Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, null given in /home/web/lady.sk/www/inc/poradna.php on line 709
Lady.sk
lady.sk
AKLINIK B 468X60
  * Iné

REKLAMA
MOBIVENAL banner 109x109 sutaz
 
 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 28. Marec, , Dnes oslavuje Sona
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
pokazená narodeninová oslava<<Späť
krasavica, 23.4.2014 12:01 reakcii: 109   nove: 109  
V pondelok som oslavovala narodeniny...okrúhle. Od mojich rodičov som dostala darček zájazd k moru pre mňa a manžela bez 17 mesačnej dcéry. Pointa bola, aby sme si oddýchli od starostí a možno doniesli aj súrodenca. Dcérku by nám na 7 dní postrážila moja mama. Je na ňu zvyknutá, veľa krát prespí u starých rodičov, každý deň bežíme k babke lebo sa jej nevie dočkať. Proste bez problémov. Manžel odmietol darček s tým že on nejde bez dcéry. A ak nepôjde aj ona, tak nech si beriem niekoho iného. Pointu celého darčeku nepochopil. A ešte doplním, že zájazd bol kupovaný cez zľavový portál iba pre dvoch a nedá sa tam ešte doplniť ďalšia osoba. Ešte som ja zostala tá, čo je zlá matka, lebo si dcéru len tak odloží a pôjde na dovolenku. Dcéru milujem nadovšetko, ale viem že na ten týždeň bude v dobrých rukách a nič sa jej nestane. Som preto zlá matka?    <reaguj>

1)  skytless, 23.4.2014 12:04
dnes je asi taký ten deň keď chlapom doslova j**e    <reaguj>
2)  tetuska lieta na metle, 23.4.2014 12:05
no taky darcek mali tvoji rodicia vopred prekonzultovat s vami oboma    <reaguj>
3)  krasavica, 23.4.2014 12:06
2.) no to je pravda, ale popravde nikto nepočítal s takou reakciou...už to aj oľutovali    <reaguj>
4)  skytless, 23.4.2014 12:07
Ale nechápem prečo by sa nedalo aj pre malú dokúpiť, vybavovali ste to?    <reaguj>
5)  lady1, 23.4.2014 12:10
neviem teda aky zajazd ale 17 mesacne dieta nepotrebuje este miesto v lietadle, cize to by sa mohlo dat na priamo vybavit v aerolinkach a tak isto v hoteli len pridat detsku postielku skuste a teste sa zo spolocnej dovolenky   
   <reaguj>
6)  krasavica, 23.4.2014 12:11
4.) pre malú by sa dalo aj osobitne dokúpiť miesto, ale potom by sa už na to nevzťahovala zľava zo zľavového portálu. Ide iba o zájazd pre dve osoby s konkrétnym rekreačným plánom.    <reaguj>
7)  beries, 23.4.2014 12:12
6, no a to musi mat ten rekreacny plan.. ak ide len o to, tak by som vybavila hocico, len nech tam ma miesto iste.. sak tak male dieta nemoze stat kopec penazi    <reaguj>
8)  kaja, 23.4.2014 12:16
Ak dieta zobrat chces, mozes, nemusis doplacat dalsiu osobu, je to infant, cize nepotrebuje letenku ani ubytovamie, iba nahlasis ty, alebo spolocnost/Ck, ze dieta povestuje, nepotrebuje meisto v lietadle    Poplatok moze, nemusi byt, ak ano tak max 40e.
Podstat je, ci to dieta chces zobrat, envymslela si to nahodou ty s rodicmi? Vies, myslim, ze rodicia to museli mat schvalene aspon od teba ...
Kazdopadne taketo veci treba prediskutovat aj s partnerom, chapoem teba, tvojich rodicov, ale aj jeho.    <reaguj>
9)  Veve, 23.4.2014 12:18
Aký darček si dostala od neho? Nebol to len truc, že ti rodičia dali drahší dar? Aj inokedy sa chová ješitne?    <reaguj>
10)  kaja, 23.4.2014 12:18
ak je to dovolenka busom, pati detto co pri leteckej, neplatis nic, iba poistenie... ak by si chcela meisto v buse aj pre malu, potom platis dopravu, pobyt iste nie.    <reaguj>
11)  vrcharka, 23.4.2014 12:22
citila by soms apresne ako tovj manzel..a mam by som nervy na dranc... o tom kd ebud emoje dieta preds anebude rozhododvat niekto iny...

