Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/web/lady.sk/www/inc/poradna.php on line 709
Lady.sk
lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * Iné

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 0 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Piatok, 29. Marec, , Dnes oslavuje Miroslav
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
všetci majú deti<<Späť
biela mačka3, 23.7.2014 22:26 reakcii: 123   nove: 123  
len ja nie - akeby ondatra mudroval, že chvalabohu, tak sú aj omnoho horšie ženy ako ja - mám po 40ke, takže normálnou cestou to nepôjde, umelé oplodnenie mi už poisťovňa nepreplatí, na adopciu sa čaká aj niekoľko rokov a obávam sa toho, že aké gény by malo dieťa    a tiež som viac cholerička, tak to tiež nie je dobré - a možno sa bojím aj otehotnieť, lebo s malým dieťaťom sa ťažko hľadá práca - mám si vziať z útulku psíka alebo druhú mačičku z ulice? Keby som terajšieho priateľa stretla vtedy keď ex itečkára, tak by to bolo inak    <reaguj>

1)  bobuš, 23.7.2014 22:37
tak sa zmier s tým, že nebudú, nie, všetci nemajú deti a možno sú šťastnejší ako tí čo ich majú. aspoň sa vyhneš mnohým sklamaniam v živote.    <reaguj>
2)  biela mačka3, 23.7.2014 22:40
aspon ma nikto nedá do domova dôchodcov - čierny humor    <reaguj>
3)  bobuš, 23.7.2014 22:42
presne tak, ja síce mám deti, milujem ich, ale tiež nečakám že sa budú v starobe o mňa starať.mám priateľku,ktorá ich nemá a žije si svoj šťastný a kľudný život.    <reaguj>
4)  biela mačka3, 23.7.2014 22:44
keby som nemala priateľa, alebo bola s ex, tak by mi dieťa nechýbalo    <reaguj>
5)  bobuš, 23.7.2014 22:47
Verím, ale zase predídeš rôznym sklamaniam, čo pri deťoch bohužiaľ býva. Kúp si psíka, to je najvernejší priateľ.    <reaguj>
6)  biela mačka3, 23.7.2014 22:49
z útulku potom radšej a vďaka za optimizmus       <reaguj>
7)  bobuš, 23.7.2014 22:51
Niet začo, držím päste a nebuď smutná, život je krásny aj bez detí.    <reaguj>
8)  biela mačka3, 23.7.2014 22:53
ty si chlap?    <reaguj>
9)  bobuš, 23.7.2014 22:57
Nie, prečo si to myslíš? som žena a viem o čom píšem,som sa trochu sklamala v deťoch,ale taký je život.    <reaguj>
10)  biela mačka3, 23.7.2014 22:58
ja tiaž, ked som chodievala do bernolákova dd    <reaguj>
11)  biela mačka3, 23.7.2014 22:58
ale neboli moje, to je iné    <reaguj>
12)  bobuš, 23.7.2014 22:59
áno, keď Ťa sklamú tí najbližší, to bolí najviac    <reaguj>
13)  drevene zeliezko, 23.7.2014 23:04
treba brat zivot taky aky je... ak sa nezadarilo tak sa nezadarilo..tvoj zivot je bohaty na ine veci urcite       <reaguj>
14)  mandy, 23.7.2014 23:13
naststie nie vsetci mozu mat deti..    <reaguj>
15)  Lila©, 24.7.2014 02:21
pozri, zivot nie je vzdy spravodlivy ani perfektny.. niektori maju a nechceli mat, niektori nemaju a strasne by chceli.. niekomu deti zlepsia zivot, niekomu naopak pripadaju ako tarcha a radsej by ich fakt nemali mat, take nikdy nevies
z mojho okolia - mnoho parov deti mat nemoze alebo sa rozhodli nemat ak je tam vazna choroba (geny), uz som zazila aj to ze dieta mali ako 'spolocensku povinnost' aby nevybocovali - pritom ho nechceli

mna zaujalo - ze normalnou cestou to nepojde.. si si ista? skusali ste?
druha vec ako velmi to dieta chces - u nas sa umele nepreplaca vobec a je to pekna sumicka, kamoska velmi chcela, ma po 40tke a konecne sa po x pokusoch podarilo.. dalsia pred dvoma mesiacmi porodila, tiez cerstva 40tnicka, tiez sa dlhe roky nedarilo
   <reaguj>
16)  biela mačka3, 24.7.2014 06:34
v mojom okolí má veľa ľudí malé dieťa    a normálne to nepôjde z dôvodu, že po 40ke je šanca na otehotnenie maximálne 5percent - a inak do veku 39 prvé tri oplodnenia prepláca poisťovńa    <reaguj>
17)  Bibula, 24.7.2014 07:00
Nechces zachranit maciatko pred pobytom v utulku?    <reaguj>
18)  corinthian, 24.7.2014 07:16
16/ to sa mylis, ze prve tri oplodnenia preplaca poistovna. iba nieco doplaca.    <reaguj>
19)  rootarboo, 24.7.2014 08:04
nemas co zrat a chces deti?

