostitutka a predsa ju beru ako ikonu ako VZOR zenskosti, no neviem neviem mam pochybosti. Aj tato kampan sa zneuziva ako ostatne, niekto chce zatlacit na niekoho, aby sa dostal do pozicie. Zeny a muzi nebudu NIKDY EQUAL a je to tak v poriadku. Aj jedna skupinka aj druha ma svoje vlastne jedinecne vlastnosti na ktore by mali byt hrdy, ale tato rodova rovnost nici vsetko    <reaguj>
10)  rebecin, 23.9.2014 13:53
1) V čom sa chceme vyrovnať mužom? Kladiem dôraz na slovo VYROVNAŤ.

2) žena NIKDY nebude mužom a muž NIKDY nebude ženou, ale jeden bez druhého nikdy nebudú dokonalý celok a tak je to správne, zmysluplné a dokonalé.

   <reaguj>
11)  sis777, 23.9.2014 13:55
EQUAL ako having or deserving the same rights and opportunities as other people?
No tak to dufam, ze budu. Kedze si myslim, ze sa to chape v tomto vyzname a nie ako the same, identical.

V tej definicii je napisane: Rozdielne správanie, ašpirácie a potreby žien a mužov sú uznávané, hodnotené, zohľadňované a podporované v rovnakej miere a nediskriminujúco.
Nevyzera, ze by chceli urobit zo zien muzov.

Ak chce byt zena jadrova fyzicka alebo astronautka, tak moze byt. Alebo moze byt doma a starat sa o deti, ak je to, co chce ona, nie nieco, co sa automaticky ocakava.    <reaguj>
12)  rebecin, 23.9.2014 13:56
sis, ešte raz v ČOM SA CHCEME VYROVNAŤ mužom?    <reaguj>
13)  Lila©_sa_nelieci_preto_besni, 23.9.2014 14:00
11 moment, zena moze byt astronautka uz teraz, uz teraz moze ist do vojny, uz teraz moze ostat doma s detmi tak preco vznikla tato kampan?
   <reaguj>
14)  sis777, 23.9.2014 14:06
12
? V 10 reagujes na jednotku? A kde hovorim o vyrovnani sa muzom? V com, konkretne. Hovorila som o rovnopravnosti.

13
Ale vzdy to tak nebolo, nie?
   <reaguj>
15)  Chrbtica, 23.9.2014 14:08
tiež nechápem o čo im ide. Myslím si, že to chcú zneužiť ako všetky takéto heslá    <reaguj>
16)  ladynka567, 23.9.2014 14:11
rebecin, asi hlavnou agendou je snaha o vyrovnanie sa muzom v mzdach, este stale ich mame takmer o 20 % v priemere nizsie
13/ co blbnes s tym prehadzovanim nickov, daj si jeden univerzalny - trebars pruhovany banan a budes to mat jednoduchsie      <reaguj>
17)  Chrbtica, 23.9.2014 14:11
ale zaujalo ma, že zneužili mladú tváričku Emma Watson v role neviniatka. Už len kvôli tomuto sa mi tam niečo nepáči    <reaguj>
18)  MiaMi(lovaná), 23.9.2014 14:14
8/presne tak, súhlasím

1/zavádzaš, taký pohľad feministky na ženy vôbec nemajú. Feminizmus bol potrebný, vďaka nemu dnes ženy môžu voliť, môžu študovať, môžu sa samé rozhodnúť, kam chcú smerovať svoj život. Cieľom feminizmu bolo, aby ženy mali rovnaké možnosti, šance, príležitosti ako muži. NIE aby boli ROVNAKÉ, ako muži, ale ROVNOPRÁVNE - to sú dve úplne rozdielne slová.

10/to nikde nespochybňujem.    <reaguj>
19)  Chrbtica, 23.9.2014 14:15
18 prečítaj si novodobé myšlienky feministiek a potom si vytvor nový názor       <reaguj>
20)  MiaMi(lovaná), 23.9.2014 14:17
19/študovala som to - dnes neexistuje jednotné myšlienkové hnutie ,,feminizmus", je množstvo smerov, prúdov. Nepochybujem, že niektoré sú radikálne a málokto s nimi môže súhlasiť. Ale nedá sa hovoriť o ,,novodobých myšlienkach feministiek", pretože nič také neexistuje - myšlienkové feministické spektrum je rôznorodé a neraz aj navzájom protichodné.    <reaguj>
21)  dig_more_čupka , 23.9.2014 14:50
20 poviem ti o co im ide
zeny sa chcu spravat ako k***y, ale popritom nechcu stratit svoju autoritu
o to tu ide a o nic ine nie. Chcu sa spravat ako my lebo maju dost z toho, ze oni su slapky ak sa vyspia s kamaratom ich frajera
ale ked frajer dotycnej zeny pretiahne jej kamosku tak sa nic nedeje
+ samozrejme tu ide o peniaze a tie zastarale stare kundy co nikdy deti nemali a na rodinu ani len nepomysleli chcu znicit vsetko to, co nikdy nemohli mat lebo na to NEMAJU
o tomto je feminizmus ako vzdy sa zneuziva povodne nevinna myslienka na dosiahnutie obrovskeho prevratu v spolocnosti. O par rokov bude problem najst normalnu zenu a zalozit si rodinu, lebo zeny nebudu chciet otehotniet a budu lozit za chlapmi a k***it sa ako my. Moralna degradacia prebieha pred nasimi ocami v priamom prenose. Hnoj. Cele USA je jeden velky HNOJ v tomto zavidim RUSOM    <reaguj>
22)  rebecin, 23.9.2014 14:55
21) tá morálna degradácia neprebieha pred aj tvojimi očami, ale zasiahla aj teba.

takéto všeobímajúce, celoplošné vyjadrenia mám najradšej    <reaguj>
23)  hexenschuss, 23.9.2014 14:57
21)

"lozit za chlapmi a k***it sa ako my"
Kto je MY?
PAN OTRAVACICIK?    <reaguj>
24)  dig_more_čupka , 23.9.2014 15:07
23 ta ty si chybala na hodinach biologie? Aky otravacik? Dosli lieky ty senilna p.ca?       <reaguj>
25)  dig_more_čupka , 23.9.2014 15:08
22 si sa nasla v mojich slovach?
cekuj moj nick
poziciam ked chces
      <reaguj>
26)  sis777, 23.9.2014 15:23
21
Nemyslim si, zeby zeny mali nejaku velku potrebu sa k****t, ako pises. Ale zaroven ani nemaju velku chut si zakladat rodinu s individuami ako ty.