   <reaguj>
12)  scythe, 23.4.2014 12:22
no tak cast dovolenky je dar cast si doplatite, aj tak to vyjde lacnejsie doplatit zlavu ako cely zajazd nie

k otazke, no vies mne sa to tiez nezda normalne materinske ze nechas mlada sedem dni mimo svoj dohlad, pokial nejdes na zivot zachranujucu operaciu alebo nelezis v kome

   <reaguj>
13)  vrcharka, 23.4.2014 12:23
a ke duz ti ccheli doprait oddych mali ti dar darcek len pre teba...    <reaguj>
14)  drevene zeliezko, 23.4.2014 12:28
hm.. a co keby si zaplatili aj svokrovci, isli v rovnakom termine a kazdy den na tri hodky vam dieta postrazili?   
schodna alternativa ak je muz v normalnom vztahu so svokrovcami...

inak mne by sa to tiez nepacilo keby mi toto naplanovali bezomna..    <reaguj>
15)  Tiffany, 23.4.2014 12:33
v prvom rade by som dar odmietla ja nie je ok naplanovat vam dovolenku bez diskusie
a po druhe uplne chapem tvojho manzela
nemam nic proti babysittingu ale dieta teraz patri do rodiny a je teda normalne ze s vami ideaj na dovolenku
tvoj muz je jeden skvely chlap ze si to uvedomuje       <reaguj>
16)  Veve, 23.4.2014 12:52
Nepreháňajte. Autorka má zrejme dobrý vzťah s rodičmi, tak prečo by jej nemohli darovať zájazd, aby si oddýchla. Dieťa má so starými rodičmi tiež dobrý vzťah, nevidím problém v tom, že by ho týždeň postrážili. Nešlo by k cudzím. Mne sa reakcia muža zdá prehnaná.    <reaguj>
17)  magdalienka, 23.4.2014 12:56
Veď to dieťa je už dosť veľké, a ak je zvyknuté na starých rodičov, ja by som v tom problém nevidela (a autorka zrejme vie, že sa o dieťa báť nemusí, inak by nad tým nepremýšľala).

Podľa mňa to rodičia mysleli v dobrom.    <reaguj>
18)  ivka, 23.4.2014 12:57
15) suhlasim    <reaguj>
19)  vrcharka, 23.4.2014 12:59
..mne je najviac smiesne z celho popisu "možno doniesli aj súrodenca" takz es dietatom ainde to nejde..      <reaguj>
20)  drevene zeliezko, 23.4.2014 13:00
a tak jasne ze svokrovci nechceli rozputat tretiu svetovu
ale taketo darceky sa bez konzultacie s oboma proste nedavaju...    <reaguj>
21)  Tiffany, 23.4.2014 13:04
19) tak toto som si vsimla az teraz, znie to fakt hrozne   
20) ved toto    <reaguj>
22)  vrcharka, 23.4.2014 13:05
21...   motrasne ...strasne otrasne.... chuda male 17 mesacne dieta za co je vinnne...    <reaguj>
23)  bacula a Riško, 23.4.2014 13:07
Nie si zla matka, ale moj muz by reagoval tak isto bez dietata by nas nenapadlo ist na dovolenku
verim, ze za dieta sa bude dat doplatit
vy ste rodina, tak nebolo moc vhodne, aby tvoji rodicia rozhodli za Vas aj, ked to mysleli v dobrom  
ty si o tom darceku aspon predpokladam vedela uz dopredu?





   <reaguj>
24)  hexenschuss, 23.4.2014 13:08
Také male dieťa to ma predsa zadarmo. Aj v Lietadle musí sedieť rodičom na kolenách. Zoberte mu cestovnú postieľku, kočík a fertig. Overte v cestovke. Bežne vidim tak cestovať malé deticky s rodicmi. A treba pas vybaviť dieťatku.    <reaguj>
25)  hexenschuss, 23.4.2014 13:10
V jedálni sú detské vysoké stoličky. Alebo bude sedieť tatovi na kolenách.    <reaguj>
26)  pata, 23.4.2014 13:11
jeskohe huslicky, zase neprehanajte.