   <reaguj>
20)  corinthian, 24.7.2014 08:38
19/ takym tonom sa bav s tym, komu si z riti vypadol    <reaguj>
21)  cukornička, 24.7.2014 08:42
To nie je o tom či majú či nemajú, zvažuj len sama za seba a partnera, už prvé píšeš vek, nemusí to byť až tak problém , ale treba aj počítať. roky pribúdajú ako to budem zvládať v 50-ke a tak. aj finančné zabezpečenie je doležité, aby to neboli stresujúce roky, taktiež zdravotná stránka, partener stabilný .
Ak v tomto veku sa len zamýšlaš špekuluješ, ja by som už asi sa zmierila, že dieťa nie a orientovala sa na seba, ak si doteraz netúžila strašne po deťoch, pochybujem že sa to u teba zmení.    <reaguj>
22)  bacula a Riško, 24.7.2014 09:32
16 nemas pravdu co pises
ak nad dietatom uvazujes, tak ako o zmene zamestnania co su uz roky pri dietati Ti ide o cas a toho mas malo
ak ho naozaj chces realne na nom pracujte vobec by nemuselo ist o umele oplodnenie
moja znama teraz porodila v 42 r, dalsia v 40 r
lenze...ty si tak nerozhodna a vo vsetlom dopredu pesimisticky naladena, ze musis zmenit pristup
to, ze ma umele oplodnenie vekovy limit si vedela uz skor a tohto partnera mas uz dlhsie mne to pride ako vykrik do tmy



   <reaguj>
23)  watermelon, 24.7.2014 10:00
Neviem odkial mas tych 5%,ale ani u mladsich nie je sanca 100%. V mojom okoli bol pred par rokmi doslova baby boom u ludi po 40 a tipujem,ze to ani neplanovali,pretoze vsetci uz mali velke deti.    <reaguj>
24)  bacula a Riško, 24.7.2014 10:27
Mna viac zarazilo, ze uvazujes ci dieta ci psa z utulku
? Ja som tiez jedinacik a troska Ti rozumiem s tym vahanim ano nie, co ked...
su miliony zien, ktore maju male deti a pracuju mala si cca 20 rokov na na pracu, setrenie...
mozno prave to dieta by Ti pomohlo v rozhodovani, zodpovednosti konecne by si dospela a preniesla pozornost na dieta


   <reaguj>
25)  otrava v pruhovanom pyzamku, 24.7.2014 11:47
na mna sa nevyhovaraj
ja som napisala svoju mienku na zaklade tvojich prispevkov
o chytani macky si pisala 2 tyzdne
to iste doookola doookolecka
reagujes jak postihnuta aj v tejto teme
tak co cakas?
Bud si vymyslena alebo si jedna znama ladynka ktora tu figuruje uz par rokov
s takymto pristupom k zivotu necudo ze nemas dieta ani partnera. Mozno by bolo vhodne vyhladat odbornu pomoc a zmenit svoj zivot kym mas cas

  
  

Pááá

   <reaguj>
26)  rootarboo, 24.7.2014 16:48
20 sklapni, ja viem, ako sa skym bavit, na hrube vrece hruba zaplata

ak chce niekto ako ona priviest na svet dieta a nema tolko zodpovednosti, ze nevie zhodnotit svoju schopnost sa postarat, tak to co som napisal, je velmi mierne

dieta nie je macka z ulice a nenachyta si mysi

kapisto sardelka?    <reaguj>
27)  biela mačka3, 24.7.2014 17:33
ale mala som už druhý raz fibrom na prsníku, ten prvý mi operovali, tak som myslela, že budú aj druhý, až začiatkom roka po sonografii a mamografii ptišli výsledky, že je to nezhubné - lebo neviem, ako by ma ako tehotnú operovali, keby to bol karcinom...    <reaguj>
28)  corinthian, 24.7.2014 17:35
26/ henten styl si nechaj pre tu, ktoru si po veceroch natahujes na vtaka.    <reaguj>
29)  biela mačka3, 24.7.2014 17:36
a som jedináčka, to znamená, že plodnosť som nezdedila - ale asi je to v psychike, lebo kto dnes zamestná ženu v mojom veku s malým dieťaťom? a partnerove peniaze mi nestačili pri dnešných cenách...    <reaguj>
30)  corinthian, 24.7.2014 17:46
29/ co ty dokazes riesit, to snad ani nie je mozne....    <reaguj>
31)  rootarboo, 24.7.2014 18:15
30 sardelka sama vidis co dokaze, tak sa chovaj slusne, dieta by privelmi trpelo    <reaguj>
32)  corinthian, 24.7.2014 18:33
zaklady slusneho chovania tu chybaju niekomu inemu. nie mne.    <reaguj>
33)  sis777, 24.7.2014 19:56
Nehnevaj sa autorka ale ty si ako ti prvi blazni v tej rozpravke (so sekerou). Len meditujes, meditujes a hladas vyhovorky.
http://www.klasici.sk
/old/rozpravky/dobsinsky/modernizacie/matko_a_blazni.html    <reaguj>
34)  renee, 24.7.2014 20:09
na okolie nepozeraj, chces ho naozaj, alebo si len myslis, ze je to nejaka tvoja zivotna ci socialna povinnost? vzdy zacinas vetou, ale v okoli je to tak... co ta po okoli, vedela by si sa postarat o decko? mala by si viacej starosti, menej casu na seba, mala by si on strach neustale.... inac je tvoje uvazovanie len v teoretickej rovine, moc špekuluješ na to koľko už máš rokov, ak sa necitis tak radsej nemaj, je vela ludi co ma decka a vychovavat nevedia.... trosku nechapem ten skok z dietata na psika z utulku, to sa porovnat neda, ale je samozrejme je jasne, ze by si chcela dat svoju lasku dakomu, ale trosku mi to vyznelo ako by si hladala modny doplnok    <reaguj>
35)  Tiffany, 24.7.2014 21:56
Rotarboo, sice s nazorom suhlasim, dieta nie je macka z ulice a teda dostalo ma ako autorka premysla, ze bud dieta alebo macku ...ale tvoj styl by si fakt mohol zjemnit, si neskutocne hruby a neviem si vobec predstavit aky musis byt v reale ked sa tu takto vyjadrujes..skoda lebo casto mas nazory fajn..