Feminizmus sposobil len to, ze normalne zeny uz nedrzia hubu a krok a taky jedinec ako ty, uz nezozenie zenu, ktora bude poslusne sediet doma a starat sa o domacnost, zatialco muzicek vyvadza bohvie co.

Well tough, deal with it.       <reaguj>
27)  hlavu_hore, 24.9.2014 11:03
mate vy "problemy"   
feminizmus - nefeminizmus - zivori ona, zivori on, to mi je teda zivot - to mi je teda moderna a pokrokova doba, vzdy sa najde normalna zena a normalni muz a ostatných mat na haku...kazdy je strojcom svojho stastia...    <reaguj>
28)  hlavu_hore, 24.9.2014 11:14
normalnY muz - oprava   
   <reaguj>
29)  Baculka a Riško serkaju eura , 24.9.2014 12:16
26 zaujimavy pohlad takze odteraz funguje svet na principe: oyebava zena oyebava aj muz. Pekne. Len potom neviem ci ma zmysel vztah ako takovy ked nikto nedrzi hubu a tolerancia je nepredstavitelna?    <reaguj>
30)  EmmkaWatsonova , 24.9.2014 12:37
aha, nasa Emmka number 1 predstavitelka feministiek ma tiez nahe fotecky na mobile ako ostatne celebrity. Navrhujem organizaciu za podporu MORALKY! Zrejme im nic nehovori. Fotit si susku a posielat nadrzanym frajerom to im ide na jednotku rovnako ako vymyvanie mozgov pre svoj prospech   

https://uk.lifestyle.yahoo.com/blogs/icymi/emma-watson-s-feminist-un-speech-leads-to-nude-photo-leak-threat-150958708.html
   <reaguj>
31)  sis777, 24.9.2014 12:56
Preco si nenechas len 1 nick?
Ocividne si nepochopil ako som to myslela. Kedze sa zeny uz mozu postarat a vedia postarat same seba, nie su odkazane na manzelstvo s niekym, kto si mysli, ze on moze vsetko (lebo vsak je muz) a zena ma byt doma a drzat krok.

To znamena, ze do manzelstva/partnerstva budu vstupovat s niekym, kto uznava podobne hodnoty (nechodi za frajerkami, atd..dopln si svoje vulgarizmy) alebo zostane sama, kedze niekedy je fakt lepsie byt sam.

Zeny chcu za partnera niekoho, kto ich povazuje za rovnocenne vo vztahu a nerobi im to, co sa ani jemu samemu v opacnom garde nepaci.

Asi nerobis muzom najlepsiu reklamu, ked si nevies predstavit, ze aj taki muzi existuju.    <reaguj>
32)  MiaMi(lovaná), 24.9.2014 13:03
29/no vzťah, kde žena ,,drží hubu" a je tolerantná, pričom v opačnom smere toleranciu očakávať nemôže, zmysel naozaj nemá.    <reaguj>
33)  dig_more_čupka , 24.9.2014 22:35
otazka na feministky

chcete byt rovnopravne
hovorim OK, budzte
ale v tom pripade ked zena udrie muza tak aj muz moze udriet spat, ze? Dobre to chapem?
Ked uz rovnopravnost tak vo vsetkom, to chcete nie?
Len preto, lebo ste zeny vas nesmieme udriet? Ako to ? Ved sme rovnopravny?

Chapete tu moralnu otazku v ktorom tkvie najvacsi problem tejto picoviny: NIKDY nebudeme rovnaky!    <reaguj>
34)  MiaMi(lovaná), 25.9.2014 07:26
33/píše sa to tu stále dookola: máš pravdu, nikdy nebudeme rovnakí. Ale rovnakí neznamená rovnoprávni.

   <reaguj>
35)  elzbieta.de peren, 25.9.2014 08:57
Feminizmus bol opodstatnený niekedy začiatkom minulého storočia, keď ženy nemali volebné právo...ale teraz? Nerozumiem tomuto trendu.    <reaguj>
36)  tetuska lieta na metle, 25.9.2014 10:53
33) a odkial mas, ze zeny udieraju? ta nejala mlati? biju len psychopati, slabsich ci silnejsich

podla mna je feminizmus potrebny. aby sme sa nevratili spat plus par drobnosti doladit, napr tu platovu diskriminaciu
a ti, co su proti tomu, lebo vraj nie je opodstatneny, to ani cirkvi nie su a nemate potrebu bojovat proti nim    <reaguj>
37)  Soraya, 25.9.2014 11:16
zase si nejake zakomlexovane individum lieci mindraciky a meni nicky? fakt ubohe. K teme - mne vadi ze mi ak zene na rovnakej pozicii daju nizsi plat ako muzovi napriklad. A vadi mi ze zamestnavatelia uprednostnia muza pred zenou hoci maju prorovnatelne kvality na vykon tej istej prace - pre rypalov napr. na pozicii obchodného referenta - s vyhovorkou sak vy mate deti - za to sa oplati ozvat a nieco s tym robit. rovnopravnost nie je rovnakost - to su dve rozne veci. a len chudak veci riesi nasilim - je jedno co ma medzi nohami    <reaguj>
38)  tichý spoločník, 25.9.2014 17:47
Rozložiť spoločnosť, jediný cieľ... Začína nám chýbať zdravý rozum.    <reaguj>
39)  dig_more_čupka , 25.9.2014 18:29
34 ale co znamena ta rovnopravnost? Zena ma pravo udriet muza, tak sa pytam, ma muz pravo udriet zenu? V prvom pripade je to ok, v tom druhom pripade je chlap povazovany za nasilnika, tak? Ako to je? Nepocula si este o domacom nasili v ktorom je hl. akterom zena? Preco by sa to nemohlo rozsirit? Chcete rovnopravnost tak nech je to so vsetkym dobrym i zlym, ziadna vynimka pre zeny ci ine zaobchadzanie!