figu vuieme, aky ma vztah s rodicmi.
nechat jeden a pol rocne dieta sedem dni u starkych je v pohode, najma, ked je mala na nich zvyknuta.\
a ziadnemu detnemu paru neublizi vypadnut raz za cas nierkam aj bez dietata.
a jasne, ze sa im bude lepsie sexovat, ked budu bez malej.
nevravim, ze ked su doma, tak to nejde.
al takato dovolenka by im prospela.

ale suhlasim aj s tym, zxe toto je dar, aky by bolo vhdne dopredu konzultovat.    <reaguj>
27)  pata, 23.4.2014 13:15
teda, zle som to napisala...nemyslela som, ze maju bezne enchavat tak amle dieta na sedem dni u starkych...ale ze ked ide o takto vynimocnu situaciu, je to OK.

v kazdom pripade, manzel s tym nesuhlasi, ma na to pravo, ja ho chapem.    <reaguj>
28)  hexenschuss, 23.4.2014 13:18
Bud rada, že muž chce ísť aj s dcérkou. Ze vás chce mať obe na dovolenke. Rodina Na prvej spoločnej dovolenke, to je predsa nadhera. Nikdy nezabudnes ako mala prvý krát da nozku a rúčky do slanej vody. Ako sa bude tešiť z piesku, Kamienkov, chichotacky z ocina, ked ju bude voziť na gumovom člnku       <reaguj>
29)  vrcharka, 23.4.2014 13:30
najvacsi rozdiel v pohlade na problem vidim v tom..ze tysi doma furt atak si s dcerou stale a nepride ti to taka katastrofa z eide mala k babke..ale manzle /otec je v praci a ma ovel amenci casovypriestor na t aby bol s dcerou a uzil si ju..

a teraz nemat dovoelnku cely den volno anemat dceru vobec... vlastne nac o mamamt potom dovoelnku ke dnema rodinu co mu je najdrahsie pri sebe