Pre anijku
Statistiky ako dieta po 40 sanca je 5 percent mozu znamenat aj to ze pre jednu zenu je to 70 percent a pre 25zien je to nejake jedno dve
Proste musis sa o to pokusit aby si videla ci sa podari alebo nie    <reaguj>
36)  biela mačka3, 24.7.2014 22:37
5 mojich známych má malé dieťa - fakt je to deprimujúce - lebo sa stáva, že ked žena nemôže otehotnieť, tak sa rozpadne vzťah - nie síce vždy, ale to dieťa tej dvojici predsa začne po čase chýbať    <reaguj>
37)  corinthian, 25.7.2014 07:02
a casto sa vztah rozpadne aj ked ma dvojica male dieta, alebo dve male deti.
prilis vela filozofujes, rozoberas, skumas.
nad tym otehotnenim tiez len teoretizujes, ze to nepojde, alebo uz ste sa aj pokusili?
myslim viac nez 1x a v reale, nie len teoreticky.    <reaguj>
38)  vrcharka, 25.7.2014 07:20
pokusas sa vobec otehotniet..nastav sapsychicky ze ano..a neries veci cobude s dietatom o 20 rokov..toto planovanie na 50-rocnice...    <reaguj>
39)  vrcharka, 25.7.2014 07:21
poznam vela zien ktore porordili v 45 a tesia s aspolu.. a funguje..uz su niektor ajdospele... ci titulovane.. enzneman ze zivot konci v 50-tke..    <reaguj>
40)  elzbieta.de peren, 25.7.2014 16:05
Autorka, ja som bola prvorodička v 36, synčeka som porodila vlani ako 38 ročná, kamoška nedávno porodila prvé dieťatko v 41, vek nie je až taký problém. Skôr sa zamysli, aké zázemie si schopná dieťatku poskytnúť. Bývanie, stabilný vzťah, príjem otca (dôležité až budeš na materskej). A hlavne - psychická odolnosť. S dieťaťom budeš musieť absolvovať x stresových situácií a sorry - ale ty na základe príspevkov si nezvládala ani konflikty s exšéfkou v tej jazykovke...podumaj. Na jednej strane materstvo človeka hodne zmení, ale na druhej na to musíš byť aj pripravená.    <reaguj>
41)  biela mačka3, 25.7.2014 16:33
s akou exšéfkou? na to som už aj zabudla - potom inak choleričky by nemali mať deti...    <reaguj>
42)  elzbieta.de peren, 25.7.2014 17:19
41) To nie je o choleričkách, sama vieš, že si tú exšéfku rozoberala na lady hodne dlho...ale o to až tak nejde. Si pripravená (aj tvoj partner) mať dieťatko? Máte kde bývať, máte na základnú výbavu a máte na to, aby to muž potiahol finančne počas tvojej MD? Chce aj on dieťatko? A dokážeš TY prekonať seba samu natoľko, že tvoj svet sa nebude točiť okolo toho, ako ti iní ubližujú, ale jeho centrom bude tvoje dieťa - doživotne?
Toť otázka. Ak sú odpovede kladné, skúšajte. Nebudeš prvá ani posledná, čo otehotnela po 40.    <reaguj>
43)  biela mačka3, 25.7.2014 20:00
ktorú exšéfku? asi som si spomenula - vtedy mi zrušila kurz, lebo som išla na týžden do nemocnice - si myslela, že tam asi umrem...čo sa týka financií, aj v horších časoch sa rodili deti - a to, že ľudia sú ku mne často hnusní, je pravda, takže nesťažujem sa len tak z nudy    <reaguj>
44)  taska, 25.7.2014 20:09
asi v tom callcentre ci kde si to robila...
chces dieta? tak sa snaz, samo sa neurobi a fnukanim nad tym, jak ti nikto nic neda a nezaplati tomu nijak nepomozes    <reaguj>
45)  skytless, 25.7.2014 20:14
To je problém žien - najskôr silou mocou kariéra, potom dieťa, príde kariéra ale zrazu ženská zistí že akosi každý normálny chlap je zadaný, ak nie je tak ženská duma čo s ním je že nie je zadaný? Isto nie je celkom ok. Bez zreteľe na vlastný vek, jasné, darcou je mnoho, ale čo, opustiť prácu, dať si spraviť dieťa a čo ďalej?    <reaguj>
46)  hexenschuss, 25.7.2014 20:24
Macka3
Čítaj pozorne, čo píše cori
Ak chceš naozaj byt mamou a nedarí sa, adoptuj si dieťatko