36 to ako z ktoreho stromu si padla? Nepocula si o domacom nasili? Ok, zatial sa jedna o minimum pripadov, ale kedykolvek sa to moze pretocit nehovoriac o tom, ze taketo pripady sa neberu vazne, lebo sa chlap hanbi. Ani na chvilu ta nenapadlo preco sa tato tema rozsirila z nicoho nic, ze? Do popredia supnu mladu pipku s faceom neviniaka, aby nasla priaznivcov a potom to roztocia na plne gule. Kto a co chce dosiahnut? Odpoved je v prispevku 38.
Sikovna zena vie zarobit tolko, co muz dokonca aj viac, mozno nie na SK, ale inde ano. Ak sa firma vyhovori na to, ze ti da menej, lebo mas deti ci nieco podobne tak to je vizitka tej danej spolocnosti a nie spolocensky problem kedze spolocnost ako celok vnima zeny ako rovnopravne uz teraz.. zo zakona mate rovnake prava a povinnosti ako muzi

37 uz som pisal vyssie, ak ti daju menej tak to je problem danej spolocnosti. Ak niekto chce najst lacnejsiu pracovnu silu tak si ju najde a bude jedno ci si zena ci muz. Namiesto zien budu hladat brigadnikov alebo absolventov ci dlhodobo nezamestnanych, daju im menej nez tebe a vec bude vybavena. Nema to nic s tym, ze si zena. Odvadzaj pracu ktora je kvalitna a nenahraditelna a uvidis, ze dostanes aj viac nez teraz a ked nie, tak treba hladat novu prilezit
ost    <reaguj>
40)  Soraya, 26.9.2014 14:31
po 12 rokoch v personalnom biznise ma nemusis poucat ako svet bezi. Ked hovorim ako zamestnavatelia vymyslaju dovody preco nevziat na to miesto zenu a ak aj hej, ze jej daju menej - to ber ako fakt. Situacii kde sa klient k tomu takto postavil bolo x za ten cas. Su aj seriozne firmy ktore maju eticky kodex, vsetka cest. Ale su aj ine a nie je ich malo. A bohuzial casto sa personalista necha prevalcovat "manazerom" z oddelenia kam ma ten clovek ist lebo ma pocit ze tym "usetril" budget    <reaguj>
41)  dig_more_čupka , 26.9.2014 14:59
40 dobre, mas kedykolvek moznost zmenit svoj odbor, nikto ta tam nedrzi a ked ano, tak smola kvoli tomu netreba uzakonit fixne platy pre zeny    <reaguj>
42)  Soraya, 26.9.2014 15:23
uz som zmenila, lebo uz to prekracovalo moje vnutorne hranice takze ja som ok. nikto nechce uzakonovat fixne platy pre zeny a kvoty pre pocty zien vo vedeni povazujem tiez za blbost. ale som za to aby boli rozsirene diskriminacne zaloby, ak by jedinym dovodom preco nevziat zenu s porovnatelnymi skusenosti a schopnostami na pracovne miesto bola vyhovorka ze ma deti a ze budu chore. alebo ak na rovankom pracovnom mieste ma muz vyssi plat hoci robia tu istu robotu. keby sudy boli pristupne diskriminacnym zalobam tak by sa aj zamestnavatelia zobudili ze toto nie je ok    <reaguj>
43)  kocur, 26.9.2014 15:38
40) 40) Ciastocne mas pravdu, ale nemusis ist s prudom a mozes povedat nie.    Toto je plati aj inych pripadoch, prides do zahranicia, prvykrat Ta nepoznaju, zaskatulkuju Ta, daju Ti menej ako domacemu. Ak musis, zoberies to, ukazes, co vies, prides, mam novu prac.ponuku, tu som podhodnoten(y)a. A ak ten vykon za to stoji, maju budget, tak si Ta nechaju. Ak nemaju budget, treba hladat firmu, co nema financne suchoty. Ak Ta vie ktokolvek akedkolvek nahradit, tazko si zapytas o 30% viac ako maju ostatni na oddeleni. Chlapi (aj zeny), aby uzivili rodiny, musia prestriedat zamestnania a v kazdom si vypytaju viac. Ti co zostali v prvom zamestnani, maju ovela menej ako vrstovnici, co prestriedali par jobov.
Inak len na okraj. Ak teda zeny zarabaju menej a chcu zarabat viac. Co potom spravime s tym, ze zeny nechcu muzov, ktori zarabaju menej (su v kategorii neschopni) a s tym, ze muz ma zenu pozyvat, platit dovolenky, sperky, ma byt velkorysy,... Bude to stale platit, k budu obaja zarabat rovnako?   
Poznam par bab. Ked sa spytas, aky mali tyzden. Do prace som prisla na deviatu, o 1200 som odviezla kolegu na miting v Skalici, zauctovala 4 faktury, o stvrtej som sa po dceru na plavecky, vecer po som bola na oslave u kamaratky, v utorok vecer sme sa boli kupat na Cunove, v stredu korculovat, wellness, kadernik, bola som nakuknut v auparku, dala kavu. Vo stvrtok dalsia kamoskina oslava a sme vyrabali kreativne veci, cez vikend idem ku kamaratke do priklad Senca. Stazuju sa, ze sa z toho neda nic, pritom by stacilo obmedzit volne vecery na 3 dni v tyzdni a nie kazdy den.
Spytas sa chlapa, co robi? Od pondelka do piatka som bol kazdy den v praci od deviatej do deviatej, mame Go Live, cez vikend som dorabal, co som nestihol a prerabal byt.    Proste baby chcu zit, na to treba vela volneho casu, v praci byt nutne minimum, dobry zivot vela stoji a ked sa prida k tomu prestavka s detmi, odrazi sa to na financnej situacii.
Ako muz by som mohol reptat, ze na veduce miesta zase casto beru baby bez schopnosti, preto ze mali tlacenku.       <reaguj>
44)  Soraya, 26.9.2014 15:50
no predstav si ze su aj zeny co od pondelka do piatka makaju v praci 10 hodin, ked si to vyzaduje situacia tak obetuju aj vikend, dovolenky si platia same a ich partner nie je len chodiaci bankomat, lebo si vedia svoje potreby zabezpecit aj same. Neuveritelne ze? a ver mi ze nas je viac. ale ak mas okolo seba ako tipujem podla opisu len auparkove pipiny tak sa necudujem ze mas take mindraky ako tu prezentujes. zenu ti nepridelil narodny vybor, sam si si ju vybral. a zrejme tento typ vyhladavas, inak si tvoje komentare neviem ani vysvetlit.    <reaguj>
45)  kocur, 26.9.2014 16:04
44) Ved to nebolo v zlom.    Ked si jedna z nich, tak si myslim, ze nemas dovod sa stazovat, ze zarabas menej ako muz. Ak ak ma dobre zarabajuci clovek financne problemy, treba sa pozriet na jeho hospodarenie.   
Verim, ze take su. Ale verim aj tomu, ze aj tieto samostatne, ked uvidia dobre zarabajuceho chlapa, tak casto s chutou sa na to vsetko vykaslu, ak im jeho plat podla ich mienky vystaci.   
Iba hovorim to, ze ak je vacsina zien horsie platene, je to casto dobrovolna volba a preto su zeny zaskatulkovane, lebo vacsina chce mat viac volneho casu. Proste ked dvaja porovnatelni ludia a jeden ma 10 rokov praxe, pracuje podla potreby 10-12 hodin denne a je druhy, ktory ma 5 rokov praxe a po 8 hod. vzdy padla, lebo chce mat z osobnych pricin volno a radsej zoberie nizsi plat ako nadcasy, nemozu zarabat rovnako.       <reaguj>
46)  dig_more_čupka , 26.9.2014 16:19
43 maximalny suhlas! Vyssie som pisal, sikovna zena dokaze zarobit viac ako muz je to len o tom, co chces. Nesuhlasim s umelymi zakonmi. Ak niekto nechce platit adekvatnu ciastku tak si najde zadne dvierka VZDY v kazdej situacii    <reaguj>
47)  scythe, 26.9.2014 16:25
co? ak je jedna z nich(akoze tych co pracuju desat hodin) nema dovod sa stazovat ze zaraba menej???!!! nejde o to ze zaraba malo, kludne moze aj vela, ale preco by mala zarabat menej ako chlap? hlavne ak cast zivota nezaraba, tak by mala zarabt este viac ako ten chlap
to ako jej praca je podradnejsia alebo co
zeny naozaj zarabaju menej ako chlap na rovnakej pozicii.
   <reaguj>
48)  Soraya, 26.9.2014 16:47
45/ ty si fakt divny - hovorim o porovnatejnej pozicii, skusenostiach aj pracovnom vykone a ty furt splietas nieco o 5 hodinach. ked je skrateny uvazok tak nik nebude pozadovat plat ako ma niekto pri 100% uväzku. A ze je to dobrovolne ze je vacsina zien menej platena? tazko v tom hladam logiku - asi preto ze v tom ziadna nie je. kto by chcel byt menej plateny za rovnaku robotu prosim ta. v jednom mas ale pravdu - zeny su zaskataulkovane ze si mozu dovolit im ponuknut menej za rovnaku robotu a s tym treba cosi robit lebo presne o tmto je diskriminacia. Porovnavam jablka s jablkami a ty jablka s hruskami. Ja mam doma dobre zarabajuceho chlapa a napriek tomu som sa na nic nevykaslala a pracujem ako predtym a nejako ma nemusi zivit ani nic kupovat predstav si. Moto som si kupila, byt si platim, auto deto. Tvoje pausalizovanie ze vsetky zeny, resp. odvazne tvrdenie ze vacsina je fakt mimo. Okolo seba mam dost samostatnych zien na to, aby som mohla tvrdit ze tvoje generalizovanie na zaklade svojich skusenosti nie je az tak na mieste.    <reaguj>
49)  dig_more_čupka , 26.9.2014 17:01
48 no dobre, povedzme si, ze suhlasim.. co navrhuju feministky? UMELY zasah do poziadaviek zamestnavatela! Prikazu rovnaky plat fajn, vies aka bude reakcia zemstnavatela? Presntane zamestnavat zeny, radsej zoberie 2 chlapov a da im viac prace.
Na to sa ozvu feministky, ze treba zaviest univerzalne kvota t.j. v jednej firme MUSI pracovat 5 zien a 5 muzov za rovnaky plat!
To je teda pekna predstava, vsetko umelo narusit a prikazovat, zakazovat co ano a co nie.
Zaujimave, ze napr. predavacka a predavac zarabaju rovnako, postarka a postar zarabaju rovnako, ucitel a ucitelka zarabaju rovnako, lekar a lekarka zarabaju rovnako, advokat a advokatka zarabaju rovnako...