   <reaguj>
30)  decembrovka, 23.4.2014 13:34
29)preeeesne tak...môj by tiež odpadol na mieste, kebyže mu zadrem, že ideme dvaja na dovču, ani by mi neveril, že to fakt myslím vážne  
v tejto situácii si myslím, že autorka tento dar konzultovala s rodičmi, teda o tom vedela, a chcela pre muža prekvapko, tak podarilo sa no    <reaguj>
31)  cililing, 23.4.2014 13:42
vazne? ja teda by som taky dar rada prijala a isla na tu az 7 dnovu dovolenku iba s manzelom. bad, bad mother      <reaguj>
32)  Veve, 23.4.2014 13:43
Ja si myslím, že muž môže kľudne naplánovať ďalšiu dovolenku aj s malou a celý čas sa jej tam venovať. Ak sa cíti dotknutý, že ten darček s ním nikto nekonzultoval, tak je sebec a manželke naozaj pokazil radosť. Miesto odmietnutia sa mohol chopiť príležitosti a sám mohol dovybavovať miesto pre malú alebo to celé nejako preorganizovať. Zrušiť snahu iného je ľahké ale aj necitlivé.    <reaguj>
33)  pata, 23.4.2014 13:48
32
presne tak.
mozno mu naozaj vadi, ze jeho zena dostala taky super darcek od niekoho iného, ako od neho.    <reaguj>
34)  decembrovka, 23.4.2014 13:48
32)no jo, aj toto je istým spôsobom pravda...ťažko to celé posudzovať
ja osobne by som 1a1/2ročné dieťa doma nenechala so starými rodičmi    <reaguj>
35)  skytless, 23.4.2014 13:50
Ja si myslím že to je skôr darček pre teba, chlapská ješitnosť ale nepustí, pán tvorstva nie je ani tak nasratý ako sa chce cítiť dôležito a ukrivdene. On s malou asi toľko nie je, ty si chceš odychnúť a rodičia to zrejme mysleli dobre len tvoj je akosi nechápavý, že ani nemusí byť ukrivdený kedže to nie je pre neho.    <reaguj>
36)  hexenschuss, 23.4.2014 14:01
35) som presvedcena, ze nemáš pravdu. Sú aj slusni muži, ktorí milujú svoju rodinu. Prečo by mal byť ukrivdeny ?    <reaguj>
37)  freesia, 23.4.2014 14:04
mne by bolo luto nechat take vacsie dieta doma, jasne, je zvyknute na starkych, ale co doma? tam to pozna, svet je taky zaujimavy... moj muz by reagoval ako tvoj...    <reaguj>
38)  hexenschuss, 23.4.2014 14:06
Autorka to chce len kľudnu debatu. Ale aj tvoje presvedčenie, že chceš aj ty ísť s dcérkou.
Ak nechceš, moje vety si nevsimaj   
   <reaguj>
39)  freesia, 23.4.2014 14:07
ale one, ze doneisli surodencka, kokos, to jak z mimibazaru       <reaguj>
40)  decembrovka, 23.4.2014 14:13
39)   nieee, z modrého koníka      <reaguj>
41)  kaja, 23.4.2014 14:19
inak mate poslednu moznost vyuzit to, ze za dieta neplatite... predpokladam, ze tento rok uz na dovcu nepojdete a ak dosiahne 2 roky, budete zan platit,. to bude min. 250e a viac, co sa leteckej tyka...cize fakt zvaztem ci nevyuzijete teraz tuto dovcu radsej v trojici   
pekna prva dovolenka   
   <reaguj>
42)  Lila©, 23.4.2014 16:17
Ze dovolenka na.. Robenie potomka   
Samozrejme ze by som išla. Ale len keby ten zájazd kúpili moji rodičia. Keby svokrovci tak výstrajam ako on   
Co to nevidíte? Jeho reakcia je úplne jasná. A ješitna.
Ked uz mohol aspon vyčkať a potom to s tebou prebrať a nekazit ti den. Fest hulvatske.
   <reaguj>
43)  ondatra v pruhovanom pyzamku, 23.4.2014 16:21
pouzivat zlavove portaly na vyrobu potomkov...    <reaguj>
44)  púpava, 23.4.2014 16:25
vidim to ako tvoj muz. mne by to nedalo, takto ist na dovolenku.    <reaguj>
45)  ondatra v pruhovanom pyzamku, 23.4.2014 16:40
inak more je fantasticka vec pre male dieta a su aj chlapi co chcu ist na doivolenku so svojimi vlastnymi detmi, pretoze cezu rok si ich velmi neuziju.    <reaguj>
46)  zebricka, 23.4.2014 16:41
Ja navrhujem, aby si dieta nechala s muzom a isla vegetit sama. Ved je to Tvoj dar.   
A raz si na moje slova spomenies.          <reaguj>
47)  drevene zeliezko, 23.4.2014 16:53
alebo by tam mohli ist dieta a muz a autorka nech si oddychne doma.. co myslis zebruch?       <reaguj>
48)  zebricka, 23.4.2014 16:58
47/ Tiez nie zly variant.   
Ona si potrebuje oddychnut, on chce byt s dietatom. Obe podmienky splnene.      
Druheho potomka mozu splodit inokedy a inde.    <reaguj>
49)  cililing, 23.4.2014 17:10
48- a s inym      <reaguj>
50)  cililing, 23.4.2014 17:11
ked ma male 17mesiacov, aj tak by celu dovolenku prespali, ze uaaa, prva nerusena noc od narodenia baby. aspon u nas sa zacalo spat az v tom obdobi niekedy.    <reaguj>
51)  zebricka, 23.4.2014 17:26
49/          <reaguj>
52)  Tiffany, 23.4.2014 18:42
50)    priroda to tak zariadila prirodzene zamedzenia na vyrobu surodenca

42) co ja viem v zasade nie som hulvat ale keby niekto kupi mojmu muzovi dovolenku na zaobstaravanie noveho potomka vystrajam ako besna       <reaguj>
53)  zebricka, 23.4.2014 18:47
52/ Takze v zasade si hulvat, len Ti doteraz chybal podnet sa prejavit...          <reaguj>
54)  Tiffany, 23.4.2014 18:47
53) alebo       <reaguj>
55)  daniela321, 23.4.2014 18:49
Spravili ste z toho hotovú kovbojku. Po prvé: dostala to ako darček a to bol normálny dar od rodičov.Malá 7dní môže byť kľudne u starých rodičov a nakoniec mladí, ak sa im to zapáči .môžu si za vlastné peniažky kúpiť ešte jednu dovolenku a vziať aj dieťa. Normálne ma udivujú vaše reakcie. Ak by autorka napísala , že dostala ako dar poukaz pre seba, manžela a dieťa a ako by jejbolo byť len sama s manželom, vaše reakcie by boli presne opačné. načo je to kupovali, čo ich nenechali samých.....všímam, si ,že vždy reagujete mnohé opačne.    <reaguj>
56)  Tiffany, 23.4.2014 18:51
55) vzdy mnohe opacne   
mna zaujima preco sa v kazdom prispevku najde niekto kto potrebuje napadat nazory druhych? respekt ti vela nehovori asi...    <reaguj>
57)  scoya, 23.4.2014 19:01
suhlasim s patou
svagrina nechala dvojrocnu na tri tyzdne
a opacna cast zemegule
tri su dost