   <reaguj>
47)  biela mačka3, 25.7.2014 20:30
a čo s génmi dieťaťa? ako mne je tých chúdeniec v domovoch ľúto, ale predsa len niečo zdedili a ktovie, akí boli jeho skutoční rodičia...a adopcia trvá vraj aj niekoľko rokov...    <reaguj>
48)  iveta s, 25.7.2014 20:31
ja uz po detoch netuzim. som si zvykla na svoj komfort. asi som egoista. a myslim ze je to tak lepsie, aj ked moj frajer tvrdi ze to nie je fer, ze nemam deti    <reaguj>
49)  biela mačka3, 25.7.2014 20:33
ja mám priateľa, len žiaľ som si ho našla už vo vysokom veku, keďže 9 rokov som stratila s ex, ktorého viac vzrušoval linux - ale som rada, že mám teraz tohto priateľa, lebo pri ex som sa cítila ako škaredá handra, keďže nemal záujem - problém bude hlavne v tom, že som dosť netrpezlivá    <reaguj>
50)  iveta s, 25.7.2014 20:36
49)ja tiez som si nasla frajera v 35. ale on uz ma dve deti a prijal by este jedno odod mna. ale obaja uz mame svoj vek a ja som si zvykla. ale teda ty necakaj, sup do toho.....    <reaguj>
51)  hexenschuss, 25.7.2014 21:15
Macka3
Mamou sa nestanes pôrodom, ale starostlivosťou a výchovou dieťaťa a predovšetkým LASKOU k nemu

A na to musíš dozrieť    <reaguj>
52)  skytless, 25.7.2014 21:23
51) Dozrieť? Tak to by nemalo dieťa 70% žien. Ak máš materinské cítenie, kus zodpovednosti tak sa vieš o dieťa postarať.    <reaguj>
53)  biela mačka3, 26.7.2014 17:40
5 mojich známych má malé dieťa a plus bývalí študenti a študentky, ktorých som kedysi učila na SOU - nedávno som si pozrela z archívu Supermamu a tam bola jedna, ktorá sa stala mamou ako 47 ročná - len v takom vyššom veku, či bude mať dosť síl, keď bude dieťa v puberte    <reaguj>
54)  lemniskala, 27.7.2014 07:55
Macka, neviem ci je dobre, ze ty chces mat dieta, ale maju ich aj vacsi exoti

ak ho teda chces, nerozpravaj stale somariny a skocte na to a j**te ako zajace, inak dieta nebude, bocian deti nenosi    <reaguj>
55)  biela mačka3, 27.7.2014 08:53
keď chce žena otehotnieť, nesmie každý deň, lebo vtedy sú spermie nekvalitné - najlepšie raz za tri dni - pokiaľ teda s tým istým partnerom sa snaží, však?    <reaguj>
56)  Lenka-Talianka, 27.7.2014 09:22
55) nehnevaj sa, ale to odkiaľ máš takýto predpotopný názor. Ak chceš otehotnieť, tak sa snažte a hotovo. Ja som porodila prvé dieťa ako 38 ročná, podarilo sa na prvý šup, tiež som svojho chlapa spoznala neskoro, takže skôr sa nedalo. Lenže ja som aj úplne iná povaha ako ty, trošku nadhľadu a optimizmu by ti nezaškodilo. A k tej pravdepodobnosti 5% len toľko, že u každej ženy je to iné a aj oveľa mladšie môžu mať problémy s plodnosťou.    <reaguj>
57)  Lila©, 27.7.2014 09:54
56 to nie je predpodobny nazor, len to zle povedala
nie su nevyhnutne nekvalitne, ale s castou ejakulaciou sa ich pocet znizuje, cize aj sanca na pocatie.. a vsetky dobre vieme, ze sanca na pocatie nie je kazdy den. Takze dobre je par dni pred dnom D sa trosku ovladat a pockat. zvysuje to sance


   <reaguj>
58)  sajdkara, 27.7.2014 10:00
Biela macka a nechces ty nahodou deti iba preto, ze sa kazdy, ako je na Slovensku zvykom zastarava a vypytuje, ze co deti.