o kom sa to vlastne rozpravame?
Vynimky boli vzdy, aj budu ci to niekto prikaze ci nie. Stale tvrdim, ze zeny su rovnopravne uz davno len niekto chce nieco dosiahnut ako to napisal tichy spolocnik.. rozvrat spolocnosti!
   <reaguj>
50)  Soraya, 26.9.2014 17:24
postar a postarka maju tabulkove platy, ucitelia tiez, su plateni podla zakona 533 o verejnej sluzbe, takze ich platy su regulovane uz davno. podme k sukromnej sfere - to ze rovnaky plat ma byt rovnaka mzda je legislativne riesene v zakonniku prace uz strasne davno - vola sa to zasada rovnakeho zaobchadzania, len sa to nedorziava a sudy sa k takym zalobam stavaju velmi rezervovane. Ono cely zakonnik prace je "UMELY" zasah do rozhodnuti zamestnavatela. Tvoj horrovy scenar ze firmy prestanu zamestnavat zeny a zacnu maniesto toho zamestnavat dvoch muzov, ma jednu zasadnu logicku chybu - nie je na to dost muzov    podla teba je rozdielny plat muza a zeny na rovnalej pozicii ok - podla mna ako cloveka priamo z HR praxe to nie je ok - dohodnime sa ze sme sa nedohodli. Rozvrat v spolocnosti nastane vtedy, ked jedna cast bude dlhodobo deprivovana nepriaznivym stavom. Kedysi bolo nemyslitelne, aby cernosi sedeli vedla bielych v autobuse alebo v bare - to tiez poniektori vykrikovali cosi o rozvrate spolocnosti a dnes je to normalne. Ked isli zeny prvy krat na univerzitu, tak to niektori pokladali za rozvrat spolocnosti - dnes uz nik nema problem nechat sa osetrit zenou lekarkou. A vida, spolocnost co sa mala rozvratit este furt existuje a ide dalej.    <reaguj>
51)  dig_more_čupka , 26.9.2014 17:34
50 docital som sa az k vete: ich platy su regulovane uz davno. podme k sukromnej sfere

SUKROMNA sfera, vies preco je sukromna? Lebo majitel si robi co chce a nikto mu neprikazuje NIC a takto to ma byt! Vedel by som ti vymenovat 12589x prikladov v ktorom zena zaraba viac nez muz, takych pracovnych pozicii je mnoho, taktiez je mnoho prac. pozicii kde su ludia podplateny, a? Co s tym?