ale tyzden to dieta vydrzi
   <reaguj>
58)  scoya, 23.4.2014 19:02
zebra to vystihla
chod sa zrelaxovat s kamoskou a nech sa zeru tio co sa chcu    <reaguj>
59)  scoya, 23.4.2014 19:05
a bol to tvoj darcek tvoje narodky
akym pravom to muz kazil ? sebec
boli casy ked matky sli do prace od trojmesacneho alebo styri baba
niekde aj take casy este su    <reaguj>
60)  pata, 23.4.2014 19:06
boli casy, ked zena portodila a dieta odovzdala pestunke, co si budeme navravat.

ja chapem muza, ze ho to prekvapilo.
ale na spolocnu dovolenku mozete ist neskor.    <reaguj>
61)  scoya, 23.4.2014 19:09
prekvapit ho mohlo ale on to trosku prehnal tiez
   <reaguj>
62)  scoya, 23.4.2014 19:09
nech kupi druhu dovcu a nepinda    <reaguj>
63)  bacula a Riško, 23.4.2014 19:30
59 takym, ze sa to tyka aj jeho osoby? Preco niekto rozhoduje zanho kde a s kym pojde?
   <reaguj>
64)  cililing, 23.4.2014 19:32
63-ozaj chudak, musi ist na dovolenku, ktoru mu vybral niekto iny. obmedzovanie osobnej slobody a slobody rozhodovania. a tiez slobody pohybu.
ok, autorka, aby sme tomu urobili koniec, poslite mi pls tu dovolenku, ja pojdem a vy si kupte taku, o ktorej rozhodne manzel.    <reaguj>
65)  Macka, 23.4.2014 19:33
ako darcek je to krasne od tvojich rodicov, aj to ze sa vam chcu o dieta postarat. Na druhej strane chapem aj tvojho muza, my sme este na dovolenke bez naseho syna neboli a to sme ho ako 17 mesacneho vliekli az na Zeland.
Ma 6 a chodi s nami aj predlzene vikendy ked slavime vyrocie sobasa   Romantika ako svet ale jednoducho sme rodina a bez neho by to nebolo ono      <reaguj>
66)  zloba_mala, 23.4.2014 19:38
Isla by som bez dietata jedine v pripade, ze este v to leto pojdeme na dalsiu dovolenku k moru aj s nim. Tvojmu muzovi sa necudujem.    <reaguj>
67)  arty, 23.4.2014 19:39
kup spolocnu dovolenku pre vas troch s terminom pred darovanou dovolenkou...myslim, ze potom uz chlap nebude frflat a s radostou pojde na tyzden aj bez dcerky   ja deti nemam, tak nase dovolenky su fakt dovolenky, ale uz mi nejedna kamoska povedala, ze dovolenka s detmi tak celkom dovolenka nie je  
ale k otazke, ci si preto zla mama...no urcite nie!    <reaguj>
68)  berti, 23.4.2014 19:55
takto malé dieta by som nenechala NIKOMU .Pokial by som nebola donutená.Na dovolenke by som len premýšlala čo sa deje doma,čo malá,myslela by som ako sa má,ako jedla,ako spala...
ale keby mi dal taký darček niekto teraz(deti 5 a skoro 9rokov) tak zošaliem od štatia.
Ale všetko má svoj čas...    <reaguj>
69)  berti, 23.4.2014 19:55
nikomu myslím okrem manžela.    <reaguj>
70)  ondatra v pruhovanom pyzamku, 23.4.2014 19:55
60 iba ked mala podmienky na zaplatenie pestunky. A mimochodom nebolo to nic moc pre dieta.    <reaguj>
71)  koza.rohata, 23.4.2014 20:42
29/ tak pod toto sa podpisujem a suhlasim do bodky. predstavte si seba na mieste jej muza. cely rok chodite do roboty jak kon a ked budete mat dovolenku a budete si moct dceru konecne dosyta uzit, tak to nepojde, lebo niekto iny vam spravil program. a ze druhu dovolenku? su aj ludia, ktori proste nemaju na to, aby isli 2x za leto na dovolenku. alebo im to proste zamestnavatel neumozni. ja teda jej muza chapem velmi dobre... mna by toto tiez nastvalo a bolo by mi nesmierne luto toho maleho. by mi pripadalo, ze od neho utekam...    <reaguj>
72)  zebricka, 23.4.2014 20:45
Takto to vyzera, kedy z dobreho umyslu vyjde cista katastrofa. A som sokovana, kolke ju dokazete vyrobit.
Neverim, ze sa to neda vyriesit k spokojnosti vsetkych.    <reaguj>
73)  koza.rohata, 23.4.2014 20:45
59/ preco by bol sebec?! preto, ze nechce ist na dovolenku bez dietata? taky muz sa nenazyva sebec, ale skvely tatko       <reaguj>
74)  mandy, 23.4.2014 23:11
manzel ta nemiluje. dieta je len vyhovorka    <reaguj>
75)  Tiffany, 23.4.2014 23:13
72) nato mas lady
pustit uzdu fantazii a za kazdu cenu vymysliet originalny dovod preco manzel streckuje
mandy to uhadla jedina       <reaguj>
76)  skytless, 23.4.2014 23:40
Drahá v prvom rade ak chceš aby ťa tu niekto bral normálne, musíš aspoň raz za hodinu prispieť v téme fosilky, posilky pitche, inak ti tu nikto normálny neporadí a potom musíš mať aj veľkú riť.    <reaguj>
77)  Beva, 24.4.2014 08:11
ja si myslím, že rodičia to mysleli dobre.. co tka to prijat s vdakou.. a nevymyslať katastrofické scenáre    <reaguj>
78)  púpava, 24.4.2014 08:24
vedla v blogu
aj takto to dokazu vnimat muzi..