Urob ako citis, ked mas sama so sebou problem, zvaz deti, budes musiet stale s niekym jednat, s detskou lekarkou v skole v skolke, ludia budu skusat stale dzubat do teba aj do dietata    <reaguj>
59)  biela mačka3, 27.7.2014 10:30
čaká ma vyšetrenie na jednej klinike - či vôbec ešte môžem mať deti - tzv. AMH test - inak trochu odbočím - napríklad v seriáli Rodinné prípady v každom dieli nejaká žena čaká dieťa - super    <reaguj>
60)  bacula a Riško, 27.7.2014 10:54
59 super, ze si to zacala riesit    <reaguj>
61)  biela mačka3, 27.7.2014 10:56
neskoro ale...    <reaguj>
62)  otrava v pruhovanom pyzamku, 27.7.2014 11:39
59 pocuvaj ty haluzantka
25 si pisala nieco uplne ine
teraz uz ides na vysetrenie? V nedelu ci v sobotu cez noc si to vybavila, ze?
Ja tvrdim, ze si vymyslena, ale je to take okate, ze to neni ani sranda skor je to na polutovanie

  
  

Páááá

   <reaguj>
63)  bacula a Riško, 27.7.2014 11:49
61 prestan s tym negativizmom lepsie neskoro ako nikdy
v zahranici bezne rodia zeny okolo 40 tky    <reaguj>
64)  biela mačka3, 27.7.2014 12:17
na 25ke je tvoj príspevok    <reaguj>
65)  otrava v pruhovanom pyzamku, 27.7.2014 12:42
datum 25eho

  
  

Nie
ty nemozes byt skutocna, to sa neda
proste OMFG!!!!!

   <reaguj>
66)  biela mačka3, 27.7.2014 12:48
mám tam za ten den 4 prispevky - ktorý mas na mysli?    <reaguj>
67)  otrava v pruhovanom pyzamku, 27.7.2014 13:03
hele clovece
teba by prekabatil aj 2r. dieta
vravim, ze si vymyslena
v najhorsom pripade si chora, ale to sa da liecit hl. zabudni na dieta. Okrem toho ty nemas ani priatela, neviem kedy si zmenila svoje story, ale pred par mesiacmi si nemala ani partnera takze
no nic
smutne

  
  

Páááá

   <reaguj>
68)  biela mačka3, 27.7.2014 13:25
mám od januára 2012    <reaguj>
69)  kaori&lisa, 28.7.2014 06:34
Ja si myslim,ze ked si psychicky stabilna,/to si musis zvazit sama/ tak sa o to dieta pokus.Takisto je to nakladne!!
Potom budes velmi velmi unavena,dieta rychlo rastie,budes ho musiet neskor nahanat,hrat sa snim atd... psychicky je to narocne.
Ja som rodila ked som mala 30 a to som si uz pripadala stara kdezto tu v nemocnici bolo vela prvorodiciek 40 rocnych,som to nechapala. no ja by som brala este jedno keby som nemusela byt tehotna,a citit sa ako velryba,to som znasala dost tazko.    <reaguj>
70)  biela mačka3, 29.7.2014 07:50
tak je pravda, že sa rýchlo vytočím a som vzťahovačná - čo v takom prípade?    <reaguj>
71)  biela mačka3, 29.7.2014 09:13
zase nič ....    <reaguj>
72)  elzbieta.de peren, 29.7.2014 10:06
70) Dieťatko človeka hodne zmení, vidím to sama na sebe. Stane sa centrom tvojho vesmíru ani nevieš ako. A láska k nemu ťa naučí aj trpezlivosti a sebaovládaniu.    <reaguj>
73)  vrcharka, 29.7.2014 10:20
prosim ta pokial bude skazdu minutu svojho zivote riesit kedy dieta atak dieta nikdy nebude...

pokial si povies z eidme do toho a chcem ho ..tak to dieta pride.. aj ked nema 20 rokocv ..vec psychicky je velmi velka\    <reaguj>
74)  vrcharka, 29.7.2014 10:21
72. recht.. zrazu vies ze si zodpovedny a ten drobcek je na teba odkazany...    <reaguj>
75)  biela mačka3, 1.8.2014 22:56
čo sa týka adopcie - O malé dieťa alebo novorodenca by mali žiadať rodičia do 35 – 40 rokov. (takže tiež nič)
Stabilné rodinné prostredie – prednosť majú ľudia, ktorých manželstvo je zrelé a harmonické.(my nie sme manželia s partnerom)    <reaguj>
76)  elzbieta.de peren, 2.8.2014 05:34
75) Stále riešiš to, čo sa podľa teba NEDÁ. Tak to skús opačne - stále môžeš mať aj vlastné dieťatko. Proste si s priateľom užívajte sex a možno aj otehotnieš, prečo nie? Hlavne buď v kľude. Ja som vôbec nemyslela, že mám šancu byť tehotná - a teraz mám dve deti. A nič špeciálne okrem častého sexu sme teda nepodnikali.    <reaguj>
77)  biela mačka3, 2.8.2014 07:38
veď uvidím, čo mi zistia v tom centre asistovanej reprodukcie - ale poznala som prípad, keď pár nemohol mať deti niekolko rokov a keď si adoptovali, tak do roka žena otehotnela    <reaguj>
78)  biela mačka3, 2.8.2014 19:19
Ešte dobre, že priateľova mama sa nepýta, kedy bude mať vnúčika alebo vnučku, lebo aj to sa stáva, keď žena nemôže mať dieťa...    <reaguj>
79)  otrava v pruhovanom pyzamku, 2.8.2014 19:28
pokracuj, kludne si popis sama so sebou