Regulaciou NIC nedosiahnes, lebo podnikatel ak nechce tak nebude platit viac, je to nepredstavitelne   
Prepokladam, ze ta to riadne stve, ale mas par moznosti ako zmenit svoju situaciu a nepotrebujes k tomu ziadny zakon a umele zasahovanie do trhu, staci mat v sebe odvahu a nenechat sa utlacat. Neda ti viac? Ok, tak si zacni hladat nieco nove, nemas na nove? Tak si dopln vzdelanie..
proste nech mi zena nehovori, ze je utlacana a nema ziadnu sancu, to je sprostost ktoru vymysleli len preto, aby mohli nastartovat vacsi plan.
Pozri sa na to z ineho uhla, ako zaujat masu zien? Prislubme im vacsie platy, na tento slogan zareaguje kazda skupinka aj nizkokvalifikovana aj vysokokvalifikovana, kto by nechcel zarabat viac?          <reaguj>
52)  Soraya, 26.9.2014 17:53
no skoda ze si necital dalej - lebo tam je ze cely zakonnik prace je regulacia a zasah do rozhodovania zamestnavatelov, inak by si nemal gastrace, platenu dovolenku ani PN-ku - to je tiez nanutene legislativne, inak by nebol dovod preco by ti to niekto platil keby nemusel. mna nestve moja situacia, ja som na veducej pozicii v ekonomicky vykonnej firme, ale zalezi mi na aj inych ludochm pozeram aj trochu dalej ako na spicku vlastneho nosa. To ze zeny zarabaju menej je fakt, existuje dost studii k tomuto stavu, staci pogooglit. Nik neslubuje vyssie platy, ide o to aby bola v tomto smere vycasia vymozitelnost uz existujuceho pravneho stavu. Kvoty na pocty povazujem za blbost, ale dodrziavanie existujucej legislativy je uplne ina vec. za to sa oplati bojovat.    <reaguj>
53)  Lila©, 26.9.2014 17:59
kocur, teba som vzdy povazovala za cloveka ktory sa vie pozriet na problem aj z vacsieho meritka nez len tak obmedzene ako toto tu ubohe individum co spaja feminizmus s moznostou 'rovnopravnej bitky"

Ok, ked je feminizmus tak velmi nepotrebny, tak mi prosim povedzte kolko je na Slovensku zien zamestnanych ako automechanik, vodic autobusu, poziarnik alebo elektrikar? To su prace ktore su vysostne domenov muzov. Prvykrat som taketo zeny stretla tu - v kanade.
Nejde o to, ze to musia robit, ale o to, ze tu moznost maju ak chcu a su rovnako dobre. Je to moznost volby rovnako ako muz moze byt kuchar, kadernik dokonca sestricka.
Kedysi som sa uchadzala o poziciu na Slovensku, ktora tiez bola (v tom case) hlavne muzskou domenou. Vstupne podmienky boli jednoduche - trosku skusenosti, viacmenej zaciatocnicka pozicia. Vies co mi pan podnikatel mi rovno do oci povedal bez akychkolvek skrupuli? Ze keby som bola muz po ZVS (vtedy bola este povinna) tak ma hned berie, nemusim ani nic vediet.. prva facka do zivota ze ked si zena, mas smolu..

Kocur, ze su zeny horsie platene nie je dobrovolna volba.. castokrat je to jedina volba. Nie je to len o sikovnosti ako tvrdite, ked ok ja si zarobim, lebo som 'sikovna' ale xmilion dalsich zien bude zarabat az o 40% menej. A vies co je na tom najtragickejsie? Castokrat je to jediny prijem do domacnosti.

Ak ste ten prejav od Emmy pocuvali cely, tak tam povedala jednu vec, s ktorou musim suhlasit: neexistuje krajina kde by boli muz a zena rovnopravni.

suhlasim so Sorayou    <reaguj>
54)  DDDDDDD, 26.9.2014 18:20
51) provokacne stuchance sa ti ako-tak daria, o tom potom, ale nemozes sa viac snazit o nazorovu konzistentnost?

v tej nickotazi mas uz riadny bordel, nemozes v jednom prispevku prosocialne knikat, ze su ludia, ktori nemaju moznost zmenit svoje posobenie ci zivot /postar-48/, a nasledne deklamovat, ze zmena je celkom lahka.
viac sa snaz, a neprotirec si.

   <reaguj>
55)  dig_more_čupka , 26.9.2014 18:28
54 ty mojko co? Co by si rad? Preco fnukas?    Debilko. Cele desatrocia fnukas na lady o hnusnych zenach a potom napises takyto prispevok? Zabudol si prepnut nick? Uboziak   

   <reaguj>
56)  dig_more_čupka , 26.9.2014 18:30
51 Soraya, darling   
nebudem sa dalej hadat. Ja si myslim, ze tento projekt je len kamuflazou a je za tym nieco viac. Ok, v pohode urcite su zeny ktore dostanu menej, ale stale maju sancu zmenit si svoje povolanie.. nikoho nenutia pracovat, chapeme?
Ak by sme sa rozpravali o tom, ze zena nemoze byt lekarkou, lebo je zena tak poviem, ze sakra, to treba zmenit v kazdom pripade, ale mame slobodny svet, zeny sa spravaju ako chcu..
nechcem zit vo svete kde sa umelo reguluje pocet zien a ich mzda    <reaguj>
57)  dig_more_čupka , 26.9.2014 18:31
reguluje pocet zien na pracovisku
som chcel       <reaguj>
58)  sis777, 26.9.2014 19:00
56
Vsetky ostatne mozne existujuce regulacie ti nevadia, ale nechces zit vo svete, kde zeny dostavaju rovnaky plat za tu istu pracu? Maju sancu zmenit povolanie?

Prepac, ale preco by zena, ktora je rovnako kvalifikovana, ma rovnaku napln prace a rovnaky pracovny cas, mala dostavat mensi plat ako jej muzsky kolega? Len kvoli tomu, ze je zena? To sa ti zda normalne? Nebavime sa o tom, ze zena robi menej kvalifikovanu pracu ako muzsky kolega.
Predstav si, ze by ti v praci nedali dovolenku, na ktoru mas narok. Vsak mozes zmenit pracu.

A potom, ze naco je dobry feminizmus.

