lady.sk
AKLINIK B 468X60

 
Napíšte nám svoje otázky, pripomienky, návrhy, nápady, požiadavky na redakcia(`na`)lady.sk
 
PRIHLÁSENIE


  Zapamätať heslo

Nová registrácia
Zabudnuté heslo

Registráciou získavate ochranu mena v poradni a v komentároch k článkom.
 
PORADŇA

Dnes pribudlo:
1 tém, a 1 reakcií.
Včera pribudlo:
1 tém, a 2 reakcií.

 
Z ARCHÍVU
 
Štvrtok, 28. Marec, , Dnes oslavuje Sona
  KATALÓG Informácie    Pridať firmu 
Móda, módne odevy, bielizeň Obuv, kabelky Módne doplnky, klenotníctva Kozmetika, parfuméria Skrášľovacie salóny, služby, pobyty Zdravie, výživa
Výherkyňa súťaže o najvernejšieho zákazníka Polus City Center za rok 2012 sa už vozí v novom aute.

  Spracoval(a) : Peter
Dátum : 2.3.2013
späť
Späť

Poslať
 

Od marca do konca decembra 2012  prebiehala  súťaž o najvernejšieho zákazníka v bratislavskom nákupnom  centre Polus. Stačilo zbierať body na vernostnú kartu Polus Klubu a využívať jej výhody ako napr. zľavy, pri nákupe vo vyše 100  predajniach. V každom mesiaci ocenil Polus atraktívnymi darčekmi svojich najvernejších zákazníkov, ktorí mohli získať napríklad nákup v hodnote 1.000 eur v hypermarkete, nový počítač,  dovolenku, vyhliadkový let balónom či novú kuchyňu.  Nerozhodovalo to, kto koľko minul, ale koľkokrát navštívil Polus. Projekt vyvrcholil  na konci roka 2012, keď pre celoročného víťaza pripravil Polus špecialitu v podobe automobilu KIA Picanto.

Bratislavská dôchodkyňa pani Jarmila  si posledný februárový týždeň 2013 odviezla domov svoj nový štvorkolesový darček.

Nakoľko bývam blízko Polusu, som mu verná a každý i drobný nákup absolvujem práve tu. Keď som sa dozvedela o vernostnom programe, snažila som sa  ho čo najviac zužitkovať.  A ako vidíte vyplatilo sa!“ uviedla  čerstvá výherkyňa.

„ Tešíme sa, že automobil prišiel do správnych rúk, nakoľko pani výherkyňa je už na dôchodku a možnosť bezpečnej dopravy novým autom uľahčí život jej i chorému manželovi.“ uviedla marketingová manažérka Polus City Center Zuzana Špičková pri samotnom odovzdávaní nového  auta .

Vernosť sa cení a preto nákupné centrum pokračuje vo svojej filozofii odmeňovania verných i v roku 2013.  Vernostná karta Polusu aj naďalej umožňuje  zákazníkom zbierať body a získavať za svoje nákupy výhody, či hrať o ceny.  

 

 

 

Autor: PRimetime

 


Diskusia k článku:

Príspevok :
Autor :
E-mail :
Prispievate ako neregistrovaný používateľ. Prihlásiť sa môžete v ľavom stĺpci.
NAJČÍTANEJŠIE
 
REKLAMA
BIOTRUE banner 109 sutaz
 
REKLAMA
 
PARTNERI
Slovensky paraolypijsky vybor
 
NAJNOVŠIE
 
HĽADAŤ

v článkoch
v poradni
v katalógu
 
 
(c)2016 Fornet. Všetky práva vyhradené. redakcia(`na`)lady.sk
Nezodpovedáme za obsah príspevkov pridaných zvonku!!!