  
  

Páá

   <reaguj>
80)  bacula a Riško, 2.8.2014 19:56
77 lebo psychika je svina   ja som chce velmi otehotniet a trvalo nam to skoro 2 roky a obaja sme boli zdravi spermiogram ukazkovy ja ziadne problemy.Doktor povedal, ze nas uz posle do ambulancie pre sterilne pary
dala som si prihlasku na VS, zacala chodit cvicit a prestala pocitat plodne dni  
nastupila som do novej prace a behom 2 mesiaca som otehotnela

   <reaguj>
81)  fero, 2.8.2014 20:59
78 povies ze nikdy a mas pokoj    <reaguj>
82)  biela mačka3, 8.8.2014 09:58
dieťa nebude, nemám v poriadku vaječníky    a viem, že kto napíše, že ani hlavu, ale už som si zvykla....    <reaguj>
83)  baba, 8.8.2014 10:00
82 kazdy deti nema a ty sa na to uz tiez vykasli    <reaguj>
84)  biela mačka3, 8.8.2014 10:08
lepšia rada by nebola?    <reaguj>
85)  baba, 8.8.2014 10:12
84 a preco si sa tak strasne zrazu rozhodla, ze chces dieta? trochu neskoro...    <reaguj>
86)  biela mačka3, 8.8.2014 10:30
lebo deväť rokov som strávila s ajťákom    a predtým som nikoho nemala    <reaguj>
87)  baba, 8.8.2014 10:44
86 to je co ajtak?    <reaguj>
88)  vrcharka, 8.8.2014 10:45
86..ITckari tie zmaju rodiny adeti.. a nei su ziadnou vynimkou v tom chyba nebola..hladas dovody o nicom... stale neico...masmiliondovodov na vsetko.. a dalsich milion vyhovoriek..    <reaguj>
89)  baba, 8.8.2014 10:46
88 ona dieta ani velmi nechce, ale uz nevie co sem pisat, tak vymysla      <reaguj>
90)  biela mačka3, 8.8.2014 10:50
ty si teda dobre sprostá    <reaguj>
91)  baba, 8.8.2014 10:52
90 sprosta si ty a chod uz nieco robit, lebo sem pises hovadiny    <reaguj>
92)  biela mačka3, 8.8.2014 10:54
ked som 9 rokov žila s chumajom, tak som na dieťa ani len nepomyslela, ty piča!!!!!!!!!!!! bodaj by si ty nemala deti    <reaguj>
93)  vrcharka, 8.8.2014 11:08
takymto sposobom nebudes mat deti nikdy...kvolipsychike a postoju a nie fyzickemu stavu..mat dieta ja hlevne psychisky stav duse..a nasledne aj telo raeaguje inak..    <reaguj>
94)  bacula a Riško, 8.8.2014 11:21
Co to znamena nemam v poriadku vajecniky? Mas PCO?
Mozno mas problem, ale riesitelny nie?
Baba ty nezaparaj tiez si rodila pomerne neskoro
   <reaguj>
95)  biela mačka3, 8.8.2014 11:34
9*3 moment moment, ked budem kludas a nebudem mat zdravé vaječniky, tak mi to nepomôže - chceš tým púovedať, že choleričkám sa tvoria cysty kvôli ich povahe? to nesúhlasím    <reaguj>
96)  vrcharka, 8.8.2014 11:36
vies kolko bab ma cysty?! maju ovela vacsie prioblemy..dokonca s alieci ana rozne problmy a dokonca uniektoych ajneplodnost diagostikovana anperik tomu porordili .. viemobabe kltore as aliecila daval jej vajucka atd.a nakonei cporordila 2 vlastne deti... to najmladsie ma dokonca iba rok a ma ona ma 4 rokov..lebo chce!    <reaguj>
97)  baba, 8.8.2014 11:41
92 tak potom ty nie si normalna, ked si s nim bola taky cas...to naco? ci lepsie idiot ako nikto?