P.s. ten clanok o Emme treba aj cely precitat. Ziadne nahe fotky nie su, to sa jej len par pomatencov vyhrazalo, kedze si dovolila verejne vystupit v prospech prav zien.    <reaguj>
60)  MiaMi(lovaná), 29.9.2014 13:51
459/prečo? Feministky majú rady mužov, čo je len jeden zo stereotypov - presvedčenie, že feministka muža nenávidí, alebo že chce byť ako on, že je to škaredá ropucha, ktorú nikto nechce...       <reaguj>
62)  dig_more_čupka , 29.9.2014 14:36
58 povedz mi, pokladas za ferove ak krajsia zena, ako ty ziska tvoju vysnivanu pracu lahsie, nez ty?
Preco nemame zakony ktore nam nadiktuju ferovost v tomto sfere? Preco sa ma skareda zena viac snazit? Preco maju krajsie osoby vsetko lahsie?
Na riesenie tejto situacie by si nechcela zakon?
Mne vadi, ze pekna baba ziska moju pracovnu poziciu aj bez vzdelania ci praxi len preto, lebo sa paci zamestnavatelovi.
Je to diskriminacia voci skaredym.
Nikto nemoze za to, ze nevyzera prave najlepsie    <reaguj>
64)  kocur, 1.10.2014 13:21
48,53)    Dobre. Ale stale si myslim, ze ked Ti ponuknu neprimerane nizsi plat, nemusis to zobrat ako ostatni zaskatulkovani a ist dalej. Kazda firma je orientovana na zisk, daju iba tolko, kolko musia, aj muzom davaju nizsie platy, ktori akceptuju, ale vtedy sa to nevola diskriminacia. Povedia, neschopny nepriebojny chlap, lebo sa nevie ozvat.   
Svet nie je spravodlivo rozdeleny, ani voci zenam, ani voci muzom. Mozme sa iba pokusit, co najlepsie nalozit s touto situaciou. Ja som v praci zazil kopec zien, ktore mali zakladny plat vyssi ako ja a nestazoval som sa, ze som diskriminovany.   
Manualne pracujuci muz dostane viac ako manualne pracujuca zena? Preco? Technicka zrucnost muza (automotive je u nas vyssie platena ako priemer) a silny 90kg chlap odvedie viac prace ako drobna 50kg zena. Ked pride na zrucnost, zena prekona muza, ale to sme uz zase v zle platenom odvetvi (zdravotnictvo, odevny priemysel,...).
V com sa zena v pohode vyrovna, ci prevysi muza a tym padom jeho ohodnoteniu, je praca hlavou, s vysokou pridanou hodnotou.
Ale vo velkom pocte pripadov je to dobrovolne, zena sa chce venovat rodine, detom. Preto redukuje cas traveny v praci na minimum, nie je ochotna cestovat a vysledne je aj odpovedajuco nizsi plat. Produktivita v sukromnom sektore nepusti. Dajme ludom s nizsou produktivitou vyssie platy (staci si pozriet na kazdorocne hadky o zakonnej minimalne mzde) a firmy zacnu prepustat, alebo sa priamo vyhybat zamestnavaniu zien.
Ty si priklad zeny, co stoji sama na pevnych nohach, vies sa o seba postarat. Sedis v praci podla potreby, obetujes svoj cas, ktory by si travila s rodinou, aby ste sa mali lepsie, snazis sa. Akceptovala by si rovnaky plat ako zena, ktora urobi toho menej a o tretej odide z prace, aby vyzdvihla deti, kym Ty si v praci do siestej a Tvoje deti su zatial v skolke? Vsetci mame na vyber ... Suhlasim, zeny su znevyhodnovane kvoli detom, tam ale naskakuje lepsie zarabajuci muz, ktory to dorovna.
Nehovorim, ze su znevyhodnovane kvoli tehotenstvu, lebo to si kazda zena uziva a nenecha si ho ujst.   
A davam svoj pragmaticky nazor ako vzdy. Kedze viem, ze raz chcem deti, chcem s nimi potom travit, co najviac casu. Snazim sa kym ich nemam, co najviac zarabat, co najviac odlozit na tento cas, aby som sa potom mohol na pracu aspon na urcity cas vykaslat, resp. venovat sa jej nutne minimum a byt s detmi.
Pousmial som sa nad jednym paradoxom, co nema priamu suvislost s temou, je jedno kolko zena zarobi, o cosi menej, rovnako, ci viac, bude ocakavat od muza, aby prevzal vacsinu zivotnych nakladov. Kamarat, zobrati, obaja vysokoskolsky vzdelani, dobra praca, rovnaky plat, ziju si velmi dobre, jedno dieta. Minule kecame o vselicom a hovori no hej, sice zena robi, vacsinu veci hypoteku, dom, jedlo,... platime z mojho platu. Ze ona je zena, ze potrebuje viac penazi a ze tak to ma byt.    A ja to neriesim, nema to vyznam. To bola iba fakticka poznamka.   
PS: Lil@, ziju v Kanade.       <reaguj>
65)  kocur, 1.10.2014 13:59
53) Ja som reagoval iba na Sorayin prispevok, nie na celu temu.   
Mas chut robit ako taxikarka, vodic autobusu, poziarnik?    U nas to nie je zakazane, len to nie je zvykom. Staci ak presvedcis sefa. A jeden blb podnikatel, ako aj jedna lastovicka leto nerobi. Ten blb by Ta mozno vtedy zamestnal a chcel by este na oplatku naklonnost v popracovnom case. Usetrila si si zrazku s blbcom.   
Suhlasim, ze zeny su nerovnopravne v menej vyspelych krajinach. Vo vyspelejsich si uz mozu ovplyvnovat osud viac sami.
Muzi su zase diskriminovani v inych veciach ...    <reaguj>
66)  taska, 1.10.2014 21:28
35 vdakabohu to neboli len kvocky od sporaku, ktorym ku stastiu stacilo volebne pravo. inak by si takou sice bola, ale nie z vlastneho rozhodnutia, ze ano...by som si pozrela, ako by ta to pravo volit uspokojovalo    <reaguj>
67)  scythe, 2.10.2014 09:08
66    ja som skrolovala len pre potvrdenie ze naozaj je to reakcia na to na co myslim   
ju celkom iste a to bez urazky ale zas na druhej strane co ostatne sestry, preco im nedopriat, hm?    <reaguj>
68)  tetuska lieta na metle, 2.10.2014 13:07
39) ale feministky nemozu za to ,ze ty sa nechas otlkat..    <reaguj>
69)  vrcharka, 2.10.2014 13:55
cely feminizmus je nanic.. a o nicom..
priroda zariadial ze sme inia kazdy mame svoju ulohu v zivote.    <reaguj>
70)  pata, 2.10.2014 14:01
feminizmus je OK, v neporiadku je popieranie zenskosti a neschopnist zmierit sa s faktom, ze nech sa snazime ako len chceme, niektore veci nikdy nebudu (nastastie) v absolutnej rovnovahe.    <reaguj>
71)  dig_more_čupka , 2.10.2014 14:22
68 teba by feministky neprijali medzi seba, si presne typ ktory by radsej vymazali   
69 spravne
70 tak
   <reaguj>
72)  scythe, 2.10.2014 14:40
hm, nezabudnime, ze dejiny ludstva zacali matriarchatom!   
   <reaguj>
73)  MiaMi(lovaná), 2.10.2014 14:54
69/to feminizmus ani nepopiera.       <reaguj>
74)  tetuska lieta na metle, 2.10.2014 14:59
69) blbost, kazdy ma inu ulohu v zivote a uz davno nie je rozdelene, co chlap a co zena..a tiez by sa ti asi nepacilo, keby si nemohla studovat, ci volit
70) ale to druhe nesuvisi s feminizmom..feminizmus je boj za rovnopravnost    <reaguj>
75)  pata, 2.10.2014 15:03
74
no ja ked tak sledujem niektore zeny z feministického hnutia, tak aj dost pochybujem...cokolvek zenske im je cudzie.    <reaguj>
76)  MiaMi(lovaná), 2.10.2014 15:22
75/ktoré poznáš?    <reaguj>
77)  pata, 2.10.2014 15:25
jezis, osobne ziadnu, ale z telky, novin...videla som par rozhovorov.