samozrejme ze vidis len bordel. nikto sa nechvali, ze vcera boli s detmi na horach, hubach, alebo v kine. to je nuda. to, ze niekto nezvlada deti, je chyba rodicov.

ja mam dceru a dal by som za nu zivot. chodime spolu do kina, kupujeme vedro popkornu. chodime spolu jazdit na konoch, doma mi hra na klaviri, pozerame fail videa na youtube, pozerame simpsonovcov atd atd..

a ked mi ju prvy raz ukazali, docvakol mi zivot. najkrajsie chvile svojho zivota som prezil s nou a vdaka nej.

existuje aj ta pekna stranka. ale len vtedy ak deti nemaju deti. a suhlasim s tebou. nie vsetci dospeli by mali mat deti. tak ako to citis prave ty. zrejme by si nemal mat deti.. aj ked.. ktovie, co by sa s tebou stalo, keby ti jedno take tvoje dali len tak z nicoho nic zadarmo v porodnici do ruky..
mínus Reagovať | 165 tricky | Poslať správu
24.04.2014 2:16

Čítajte viac: http://blog.sme.sk/diskusie/2274095/1/Zufali-rodicia-nezadanych-tridsiatnikov.html#ixzz2zmYVbgGM
   <reaguj>
79)  Beva, 24.4.2014 08:26
78..akože ked dieta zostane na tyzden u starých rodičov, tak rodičia su zlí a nemilujú svoje dieťa??? ake čiernobiele... hmmmm    <reaguj>
80)  púpava, 24.4.2014 11:23
79/ omg, ty ani citat nevies.
to je vyjadrenie postoja otca.
   <reaguj>
81)  Beva, 24.4.2014 11:27
ja citat viem a vyjadrit sa možem k 79.. keby si nebola vztahovačná..tak to nebudeš aplikovat ako utok na teba....    <reaguj>
82)  Beva, 24.4.2014 11:31
81.. pardon k 78 samozrejmeeee    <reaguj>
83)  pata, 24.4.2014 11:35
hento v tej 78cke je typicky pohlad muza...on ma suepr zabavu, kino, prechadzka, pocitace, videa...zena sa stara nielen o zabavu.