94 to hej, ale ja som zacala v 34, nie v 40    <reaguj>
98)  biela mačka3, 8.8.2014 12:25
lepsie idiot ako nikto - to som si vtedy myslelas    <reaguj>
99)  Beva, 8.8.2014 12:26
chyba.. radsej nikto ako idiot    <reaguj>
100)  elzbieta.de peren, 8.8.2014 13:05
Autorka, prestaň sa trápiť a stresovať.Ber to ako buď - alebo. Užívaj si lásku, užívaj si sex, netráp sa plodnými dňami a pod. Kľudná máš oveľa väčšiu šancu počať bábo. Jo a jedna ladynka tiež nemohla mať dlho dieťatko, jedno si adoptovali, potom aj jeho bračeka A popri tom otehotnela. Moc milá holka, dlho sem neprispela. Nelinka, Nellie alebo tak nejak.    <reaguj>
101)  biela mačka3, 8.8.2014 13:14
a kedy mám vybavovať tú adopciu, keď musím choduiť do práce?    <reaguj>
102)  elzbieta.de peren, 8.8.2014 13:27
101) Nebudeš prvá ani posledná, kto to zvláda popri práci. Alebo si myslíš, že adoptívni rodičia sú nezamestnaní? Ale než s tým vôbec začneš - sobáš, primerané bývanie a slušný príjem v rámci domácnosti. Asi ešte viac vecí ale nemám s tým skúsenosti. Ale ak nad tým budeš seriózne uvažovať, určite ti tu niekto poradí. Tuším čistý register trestov a nejaké psychotesty a nejaké sedenia so sociálnymi pracovníkmi, fakt neviem viac.
A skús nemyslieť na to, ako sa niečo NEDÁ, ale ako sa DÁ.    <reaguj>
103)  bacula a Riško, 8.8.2014 13:34
101 teraz srandujes nie? A keby si bola tehotna kedy by si chodila po lekaroch?
Bud chces a spravis pre to vsetko, alebo vlastne ani nechces len mas pocit, ze by sa patrilo kvoli partnerovi, rodicom, lebo vsetci maju...
budu Ta operovat kvoli cystam, mas endometriazu ci co vlastne?

   <reaguj>
104)  biela mačka3, 8.8.2014 14:12
moment, lenže tehotnú ženu chráni zákjon - aspon tak sa to tvrdí - a zamestnávateš jju nesmie vyhodiť, pokial teda niečo zlé nespácha - a ja keby som si vybavovlaa úradné veci v pracovnej dobe tak by neboli nadšení    <reaguj>
105)  vrcharka, 8.8.2014 14:15
zoberies si volno a pojdes vybavovat a urady maju ajpredlzene uradne hodinya ludia sivybavuju volno dohodami apokracuju v praci..simyslis z emy ostatni nic neriesime a vsetkonam padne z neba.. ci ako.. ja somsi napr.kvolipasu brallapol dna dovolenky. a co.. sucans esomsi naten den naplanoavla x dalsich veci a olietala uradt aprisla do prace na obed amakala dalsich 8 10 hodin hoci sommala pol dna odovlenku aco.. kto cche cestu najsde ako riesit..ty mas furt problem.    <reaguj>
106)  bacula a Riško, 8.8.2014 14:23
Adopcia a vsetky psychologicke testy sa mozu vybavovat aj 2 roky len, aby si bola v obraze
zalezi aj podla toho o ake dieta mas zaujem, ale myslim, ze touto cestou sa nevyberies    <reaguj>
107)  Beva, 8.8.2014 14:24
naco jej to vysvetlujete.. skoda energie    <reaguj>
108)  elzbieta.de peren, 8.8.2014 14:28
104) A ty si z akej galaxie? Vrchárka ti to napísala dosť jasne - dovolenka, prípadne ak sa dá vybavíš po práci. Nič nie je nemožné, ale začínam mať pocit, že radšej plačeš ako riešiš. VÁŽNE chceš dieťa? Lebo s dieťatkom to už nie je o hľadaní výhovoriek, čo sa nedá. To je doživotná zodpovednosť. Si na to pripravená?    <reaguj>
109)  vrcharka, 8.8.2014 14:31
108..tak nejak..

a aco bude srobit ked to dieta budes mat..