nebud vztahovacna a netvar sa, ze take neexistuju       <reaguj>
78)  Mochito, 2.10.2014 16:59
Aj táto debata dokazuje, že feminizmus má živnú pôdu medzi obyčajnými ľuďmi. Ale nevyriešia to uzákonené práva. Vždy to bude boj.Ženy používajú svoje zbrane, muži svoje. Keby však nebolo žien, ktoré v minulosti bojovali za tie práva , tak by ich ženám muži nikdy dobrovoľne nedali.Rozumná žena a rozumný muž vedia, že vzťah, práca,život..etc. bude fungovať pri relatívnej rovnováhe a rešpekte. A to preto, že sa voči sebe správajú rovnocenne, Nehrá tam rolu , či stoja proti sebe/ alebo vefľa seba/ muž a žena, alebo žena a žena, aleo muž a muž ...No, né ?    <reaguj>
79)  MiaMi(lovaná), 2.10.2014 19:24
77/pýtam sa preto, lebo toto je najrozšírenejší predsudok   . Nejaké poznám a veru sú dooosť ženské...    <reaguj>
80)  pata, 2.10.2014 19:34
79
ved ja som nenapisala, ze VSETKY su nezenske...iba to, ze som v telke videla uplne muzatky neiktore    <reaguj>
81)  boba.., 2.10.2014 20:14
v poslednom case citam/pocuvam od feministiek dost extremne nazory - napr., ze by sa zeny nemali holit (podpazusie, intimne casti ...) lebo tym, ze sa holime, sme vlastne obete pornopriemyslu    , ze by sme nemali nosit podpatky, lebo vlastne len trpime a robime to pre muzov... dost neprijemne utocia na muzov (ze nazyvat ich zvieratami im vlasne lichotime, ze su len chodiace penisy, ze su vsetci nasilnici...), na transexualov, na tradicne nabozenske prejavy zien ... mnohe su svojimi prejavmi agresivne amyselne poburujuce, co s povodnou myslienkou (aby sa zenske prava vyrovnali muzskym) ich nazory nemaju nic spolocne ... a vlastne tym robia zlu reklamu tomuto "hnutiu", ktore istym sposobom asi stale potrebujeme, hlavne aby poukazovali na tie rozdiely v platoch, na nasilie na zenach, diskriminaciu z dovodu materstva, tehotenstva, veku zien a pod.

http://i.imgur.com/Yttbcjn.png    <reaguj>
82)  Pata = botoxova_madarska_zruda, 2.10.2014 20:20
80
ako ty, spoznala si svoje dusevne sestry?    <reaguj>
83)  Lila©, 2.10.2014 20:21
65 nepochopil si ma.. ked ta niekto okradne, tiez nepovies ze jedna lastovicka leto nerobi.. to je take ze vsak stalo sa to len raz.. vynasob si to poctom zien na svete. priblizne kazda jedna zena aspon raz diskriminaciu zazila.. ci uz priamo alebo nepriamo
s tou vyspelostou krajin suhlasim.. u nas su vodicky autobusu bezne, nie je to podradna praca, je slusne platena, s vela benefitmi a napr. co som sa s vodickami rozpravala tak to beru aj preto, ze maju moznost si vybrat skoru rannu siftu, cize jazdia od 4:30 rano, o 9-12 su done a maju moznost sa venovat rodine
o poziarnikoch ani nevravim, to je velmi respektovana a velmi dobre platena 'praca' alebo skor poslanie..

75 klasicky stereotyp
80 ale aj take zeny su, niektore su aj lesbicky a co teraz?    <reaguj>
84)  Lila©, 2.10.2014 20:27
81 v kazdom prude existuje radikalizmus
a nezabudaj,z e je to o ludoch, niektori sa do danej veci dokazu tak 'zapalit' ze to az prehanaju
hlavne ze nikomu neublizuju a nikoho do nicoho nenutia
inak s tym podpazusim to poznam inak, chlpy nam tam rastu z isteho dovodu.. a s vysokymi opatkami maju pravdu, nici to zdravie
   <reaguj>
85)  Lila©_sa_nelieci_preto_besni, 2.10.2014 20:30
84 no konecne si to roztocila! Zacinas vypustat kvalitne sracky do eteru, budem mat z coho vyberat kusky vhodne publikacie do knihy
.. aj toto sa napisalo
.... s podtitulom Lady blazinec
   <reaguj>
86)  boba.., 2.10.2014 20:33
84) cely nas svet je o ludoch, a preto pisem, ze zial niektore si same robia takymito vyhrotenymi, extremistickymi a niekedy dokonca nenavistnymi vyhlaseniami zlu reklamu ...    <reaguj>
87)  taska, 2.10.2014 20:51
86 ktorejkolvek ideologie ak sa raz chytia militanti stupenci, speje to akurat tak doprdele
to ale neznamena, ze to ci hento je v podstate zle
akurat stado reaguje najviac na tych, co najviac kricia, a podla nich si utvara nazor. takze v tomto pripade feministky su agresivne muzatky s fuzmi a dredmi pod pazuchou, co nenavidia chlapov    <reaguj>
88)  Lila©, 2.10.2014 21:09
87   

ale ta baba z 81 je pekna..
inak ona nehovori ze sa nemas holit len ze to co ma pod pazuchami by nemalo ludi vyvadzat z rovnovahy..
   <reaguj>
89)  boba.., 2.10.2014 21:15
88) nepisem, ze ta baba to hovori - len som to dala ako pikosku   

ja mam skusenost, ze feministky su praveze pekne zeny, alebo urcite nie skarede, napr. vraj aj Sharon Stone je feminista a citala som od nej parkrat tento vyrok: “The more famous and powerful I get the more power I have to hurt men.”

a tu su nejake vyroky dalsich, ale ich doveryhodnot neviem posudit - a niektore su fakt pecka:   

For example, here are some quotes from famous feminists.