preto vela muzov nedokaze pochopit, co je an tom take narocne.    <reaguj>
84)  Salvia & Danielka, 24.4.2014 11:38
Moj muz by skakal od radosti 10 metrov, keby mohol ust na dovolenku bez deti.    <reaguj>
85)  hexenschuß, 24.4.2014 11:46
47) 48) 49)
               <reaguj>
86)  pata, 24.4.2014 11:47
84
a teraz ti tu napisu ze okamzite sa rozved s takym necitlivcom !!
      <reaguj>
87)  hexenschuß, 24.4.2014 11:47
84)
  
treba ich vymenit (manzelov)
Krasavica, kde si?       <reaguj>
88)  Salvia & Danielka, 24.4.2014 11:59
86+87) Keby som zila svoj zivot podla lady, tak uz som aspon 20x rozvedena             <reaguj>
89)  zebricka, 24.4.2014 12:02
83/ Bingo.    <reaguj>
90)  Salvia & Danielka, 24.4.2014 12:13
86+87) Keby som zila svoj zivot podla lady, tak uz som aspon 20x rozvedena             <reaguj>
91)  zebricka, 24.4.2014 12:35
90/ No, a kde to teda viazne?    <reaguj>
92)  cililing, 24.4.2014 14:50
90, 91       <reaguj>
93)  koza.rohata, 24.4.2014 17:46
mandy to zaklincovala    zapamatajte si, ze ked chce vas muz ist na dovolenku aj s dietatom, tak vas nemiluje!
podla mna by ste sa mali rozviest!
   <reaguj>
94)  Eff, 24.4.2014 20:45
Heh myslim ze moj muž by našim ruky nohy bozkával, keby sme taky dar dostali  
a ja by som tiez nemala problém im deti nechať, akurát musí mladší trosku podrast...    <reaguj>
95)  mandy, 24.4.2014 23:50
93 a nevyznieva to tak? proste hlada pricinu - no a nasiel ju, darcek PRE ZENU /nie pre neho/, od JEJ rodicov.. darcek, ktory sa NEDA prebookovat..no tak si vymyslel, ze bez dcery nejde. jesitak sprosty s pms navrch..    <reaguj>
96)  mandy, 24.4.2014 23:53
ps: niektorym ludom sa nezavdacis nicim    <reaguj>
97)  Mochito, 25.4.2014 10:11
Darček treba prijať s vďakou a nie škandálom. Že práve tam chcete "robiť dieťa" je dosť trápny dôvod, lebo rozumiem, že by ste odložili celkom malé jedno, aby ste robili druhé? Taká mladá rodina má chodiť na dovolenky spolu, určite sa to dá zariadiť. Manžel má pravdu a nenaznačuje tým hneď, že dieťa odmieta dať na ten čas starým rodičom. Skôr manželka zle odhadla situáciu.    <reaguj>
98)  aine, 25.4.2014 22:21
zaujimave v inom prispevku vam nevadi ze matka 3,5 rocneho dietata je v praci a je s nim minimum hodin,a tu zrazu vam vadi ze si chce odpocinut
neviete co chcete ale za kazdu cenu musite byt zaujimave
je mi z toho smutno    <reaguj>
99)  squirelka, 25.4.2014 23:54
98) presne tak! som prekvapena, ze ake to strasne poburenie ze chce mama 1,5rocne dieta nechat na tyzden babke, ktoru mala zboznuje
To akoby ziadna z vas sa od dietata ani nepohla minimalne do maturity, ziadnej sa neziadalo trochu oddychu od deti
hlavne ze v prispevku vedla obhajujete matku co si decko ani nevidi lebo sak ma pravo sa realizovat    <reaguj>
100)  Tiffany, 26.4.2014 10:16
98) lebo normalni ludia chodia do prace bezne casto od dietata co ma pol roka, a dovolenky maju byt s rodinou kam to dieta patri? planovat si "prestavku" od dietata mi pride prinajlepsom cudne ale tak ok kazdy ma ine priority, niekto sa tesi ze moze dietatu ukazat nove zazitky a byt s nim aj inak ako doma a iny sa tesi ze moze ist pracovat na druhom
v druhom prispevku chyba druha strana a verim ze by jej slova zmenili situaciu celkom dramaticky.. takto je to neuveritelne neobjektivna honba na carodejnice..
99) sa citas? ta matka vidi dieta kazdy den a chodi do prace, nie valat si sunky
ze ferdo napisal ze sa sebarealizuje? kde mas problem? ty nemas absolutne ziadne ciele v zivote? ci tym ze mas dieta ich hrdinsky pochovavas?
   <reaguj>
101)  zebricka, 26.4.2014 10:24
100/ Ale tak zase niekto ma prestavku od dietata denne, lebo chodi do prace od toho polroka a niekto sa rok a pol nikam nedostal. Proste nebol to ich plan, ze jaaaak nam to decko lezie na nervy, zbavme sa ho, bol to darcek, ze nech si mladi vyrazia, my sa aj o dieta postarame. Akurat sa muz postavil na zadne.    <reaguj>
102)  Tiffany, 26.4.2014 10:51
101) jasne kazdy ma iny zivot a podla toho nastavene priority
ale chapem reakciu muza preco sa na tie zadne postavil, pytala som sa mojho a vraj by nechcel ist bez malej ani na den dobrovolne
v oboch prispevkoch chyba nieco esentialne a to je diskusia medzi manzelmi
uz sa ani necudujem preco je tolko rozvodov, ked sa nevedia rozpravat o zakladnych veciach
   <reaguj>
103)  mandy, 26.4.2014 12:05
100 zase sa nehraj na supermatku. ked si rodicia-muz a zena nerozvijaju vztah, ani dieta im ho potom nezachrani. chcem ty povedat, ze rodicia potrebuju na seba cas, aby mali aj ine temy na rozhovor, nielen dieta, plienky, jedlo, domacnost, zaplatit ucty. toto by bola vyborna prilezitost na utuzenie ich intimneho vztahu. muz sa mozno boji, ze bude so zenou sam. alebo ako som uz napisala, nemiluje ju a nechce byt s nou sam.    <reaguj>
104)  mysh, 26.4.2014 12:27
Suhlasim s Mandy... Tym, ze sa narodia deti by nemali partneri prestat budovat si vztah medzi sebou...