bude mat ja nevim 7 rokov a zzrazu tizavolaju zo skoly .. vasmu dioetatu je zle ,vracia ma teplotu pridte si pren.. co urobis v robote..?
zdvohnes svoj zadok, behnes za sefom a povies musim odist.. a pojdes! ajkeby v tej robote tanky padali..    <reaguj>
110)  biela mačka3, 8.8.2014 17:09
jaj, tak to je iné, keby dieťža náhle ochorelo - chcela som začať chodiť aj na kurz mojžišovej cvičenia, len v takejto situácii je to zbytočné    <reaguj>
111)  elzbieta.de peren, 8.8.2014 18:07
110) Ak naozaj túžiš po dieťati, prejdeš aj bosá Antarktídu. Takže sa len skús zamyslieť, či ho naozaj chceš a čo si ochotná spraviť. A ak zistíš, že vlastne ani nie - nič sa nedeje, nebudeš ani prvá, ani posledná.    <reaguj>
112)  Andrejina, 8.8.2014 23:19
AUTORKA... necitala som vsetko.Ale ak chces dietatko,tak naco premyslas nad pracou,ze ta nikto nevezme do prace?Nechcem ta urazit,ale mam pocit,ze ty sama nevies co chces...viem asi sa bojis ze to financne nedokazes,ale su na tom este horsie a maju niekolko deticky ,davaju im vela lasky,nemusia chodit v znackovych veciach.
Co sa tyka tvojho veku,neni problem,ak naozaj tuzis po babatku tak sa s partnerom milujte kolko sa len da,nemysli na somariny,psychika robi svoje tiez.
Pises ze mas nieco s vajecnikmi,povedali ti na 100% ze nemozes otehotniet?
napriklad ja mne 3 lekari na slovensku povedali neplodna,nikdy nebudem mat deti,poriadne ma nevysetrili,same cysty na vajecnikoch som mala,x krat laparoskopie.teraz zijem v inej krajine a tu mi lekar zistil ze nikdy som ovulaciu nemala,a ako vieme bez ovulacie zena vobec neotehotnie.Nasadili mi lieky a po 7rokoch cakania a tuzenia po babatku som otehotnela,a teraz po 5rokoch som tehotna a zase som nemala ovulaciu,a k tomu prisla zla choroba endometrioza,nechci prezit tuto chorobu.a som tehotna.Takze ak naozaj a uprimne tuzis po babatku,najdi si inych lekarov a cim skor tym lepsie.Drzim ti palce.ale ak vahas ci mas mat dietatko radsej to nerob.    <reaguj>
113)  biela mačka3, 9.8.2014 08:37
lenže ja nemôžem čakať v mojom veku sedem rokov - inak na to odstranenie cyst som dostala antikoncepciu a po jej dobratí mám prísť na kontrolu - a potom neviem, čo bude nasledovať - kým otehotniem a budem mať bábo (ak budem mať šťastie), tak pôjdem do penzie....a ovuláciu vraj ani ja nemávam, ale zaujímavé, že mávam pocit, ako keby som ju mala...ale asi vyšetrenie ukázalo viac ako moje pocity    <reaguj>
114)  biela mačka3, 15.8.2014 22:07
ale viaceré to aj teší, že som neplodná - napríklad ondatru - ktorú by som chcela vidieť aspon na fotke...    <reaguj>
115)  Kveetinkaa, 16.8.2014 00:58
114 ked taku sprostost dokazes napisat...aj si predtym rozmyslala?    <reaguj>
116)  biela mačka3, 16.8.2014 08:43
ako inak sa dá na také urážky od ondatry reagovať?    <reaguj>
117)  Salvia & Danielka, 16.8.2014 10:11
Nechcela som sa vyjadrovat k teme, ale uz mi to neda.

Z prispevkov, ktore tu vypisujes si myslim ze by si dieta nemala mat. Podla mna vobec nepocitujes ziadnu materinsku tuzbu (mam mat dieta alebo domace zviera? To co je    ), asi sa len nudis a potrebujes novy impulz do zivota, ale toto dieta nezlepsi.

Nemas ani realne predstavy, co vsetko dieta obnasa - financne, osobnostne, casovo. Podla toho, akym sposobom o sebe pises si osoba nevyrovnana, neasertivna (prispevky o praci a sefke), vztahovacna (nemozem mat deti, teste sa!); mas dost problemov v zivote sama so sebou, nieto este starostlivost o dieta, dennodenne rozhodovanie, riesenie starosti. Vo vsetkom hladas len prekazky, ako to nejde a preco to nejde (nielen s otehotnenim ale aj s pracou v Rakusku - chcem tam pracovat, ale neviem ist ani na pohovor). Vyjadrenie, ze nemozem adoptovat dieta, lebo nemam kedy riesit administrativu po uradoch, ked chodim do prace, ma uplne dostalo. Vyssie pises, ze mas 40 a rodicia ti nieco zakazuju...   

Neposobis na mna ako zrela (osobnostne zrela), zdrava 40-rocna zena. Sa zamysli ake prostredie na vychovu a vyvoj dietata vies vytvorit a ake hodnoty mu odovzdat do zivota.    <reaguj>
118)  lemniskala, 16.8.2014 10:16
jana prestan riesit deti, jednoducho sexujte a nespekuluj, doktorov si mala navstivit az po 2 rokoch neuspechu,


zacni ucit nemcinu cez skype, nukali ti tu s tym pomoc tak prestan a zacni zit    <reaguj>
119)  biela mačka3, 16.8.2014 10:33
tak to aby som si začala vybavovať domov dôchodcov, keďže dieťa mať nebudem - a akože mám s mojimi starosťami otravovať reálnych ľudí a liezť im na nervy? radšej píšem sem    <reaguj>
120)  lemniskala, 16.8.2014 10:39
119 CO??????????????????????????

to je vtipalebo naozaj chces mat decko len na to aby sa o teba postaralo? keby zadrbaltoto normalny clovek tak sa zarehlim, ale u teba jeden nikdy nevie    <reaguj>
121)  biela mačka3, 16.8.2014 10:41
to som chcela byť vtipná - a fakt som tupá jak poleno, napíšem príspevok    <reaguj>
122)  Salvia & Danielka, 16.8.2014 10:59
121) Nejde o to, ze napises prispevok s problemom, ale ze sama o sebe pises tak velmi negativne, takym ponizujucim a submisivnym dojmom, ze potom nemozes byt prekvapena, ked ta tak vnimaju aj cudzi ludia.    <reaguj>
123)  Salvia & Danielka, 16.8.2014 10:59
122) ponizujucim tonom ... pardon.    <reaguj>
Prispievať môžu len registrovaní používatelia. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!