“I feel that ‘man-hating’ is an honourable and viable political act, that the oppressed have a right to class-hatred against the class that is oppressing them.” – Robin Morgan, Ms. Magazine Editor
“To call a man an animal is to flatter him; he’s a machine, a walking dildo.” -– Valerie Solanas
“I want to see a man beaten to a bloody pulp with a high-heel shoved in his mouth, like an apple in the mouth of a pig.” — Andrea Dworkin
“Rape is nothing more or less than a conscious process of intimidation by which all men keep all women in a state of fear” — Susan Brownmiller
“The more famous and powerful I get the more power I have to hurt men.” — Sharon Stone
“In a patriarchal society, all heterosexual intercourse is rape because women, as a group, are not strong enough to give meaningful consent.” — Catherine MacKinnon
“The proportion of men must be reduced to and maintained at approximately 10% of the human race.” — Sally Miller Gearhart
“Men who are unjustly accused of rape can sometimes gain from the experience.” – Catherine Comins
“All men are rapists and that’s all they are” — Marilyn French
“Probably the only place where a man can feel really secure is in a maximum security prison, except for the imminent threat of release.” — Germaine Greer.v    <reaguj>
90)  zebricka, 2.10.2014 21:16
Kocur, zase porovnavas zenu nadmerne pracujucu so zenou menej pracujucou - tu sa porovnava rovnako pracujuci muz a rovnako pracujuca zena.
Ked sa onehda u nas uvolnilo nejake miesto, padla otazka, ci muz alebo zena. Odpoved bola, ze zena, lebo muzovi by sme museli dat viac. Trt sa vtedy este vedelo, ci ta zena bude chodit o tretej domov, poziadavky boli jasne, rovnake, bez ohladu na pohlavie, ulohy by museli splnit rovnako. Ak by to zena stihla do tretej, tak tiez problem?
Druha vec, keby vsetci trcali v robote od vidim do nevidim, kto by sa staral o tie ostatne veci, ktore tiez patria k zivotu? Strasne mi nereze, ako Ti lezia v zaludku zeny, co sa nejdu zodrat od roboty...    <reaguj>
91)  taska, 2.10.2014 21:20
90 lezia, ale rovnako mu lezia aj zeny samostatne a schopne sa o seba postarat, lebo...su proste rodinne a matersky nedostatocne, vlastnym nezaujmom
volam to kocurov paradox    <reaguj>
92)  scythe, 7.10.2014 09:17
dacuo na nuotu zensku, hlavne ta cast o dedeni inteligencie

Voľba bezdetnosti podľa neho zásadným spôsobom súvisí s výškou všeobecnej inteligencie. Čím inteligentnejší človek je, tým pravdepodobnejšie bude preferovať život bez potomstva, tvrdí Kanazawa trochu kontroverzne. Avšak svoje tvrdenia dokladá zozbieranými údajmi. Kľúčovou sociálno-ekonomickú skupinou, ktorá stále častejšie zostáva bezdetná, sú podľa jeho výskumu inteligentné ženy s nadpriemerným IQ. Pre ne je obzvlášť ťažké nájsť životného partnera, ktorý by zodpovedal ich predstavám. A vlastne partnera ani k životu nepotrebujú tak ako predtým. V 21. storočí sa bezdetnosť inteligentných žien prejavuje stále negatívnejšie. Ženy ovplyvňujú úroveň inteligencie budúcich generácií viac než muži. Synovia vraj dedia inteligenciu iba po matke, zatiaľ čo dcéry ako po matke, tak aj po otcovi. Tým pádom bezdetnosť inteligentných žien redukuje pomyselnú "inteligenciu genofondu" vyspelého sveta. To sa už odráža aj v údajoch. Jednoducho hlúpneme.

nevedela som do jakej inej temy to fuknut prislo mi to velmi podnetne    <reaguj>
93)  freesia, 7.10.2014 09:54
91 no prosim, stale hovorim, ze syn je mudry po mne   
ale inak neviem, co je na tom kontroverzne, k takemu zaveru som ja dospela uz davno, myslim ta umera medzi inteligentnymi a slobodnymi bezdetnymi zenami.    <reaguj>
94)  tetuska lieta na metle, 7.10.2014 13:03
92) uff, esteze som sa rozmyslela, mohlo ludstvo ostat ochudobnene o moje iq   
a tiez mi to nepride kontroverzne - obvykle vela deti maju len jednoduchsi ludia    <reaguj>
95)  kocur, 7.10.2014 13:25
92) No ja som myslel, ze sme na tom naopak s inteligenciou coraz lepsie. Vedecko technicka revolucia, storocie pary, smartphony, tablety, vesmirny vyskum, Higginsov bozon, vsetko hi teq dnesnej dobe,...    A pritom podla tej teorie by sme mali byt hlupejsi ako opice, nasi predkovia.   
Povedzme si to, ze aj ked je vela bezdetnych inteligentnych zien, este stale je tu par miliard tych intel.s detmi.   
94) no prave.       <reaguj>
96)  pata, 7.10.2014 13:36
92
no...nie zla teoria   
ja s tym do bodky suhlasim       <reaguj>
97)  kocur, 7.10.2014 14:38
92) tu napr.pisu tiez k tomu genofondu inteligencie   
http://zlin.idnes.cz/jaroslav-dobes-neboli-guru-jara-byl-odsouzeny-za-sexualni-zneuzivani-1kh-/zlin-zpravy.aspx?c=A141007_124911_zlin-zpravy_ras#utm_source=sph.idnes&utm_medium=richtext&utm_content=top6

   <reaguj>
98)  kocur, 7.10.2014 14:52
ale aj tento je prudky myslitel a riaditel.   
snupat kokain, viest si zaznamy uplatkov a pisat si o tom dennik   
Závěje kokainu. Sněžím a jsem down, zapsal si exšéf Homolky Dbalý do diáře
http://www.lidovky.cz/cele-dopoledne-snezim-jsem-totalne-down-zapsal-si-dbaly-do-diare-pw2-/zpravy-domov.aspx?c=A141003_165005_ln_domov_ogo    <reaguj>
99)  scythe, 15.10.2014 19:48
no aľe fujtajbl   
http://www.topky.sk/cl/11/1431149/Nori-schvalili-prevratne-zmeny--Zeny-budu-musiet-povinne-na-vojnu-    <reaguj>
100)  Beva, 15.10.2014 19:49
99.. tak až takú rovnoprávnosť si teda neprosím..       <reaguj>
101)  scythe, 15.10.2014 19:55
   pst
to zas budu reci ze sme rovnopravne len ked sa nam hodi
ja by sm na vojnu nesla ani keby som bola chlap verim ze nori maju vyhradu svedomia tiez   
ale nori? NORI? som v soku    musia si chranit plyn no    <reaguj>
102)  Soraya, 15.10.2014 20:04
a preco nie, v Norsku to nie je vojna ako to pozname z Cernych baronov    v Izraeli je to normalne.    <reaguj>
Prispievať môžu len registrovaní používatelia. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!