Je tolko pripadov, kedy partneri sa o seba po narodeni deti prestanu starat a zaujimat, cely svet sa toci len okolo deti a potom, ked nastane cas, ze sa deti osamostatnia a oni ostanu sami, zrazu si nemaju co povedat..

Budovat intimitu a vztah medzi partnermi je podla mna velmi dolezite aj po narodeni deti a na takejto dovolenke preto nevidim nic zle..

A skutocne moze byt pravda, ze muz sa obava toho ostat osamote s vlastnou zenou..    <reaguj>
105)  koza.rohata, 26.4.2014 12:30
      uzasne, co beriete?    <reaguj>
106)  mysh, 26.4.2014 12:42
105 preco by sme mali nieco brat? Kazdy ma hadam pravo vyjadrit svoj nazor a ja neurazam nikoho, ked sa ten jeho nestotoznuje s mojim. Trosku respektu k druhym.    <reaguj>
107)  lemniskala, 26.4.2014 12:44
tvoj chlap je nenormalny chuj    <reaguj>
108)  squirelka, 26.4.2014 22:39
100)ty sa asi necitas
Ze vidi dieta kazdy den, kedy? Ked ho vodi do skolky rano? Plnit si ciele v zivote je jedna vec, ale to nie je jej pripad, u nej to je skor "utek z domu" a strkanie hlavy do piesku , nechapem co tu o valani suniek splietas, nikto netvrdi ze ma sediet doma, len ty to zvelicujes
Toto je taka hlupa zenska spolupatricnost
   <reaguj>
109)  majovka, 28.4.2014 14:50
my máme 2 deti, jedno má 4,5 roka a druhé 3 roky a každý rok chodíme do Tatier, 4 dni sme bez detí a potom na 3 dni si ich berieme a sme tam s nimi. A myslím, že počas tých 4 dní bez nás nie sú o nič ukrátené, ani si nemyslím, že sme zlí rodičia, keď ideme na dovolenku bez detí...a náš vzťah s manželom je super    <reaguj>
Prispievať môžu len registrovaní používatelia. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!